Capitolul 17 din fikul Feel the life of the city(S2)


Capitolul 17

Wild sex

Perspectiva lui Justin

Incepusem sa nu mai simt acea caldura in bratele mele , asa ca am deschis ochii . Britney nu mai era in pat . M-am ridicat in capul oaselor , incruntandu-ma . Unde putea fi ? M-am uitat derutat in jurul meu , intrebandu-ma unde a plecat . Privirea mea a cazut pe hainele ei , care inca erau pe jos , la picioarele patului alaturi de ale mele . Am zambit uitandu-am instincitv spre usa de la baie , care bineinteles ca era inchisa . Am chicotit , asezandu-mi din nou capul intre perne . Era ata de....Britney !! Numai ea , dintre toti oamenii de pe planeta asta , s-ar fi ridicat din pat la patru dimineata pentru a face un dus . Si ca din senin , o imagine mi-a strabatut mintea . Eu...Si...Ea...La dus , cu apa fierbinte atingandu-ne corpurile . Holy fuck ! Am tresarit , trezindu-ma din visare . Mda....si se pare ca nu sunt singurul care s-a trezit . Drace’ ! Numai mie mi se putea intampla asa ceva ! Dupa ce ca tocmai am facut dragoste cu iubita mea , sa fiu dornic de a i-o trage chiar acuma in dus . M-am ridicat din pat , mergand spre usa de la baie , atingand-o . Ce naiba faceam ? Am oftat . Aveam nevoie de un plan ! Gata , stiu !! Ma voi duce in baie si ii voi spune ca si eu am tot dreptul la un dus la fel ca si ea si daca vrea sa ma insoteasca n-are decat . Am oftat . Sunam exact ca un pervers nenorocit . Ceea ce eram ... Nu m-am gandit de doua ori si am deschis usa de la baie , intrand inauntru . Am surprins-o pe Britney stand , cu capul in jos , fiind totusi sprijinita de chiuveta . Nu s-a miscat cand a auzit usa , dar sunt mai mult decat sigur ca stia ca sunt acolo . M-am dus in spatele ei , respirand greu .

-Deci....Am inceput eu . Ai chef de joaca ?

Ochii mei s-au marit . Imi venea sa-mi dau palme !! Chiar am zis eu asta ?! Nuuu !! Corectie ! Chiar i-am zis eu asta ei ?! Cred ca eram drogat , sau gandeam cu ceea ce aveam in pantaloni .

Brit a chicotit , intorcandu-se cu fata la mine .

-Ce ai in minte ? m-a intrebat ea .

Controleaza-te , Justin !!! Tipam la mine . Ce am in minte ?! Mai nimic....Sa te arunc pe pereti si sa ti-o trag pena cand n-ai sa mai poti merge ! >:)

-Nimic . Am spus indiferent .

Ea a ridicat spranceana surprinsa .

-Hmmm....Interesant ! A spus , ducandu-si o mana la ceafa mea , maganidu-mi parul . Si atunci...Spune-mi...Ce cauti aici ?

Am ras . Doi puteau juca jocul asta . Oricat de tare era eractia mea , cred ca mai puteam astepta un pic .

-De fapt...Am venit sa fac un dus ! Am spus , aplecandu-mi corpul spre al ei .

Respiratia i s-a oprit si puteam simti cum autocontrolul amandourora incepea sa se piarda prin aer . Nu aveam de gand sa o i-au chiar acum , vroiam sa o tachinez mai intai . Vroiam sa o fac sa ma vrea la fel de mult cum o vreau si eu . Mi-am lipit pieptul de al ei , facand-o sa se cutremure . M-am aplecat , cu mana in spatele ei si am apucat gelul de dus , de pe scaptiul liber dintre oglinda si chiuveta .

-Vezi ? Am spus eu , dandu-ma un pas in spate . Gel de dus !

Ochii ei s-au marit si am putut vedea o urma de dezamagire in ei . Hmmm....Se pare ca nu sunt singurul frustrat sexual de pe aici .

-Dar , desigur...Daca vrei...ma poti insoti ! Am spus , incercand sa par sexy .

Britney mi-a zambit , privindu-am pe sub gene .

-Nu , merci ! Sunt bine asta ! A spus ea , trecand pe langa mine si luand un tricou de-al meu de pe calorifer .

Eu m-am asezat in locul in care ea a stat cu cateva secunde in urma , sprijinindu-am de chiuveta . Si atunci am vazut-o...Cu fundul ala al ei perfect ! Cred ca am sa explodez ... Si atunci , autocontrolul amandurora se prabusi si ne-am intors cu fata unul la altul , ea sarindu-mi in brate , cu picioarele bine stranse in jurul taliei mele . Am zambit , impotriva buzelor sale , care la randul lor impingeau impotriva mea . Nu am mai putut rezista si am trantit-o cu spatele de primul perete pe care l-am vazut . Sper ca nu am ranit-o . :-s

-Mmmm...A miorlait ea . Cam dur , domnule Smith , nu crezi ?

Mi-am pus mana libera in parul ei , tragandu-i capul intr-o parte , pentru ai saruta gatul .

-Si inca n-ai vazut nimic ! Am spus eu , cu buzele lipite de pielea ei fierbinte .

Am stat un moment , pur si simplu sarutandu-ne , pana cand ea m-a impins . Facusem ceva gresit ? Sper ca nu...Niciodata nu as pune-o sa faca ceva m ce nu i-ar conveni ! Daca ea nu vroia sa faca sex cu mine , atunci era ok . Nu vroiam sa o ranesc . Nici fizic si nici emotional . Un oftat mi-a scapat printre buze .

-Sti ca daca faci pe leul in Safari , nu iti merge cu mine ! A spus ea , mergand spre cabina de dus .

Nu am zis nimic . Ea inca ma tachina !! Damn it ! Si-a pus o mana pe geamul de la cabina de dus , si apoi s-a aplecat extraoridnar de incet spre manerul de la paa calda , ridicandu-l . Probabil ca salivam la momentul actual , dar nu imi pasa . Chiar deloc . Vroiam sa o am ! Chiar acum ! Lumea putea sa se termine in afara casei ca pe mine nu ma interesa ! Daca trebuia sa ma incui cu ea ina cest dormitor pentru restul vietii , atunci asta faceam !

-Ei bine...Daca nu te superi..As vrea sa fac un dus ! A spus ea zabindu-mi .

Am ridicat o spranceana , incrucisandu-mi bratele la piept .

-Ohh , desigur !! Du-te inainte , am sa te astept chiar aici ! Am spus , indicandu-i dusul .

Normal ca nu aveam de gand sa stau ca prostu’ sa mi-o frec singur .

-Cum vrei ! A spus ea indiferenta , disparand din raza mea vizuala .

Ohh , iubito !! Nu cred ca vei mai fi asa de indiferenta cand o sa te trezesti cu mine langa tine . Un oftat mi-a scapat printre buze .

Mi-am lasat spatele sa se loveasca de peretele rece m si mi-am trecut mana prin par . Ce naiba urma sa fac ?! Normal ca am mai facut sex inainte , dar niciodata csub dus si niciodata cu fata pe care o iubesc ! Si ce dracu’ se intampla cu mine ?! Acuma sunt excitat la maxim si mi-e gandul la cum sa i-o trag mai repede si acuma imi fac probleme ?! Cred ca am sa consult un psiholog....

Drace’ ! Tachinarea asta nu facea decat sa ma ameteasca di mai tare ! O vroiam pe ea ! Dar daca urma sa fie dezamagita de mine ? Am facut dragoste cu ea , dar...poate ca fiind prea absorbita de moment , nu si-a dat seama cat de jalnic eram la partea cu sexul . In momentul de fata incepeam sa fiu confuz....Mai mult decat confuz ! Toate fetele cu care fusesem pana acum imi spusesera ca sunt exceptional ...si magnific...dar ce nu spui cand ajungi la limita extazului ?!

Mi-am dat ochii peste cap . Puteam fi atat de patetic ! Dar...daca ea nu vroia sa faca sex xu mine...atunci ce mai cauta aici , tachinandu-ma ?! Am oftat , incercand sa ma las purtat de instinct si sa incetez cu ganditu’ asta cretin ! Se vede ca nu imi face bine !

Am pasit un pic mai aproape de cabina de dus , dand usa l ao parte si pasind alaturi de Britney in apa fierbinte .

Ea se juca cu gelul meu de dus , lasandu-l sa ii curga pe umeri si apoi din ce in ce mai jos .

Am inghitit in sec , simtindu-mi brusc gatul uscat . Am tras inapoi usa , blocandu-ne pe amandoi inauntru . Incercam sa imi reglez respiratia . Calm , Justin , calm . Imi repetam incontinuu in minte .

-Lasa-ma sa te ajut cu asta ! Am spus eu , mangaindu-i umerii .

Mi-am plimbat mainile pe umerii ei , iar apoi mai jos , masandu-i sanii ; lucru care a facut-o sa scoata mai multe „...mmmm....”-uri , iar mai apoi si-a lasat capul sa cada pe spate , sprijinindu-se de umarul meu . Palmele mele i-au atins stomacul , lipindu-i spatele de pieptul meu incins . Degetele mele au ajns in sfarsti la picioarele ei incredibil de lungi , si mai ales la ceea ce era intre el . >:)

-Justin...A suspinat ea , cand mi-a simtit mainile acolo .

Am zambit , mutandu-le din nou pe stomacul ei .

-Mmm...Da ? Am intrebat-o inocent .

Nu mi-a dat nici un raspuns...Mi-a gemut in ureche , facandu-ma sa imi pierd mintile .

-Ce este , Britney ? Am intrebat-o , inca zambind .

-Fa-o din nou ! A spus repede , respirand greu .

-Ce sa fac ? Am intrebat , tinand-o inca cu spatele la mine .

Imi puteam da foarte bine seama ca nu putea articula o propozitie , dar am asteptat , plimbandu-mi inca mainile pe stomacul ei .

-Ceea ce tocmai ai facut ! A suspiat , impletindu-si mainile in parul meu .

-Hmmm....nu stiu....ce am facut ? Am intrebat-o , facand pe prostul .

-La dracu’ , Justin !! A tipat ea , apucandu-mi umeri si trantindu-ma cu spatele de peretele dusului .

-Auch ! Ai grija , iubito ! Am zis tachinand-o .

-Taci ! A spus ea , sarutandu-ma apasat .

Cred ca daca nu aveam un ego atat de ridicat as fi tratit-o eu pe ea de perete si ia-s fi tras-o pana dimineata , dar nuuu !! Eu vroiam sa o tachinez .

-Ce vrei sa fac , Brit ? I-am soptit seducator in ureche.

-Ah ! A gemut , cand mi-a simtit buzele pe gatul ei .

-Poate asta ? Am intrebat , bagand un deget in interiorul ei .

Bagami-as....Atat de uda ! Fata asta o sa fie moartea mea !

-DA !! Fuck , Justin !! Da !! A tipat ea , in timp ce eu imi aceleram miscarile .

Perspectiva lui Britney

Normal ca nu imi ajugea ! Eu il vroiam !! Din nou si din nou si din nou , pana cand nu o sa mai poata sa mi-o traga .

-Brit...A spus el ragusit , in ureceha mea .

Acum eu eram cea trantita de perete . Am zambit . Si-a lasat capul pe umarul meu , ligand si sugand pielea de acolo .

Simteam ca nu mai pot respira .

-Justin....Am spus , incercand sa ma gandesc la o propozitie . Iti jur....Ca daca....AH ! Nu....Mi-o tragi...Acum !! Nu mai pui....mana pe mine vreodata ! Am spus , sperand sa par sexy .

Privirea lui a intalnit-o pe a mea si am putut vedea cum culoarea ochilor sai se schimba .... Din verdele acela deschis au devenit un verde atat de inchis , incat mi-a luat rasuflarea . Tot ce stiu e ca in secunda doi era deja in mine , impingand extraordinar de adanc .

-Holy....FUCK !! Am injurat , zgariindu-l pe spate .

Simteam ca sunt aproape .... Mult prea aproape .

-Haide , iubito !! A spus Justin , impingand din nou . Tipa-mi numele ! Tipa-mi numele pentru ca toti vecinii sa stie ca eu sunt sigurul care iti face asta !

-JUST....INNNN !!!! Am tipat , dandu-mi drumul .

-Bagami-as . BRITNEY !! A gemut el in urechea mea , dandu-si drumul la randul lui .

Normal ca in acea seara am mai avut inca trei ture de wild sex , pentru ca pur si simplu nu ne-am putut abtine . Una cand am ajuns din nou in dormitor si Justin nu isi gasea pijamalele si isi etala bijuteria prin fata mea , una pentru ca eu am plecat la bucatarie fara haine pe mine sa imi i-au un pahar de apa si m-am trezit facand-o pe masa . Si inca una in pat ...Nu imi mai amintesc de ce .

Ceasul incepu’ sa sune ca nebunu’ asa ca l-am oprit , intorcandu-ma cu fata spre Justin , care inca dormea .

-Justin...Am soptit , urcandu-ma peste el . Justin , baby .... Trezeste-te ....

-Hmmm....Britney....Nu pot sa o fac din nou....Vreau sa o fac din nou , baby , dar trebuie sa mai dorm putin . Trebuie sa dorm putin inainte de a o face din nou . A murmurat cu un zambet pe buze .

Am ras .

-Ma tachinezi !! Am spus , dandu-am jos din pat . Ti-am zis sa te scoli pentru ca trebuie sa mergem la scoala .

El si-a frecat ochii si s-a ridicat in coate .

-Esti sigura ca vrei sa fiu eu cel care se scoala ? A intrebat ridicand o spranceana .

Am stat un minut sa procesez . Ohh , nu ! Nu din nou ! O facea tot timpul !! Ma tachina !! Ii placea sa ma vada cum il implor . Las’ ca vezi tu Justin .

-Da , sunt sigura ! Acuma haide ! Eu ma duc sa ma imbrac ! Ne vedem jos in jumatate de ora .

-Key !! A spus , trantindu-se inapoi in perne .

Mi-am dat ochii peste cap , razand .

Stiu ca nu va ajunge !! Stiiu !! Dar capitolul era cu doua pagini mai lung !! Dar schimbam perspectivele prea repede , asa ca v-am lasat doar cu cateva partide de sex in acest capitol . Sper sa va placa si sa comentati ! Kisses and Hugs !

-Silver .

2 comments:

Cam nesatuli astia doi =)))))))))) E plin de umor capitolul. Cica una cand am ajuns in dormitor, alta pe masa din bucatarie si alta in pat..nu-mi amintesc de ce. =)))))))))))))))))))))))))))))))
Sper sa-l scrii rapid pe urmatorul. E genial =)))

 

O.M.F.G!!! Ce nehaliti... Deci capitolul... Frate nu cred ca pot lăsa com lung la ASA ceva... sau coerent... A fost prea.... Wild... pur si simplu Waaa!!! O.O

 

Trimiteți un comentariu