Filthy - Prolog

Rezumat : 
 “Nu. Iesi afara din capul meu. Iesi afara. Nu te mai suport. Cu toate zambetele tale nenorocite si cu toate tachinarile tale aparent inocente. Ia-le pe toate si pleaca. Pleaca. Dispari. Nu ai fost satisfacuta pana in momentul in care m-ai rupt in doua si m-ai atins pe dinauntru. Pana cand bratele tale s-au incurcat in venele mele. Nu ti-a ajuns. A fost suficient in momentul in care mi-ai rupt coastele si plamanii si mi-ai atins inima. Iar acum rupi ventriculul drept de cel stang doar ca sa simti cum bate numai pentru tine.”




PROLOG
Perspectiva lui Violet



A ras, dandu-si capul pe spate. Chiar si in intunericul noptii il puteam observa perfect, ii puteam analiza fiecare miscare fara ca ochii lui pradatori sa ma prinda, fara ca privirea lui sa ma surprinda.
Gatul sau parea atat de lung si de barbatesc, incat incepeam sa ma gandesc daca am mai vazut vreo persoana cu un astfel de gat. Era slab, mult prea slab pentru un baiat de varsta lui, dar stiam mult prea bine ca sub toate acele haine groase, se ascundea abdomenul sau mai mult sau mai putin lucrat, pe care il vazusem de mult prea multe ori in zilele pe care le petreceam cu totii la rau. Nu era deloc impresionant. Era pur si simplu banal ca al celorlalti.
Insa gatul acela…La naiba, gatul acela era de neinchipuit, iar lucrul care ma deranja cel mai tare era faptul ca nu il expunea mai des. Il tinea mereu ascuns sub esarfele alea idioate, care nu faceau altceva decat sa ii dea acea alura de baiat rau, pe care nu dadeam doi bani.
Nu stiu daca erau drogurile, tigarile sau ultimele trei doze de bere pe care le bausem, insa pentru un moment mi-am dat capul intr-o parte, si mi-am imaginat cum buzele mele ar atinge partea dreapta a gatului sau. Iar deodata, impulsul fu de al musca. Tare.
Mi-am dat ochii peste cap si mi-am afundat mainile in buzunarele jachetei mele in cautarea pachetului de tigari. Nimic. M-am ridicat putin, uitandu-ma derutata in jurul meu. Nimic. M-am ridicat in picioare, scuturandu-mi fundul de pamant si verificandu-mi si buzunarele blugilor. Nimic. Incepeam sa ma enervez.
-Cauti asta? A intrebat el, fluturandu-mi pachetul in fata, un zambet smecher intinzandui-se pe buze.
Am oftat, intinzand mana in jos spre el. A chicotit, punandu-mi pachetul in palma. Mi-am dat din nou ochii peste cap si mi-am reluat pozitia initiala, incrucisandu-mi picioarele sub mine.
-Doresti sa impartasesti motivul pentru care pareai atat de panicata? M-a intrebat in timp ce zguduia o doza de bere de mult bauta.
Am scos micutul joint din pachet, si l-am aprins, aruncandu-I bricheta in momentul in care am observat cum isi plimba, aproape instinctiv, o tigare printre degete.
-Nu e doar un pachet de tigari. Am soptit ragusita, sufland in sus fumul pe care tocmai il inhalasem.
Mi-am coborat privirea spre el. Ochii sai intunecati ii priveau curiosi pe ai mei. Am ridicat o spranceana. A tras un fum din banala sa tigare pe care mai apoi l-a suflat, proptindu-si capul de piatra din spatele sau.
-Iarba, pitico? A intrebat zambind.
Detestam zambetul acela. Acel zambet smecher si mandru pe care il folosea de obicei asupra tarfelor care candva il satisfacura. Stiam mult prea bine de ce ma priveste asa. Stiam ca desi de cele mai multe ori nu o arata, era mandru de mine, dintr-un motiv pe care nici acum nu il cunosteam. Dar nu ma interesa. Pentru mine, parerea lui era la fel ca a celorlalti. Mai mult sau mai putin nula.
-10 puncte pentru tine. Am raspuns indiferenta, tragand un alt fum, pe care de aceasta data, l-am tinut in piept.
L-am auzit chicotind, in timp ce se tara usor spre mine, frecandu-si blugii negri de pamantul umed. Am inchis ochii, lasandu-mi capul pe spate. Umarul sau l-a atins pe al meu si stiam ca rutina se repeta. S-a foit pana cand a ajuns exact acolo unde a vrut, cu privirea atintita spre a mea, cu fata la centimetrii de a mea, cu o mana pe piciorul meu pentru a-l ajuta in a se sprijini.
-Deschide. A spus incet, strangandu-mi putin coapsa.
Mi-am desparit buzele, sufland fumul spre buzele lui intredeschise. Am deschis ochii, uitandu-ma la privirea lui satisfacuta. Ma intrebam daca asa arata si cand e cu adevarat satisfacut.
Fumul zbura in jurul nostru, fancandu-ma astfel sa il inhalez pe nas si sa il exhalez pe gura.
-Mmm…Gemu el, punandu-si corpul langa al meu. Marfa dura. De unde o scoti, Violet? M-a intrebat, proptindu-si capul langa al meu.
Am ras, punandu-mi joint-ul intre buze in timp ce imi trageam ploverul peste degetele de mult inghetate. Mi-am frecat palmele intre ele, dandu-mi ochii peste cap datorita fumului care imi invada rapid plamanii.
Dylan si-a intins mana spre mine, luandu-mi joint-ul si asezandu-l cu grija intre buzele sale.
-Din locuri la care nici macar nu te-ai putea gandi. Am raspuns, intorcandu-mi privirea spre a lui.
M-a privit indignat pentru un moment, dar si-a revenit rapid, dandu-si ochii peste cap. Am zambit, continuand sa il privesc.
-Te simt. A spus el cu ochii inchisi, fumandu-mi iarba.
Am ras din nou, mai tare de aceasta data, intinzandu-ma dupa ghiozdanul sau. Am scotocit pe acolo pana cand am gasit micuta sticla plina de vodka pe care o pastra pentru “negrele zile ale liceului” , asa cum le numea el.
-Ma simti? Am intrebat increzuta, aruncandu-i ghiozdanul la picioare.
Mi-am reluat pozitia, tragandu-mi din nou manecile peste degete. Am dat la o parte capacul sticlutei, ducand-o la gura si luand o inghititura mica.
-Peste tot. A raspuns, intorcandu-si capul spre al meu. Esti peste tot. Plutesti in plamanii mei.
Am clipit, uitandu-ma la el de parca era un om nebun, iar in secunda doi am inceput sa radem de parca nu aveam nicio grija in lume. M-am aplecat putin in fata, stergandu-mi blugii de pamant. Mi-am tras sufletul pentru un moment, inspirand adanc. Mare greseala. Urmatorul lucru pe care il simt este fumul care imi intra in piept, ametindu-ma usor. Am deschis gura, luand si mai mult fum decat luasem deja. Rasetul lui se opri. Am tacut pentru un moment lung, asteptand urmatoare sa miscare.
Dylan si-a intins mana spre mine, prinzandu-mi dur fata in palma lui in timp ce imi intorcea capul spre el.
-Nu fii egoista. A spus apropiindu-se de mine. Imparte.
Am zambit, deschizandu-mi buzele si lasand fumul sa ii patrunda in corp.
-Mmm…Gemu el, indepartandu-se.
Mi-am sprijinit spatele de piatra, inchinzandu-mi ochii. Si-a dat esarfa jos, aruncand-o pe mine, asa cum facea mereu cand vedea ca imi este frig, si a inceput sa se foiasca. Mi-am infasurat mainile in ea, si le-am ridicat, facandu-i loc sa isi puna capul in poala mea. A oftat si s-a asezat, intorcandu-si putin nasul spre coapsa mea, unde a inhalat, ca de fiecare data. Mi-am deschis ochii si l-am privit. Mereu facea asta, insa niciodata nu mi-am putut da seama de ce o face.
A ridicat joint-ul spre buzele mele, si a chicotit in momentul in care a vazut ca l-am apucat cu dintii, smulgandu-l din articulatiile sale.
-Salbatica mica. A marait, frecandu-si parul de blugii mei.
Am scos o mana din esarfa lui si i-am pus-o pe cap, ciufulindu-i parul mult prea rebel. A inchis ochii si a deschis buzele, asteptand. Am zambit aplecandu-ma spre el, si suflandu-i fumul in plamani.
Nu stiu pentru cat timp am stat acolo. Cu mana mea in parul lui, cu nasul lui lipit de coapsa mea, cu fumul care ne inconjura, insa mult prea curand, terminasem toata iarba pe care o aveam la noi.
-Nu iti face griji, printesa. A spus, deschizand ochii si privind in sus la mine. Tu esti drogul perfect.


 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Intrebare : Aveti vreun viciu ? 




3 comments:

mi-ai cerut parerea:sti cum sa faci lumea curioasa.Ideea cred ca este buna,abia astept sa vad imaginatia ta ce ne-a mai opregatit.Cred ca te reprezinta astel de povesti sau cel putin te pricepi sa le scri.Vreau cat mai mult ca s ailteleag cat mai mult.Bravo!!!

 

Deci parerea mea e ca e super povestea si abia astept primul capitol, succes in continuare la scris.

 

Abea astept continuarea,imi place ideea nu stiu de ce la inceput aveam senzatia ca este ceva cu vampiri:))))prevad o dragoste zbuciumata,abea astept continuarile si ca de obicei in povestile tale ma pot transpune ff usor:))) chestie care ma face sa tot citesc.

 

Trimiteți un comentariu