Capitolul 22 din fikul Feel the life of the city


Capitolul 22

Just you and me

Perspectiva lui Britney

Inapoi in New York . Ce bine suna . Din momentul in care avionul a aterizat pur si simplu mi-am spus : “Problemele sin Londra se lasa in Londra iar problemele din New York se lasa in New York ! “ . Nu trebuia sa ma simt prost pentru ca m-am purtat ca o tarfa ieftina cu maicamea si nici macar nu o faceam . Adica sa fim seriosi , ea a dat in mine pentru simplul fapt ca am vrut acasa . Putea sa fie si Papa de la Roma ca tot nu avea nici un drept sa ma loveasca. Ma indreptam rapid spre usa casei , si cu fiecare pas ma simteam din ce in ce mai bine . Mai ales pentru ca stiam ca New York-ezul meu o sa faca o fata de genul : ”WTF?!Iar te-ai intors?!” . Mdea…si oricat de mult mi-as dori sa imi exprim toate sentimentele pe care le am pentru el , nu o pot face . Ma uraste . Iar eu ar trebuii sa fac acelasi lucru , nu sa ma indragostesc ca proasta de el .Era enervanta toata situatia asta . Niciodata nu am simtit asta inainte si era…ca si cum as vrea sad au frau liber instinctelor mele . Dar sunt constienta ca nu pot . Ehh , rahat ! Esti constienta , esti constienta ! Ba nu esti constienta deloc ! Pentru ca daca erai te lasai prada impulsurilor ! Iar ai aparut ?! Nu ti-a fost mai bine in vacanta ?! u vrei tu sa iti iei liber pentru tot parcursul vietii mele ?! Ba sa stii ca imi place in vacanta ! Dar cand te vad ca derilezi atat de rau imi vine sa iti rup capul de pe umeri ! Asa ca…pentru a nu face o crima m-am gandit sa avem o mica discutie ! Asa…bun…si ce inseamna la tine “A te lasa prada impulsurilor “ ?! Vrei sa sar pe el , fara nici un motiv pe care o sa il pot explica , de fiecare daca cand il vad ?! Exact ! Sar pe el , sfasiei hainele , incuiati-va in camera , lasa-l peste tine , sarutai buzele , mangaiei pieptul ….Gata ! Termina o data ! Ai ajuns mult prea departe ! Desi….Ha?!Vezi?!Am dreptate ! Ohh da ! Ohh da ! Bine , bine , recunosc ca mi-ar placea dar ….Dar?!Dar ce ?! Tu nu vezi ca il iubesti ?! Ce mai astepti ?! Vesnica pomenire ?! Tu , nebuno !!! Stai un pic !! Nu astept nimic numai ca el nu am iubeste !! Ma uraste !!! Atuncea fa-l sa te iubeasca , Doamne da’ grea de cap mai esti !! Bine , bine acuma imi lasi mie putina intimidate te rog ? Da’ ce ?! Vrei sa te dezbraci in chiloti aici in fata casei lui Justin ?! Doamne am inteles ca il iubesti , dar nu inteleg de ce vrei sa ii faci un spectacol de striptise ! Tampito , nu ii fac nici un spectacol , pur si simplu vreau sa intru in casa ! Si nu vreau sa ma vada cineva stand ca proasta si certandu-ma cu tine ! Deci...pa! Bine , ofticato ! Pa ! Dar sa nu zici ca nu te-am sfatuit sa faci ce e mai bine pentru amandoi !Mai taci din gura !

Am intrat in casa incercand sa fac cat mai putin zgomot in timp ce urcam destul de grabita scarile . M-am oprit in fata camerei lui Justin gandindu-ma : “ Sa intru ? Mai bine nu…” Asa ca am intrat in camera mea si am aprins numai veiozele de pe noptiere . Mi-am despachetat hainele in liniste incercand sa nu ii scol pe toi cei din casa , avand in vedere ca este aproape doua dimineata . Ma miscam incet in timp ce imi puneam ultimele hainele inapoi la locul lor , in dulap . Cand in sfarsit am terminat cu ele , mi-am insfacat comodele mele pijamale iar apoi am disparut in baie pentru a-mi face un dus . M-am intors …Noraml pentru a stinge veiozele . Nu stiu de ce am facut-o . Pur si simplu am simtit nevoia de intuneric . Si am plecat inapoi in baie .

Dusul …a fost unul dintre cele mai bune , pe care le-am facut in viata mea . M-a pus pe picioare iar acum puteam gandi mult mai limpede . Eram la fel de obosita dar ma simteam … mai bine . Simteam ca intradevar sunt acasa . Imi asezam parul ciufulit si umed cand un oftat adanc si dureros mi-a invatat auzul .

-Papusa …

Era inconfundabil ! Acel “papusa” spus cu atata blandete si atata afectiune ma facea pur si simplu sa ies de acolo si sa il i-au in brate . Sa ii simt parfumul de menat amestecandu-se cu parfumul meu dulce . Il iubeam ! Si era…minunat ! Sa simti cum fiecare sunet pe care acea persoana il rosteste spre tine iti invaluie auzul ca si o melodie de leagan . Nu am mai rezistat mult . Am iesit incet din baie si i-am putut observa silueta bine facuta stand cu spatele la mine . Prin tricoul de un alb pur se puteau observa muschii perfecti ai spatelui . Parul negru ii era ciufulit si dat neglijent pe spate . Mainile le avea bagate in buzunare si privea apsent fereastra .

-M-ai chemat ? Am reusit eu sa intreb .

Si-a intors incet privirea spre mine , si am putut sa ii privesc in sfarsit sa ii vad fata . Ma asteptam sa aiba o fata de “bad boy” cum are de obicei si un zambet inganfat pe fata , dar nu era asa . Obrajii ii erau uzi si ochii ii avea rosii . Incruntarea confuza de pe fata lui era evidenta si arata de parca tocmai a vazut o fantoma . A plans…mult….Si asta se putea observa cu ochiul liber . Era distrus si…ma distrugea si pe mine .

Impulsul de a ma arunca in bratele lui era mult prea mare acum , pentru al putea controla .

Se uiat fix in ochii mei si chiar atunci am cedat…M-am apropaiat rapid de el si el a facut acelasi lucru . Si-a infasurat strans bratele in jurul taliei mele , in timp ce il tineam strans , lipit de mine aruncandu-mi bratele in jurul gatului sau .

Perspectiva lui Justin

Nu puteam sac red ca este aici ! In bratele mele . Unde parfumul ei proaspat este mai puternic ca niciodata .Daca ….daca chiar inebunisem si incepusem sa am vedenii imi doream sa vad aceasta fata pentru todeauna in nebuniile mele . Preferam asta decat sa o pierd . Un alt planset mi-a iesit din gat atunci cand m-am gandit ca as putea-o pierde din nou .

-Shh , Justin , sunt aici ! M-a linistit ea managaindu-mi usor parul .

Era aici ! Si nu era moarta ! O puteam simti aici , in bratele mele ! S-a lasat un pic in jos pana cand a cazut in genunchi eu aplecandu-ma o data cu ea . Lacrimile mi se uscasera . Ma consumasem destul . I-am luat fata in mainile mele si ma uitam adanc in ochii ei .

-Justin…a soptit ea incet .

-Sunt bine ….Am asigurat-o eu .

Stiam ce vroiam eu sa fac dar de data aceasta m-a luat prin surprindere . S-a apropiat de mine strivindu-si buzele de ale mele . Si era minunat . Era ca si cand ceva reinvia in noi . Ca sic and ceva se nastea mai bine spus . Era ca si cum puteam simti ca si ea ma iubeste . Am luat-o in brate si m-am ridicat cu ea inca in bartele mele si ne-am indreptat usor spre pat . Nu stiam unde aveam sa ajungem…Dar nu imi pasa . Am asezat-o incet pe saltea iar eu langa ea .

-Unde ai fost , papusa ? Am suspinat eu bland cu buzele inca lipite de ale ei .

-Nu ma intreba…A spsu ea capturandu-mi din nou buzele .

Ne sarutam incet si tandru incat cine ne vedea spunea clar ca suntem impreuna . Ii mangaiam usor parul in timp ce ea imi atingea obrazul cu degetele . Ne-am despartit buzele pentru un scurt moment , dare u nu eram gata sa ii dau drumul asa ca am strans-o un pic mai tare pentru a sublinia acest lucru . A oftat fericita , as putea spune , si si-a bagat nasul in pieptul meu .

Linistea s-a asernut peste noi si eu mi-am trantit capul pe o perna uitandu-ma la tavanul portocaliu , care clar o caracteriza pe B.

-Mi-a fost dor de tine , Justin ! A spus ea incet .

-Nici macar nu ai idée cum m-am simti eu .

-Si eu care credeam ca ai sa te bucuri ca scapi de mine . Si ca ai uitat de mine .

-Niciodata…am soptit eu infundandu-mi nasul in parul ei .

Un oftat dureros mi-a scapt printre buze

-Ce s-a inatmplat ? A intrebat ea ingrijoarata ca a facut ceva gresit .

Naiva…

-Am crezut…am crezut ca….ai murit ! Am crezut ca te-am pierdut .

Si-a ridicat capul de pe pieptul emu si se uita curioasa la mine , in timp ce continuam :

-Cand am ajuns acasa …Am auzit ca avionul in care tu trebuia sa fi s-a prabusit …si odata cu el m-am prabusit si eu . Am crezut ca nu te voi ami putea tine vreodata in brate asa cum o fac acum .

-Justin…A spus ea luandu-mi fata in mainile sale micute . Sa nu te mai gandesti al asta ! Niciodata ! M-ai auzit ?! Niciodata ! Eu….voi fi mereu aici pentru tine … Ok ?

-Ok…am zambit eu . Si mie mi-a fost dor de tien , Britney ! Am spus , cand si-a asezat capul inapoi pe pieptul meu .

-Stii ?! A fost aiurea sa nu fi langa mine . Adica …pur si simplu aveam nevoie ca tu sa fi acolo . Am incercat sa vorbesc cu tine…Sa iti scriu pe mess dar nu mi-ai raspuns .

Cum adica nu i-am raspuns ?! Pai da’ ce eram nebun la creierii capului?!As fi vazut la mesaje Offline nu ? Doar daca …

-Tiffany…Am murmurat eu .

-Ce?!A intrebat B. usor nervoasa . Te-ai impacat cu ea ?!

-Nu , iubito , normal ca nu !

Ohh Doamen tosmai nu am spsu asta nu ?! Prost Justin , prost , prost , prost . Tu si impulsurile tale nebunesti .

-Aaa…Parca eram papusa nu ? A chicotit ea .

-Mdea….acea papusa enervanta de care nu o sa scap niciodata…nu ca as vrea sa o fac…am completat eu in gand .

Perpsectiva lui Britney

Se pare ca ne intoarcem inapoi la vechea si plictisitoare rutina cu cearta , Ei bine…trebuia sa pastram aparentele nu ? Deci…sa incepem…

-Hei , eu nu te-am obligat sa stai aici , poti oricand sa mergi in camera ta ! Am ras eu impingandu-l jos din pat .

-Brit ! O sa regreti ! A spus el venind spre mine .

Ma dadeam mai spate cu fiecare pas pe care il facea mai aproape de mine . Am facut asta pana cand eu am cazut jos din pat , si spatele mi s-a lovit de perete .

-Se pare ca pisicuta nu mai are cale libera ! A marait el jucaus .

Am chicotti si eu nervos si mi-am pus o mana peste fata lui . Si-a dat capul usor intr-o parte ca un catelus care se mangaia de mana stapanului . Putea fi atat de copil cateodata . Deodata…se uita adanc in ochii mei si puteam observa in ei o anumita sclipire .

-Vreau sa… a inceput el dar nu l-am lasat sa termine .

M-am apropiat usor de el pana cand i-am simtt respiratia calda atingandu-mi fata . Si-a lipit buzele de ale mele si am putut simti cum fiecare parte a corpului sau era lipita de al meu . Limba mea i-a traversat rapid buzele si sarutul incepu sa fie aspru si dur . Mainile ni se incalceau in parul ceiluilalt , fiind o miscare care ma deruta . Eram ca si doi copii de 8 ani , tachinandu-ne unul pe celalalt . Era incredibil cum de la tristete si durere puteai ajunge la fericire si chiar distractie .

-Ok…Cred ca o sa continuam asa pana maine … A chicotit Justin cu buzele inca lipite de ale mele .

-Sunt total de acord atunci !

A ras si m-a ridicat in picioare lipindu-ma dur de perete facand un tablou sa cada .

-Te pun sa imi cumperi un tablou nou daca s-a spart ! Am ras eu impingandu-l in pat .

-Ei bine…sper ca nu costa mult , papusa …

Ei bine…am spus eu urcandu-ma peseta el … Tu ce crezi ?!

-Ca…accept pretul ?

Ne-am saruatt dur si pasional pana cand nu mai aveam aer . Cred ca am schimbat de vreo zece ori pozitita . El peste mine , eu peste el .

Perspectiva lui Justin

Si atunci mi-am amintit…cantecul…trebuia sa il spun… Sau amcar sa ii demonstrez prin gesture marunte cat mult tin al ea . Nu ii puteam spune ca o iubesc , pentru ca…Ei bine m-ar fi luat drept prost…

-Hei asteapta , putin ! Am spus eu ridicandu-ma de pe ea .

Se uiat confuza la mine iar eu am simtit nevoia sa ii explic .

-Vin imediat !

Am fugit pana in camera mea luand-mi chitara si intrand incet in camera lui Brit .

-Ce s-a intamplat , baby ? A intrebat ea , stand cu picioarele incrucisate in mijlocul patului .

Tocmai m-a numit pe mine “baby” ?! Ok….pe departe cea mai tare zi din viata mea .

-Nimic…Am zambit eu asezandu-ma cu chitara in fata ei .

Am inceput sad au niste acorduri , ea uitandu-se curioasa la mine in timp ce dadeam incet tonul :

They got a lotta girls
Who know they got it going on
But nothing's ever a comparison to you
Now can't you see that your the only one I really want
And everything I need
Is everything you do?

Any girl walk by, don't matter
'Cause your looking so much better
Don't ever need to get
Caught up in jealousy
She could be a super-model
Every magazine... the cover
She'll never, ever mean a thing to me...

[Chorus:]
She's no you... oh, no
You give me more than I could ever want
She's no you... oh, no
I'm satisfied with the one I've got
'cause your all the girl
That I've ever dreamed
She's only a picture on a magazine
She's no you... she's no you

They got a lot of girls
Who dance in all the videos
But I prefer the way you do,
The way you move
You're more than beautiful
And I just wanna let you know
That all I ever need
Is what I've got with you

Any girl walk by, don't matter
Every time your looking better
I think your perfect
There ain't nothing I would change
She could be a super-model
Every magazine... the cover
She'll never, ever take my heart away

[Repeat chorus]

No one's ever gonna get to me
Oh, the way you do
Now baby can't you see
That you're the one... the only one
Who's ever made me feel this way?

Nothings ever coming even close
No one's ever been comparable to you

I don't want nothing I don't got
I don't need nothing but you
I can't get more than you give me
Don't stop anything you do.
Your all that... all that, and then some
You know what... just what I need
And no girl, no place and no where
Could mean a thing to me.

[Repeat chorus]

(linkul melodiei aici : http://www.youtube.com/watch?v=JkHQDWN4SMI )

Mi-am incheiat cantecul oftand dureros cand ea mi-a sarit in brate .

Am imbratisat-o si eu si am pus chitara jos langa pat .

M-a tras spre ea sarutandu-ma dulce si lasandu-ma pe mine deasupra .

Am invelit-o si am imbratisat-o infundandu-mi nasul in parul ei .

-Vreau sa fii aici cand ma trezesc …Am soptit eu sincer…

-Voi fi aici…Promit…

M-a strans si mai tare in brate inainte de a-si baga capul adanc in pieptul meu si adormind amandoi .


-----------------------------------------------------

The next steps from Feel the life of the city :

-De ce dracului te-ai mai intors ?! Tipa Tiffany .

-Am nevoie de tine....Ii spune Justin lui Britney...

B. plange .

-Te iubesc....

-------------------------------------------------------

Sunt o bitch ! Stiu ! Dar ma vrut sa il fac lung dar avand in vedere ca sunt pedepsita nu prea pot sa scriu de ci...bucurati-va , si comentati ! Xo xo Alma

7 comments:

oh:X
iubesc capitolul asta:X
in sfarsit s-a intors:X
imi place cantecul pe care l-ai ales:D
mi-am dat seama ce a facut idioata aia
o urasc X(
pacat ca esti pedepsita:|

 

Brit: acasaaaa :)))
si inca un click la "extraordinar" :)
apropo de click :))) azi la istorie eu il ghidam pe dragos ca nu mergea mouse ul. eu spuneam click si el dadea pe acolo

 

salut :X
ma bucur ca ai pus urmatorul capitol :*
si nu l-am citit inca pentru ca am ceva probleme cu net-ul pe laptop si pe calculator nu pot sta atat de mult ca nu e al meu :)) o sa citesc capitolul pe laptop (l-am luat in format doc ;) ) si iti spun dupa parerea,desi sunt sigura ca e extraordinar :X \:D/

 

bha...e tare...dar cam scurt..si nu ne mai face sa asteptam:D:X

 

deci,dupa cum am mai zis e extraordinar :X
il iubesc si vreau urmatorul capitol :X

 

il detest...... e superb :X

 

sczzzzzzzz.......... scz scz scz scz scz........ :O Gosh ce ametita sunt....... !!! IUBESC nhu detest iubesc iubesc iubesc..... ups, scz :D :|

 

Trimiteți un comentariu