Capitolul 3 din fikul Feel the life of the city ( S2 )


Feel the life of the city (S2)
Capitolul 3
I’ll do what ever it takes to know that you’re ok
Perspectiva lui Justin

Cioburi...la dracu’ ! Si acuma ce ?! Pentru ca nu gaseai nici un doctor intreg la cap sa ma ajute cu chestiile astea la 3 dimineata . Mai bine faceam un dus si ma bagam in pat . Nu aveam ce face . Maine dimineata o sa merg la doctor si o sa vad ce se intampla . M-am dezbracat de tot si am pasit sub dus . Ohh , la dracu’ ! Ce tare ustura ! Am incercats ama spal cat de repede am putut , uitandu-ma in jos si vazand cum cateva cioburi cad pe podeaua cabinei de dus . M-am infiorat , amintindu-mi de bataie . Chuck , o merita ! O merita cu varf si indesat , pentru ceea ce i-a facut papusii mele . Nu era vina ei . Era a lui , a abuzat ce naiba ?! M-am uitat din nou la spatele meu unde tot au mai ramas cioburi si zgarieturi urate . Am iesit nervos din baie , aruncand hainele din seara asta in cosul de rufe . M-am imbracat cu un tricou alb si o pereche de pantaloni de pijama albastrii inchis . Am stins lumina si m-am bata in pat , asezandu-ma pe burta , pentru ca spatele sa nu ma mai doara chiar in halul acela . Am luat telefonul de pe noptiera si l-am asezat intre perne , pentru a fi mai la indemna .
She had them Apple Bottom Jeans
Boots with the fur

The whole club was looking at her…”
Suna incet melodia . Stiam prea bine cine este . Melodia asta era doar a lui Britney , pentru ca o descria perfect . „Tot clubul se uita la ea ! „ Da...asa este . Era un mesaj .
„Hey ! Dormi ?! „
„Crezi ca as putea daca tu nu esti aici ?! ... „Am tastat eu repede .
Britney :
„Dragut...si cand te gandesti ca eram in stare sa dormim si pe podea , in sufragerie , langa ai nostrii...si acuma nu mai avem somn ! „
Justin :
„Imi e dor de tine ...”
Britney :
Si mie ... Dar astea sunt conditiile ! Trebuie sa ne adaptam , chiar daca nu vrem ! J „
Justin : „Da...probabil ... Dar...Vroiam sa te intreb ... Esti ok , pentru faza cu ai tai ?! „
Britney :
“Da ! De fapt mi-am dat seama de cat de mult semanau cu noi cand ne-am intalnit iti ami amintesti ?! J „
Justin :
„Cum as putea uita ?! E imposibil ! De atunci cred ca esti <> mea ! „
Britney : „Stii ca asta te face <>meu , nu e asa ?”
Justin : „Mi-ar face placere ! „
Britney :
„Te iubesc ! „
Justin :
„Si eu te iubesc ! „
Britney : „Cred ca ar trebuii sa merg la culcare acum ! „
Justin : „Dormi , London-ezo ! Noapte buna ! „
Britney :
„Mai taci ! J Noapte buna ! „
Am oftat punand telefonul pe podea si impingandu-l un pic , ina sa fel incat a patinat usor pana aproape de dulap .

Perspectiva lui Britney

4 : 45 . Ohh , la dracu’ ! Nu pot dormi !!! Oare Justin s-a culcat ? Ar trebuii sa verific . M-am dat jos de pe canapea , zabovind putin la ceea ce trebuia sa fac . Mi-am trecut mana prin par , dandu-i drumul din elasticul care il tinea strans la spate . Prin casa nu as putea sa o i-au pentru ca as trezii pe toata lumea ... Deci...as putea intra pe balcon . Asta e ! Am mers incet pe balcon si am masurat distanta ! Hmm ... Doua etaje ! Perfect , Britney ! Ce faci acum? Ohh , haide ca esti desteapta ! M-am uitat ind reapta mea si am vazut un alt balcon si inca unu’ si inca unu’ apoi al meu si apoi al lui Justin . Asta e ! Ar cam trebuii sa sar nu ? Doamne ajuta ! Mi-am facut avant si am sarit , agatandu-am de celalalt balcon . Na’ ca am ajuns si maimuta ! Ce nu face Britney pentru Justin ?

Perspectiva lui Justin

Inca nu puteam sa dorm la dracu’ ! Zici ca aveam insomnie . Si se numea „Britney-cita acuta ! „ Am arpins veioza uitandu-ma la ceas . Cinci fara . Dumnezeule nu mai ajunge „Mos Ene” la mine ca in copilarie ? Mdea...as vrea eu...Cu un oftat greu , m-am dat jos din pat , asezandu-ma la birou in fata leptopului . L-am deschis si am inceput sa caut o melodie ...ceva , orice , care s aimi atraga atentia , pentur a nu ma mai gandi la ea .
Curand , am putut auzi doua ciocanituri usoare in usa de la balcon . Mi-am indreptat ochii in acea directie , asteptand ca in orice moment sa intre cineva si sa imi dea cu o bata de baseball in cap , dar nu imi era frica . M-am ridicat , dandu-mi ochii peste cap si am deschis usile .
-Britney ! Am respirat eu , luand-o in brate .
Impactul a fost atat de mare incat s-a dat in spate , atat de mult incat spatele ii era lipit de grilajul de la balcon .
-Ce cauti aici ? Am chicotit eu , apropiindu-mi buzele de ale ei .
-Hmm...se pare ca nu esti singurul care nu poate dormi , domnule Smith1 ! A spus ea jucausa , sarutandu-ma .
Sarutul acesta nu prea a fost ca unul obisnuit . Parca era ultimul....sau primul dupa o perioada foare indelungata .
Mi-am pus mainile pe soldurile ei , ridicand-o pe grilaj . Si-a plimbat mainile pe spatele meu , atingand usor zgarieturile . Ma durea putin dar era acceptabil .

Perspectiva lui Britney

-Justin , asteapta ! Am gafait eu cand ceva aspru se simtea pe spatele lui .
L-am intors cu spatele al mine si i-am ridicat tricoul . Mii de cioburi micute ii erau infipte in piele . Imi venea sa plang . Chuck . Era numai vina lui . Justin nu trebuia sa aiba rani din cauza idiotului ala . Mi-am trecut un deget peste uan din zgarieturi si el a icnit .
-Sa fiu a dracului’ ! Intra , inauntru ! Am soptit eu , impingandu-l in dormitor .
-Britney , pe bune ! Nu e nimc ! S-a plans el .
-Nu e nimic ?! Aproape ca am tipat eu . Cum nu e nimic , Justin !? Tipul ala aproape ti-a sfasiat spatele ! Si tu spui ca nu e nimic ?! Ai baut gaz sau ceva!? Da-ti tricoul jos si aseaza-te pe pat .
-Ce ai de gand sa faci ? A intrebat el usor speriat .
-Sa iti fac o poza si sa o pun pe YouTube ! u ce crezi ca am de gand sa fac ?! Am intrebat eu nervoasa .
Am intrat in baie cautand o penseta sau ceva asemanator .
Nu eram suparata pe Justin , sau nervoasa pe el ! Chiar deloc ! Cel care ma enerva la culme era Chuck ! Si Dumnezeu imi e martor ca vreau sa il dau cu capu’ de toti peretii ! Si in caz ca se crapau sau ceva de genu’ il puneam sa mai si repare ! Idiotul ! Am iesit nervoasa din baie si l-am vazut pe Justin care statea linistit pe pat , fara tricou pe el , exact cum l-am instruit ! Am incercat sa ma calmez . Pentru Justin . Cu un oftat groi am mers spre pat si m-am asezat langa Justin atingandu-i usor spatele .
-Imi pare rau ! A spus el usor indurerat .
Mi-am dat seama ca nue ra de la cioburi . Credea ca eu sunt nervoasa si suparata pe el !
-Nu fi stupid ! Nu sunt suparata pe tine ! Doar ca ... Nu o sa las rahatul asta asa cum este .
-Britney , promite-mi ca nu o sa faci nimic asemanator cu ce am facut eu .
Ma uitam in ochii lui incercand sa gasesc o portita de scapare dar am cedat curand .
-Iti promit ! Am soptit eu .
-Ok ! A chicotit el . Acum poti sa te ocupi de spatele meu .
-Intinde-te ! Am ras eu .
S-a intins si eu am inceput sa ii scot usor ciob cu ciob . Imi era mila de el . Mi se facea pielea de gaina cand auzeam cum geme de durere . Daca era posibil vroiam sa i-au durerea lui si sa o fac a mea . Orice pentru ca el sa nu mai sufere . Cand ultimul ciob a fost scos am oftat fericita . L-am bandajat in asa fel incat sa poata sta pe spate fara sa il doara .
M-am ridicat de pe pat si am luat tricoul lui de pe podea patat de sange , impreuna cu penseta si cu tifonul . Mi-am trecut mana prin par si am vrut sa merg spre baie cand Justin m-a prins de mana . M-a tras deasupra lui , facandu-ma sa scot un suierat de uimire .
-Multumesc ! A soptit el .
N-a sarutat usor pentru un moment , dar apoi a facut sarutul si mai fnomenal incurcandusi limba cu a mea .
-Nu ai pentru ce ! Am spus eu incainte sa duc toate lucrurile inapoi in baie .

Perspectiva lui Justin

-Ar trebuii sa mergi la culcare ! Am soptit eu atingandu-i cearcanele care se adunasera sub ochii ei .
-Mda....de parca as putea sa dorm ... A ras ea batjocoritor .
-Atunci , hai sa dormim ! Am spus eu tragand-o deasupra mea in pat .
Si-a asezat capul pe pieptul meu si a oftat incet . Ochii imi fluturau inchisi . Se vedea ca oboseal a inceput sa puna mana pe mine .
-Te iubesc ! Am soptit inainte sa inchid ochii .
-Si eu te iubesc !

Perspectiva lui Britney

Dormaeam atat de bine cand telefonul imi vibra incet de langa a lui Justin . Nu am apucat sa il citesc ...Dar era un mesaj . L-am deschis si m-am culcat inapoi fara sa il citesc . Mi-am bagat inapoi capul in pieptul lui Justin , adormind .
„Hotelul Empire , apartamentul 203 ! Stii ce ai de facut , papusa’ !”

----------------------------------------------------------------------

Hey , guys ! Merge cam greu cu comentariile nu ? Poate os alasati si voi la capitolul asta in caz ca vreti un alt capitol :)) . Sper sa va placa ! Xo xo Silver .


P.S. Maine (Luni) plec pana al calarasi pana miercuri...deci pana atunci nimic:)) . Xo xo Silver

6 comments:

Frumos capitolul.Imi place foarte mult ficul.Spor la scris in continuare.Kisses:*

 

hihi...e foarte tare...k toate capitolele...treb sa recunosc ca imi place mai mult knd sunt impreuna,decat cand se certau k 2 copiiiiii:D:X
si repede cu nextu,chiar dak pleci...makr forever young:D

 

yaaap! vreau un alt capitol.... si inca un capitol dupa urmatorul... si din nou un alt captol dupa urmatorul urmatorului. si... ai prins uh ideea :))
superb... superb... superb!
genial.... genial... genial!!
criminal... criminal.... criminal!!!
:D
de abia ajtept next...... si tot raman la ideea mea cu Matt>:) :))
spor la scris! :)

 

nu-mi zi ca ala cu mesaju era chuck...mama lui de chuck...il vreau mort:d
fain capitolul
sper sa postezi curand si pe urmatorul:*:*:*
puuuup
btw eu sunt me Anna de pe messenger:p

 

normal ca vrem urmatorul capitol ! :>
si il vrem cat mai repedee :X

 

uh..vreau sa il bat pe chuck:)))
saracul justin:|
hmm..mesajul este de la chuck?
ma intrb ce o sa se intample dimineata:))
ce o sa zica parintii lui justin dak ii vad impreuna in pat?=))
cine o sa citeasca primul mesajul?

 

Trimiteți un comentariu