Capitolul 2 din fikul Feel the life of the city (S2)


Feel the life of the city (S2)
Capitolul 2
I’ll stand by you even if I have to stay awake all night long
Perspectiva lui Britney


Am cascat usor , invartindu-mi ochii prin camera care era deja luminata mult prea puternic . Stateam aici de vreo doua ore . Mi-am indreptat privirea spre ceasul de pe perete . Incruntandu-ma , am icnercat sa vad cat e ora . 2 : 17 . Mi-am lovit capul de marginea canapelei frustrata . Ochii ma usturau , incat aveam senzatia ca stau cu o ceapa in fata . Din cand in cand mai incercam sa inchid ochii dar tata spunea dur „Britney” si eu ii deschideam inapoi . Nu stiu de ce mai statea aici , stia ca daca eu nu vreau , el nu afla nimic , dar ca de obicei isi incerca norocul . Fraierul . Si ca sa fie o scena din Familia Adams , si-a adus si ajutoare . Pe cine credeti ?! Logan . „Exact persoana potrivita!” . Doamne , fata lui era de nepretuit cand tata l-a chemat .

FLASHBACK


Tata se tot uita ba la mine , ba la Justin . Zici ca nu stia pe cine sa aleaga . Britney . Justin . Britney . Justin . Britney . Justin . Britney . Justin . irtne...In fine nu asta conteaza .
Logan trecea linistit prin spatele unei canapele cu un bol cu cereale si cu telecomnada de la televizor in maini .
-Logan , nu vrei sa afli ce s-a intamplat in seara asta ? L-a intrreabt tata uitandu-se la mine .
-Aaa...nu , merci...Sunt bine asa ! A raspuns Logan , aruncand telecomanda pe canapeaua care era libera .
-Logan , stai jos ! A spus tata furios .
Logan s-a asezat imediat pe canapea raspunzand repede :
-Da , domnule...adica...da , sigur....Si-a indreptat privirea spre noi , iar apoi a vorbit : Bun...Deci , copii , aveti ceva de spus ?
-Nu ! Am raspuns cu Justin la unison .
-Perfect ! A spus el , ridicandu-se si aratandu-ne scarile . Mergeti sus !
-In sfasit ! Am murmurat eu ridicandu-ma .
-Stati jos ! A spus tata , ridicandu-se .
Ne-am asezat .
-Mergeti sus !
Ne-am ridicat .
-Stati jos !
Ne-am asezat .
-Mergeti sus !
Ne-am ridicat .
-Stati jos ! A tipat tata .
-Bine , stam jos ! S-a dat batut Logan , usor speriat , asezandu-se inapoi pe canapea .
Am oftat si ne-am reluat locurile de dinainte .

END OF THE FLASHBACK

Picioarele ma dureau atat de tare din cauza tocurilor incat imi venea sa innebunesc . Deja imi imaginam cum ar fi sa imi dau un pantof jos si sa i-l arunc lui tata in cap . Asa ca mi-am alsat imaginatia s-a zboare . Imi scot pantoful din picior si il tintesc pe tata fix in varful capului , iar apoi totul se umple de sange . Am tresarit usor uitandu-ma spre pantofii mei , care din fericire erau la locul lor . Imaginatie bolnava .

Perspectiva lui Justin

Mda...si se pare ca am ramas numai eu cu Britney si familiile noastre , avand in vedere ca ceilalti s-au dus la culcare . „Hai , echipa!” .Mi-am rezemat spatele de marginea canapelei oftand . Parca aveam ace care ma intepau in spate . Ce naiba e cu mine ? Cred ca e din cauza oboselii . Mi-am indreptat privirea spre mama care tocmai vroia sa treaca peste gramada de ciobri de pe podea , pentru a lua niste farfuri de pe masa .
-Mama , cioburile ! Am oftat eu .
-Auch ! A a spus ea cand un ciob i-a intrat in talpa .
Ete , na ! Ce ?! Am pus-o eu sa umble in picioarele goale pe parchet ?
-Jena , mai bine ti-ai bandaja piciorul ala inainte ca un vampir sa iti i-a mirosul . A ras tata care pana acum manca in liniste cereale .
Frate , daca nu a frecat cerealele alea de doua ore de le-a luat dracu’ .
-Ha , ha , ha ! A spus mama sarcastica , topaind pana in bucatarie .
-Stii ceva ? Mai bine aduc usturoiul . A spus Britney ridicandu-se .
-Si eu apa sfintita ! Am spus eu ridicandu-ma .
Ne-am intors si cand sa plecam , tatal lui B. a tipat :
-Stati jos !
-Semnul crucii ! Am spus amandoi o data , intorcandu-ne si facand o crunce din degete .
-Stati dracului jos ! A spus el din nou .
Imbufnati ne-am asezat inapoi la locurile noastre .
-Vezi sa nu scoti fum pa nari , taticule ! A spsu Britney dur .
Asta e papusa mea , am zambit eu .
-Domnisoara , nu fi obraznic ....
Nu a apucat sa isi termine propozitia pentru ca telefonul a inceput sa ii sune infundat din buzunarul blugilor . S-a ridicat si a raspuns :
-Alo ? Da sefu’....Aha...Acum ?...Ok...La revedere !

Perspectiva lui Britney


M-am uitat mirata la tata incercand sa descopar un indiciu in privirea lui care sa imi spuna , ce se intampla , dar apoi el a vorbit :
-Trebuie sa ma intorc in Londra...probleme la serviciu .
-YES !!! Am izbucnit eu . Adica...imi apre rau ! Chiar imi doream sa ma ami tii aici inca trei ore , am adaugat eu atat de incet incat numai Justin m-a putut auzi . A chicotit .
-Asat inseamna ca tresa’ vin si eu , nu ? A intrebat mama , aparand in tocul usii de la bucatarie .
-Nu , draga mea ! Poti ramane aici si sa teintorci singura in Londra ! A spus taat sarcastic .
-Stii ceva ?! Du-te dracului’ ! Ma duc sa imi aduc bagajele .
-Poate le aduci si pe ale mele ? A intrebat tata .
-Sigur...ca nu ! I-a raspuns mama , urcand treptele .
-Stii ceva ? E mai bine acum 1 Britney , poti dormi in camera de oaspeti . Sunt sigur ca nu ai fi dormit bine in camera lui Justin . Ai fi stat pe canapea . Just e foarte posesiv cu ceea ce este al lui . A spus Logan , ridicandu-se si , deodata disparand in bucatrie .
Tata a iesit afara pentru a scoate masina din garaj , asa ca in sufragerie am ramas numai eu si Justin .
-Foarte posesiv cu ceea ce e al meu ! A spus el uitandu-se intens la mine .
Ok , nu putea sa vina si sa imi spuna rahaturi din astea , asa din senin . Era prea...sexy . Pentru un moment m-am uitat la el cu gura aproape cascata . Usor m-am apropiat de le , si fix cand buzele noastre sa se atinga , usa de al intrare s-a deschis si tata a pasit inauntru .
-Britney , mai ai o motociclete ? A intrebat el , apropiindu-se de canapele .
-Aia este a lui justin ! Am oftat eu indepartandu-ma de New York-ez .
-Na ! Idiotule ! A tipat mama , aruncand trolerul lui tata jos pe scari .
Din cauza zgomotului Justin a tresarit dar eu mi-am dat doar ochii peste cap .
-Aaa...mama , cred ca in bagajul ala era si leptopul lui tata ! Am spus eu , parand in grozita ca s-a spart .
-Stiu ! Asta e si ideea ! Am raspuns ea , coborand scarile .
-Hai ca tu chiar esti proasta ! S-a infuriat tta , luand trolerul si tarandu-l pana la usa .
-Hai sictir ! A raspuns maam venind spre mine . Pa , britney ! Sa ai grija de tine ! M-a sarutat pe ambii obraji .
-Pa , mama ! Am spus eu , luand-o in brate .
-Ai grija , domnisoara ! A spus tata , inainte de a iesi impreuna cu mama .
-Hai , iesi odata , ca ma enervezi ! A spus ea impingandu-l afara .
-Va conducem ! A spus Jena , mergand cu Logan afara pentru ai conduce .
-„Ai grija , domisoara!” L-a imitat Justin pe tata , venind deaspura mea si gandilandu-ma .
-Justin , opreste-te ! Am spsu eu cnd deja nu mai aveam aer .
Dar ti-ai gasit cu cine sa te intelegi ! Cu turcul ! Dar intr-un s-a oprit cand usa de al intrar s-a deschis .
-Ok , eu emrg la culcare ! A spus Logan , urcand scarile .

Perspectiva lui Justin

Mama s-a asezat pe canapeaua din fata noastra zambind .
-Mama , nu si tu ! Am spsu eu sperit ca voi sta treaz toata noaptea .
-Ohh , fi serios , stii ca eu nu sunt asa ! A spus ea incruntandu-se . Dar ... ce spuneti daca ma ajutati un pic cu curatenia ?
-O ho ho , Jena ! Nici gand ! A spus Brit ridicandu-se cu mainile in sus in semn de predare .
-Da , mama , uita de chestia asta ! Am spus eu , urmandu-mi papusa pe scari .
-Dar , copii ...
-Noapte buna ,Jena ! A spus B. , intrerupand-o .
-Ohh haideti !
-Da ! Haide ! La culcare ! Am ras eu facandu-i cu mana . Pa , mama !
Am urcat amandoi scarile , abea tarandu-ne picioarele . M-am indreptat spre camera mea asteptand ca Brit sa ma urmeze dar nu a facut-o . Ohh , da ! a trebuai sa doarma in camera de oaspeti . Am uitat . La dracu’ nu era corect ! Chiar deloc . M-am intors pe calcaie si am vazut-o cum sta rezemata de peretele de peretel de langa camera de oaspeti . Am pasit usor spre ea si as putea spune ca avea un zambet diabolic pe fata , privinadu-ma pe sub gene .
-Esti sigura ca nu vrei sa stau cu tine diseara ?
-Poate ...
Am mers si ami apasat spre ea , incalcindu-mi mana in parul ei sarutand-o . Limba ei a intrat automat in gura mea miscandu-se innebunitor . Mi-am coborat o mana pe talia ei , tragand-o spre mine . Un mic geamat i-a iesit printre buze , facandu-am sa imi pierd mintile .
-Shh ! O sa ne auda ! Am chicotit eu cu buzele inca lipite de ale ei .
-Copii ! Sunteti , ok ? Ce s-a auzit ? A intrebat mama , de jos .
-Aaa...nimic , Jena ! M-am impiedicat eu . A raspuns B. repede .
-Ohh , Doamne ! Esti bine ? Sa vin sus ?
-NU ! Sunt ok !
-Apropo , britney in camera de oaspeti este o canapea . Va trebuii sa o desfaci pentru a o face pat . A spus mama .
-Ce?! A intrebat papusa mea , facand ochii mari .
-Noapte buna ! A chicotit mama .
S-a uitata la mine , cerandu-mi parca , ajutor din priviri ! As face orice pentru ea dar canapelel nu erau punctul meu forte ! Chiar deloc !
-Succes , papusa ! Am ras eu mergand spre camera mea .
Am intrat chicotind . Si acum ce ? Pentru ca de dormit fara Britney nu prea puteam . Ohh , da stiu ! Un dus rece .

Perspectiva lui Britney

Am intrat in camera parca fiindu-mi frica , dracului’ ! Aprind becul si ce sa vezi ? O canapea ! Doamne nu am facut asa ceva niciodata asa ceva ! De ce ma pedepsesti ? Nu am omorat altceva decat muste , tantari si gandaci . Am pasit si m-am asezat pe podea in fata „puzzelului” . Ohh stiu ! Tresa scrie pe internet cum sa desfaci o canapea . Mi-am dat tocurile jos si am iesit pe hol mergand spre camera mea in ideea de ami lua leptopul . Am intrat incet in camera incercand sa nu fac zgomot . Matt si James dormeau in patul meu . Matt imbratisa...un tricou de al meu ? Doamen bine ca e numai atat ! Si nu sutien sau ceva de genu’ . Am apucat leptopul incet .
-Britney... A mormait Matt intorcandu-se pe o parte .
Deja am enerva ! Am mers spre el si i-am smuls tricoul fara sa il trezesc . Dar stai eu cu ce dormaem imbracata ? Am lasat tricoul si leptopul pe tamburete si am intrat in dulapul meu si apoi in a lui Justin luand de acolo o camasa bleu . Aveam nevoie macar de o particia din mirosul lui daca vroiam sa dorm putin in noapte asta . Am iesit din dulap si am intrat din nou luand leptopul si camasa . Cand sa ies din camera , parchetul a scartait , facandu-i pe cei doi baieti sa se foiasca . Am mers incet pe hol intrand inapoi in camera de oaspeti . Am suierat cand eram din nou „in siguranta” . M-am asezat pe canapea si am cauat si am tot cautat dar n-am gasit nimic despre canapele . „Perfect!” . Si acuma ce ? Cred ca Justin dormea deja ! Ohh da ! Jenny . Am luat telefonul si am sunat-o .
-Raspune , Jenny ! Am soptit eu dupa al treiela bip .
-Sper ca ai un motiv bun ! A raspuns ea morocanoasa.
-Da , chiar am ! Nu stiu cum se monteaza o canapea...adica cum se face din canapea pat .
Si incepe , blah , blah , blah .
-Siacuma vezi ca ar un fel de sfoara ? Trage de ea !
Si am tras si am cazut si eu pe jos .
-Ok , cred ca am reusit ! Merci , Jenny ! Vorbim maine !
-Ok , bye !
-See ya !
Am facut patul , m-am imbracat cu camasa lui Justin si m-a m asezat in pat cu telefonul in mana .

Perspectiva lui Justin


M-am dus la baie si mi-am dat tricoul jos . Cand ma uit in oglinda , raman socat si nu alta ! Ce dracu’ era pe spatele meu ?!



----------------------------------------------------

Hey , guys ! Silver din nou printre bloggeri ! Ce mai faceti ? Ei bine sunt bucuroasa sa va anunt ca m-am intros , definitiv ! Asa...pentru ca unii dintre voi nu mai aveti rabdare , am postat ce am scris pana acum ! Am ami adaugat ceva si am postat ! Deci....Capitolul trei va aparea in curand...Sper sa va placa , chiar daca e scurt . Trebuia sa mie mai lung , da' nah... Nu uitati sa comentati va rog ! Chiar am nevoie de psrerile voastre ! Xo xo Silver .

4 comments:

Ador ficul asta.Spor la scris in continuare!:*

 

ce are pe spate?
rani de la geamul spart nu?:|
nu a intresat pe nimeni dak e ranit=))
ce tare a fost brit, nu stia cum sa desfaca o canapea=))
si faza cu taik-su=)))
stati jos, mergeti sus, stati jos, mergeti sus=)))
si iar s-au certat=))
eh..nu face nimic un laptop pentru ei=))
au destul bani=))

 

:)) mi-a placut cap
bai da; chiar asa britney...sa nu stie sa desfaca o canapea?:))
ce face din noi internetu...sa cautam instructiuni pe net pt a desface o canapea:))
oricum...astept cap urmator
:*

 

poi ce pot spune daca nu ceea ce zik de obicei? Ca e genial, criminal, superb, mirific si ca plec la urm cap...
:D

 

Trimiteți un comentariu