Capitolul 1 din Feel the life of the city (S2)


Feel the life of the city (S2)
Capitolul 1
Past shadows are watching !
Perspectiva lui Justin

-Chuck? A intrebat ea respirand greu .
Scena care tocmai se desfasura in fata mea era de nedescris . Ochii lui Britney pareau atat de speriati incat puteam jura ca o sa fuga tipand chiar in acel moment . Maxilarul imi cazu in pamant atat de tareincat ma durea . Tot corpul imi era amortit . Cu greu mi-am indreptat capul spre Chuck care pur si simplu zambea ca prostul . Toata lumea in afara de mine , de Britney si spre mirarea mea Matt , zambea . Erau atat de fericiti crezand ca au facut un lucru bun aducandu-l pe „iubitul” lui Brit aici . Am inchis gura , intorcandu-ma din nou cu fata spre Britney care abea se mai tinea pe picioare .
-La multi ani , iubito ! A spus Chuck , apropiindu-se inca un pas de papusa mea , cu bratele indreptate spre ea .
Atunci am reactionat , dezmortindu-mitoti muschii . Nervii deja isi faceau aparitia in corpul meu cand el a mai facut inca un pas spre ea , ajungand aproape de mine . M-am incruntat atat de tare incat capul ma durea . James a facut un pas spre Britney cand picioarele acesteia cedasera . I-am multumit din priviri , cand am vazut ca nici el nu mai zambea .
-Ohh , haide , vino la iubitul tau , Britney ! A spus Chuck , apropiindu-se si mai mult de ea .
-Ah ! A scos B. Un suierat scarbit punandu-se in spatele lui James .
Era foarte bine ca James era in fata lui Brit , pentru ca eu trebuia sa ma ocup de Chuck .
-Nu vrei sa iti saruti iubitul , Britney ?
Punea paie la foc , la dracu’ ! Simteam cum imi bubuie capul din cauza nervilor .
-Ok , asta e ! Iesi afara ! Am spus eu punandu-mi mainile pe pieptul lui si impingandu-l dur spre usa de sticla care ducea spre gradina din spate .
Toata lumea a reactinonat in acelasi timp urmandu-ma si spunandu-mi sa ma opresc sau sa incetez cu rahatul asta .
-Care e problema ta , omule ? A intrebat Chuck cand am ajuns afara .
-Problema mea ? Am ras eu batjocoritor . Care e problema ta , London-ezule?
L-am impins din nou plin de furia care imi pulsa in vene .
-Justin , fiule , opreste-te , haide in casa ! O sa vorbim si totul o sa fie bine . A spus tata , venind in spatele meu .
-Daca vrei sa nu primesti un pumn , chiar in momentul asta , cred ca mai bine te-ai indeparta , tata ! Am spus eu , inca privindu-l pe Chuck .
Susoteli se auzeau in jurul nostru , dar am incercat sa le ignor pe cat posibil .
-Deci , sa inteleg ca tu vrei sa te pui cu mine , nu e asa ? Atunci nu stii cu cien te amesteci , pustiule ! A spus Chuck apropiindu-use usor de mine , cu mainile in buzunare .
-Ohh , ba cred ca te-am mai vazut o data . Stii unde ? Cerseai in Brooklin ! I-am raspuns rautacios .
Incruntarea lui devenea evidenta atunci cand mi-a aruncat un pumn in stomac . M-am enervat si mai tare decat eram si i-am dat un pumn atat de tare in falca incat cred ca i-am mutat maxilarul intr-o parte .
-Ce ai de castigat din asta , prostule ? M-a intrebat Chuck aruncandu-si pumnul in aer , pentru ca nu m-a nimerit .
-Satisfactia de a te bate , idiotule ! Am raspuns , dandu-i un alt pumn in stomac .

Perspectiva lui Britney

Nu ma puteam misca . Pur si simplu stateam agatata de James . Vroiam sa merg afara sa vad ce se intampla , dar nu aveam puterea necesara . Inca eram in stare de soc . Usor , am alunecat de pe umarul lui James pe podeaua rece . Genunchii m-au durut cand am atins pamantul , dar am incercat sa nu ii bag in seama . Ochii imi erau pierduti undeva departe , adanciti in amintiri dureroase .

FLASHBACK

Era o noapte normala pentru niste adolescenti cu caoul in nori . Eram in a 10-a cand s-a intamplat totul . Atmosfera din club era ametitoare . Imaginile se desfasurau in fata mea , fara ca eu sa le mai pot intelege . Mi se facea rau . Peyton avea dreptate . Trebuia sa o las mai usor cu bautura . Nervoasa am mai turnat un pahar cu wisky pe gat .
-Ohh , fata mai bine o lasi mai usor ! Vrei sa te ducem noi acasa in seara asta ? M-a intrebat Brooke razand .
-Mdea , sigur , de aprca asa ceva s-ar putea intmpla ! Am ras eu leganandu-ma usor . Sunt foarte treaza , nu vezi ?
In momentul acela am alunecat si am cazut in bratele lui Chuck .
-Usor , draguta ! A chicotit el . Mai bine te duc acasa , ce zici ?
-Cred ca...cred ca ar fi o idee buna ! M-am balbait eu .
Toata lumea de la masa a inceput sa rada .
-Pa , ap Cenusareaso ! Sa nu faci ceva rau cu domnul cu coarne ! A ras Peyton .
-Aha ... Am cascat eu in bratele lui Chuck .
Mergea cu mine in brate pana la un moment dat in care m-a lasat jos si a inchis o usa .
-Chuck ! Am chicotit eu . Asta nu e casa mea . Asta e...
M-am uitat buimaca prin incaperea mica si ingusta .
-Baia clubului ? Am pufnit eu intr-un ras isteric .
-Exact acolo ! Dar , shh , Britney ! Nu vrem sa ne auda cineva ! A chicotit el , punandu-si un deget peste buzele mele .
-Ce facem aici ? M-am alintat eu .
-Ceva frumos , Brit , ceva frumos ! A spus el desfacandu-si cureaua de al pantaloni .
Si atunci am inteles ce are de gand sa faca . Am inceput sa ma agit lipindu-mi spatele de usa .
-Chuck , te rog , oprestete ! Am spus eu cand el se aptropia usor de mine .
-De ce , B. ?Haide ! O sa fie frumos ! A spus el lipindu-se de mine .
-Chuck , nu ! Am tipat eu , dar era prea tarziu .

END OF THE FLASHBACK

Ochii imi erau plini de lacrimi grele care au inceput sa imi cada pe obraji . Afara zgomotele si tipetele devenisera tot mai stridente . Imi doream sa ma ridic , sa vad daca Justin e bine , dar picioarele parca imi erau de guma . Un singur zgomot m-a facut sa sar de la locul meu . Un geam spart . Geamul cat peretele s-a spart , Justin cazand inautru cu Chuck deasupra lui . M-am ridicat usor , tremurand si ii priveam pe cei doi baieti batandu-se .

Perspectiva lui Justin

Spatele ma durea , si nu ma indoiesc ca eram plin de cioburi , dar nu asta era ceea ce conta in momentul de fata . L-am trantit pe Chuck pe jos , napustindu-ma asupra lui .
-Crezi ca Britney va da vreun ban , pentru ceea ce faci tu aici , tipule ? A spus el venind deasupra mea si dandu-mi inca un pumn .
-Ohh , tipule , cred ca vrei machiaj permanent si nu stii cum sa imi spui ! Am raspuns , dandu-i un pumn in fata .
M-am ridicat in picioare si el a facut acelasi lucru .
-Fraierule ! A spus el venind spre mine si trantindu-ma cu capul de un stalp .
-Justin ! A tipat Britney speriata .
-Sunt ok , papusa ! Dar el nu va fi ! Am spus eu dandu-i un picior in stomac .
M-am dus deasupra lui dandu-i pumni unul dupa altul , in fata . Furia de care eram cuprins in acel moment nu se putea compara cu nimic altceva , ce mai simtisem pana acum .
-Justin ! Chuck ! Terminati ! Au spus ai mei despartindu-se .
Chuck se zbatea ca nebunul in mainile lui Matt si ale lui James in timp ce Britney a venit in spatele meu . I-am simtit prezenta si m-am calmat imediat.
-Dispari ! L-am amenintat eu , furia fiind din nou prezenta in vocea mea .
Huck si-a aranjat putin sacoul , si apoi s-a intors cu fata spre Britney care parea speriata de moarte .
-Ne mai vedem , Brit ! A spus el iesind din casa .
Zumzetele si susotelile au inceput o data cu plecarea lui , Britney si-a pus mainile pe spatele meu si m-a intors cu fata al ea aruncandu-si bratele in jurul meu .
-Esti bin e ? M-a intrebat ea afundandu-si nasul in gatul meu .
I-am inconjurat usor talia , mangaind-ui spatele incercand sa o calmez putin .
-Da , sunt bine ! Am oftat eu .
Cineva si-a dres vocea asa ca m-am intors . Tata mi-a aratat cu capul canapeaua . Mi-am dat ochii peste cap si m-am asezat oftand pe canapea . Brit s-a asezat langa mine fara sa zica un cuvant .
-Acum...Imi poate explica cineva ce s-a intamplat ? A intrebat tatal ei .
Tacere . Nimeni nu spunea nimic .
-Britney ? A intrebat el uitandu-se la fiica sa . Justin ? A intreba uitandu-se la mine .
Vroiams a ii spun ce s-a intmplat . Dar nu aveam dreptul . Era secretul lui Britney , nu al meu , deci daca ea nu vrea sa il spuna sa nu o faca .
-Ei bine...se pare ca nimeni nu spune nimic . Nici o problema . Putem sta aici toata noaptea . A spus taica-su asezandu-se pe o alta canapea in fata noastra .
Ohh , Doamne ! Se anunta a fi o noapte lunga .

----------------------------------------------------------------------------------------------
Hey , guys ! Inspiratia a tinut cu mine si aici e ceea ce ati asteptat aproape doua saptamani . Primul capitol din Sezonul doi ! Sper sa va placa ! Si va rog sa comentati ! Vreau sa stiu daca va place sau nu ! Eu maine , noaptea voi pleca pana Duminica sau Luni la Deva deci pana atunci nu pot posta dar ne vedem atunci si voi posta din nou ! Va rog nu uitati de comentarii ! Xo xo Silver !
P.S. – (S2) Vine de la sezonul 2 . Doar ca sa stiti .

6 comments:

iuuui,sunt prima
sunt prima?:O
ieeee.deci e geniiiaaaaal :X

 

f tare...nu ma asteptam sa revii cu sezonu 2 asa de repede dar totu e bine:*
can't wait the next one

 

Aaaa....... akm imi amintesc..... uitasem pt un moment de Chuck:D
Brr... inghet de frig aici la sat shy mi-e groaza sa nu imi mai pice netul asa ca ma rezum la a spune ka e mai mult decat genial shy ca deja ador S2 :D
vacanta placuta si spor la scris...... de abia ajtept next :D

 

deci e foarte wow!!shocant dar si foarte tare..e asa mai serios..il ador:Xrepede cu nextu:D:X

 

wow..ar trebui sa le spuna ce s-a intamplat:|
ce nenorocit e chuck
mai trebuie sa o spun? sau stii deja?
app.dak asculti Tohoshinki si Koda Kumi nu esti ciudata:))

 

Well , am picat si eu aici direct la sezonul doi . Si pot spune ca imi place :X:X , foarte mult ... ai un stil de a scrie special , care pe mine personal ma atrage . Si Chuck e un ... un ... ah x( . Trec la next ;) .

Kisses !!!
Dyana :*:*>:D<>:D<

 

Trimiteți un comentariu