Capitolul 31 din fikul Feel the life of the city



Capitolul 31
Not so good memories
PERSPECTIVA LUI JUSTIN

Am coborat impreuna scarile si totul era tacut . Se auzeau niste fosnete dar nimic altceva .
-SURPRIZA !!! Au tipat toti iesind din „ascunzatorile” lor .
Patetic ...
Au urmat imbratisarile care erau deja prea multe . Matt se apropia incet de Britney cu capul da intr-o parte . Ea se uita incruntata la el dar el nimic...Zambea ca prostul . Si a aruncat bratele in jurul ei parca strangand-o prea mult la pieptul lui . M-am incrunta . Ok...poate deveneam putin posesiv . Putin mai mult... Mult prea mult . Mi-am dres vocea cand am vazut ca el tot nu se clintea . S-a uitat incruntat la mine iar eu am facut acelasi lucru . A plecat mai incolo si eu mi-am indreptat privirea spre Britney care se abtinea sa nu rada . Mi-am dat ochii peste cap si am mers spre canapea unde m-am si asezat . Am stat tacut la masa uitandu-ma cum Matt o stoarce din priviri pe Britney .
-Ei bine , Britney , cum ti se pare petrecerea ? A intrebat-o James care pana acum statea si se uita absent pe geam .
-E minunata ! Multumesc ! A spus ea parand stanjenita .

PERSPECTIVA LUI BRITNEY

Nu aveam deloc chef de petrecerea asta ... Deloc ! Vroiam numai sa stau si sa pierd timpul cu Justin . Era mult mai placut . Mi-am indreptat ochii spre el si am vazut cum sta cu picioarele intinse inainte si cu telefonul in mana . Si-a ridicat ochii spre mine si eu am ridicat o spranceana . A zambit dand negativ din cap .
Toata lumea era prinsa in discutii cu ceilalti despre cum ca maine ar trebuii sa faca ceva , sau ce parere aveau despre meciul de aseara , sau ce tipe tari au mai vazut pe FaceBook . Telefonul a inceput sa vibreze langa mine si m-am uitat instinctiv spre Justin care a ridicat zambind din umeri ca si cand nu s-ar fi intamplat nimic . A fost randul meu sa dau dinc ap si sa incerc sa imi ascund rasetul . Am luat telefonul si a inceput sesiunea de mesaje .
„Hey , poate ar fi mai interesanta o excapada ... Ce spui?”
„Spun ca e o idee geniala atata timp cat e cu tine ! „
M-am uitat spre el si avea cel mai mare zambet pe fata cand a citit mesajul si apoi a scris inapoi .
„Hmm...s-ar putea sa imi placa ideea ... Atata timp cat Matt pleaca dracului’ de aici , si cat timp suntem singuri in casa ! Parca pot citi ceea ce gandeste ! Te soarbe din priviri ! „
Am zambit cand am citit ultima propozitie si apoi mi-am ridicat ochii spre Matt care se uita la mine ca la Zeita Atena . M-am incruntat la el si el s-a intors la discutia lui cu James . Mai bine asa ...
„Gelos , Smith? ”
Am trimis mesajul si m-am uitat la el si am ridicat o spranceana . S-a incruntat si a zambit . Doamne , ce adorabil era !
„Deloc...Doar ca numai eu am voie sa ma holbez la tine . :) „
A trebuit sa imi ascund un raset .
„Stii foarte bine ca nu am nici o treaba cu el ... „
„Dar cu cine ai tu treaba , Britney ?”
„Tu cu cine crezi?!”
M-am uitat la el zambind . Spunandu-i parca din priviri ca el e acela cu care am treaba . A zambit usor socat si apoi mi-a trimis mesaj inapoi .
„In cinci minute , camera mea ! „
„Hopa ! New York-ezul imi da mie ordine ?”
Dupa ce am trimsi mesajul am zambind glumeata . Stia ca glumesc ce dracu’?!
„Nu ma face sa ii sparg fata lui Matt chiar in momentul asta!”
M-am uitata din nou spre Matt care din nou se holba la mine . Am lasat umerii jos exasperta spunandu-i din priviri sa o lase balta . Cu un oftat s-a ridicat si a urcat scarile .
-Matt , unde te duci ? L-a intrebat maicasa .
-Sus ! Nu ma simt prea bine .
Si a disparut .
-Aaa...stiti ceva ? Am intrebat eu ridicandu-ma . Ma duc sa i-au o gura de aer !
-Vin si eu cu tine ! A spus Justin ridicandu-se .
-Sigur ! Daca ne scuzati...Am spus eu trecand pe langa toti cei de acolo .
-Desigur , desigur ! Mergeti !

PERSPECTIVA LUI JUSTIN

-Parca am spus in camera mea ? Am intrebat-o eu cand am ajuns afara , in spatele casei , lipind-o de zid .
-Mdea...dar ca de obicei nu te ascult ! A ras ea sarutandu-ma .
-Esti o pisicuta rea , stii asta ? Am intrebat-o eu .
-Mdea...ma alint in preajma iubitului meu ! E ceva rau in asta ? A intreabat ea sarutandu-mi gatul .
Mi-am dat capul pe spate , gemand usor . Am impins-o si mai tare in zidul casei .
-Mdea...iar acum tu esti un iubit rau ... A gafait ea in gatul meu .
-Nu prea cred ... Am oftat eu ridicand-o pe zid in asa fel icnat picioarele ei erau in jurul taliei mele .
-Te iubesc ! A soptit ea ianinte sa imi acopere buzele cu ale ei .
-Te iubesc ! Am raspuns eu cand m-a lasat sa respir .
-Ar trebuii sa ne intoarcem la petrecere ! A spus ea dandu-se jos de pe mine si asezandu-si rochia si parul .
Mi-am lipit capul de zidul rece si am oftat . A vrut sa plece dar am prins-o de mana lipind-o din nou de perete si sarutand-o .
Cand i-am dat drumul se uita zambind la mine .
-Cred ca devin posesiv cu ceea ce e al meu ! Am chicotit eu .
-Asta te face al meu ! A spus ea sarutandu-mi incet buza de jos .
-Mereu am fost al tau ! Am raspuns eu frecandu-mi nasul de al ei .
A ridicat spranceana si apoi am completat :
-Chair daca am stiut si chiar daca nu am stiut .
A ras si m-a tras de mana spre usa din fata .

PERSPECTIVA LUI BRITNEY

Am intrat in casa si toatra lumea era adunata intr-un singur loc .
-Hei , ce se intampla ? Am intrebat eu apropiindu-ma de ei cu Justin in saptele meu .
-La multi ani , Britney ! Au spus ei dandu-se la o parte facundule loc parintilor mei .
-Ce dracu’ ?! Mama , tata ce cautati aici ? Am intrebat eu luandu-i in brate .
-Ei bine , am hotarat sa lasam divortul si toate neintelegeriel noastre deoparte si sa venim sa iti dam personal cadoul de ziua ta ! A spus tata .
-Wow ! Merci ! Si ce era atata de important incat nu puteati trimite prin posta ? Am ras eu .
-Ei bine , draga mea ! L-am intalnit pe iubitul tau care a venit in casa noastra si a vrut sa vina sa iti spuna „La multi ani!” in persoana ! A spus mama .
M-am uitat spre Justin care parea socat .
-Aaa....iu....iu....iubitul meu ? Am intreabt eu incercand sa par naturala .
-Da ! Haide , draga intra , nu fi rusinos ! A spus mama poftindul pe „iubitul meu” in casa .
Si atunci a intrat cu ochii caprui inflacarati si cu parul negru lucios .
-Chuck ? Am intrebat eu simtind cum pamantul fuge de sub mine .




------------------------------------------------

Hey , guys ! Ultimul capitol pe care il postez inainte de plecarea mea in concediu ! Putem spune ca este sfarsitul sezonului unu ! :)) O sa fac un post numai despre chestia asta ! :P Si despre plecarea mea ! :) Concediu placut celor care mai pleaca ! Si nu uitati sa comentati ! :) Xo xo Silver .

4 comments:

first;;)
f tare...in sfarsit se arata si parintii astia;))
dar chuck?WTF?!!...
anyway...very interesting
ai noroc ca plec si eu ca altfel...nush ce iti faceam ca nu mai scrii;))
have a nice holiday!!!
te pup

 

Uau.E asa de supper :X.
Si ca de obicei,eu sunt mai aeriana si abia acum l-am vazut postat.
abia astept sezonul doi.
Concediu placut! :*

 

hopa! Chuck? cine-i chuck? ahh... trebuie sa aflu... way, se incing lucrurile... am fugit la urm cap.... soooooper cap asta app:D

 

chuck? who the heck is this?:O
au aparut si parintii acum:))
ma duc la cap urmator:X

 

Trimiteți un comentariu