Capitolul 30 din fikul Feel the life of the city


Capitolul 30
Home sweet home...
PERSPECTIVA LUI BRITNEY

Weekend-ul nostru in aer liber s-a terminat foarte repede . Stateam in masina si ma uitam absenta pe geam ... Era ciudat tot ceea ce s-a intampalt in acest sfarsit de saptamana . Adica , am avut cea mai tare petrcere de ziua mea si am primit ceea ce imi doream . La gandul asta m-am uitat instinctiv spre Justin . Isi tinea lejer mainile pe volanul masinii si se uita atent in fata . Cateva suvite din parul lui negru ii cadeau peste fata trasata cu niste linii perfecte . Am intins mana si i-am indepartat niste suvite care ii cadeau peste ochi .
-Merci ! A soptit el .
Am dat afirmativ din cap si am zambit . Mi-am intors tot corpul spre fereastra lipindu-mi capul de aceasta . Geamul era rece si florile de gheata care se formau pe el imi mangaiau incet fruntea .

PERSPECTIVA LUI JUSTIN

Dormea atat de linistita cu capul lipit de geamul masinii , respirand usor . Trebuie sa o trezesc ! M-am imbarbatat singur in minte . Am ridicat o mana si am indreptat-o spre umarul ei dar mi-am retras-o . Nu puteam sa o trezesc . Dormea prea bine si prea frumos . Cu un oftat m-am dat jos din masina inchizand usa cu foarte mare grija pentru a nu face zgomot . Am inconjurat masina si am deschis portiera , aceasta facand capul lui Britney sa cad ausor in jos . A scos un sunet de protest si am luat-o imediat in brate .
-Shh , Brit ... Am incercat eu sa o linistesc mangaindu-i parul .
M-am intors cu fata la casa , inchizand portiera cu piciorul . Am sarit treptele doua cate doua incercand sa nu o trezesc pe Britney . Am deschis usa de la casa si am inchis-o fara sa fac zgomot .
-SURPRIZA ! Au tipat parintii mei iesind din bucatarie .
Era zambareti si...patetici . Mama tinea in mana un tort in timp ce tata tine o cutie mare . Zambetele lor au cazut cand au vazut-o pe Briteny dormind in bratele mele .
-Ohh , rahat ! Nu faceti fetele alea ! Am spus eu trecand pe langa ei si urcand scarile .
-Justin ? A soptit mama .
-Ce ?! Am soptiti eu exasperat ca nu ma lasa sa o dauc o data in pat .
Nu e chestia ca era grea sau ceva ... dar sunt mai mult ca sigur ca i-ar placea sa doarma intr-un pat , de preferabil patul ei .
-Sa nu o duci in camera ei ! A spus ea .
-Ai un motiv care sa fei destul de bun ? Am intreba eu intorcandu-ma cu fata la ea .
-Da ... Matt si James sunt acolo . Iar parintii lor sunt in camera de oaspeti . Deci...cred ca ar trebuii sa o lasi pe canapea .
-Poftim ?! Am tipat eu , fierband de furie .
-Justin...A gangurit Britney ca un copil mic ragandu-ma de tricou si infundandu-si nasul in pieptul meu .
Am incercat sa imi ascund un zambet .
-Asculta...O sa ma enervez pe voi cand ma intorc ! Am spus eu urcand inca doua drepte .
-Asculta , domnule , unde o duci ? A intrebat atat parand destul de enervat .
Ce dracu’ era cu viata lui ?! In nici un caz nu imi als papausa sa doarma pe o canapea .
-La mine in camera ! Nu o sa o las sa doarma pe o canapea . Deci i-ati gandul ! Am spus eu incruntandu-am si urcand scarile .
Ma doare undeva de ce cred ei chiar acum despre ceea ce tocmai s-a intamplat .
Am deschis usa de la camera mea care arata exact asa cum am lasat-o si am asezat-o pe pat . Am asezat-o pe mijlocul patului pentru a avea loc . I-am dat la o parte parul de pe fata si i-am sarutat o singura data fruntea . Am vrut sa ma ridic de pe pat si sa merg sa aduc bagajele din masina dar cand m-am intors cu spatele o mana micuta si calda mi-a cuprins incheietura . Mi-am intors privirea uimit si ea clipea usor parca incercand sa vada ceva .
-Justin ...Nu ma lasa singura ... A soptit ea inchizand din nou ochii .
M-am incruntat de confuzie dar nu am asteptat o a doua invitatie . Am incuiat usa de la camera mea si m-am indreptat din nou spre pat . M-am asezat pe marginea acestuia si mi-am dat tenesii jos asezandu-ma langa Britney . Mi-am pus protectiv o mana in jurul ei . Cand m-a simtit si-a pus capul pe pieptul meu si a oftat incet .
-Te iubesc ... A soptit ea afundandu-si nasul in pieptul meu .
-Si eu te iubesc , Brit ! Am soptit eu cazand intr-un somn adanc .

PERSPECTIVA LUI BRITNEY

Un anumit telefon si-a gasit cel mai prost moment pentru a suna . Justin a dat cu mana pe noptiera pana cand l-a gasit si a raspuns somnoros .
-Da ?
M-am intins pana cand am ajuns la gatul lui pe care l-am mscat usor si senzual . Mi-am ridicat privirea spre el si am putu observa cum respiratia nu ii mai era regulata si ochii i se dadeau peste cap . Puteam spune ca l-am imblanzit . Se vedea ca il innebuneam de tot .
-Aha , ok , mama , bine , acuma am treaba , nu , da , bine , intr-o jumatate de ora , kei , pa ! A spus el .
Am zambit cand el a inchis telefonul .
-Ok , o sa platesti pentru asta , papusa ! A spus el rotindu-ne in asa fel incat el era deasupra mea .
-Ohh , da abea imi astept pedeapsa ... Am spsu incet lipindu-mi buzele de ale lui .
Toata camera asata avea un miros familiar de ...menta ?! Ohh , Dumnezeule ce cautam in camera lui Justin ?
-Justin...am spus eu cand am reusit sa respir . Cum am ajuns aici ?
-Ei bine...camera ta e ocupata momentan !
M-am incruntat .
-De catre Matt si James .
-Ohh , la dracu’ ! M-am smiorcait eu punandu-mi mainile peste fata .
-Ohh , nu iti face griji , iubito ! I-am convins ca poti dormi in camera mea ... A spus Justin frecandu-si incet nasul de al meu .
-Esti o figura ! Am ras eu mangaindu-i obrazul .
M-am ridicat de pe apt intinzandu-ma .
-Stii ca e destul de interesant sa te privesc dormind ? A chicotit el .
-Ohh my gosh ! Ce am mai facut acum ? Am spsu eu acoperindu-mi gura cu o mana si asezandu-ma din nou pe pat .
-Ei bine...e destul de dragut sa te privesc cum ma implori sa nu te las singura si cum imi spui ca ma iubesti !
Ma tachina , la dracu’ !
-Da...si tu te plangi ! Am inceput eu sa rad , ridicandu-ma de pe pat .
-Ba chiar deloc ! A ras el ridicandu-se de pe apt si prinzandu-mi talia .
-Si eu te iubesc . Mi-a soptit la ureche .
-Stiu .
-Ohh , ohh tresa’ te imbraci ! Ai mei dau o petrecere pentru tine . Si te roog , te implor fi decenta .
-Nu sunt eu decenta mereu ? L-am intrebat eu bagandu-mi un deget in gura , facand aluzie normal .
-Chiar deloc ! Imi amintesc cand a venit Matt ultima oara si tu purtai rochita aia minuscu...
-Gata , gata , am prins ideea ! Am ras eu punandu-i un deget pe buze .

PERSPECTIVA LUI JUSTIN


Dupa ce am iesit de la dus a intrat Britney stand acolo vreo 10 minute . Nu ma deranaj sa o als sa imi foloseasca baia , ba chiar deloc . A fost la ea in camera sa isi i-a rochia si accesorile si apoi s-a intors . M-am imbracat cu o pereche de blugi gri , un tricou verde inchis si m-am incaltat cu tenesii mei Converse , negri . Imi legam sireturile cand Britney a iesit din baie . Mi-am ridicat ochii urmarind pantofii negri nu prea luciosi , picioarele incredibile de lungi si in sfarsit rochita care era....indecenta . Era neagra si fara umeri . Se lega la talie cu o curelusa argintie . Pe una din maini avea o bratara care clar iesea in evidenat dar numai aatta cat trebuie . Parul blond ii cadea in bucle peste decolteul micut dar subtil . Mi-a cazut maxilarul in pamant . (poza cu rochia aici :
http://images.glam.com/glampress/blacklife/partyoutfits/Party-Dress.jpg )
-Ei bine cum arat ? A intrebat ea facand o piruieta .
-Aaa....aaa....indecent , sexy , atragatoare , incredibil , minunat , extraordinar ? Am intrebat eu ridicandu-am de pe pat .
-Si tu arati bine ! A ras ea venind spre mine , sarutandu-mi buzele .
-Esti gata de party-ul medieval ? Am intrebat-o eu .
-Sigur ! Dar o sa am nevoie de ajutoare in ceea ce il priveste pe Matt ! A spsu ea uitandu-se cu o spranceana ridicata la mine .
-Stii ca mereu sunt aici pentru tine ! Nu te scap din priviri toata seara , stai linistita !
-Stiu ca nu o sa o faci ! A spsu ea sarutandu-am pe obraz si deschizand usa de la dormitor iesind amandoi pe hol .
Am mers spre scari si ne-am oprit .
-Ei bine , cred ca de aici esti din nou New York-ez ! A ras Brit .
-Si tu esti London-eza ! Am ras eu .


--------------------------------------

Hey , guys ! Scuze pentru intarziere ! Asta e ultimul capitol din aceasta luna avand in vedere ca plec in concediu ! Sper sa va palca si nu uitati sa comentati ! Xo xo Silver .

3 comments:

primaaaaaaaaaa:d
f tare;)) ... sunt f simpatici astia 2 ...
dar poate mai amintesti si tu de parintii ei...adica...e ziua ei...nah...zic si eu;))
si cu pariul cum ramane?:>
have a nice holiday:p >:d<

 

ufff..... ash scrie mai mult, dar ma roade curiozitatea.... genial cap:D
am fugit la neeeeeext.....:D

 

ah..cand o sa fie oficiali si in fata celorlalti?:|
nici nu vreau sa stiu ce o sa faca brit cand o sa afle de pariu:((
ma duc mai departe:d

 

Trimiteți un comentariu