Capitolul 29 din fikul Feel the life of the city


Capitolul 29
Caught in something crazy
PERSPECTIVA LUI JUSTIN

Dumnezeule isi gaseau toti cele mai proaste momente . Nu putea sa bata si ea la usa ca un om normal ? De fapt am uitat...cand vine vorba de Jenny normalul iese din discutie . Ma gandeam sa o adorm din nou ... dar nu cred ca puteam...dar merita incercat .... Sau nu... Dupa privirea lui Jenny cred ca era in stare sa ma castreze in momentul acela .
-Jenny , stai calma... Sa nu faci ceva prostesc ! A spus Britney ridicandu-se in picioare .
-Sa nu fac ceva prostesc ? A intrebat ea furioasa inchizand usa de la dormitor .
-Stai in spatele meu , Brit ! I-am spus eu punandu-ma in fata ei .
-Ohh , la dracu’ , Justin da-te la o parte ! A spus J. , dandu-ma la o parte si uitandu-se furioasa la Britney .
Era nasol...Era super nasol !

PERSPECTIVA LUI BRITNEY

Fata lui Jenny arata in asa fel incat credeam ca o sa explodeze din moment in moment . Era rosie ca racul si puteam sa jur ca vroia sa mature cu mine pe jos in acel moment . M-am dat instictiv un pas in spate .
-Ohh , Britney ! A spus ea aruncand-si mainile in jurul gatului meu , cuprinzandu-ma intr-o oimbratisare stransa .
Am facut ochii mari la Justin si am incercat sa o i-au si eu in brate . Faceam semne cu degetele spre Jenny parca intrebandu-l din priviri pe Justin ce dracu’ se intampla ? El a ridicat noasalant din umeri , zambind . Ciudata pana la cer si inapoi .
-De ce nu mi-ai spus , prostuto ? M-a intrebat ea uitandu-se ranita la mine .
-Pentru ca...s-a intamplat atat de curand incat nu credeam ca o sa fii ok cu ideea ... Ma intelegi ? Am incercat eu sa ma apar .
-Normal ! Dar sa stii ca ... orice alegere ai face sunt aici pentru tine , ok ?
-Ok , Jenny ! Am spus eu luand-o in brate . Ma bucur ca esti de acord cu alegerea mea... Am oftat eu .
-Jenny , ai vazut cumva cadoul pentru Britney ? A intrebat Taylor venind in pragul usii . Hopa , Brit , nu trebuai sa auzi asta ! Si s-a plesnit cu palma peste gura .
-Nu , Tay , e ok ! A spus Jenny dand cu mana in jos de parca nu ar fi nimic . Adu-l din masina !
-Ok , baby ! A spus el iesind din camera .

PERSPECTIVA LUI JUSTIN

Puteam citi fericirea pe chipul lui Britney . Era mai bine acum ca si Jenny stia despre noi . Nu ma simteam prost pentru ca i-am marturisit sentimentele mele . Intr-un fel simteam ca nu sunt destul de bun pentru ea . Daca vreodata am spus ca este cea mai oribila persoana acum imi retrag toate cuvintele . Stiam ca o iubesc . Simteam iubirea facandu-mi corpul sa vibreze . Ma uitam la ea si am simteam bine .
-JENNY !!! UNDE SUNT CHEILE ?! A tipat Taylor de jos .
-Ohh , la dracu’ ! Te las putin singura , Brit ! A spus ea . S-a indreptat spre usa si apoi s-a intors cu fata la mine . S-a ai grija de ea ! A spus ea amennintator aratand cu degetul spre mine .
M-am dus spre B. , am luat-o in brate si apoi am zambit la Jenny .
-Mdea...o sa incerc .... Am ras eu .
-O sa incerci , ha ?! A intrebat ea cand Jenny a parasit camera .
-Iham... Am soptiti eu lipindu-mi buzele de fruntea ei . O sa incerc ... O sa incerc sa te protejez ... Asta daca nu ma vei castra . Am continuat eu razand .
-Asta depinde numai de tine...
-Stai sa vedem daca am inte;es , kei ? Daca ma port frumos... raman cu..aaa....comoara mea . Si daca ma port urat raman...fara ea ?
-Exact !
-Si ce se intampla daca ma port extraordinar de frumos ? Am intrebat eu jucaus frecandu-mi incet nasul de al ei .
-Ei bine... o sa primesti ceva mai mult ... A spus ea sarutandu-mi usor buza de jos .
Ma tachina , la dracu’ !
Auzeam pasi pe hol dar nici de-al dracu’ nu ma opream !
-Frate cred ca vomit ! A spus Nate alergand spre baie .
-E numai vina voastra ! A spus Vanessa alergand in spatele lui .
M-am uitat la Brit pentru un moment si apoi am ridicat amandoi din umeri , reluandu-ne activitatiile...educative...de dinainte !
-Gizz !!! V-am lasat singuri doua minute si deja incepeti ?! A spus Taylor intrand in camera .
Britney a chicotit si eu m-am incruntat la el .
-Ok , gata , Justin ! Calm ! A spus Jenny venind spre mine si dandu-i o cutie micuta lui B.
Britney se uita confuza la ea .
-Deschide-l , prostuto ! Si-a dat j. Ochii peste cap ca si cand Brit trebuai sa fi facut chestria asta de 10 minute .

PERSPECTIVA LUI BRITNEY

Am deschis usor cutia si cel mai frumos lantisor de argint mi-a sarit in ochi . Deloc genul meu dar era uimitor de finut si magnifc . (poza aici :
https://cedarchestsanibel.com/prodImages/K3-115SS.JPG )
-Uite , Brit ! Stim ca nu e genul tau , dar ne gandeam ca o sa iti placa si daca nu iti palce atunci o s.......
Nu am lasat-o sa termine ! Am luat-o in brate , strangand-o tare ! Chiar ii pasa de mine !
-Merci , Jenny ! Am soptit eu in parul ei .
-Mereu ai fost liber , Britney ! Chiar daca acum te-ai ales cu acest....S-a uitat la Justin.
El a ridicat o sparanceana .
-Cu acest Justin ! A ras ea . Tot libera si rebela vei fi...pentru ca ...la dracu’ esti...
-Britney Allen ! A terminat Tay propozitia .
-Exact ! A spus Jenny .

PERSPECTIVA LUI JUSTIN

-Dimineata asta a fost ciudata ! A spus Britney cand am ramas singuri .
-Stiu...dar maine trebuie sa ne intoarcem , papusa ! Am soptit eu .
-Da....dar as mai veni aici..intr-o zi...
-Poate o sa ne intoarcem ... De fapt...daca asta este dorinta ta...o sa ne intoarcem... Voi face orice pentru tine....
-Stiu...Dar , hei ! Vreau sa stii ca si eu sunt aici pentru tine ! Ok ? Dca ao sa fii intr-o pasa proasta , vei avea un umar de care sa te sprijini ok ? Doar un singur lucru.... A spus ea lasandu-si privirea in jos .
-Ce e , Brit ? Am intrebat eu ridicandu-i barba in sus obligand-os a se uite la mine .
-Nu imi frannge inima ... A soptit ea ...
-Niciodata , iti jur ! Am spusu tragand-o la pieptul meu .
----------------------------------------------
Hey , guys ! Scuze ca nu am ami postat de mult...dar...e vara stiti ? Si nu pot sta inc asa...deloc:)) Decat noaptea de al 9:30... Si ...imi pare rau ca e scurt...sper sa va placa....si sper sa mai scriu alc eva pana plec in vacanta la mare si..ei bine os a aveti un post despre asta . Pana atunci...Bucurati-va de capitl ! Si nu uitati sa comentati ! Xo xo Silver

4 comments:

hahahahhahah!!!!!!!! sunt primaaaaaaaaaaaa
:))
n-am citit inca
revin=))

 

revenisi:)) f dragut...sunt curioasa daca o sa se afle de pariul ala;))

 

e bine k jenny nu are nimic impotriva=)))
si dak avea nu cred k se desparteau=))
ar trb sa ii zica acum de pariu..
knd o sa afle o sa fie ranita:|
si i-a jurat k nu o sa ii franga inima:|

 

mda, cred ca te-ai obisnuit sa ajung mereu ultima...:D scz...:D, dar niciodata nu m-am inteles prea bine cu punctualitatea... partea buna e ca pot citi mai multe cap>:)
app de cap... e... hmm, -pana de inspiratie-...superb...grozav...
si abia astept faza pariului...in care probabil brit o sa-l ,,castreze`` pe justin
now next...

 

Trimiteți un comentariu