Capitolul 28 din fikul Feel the life of the city


Capitolul 28
Baby love
PERSPECTIVA LUI BRITNEY

-Si...cum ai ajuns aici ? Am intrebat eu tragandu-l pe Ash din boscheti .
-Frate ! A tipat Justin . Te-ai blocat ... Cum ai reusit ?
-Pai...hai sa vedem...NU IMI AMINTESC ?! A tipat el .
-Ok...nu suntem surzi...Am spus eu bagandu-mi un deget in ureche .
-Scoate-tima dracu’ de aici !
-Ei bine...cu atitudinea asta nu castigi nimic...Am spus eu indepartandu-ma .
-Adica...adica....?Incerca el sa formeze o propozitie coerenta .
-Adica...cred ca os a ramai aici pana cand o sa se trezeasca ceilalti . A terminat Justin propozitia .
-Ohh , suuper ! Come on , guys ! S-a vaitat Ash .
-Imi pare rau , Ash dar...chiar vreau sa imi fac un dus acum in loc de a te trage pe tine din boscheti ca mai apoi sa ne pui sa iti scoatem spini din...alte parti...Am terminat eu incruntandu-ma .
-Bye , Ash ! A spus Justin intrand cu mine in casa .
-Nu , baieti ! NU MA LASATI AICI !!! A tipat el in urma noastra .
-Ziceai ceva de un dus , papusa ? M-a intrebat Justin lipindu-ma de perete , punandu-si mainile de o aprte si de alta a capului meu .
-Hmm....cred ca da... Am chicotit eu trecandu-mi un deget peste pieptul lui .
-Vino aici ! A spus el ridicandu-ma pe perete .
Mi-am incolacit picioarele in jurul talieli lui sarutandu-i usor buza de jos . Daca am spus vreodata ca saruta groaznic ... Atunci imi retrag toate cuvintele . Si-a desprins buzele de ale mele pentru ami saruta gatul . Mi-am incalcit mainile in parul lui si am gemut :
-Justin !
-BAAIII !!!! A tipat Jenny din capatul scarilor . CE AIA A MEA FACETI ?!
La dracu’ !
-Aaa...Am spus eu cand Justin m-a lasat jos . Pai...in primul rand nu ai asa ceva ! Am tipat eu .
-Mai stii ?! Poate ca am la conserva ! A tipat ea socata . Mi-a cazut maxilarul in pamant . Dar totusi ce faceati ?! Si-a pus mainile in solduri batand enervant din picior .

PERSPECTIVA LUI JUSTIN

-M-a sarutat cu forta !
-M-a sarutat cu forta !Am spsu amandoi o data , eu aratand cu degetul spre ea si ea spre mine .
Oh-oh . Nue de bine .
-Ma credeti chioara sau ce ?! A intrebat ea enervata .
-Nuu ? Am intrebat eu . Adica....nu ....
Si atunci mi-a venit o idee pe care am vazut-o intr-un desen animat .
Am urcat repede scarile o data cu Brit . Ce dracu’ facea ?!
Am luat-o pe Jenny in stilul miresei si o leganam de la stanga la dreapta .
-Asculta-ma bine , Jenny ! Tu acuma visezi...Eu si Justin nu am fost niciodata aici ... Este doar un vis de al tau . Stupid ! Si acum...iti este somn . Foarte somn . Iti simti ploapele cat mai grele si aaaa.... adormi . A spus Britney .
Jenny a inchis ochii oftand fericita si a adormit .
Am dus-o al ea in camera unde Ty dormea pe tot patul si am culcat-o si pe ea langa el pe un coltisor de pat . Daca se va intoarce mai mult ca sigur ca va cadea din pat .
Am iesit din camera si am inchis incet usa .
-Ei bine....nu credeam ca ...chestia asta merge si in realitate ! Am ras eu in soapta .
-Dar totusi...tu de unde stiai ce vroiam sa fac eu ? A intrebat Brit coborand scarile .
-Well...cam asta vroiam sa fac si eu ... Deci...nah...mintile geniale gandesc la fel ! Am ras eu .
-Poate ca aici ai dreptate ! A ras ea intrand in bucatarie . Micul-dejun ?
-Desigur....Am raspuns , asezandu-ma la bar .
Am dat drumul la radio si am inceput sa o privesc pe prietena mea cum isi misca soldurile pe melodia Bad things care era acum la radio . Se misca de colo-colo facand cafeau si niste sendvisuri .

PERSPECTIVA LUI BRITNEY

Vroiam sa pun ultima felie de paine pe acel sendvis cand l-am simtit in spatele meu . Si-a pus mainile pe soldurile mele miscandu-ne usor pe ritmul melodiei . Era cam aiurea...
-Hopa ! Ce avem noi aici ? A intrebat Nate din tocul usii de la bucatarie .


PERSPECTIVA LUI JUSTIN


-Sendvisuri si cafea ! A spus Brit punandu-le pe masa .
Cum m-am uitat la el un singur gand mi-a trecut prin minte . PARIUL ! La dracu’ ! Daca Brit afla despre el eram mort ! Si .... mort pe bune !
-Neata , tuturor ! A spus Vanessa intrand in bucatarie . Fata , n-ai sa crezi niciodata ce am visat !
-Uimeste-ma ! A spus Brit sorbind din cafeaua ei .
-Am vista ca nu ti-am dat cadoul !
-De fapt nu mi l-ai dat , V. ! A ras Brit .
-Oh my gosh ! Ce proasta sunt ! Dumnezeule ! O sa se sufoce ! Nate , fa stanga imprejur si adu’ cadoul !
Nate se uita la ea nedumerit .
-ACUM ! A tipat V. Si el a si fugit pe scari .

PERSPECTIVA LUI BRITNEY

-La multi ani , Brit ! A spus Nate dandu-mi o cutie mare in brate .
-Deschide-l ! A spus Vanessa batand din palme .
-Ok...
Am deschis usor cuia pentru ca un puf de blana sa mi se aratae in fata . Arata ca o esarfa ! Ce dragut .
-MIAU ! A tipat cand am tras de ea .
-Ce dracu’?!Am itnrebat eu cand mi-am dat seama ca e o pisica .
-Tu , nebunoo !!! A tipat Vanessa la mine . Vrei sa o omori ? Gata , iubita , shh ! Linistea ea pisica .
-Nu ! Si dami-o e a mea ! Am smuls-o din bratele ei si am mangaiat-o usor .
-Ok...ciudat...
-Justin...poti te rog sa nu mai faci atata zgomot ? A intrebat Emma intrand in bucatarie cascand . Unde e Ash ?! A intrebat ea prinzandu-se de tocul usii ca si cand incerca sa se tina pentrua nu o lua vantul .
-Afara ! Uda florile de azi-noapte ! A ras Justin .
-POFTIM ?!!?!?!? Baiii !!! Nebunilor !!!
-Toata lumea e cu curu’n sus azi sau ce ?! Am intrebat eu lasand pisica jos .
-Nu...eu am duc sa ma culc inapoi ... vii , Nate?! A intrebat Vanessa urcand scarile .
-Off , doamne eu n-am chef de somn ! Ma imbrac si plec .
-Unde ? A intrebat Justin .
-In mata ! Am tipat eu incercand sa mentin teatrul .
-Vin si eu .
Am urcat amandoi repede scarile si ne-am incuiat in camera sarutandu-ne disperati .
Am cazut pe pat cu el deasupra mea .
-Britney !! Nu os a iti vina niciodata sa crezi ce am visat ! A tipat Jenny intrand in camera mea .
Si mai mult ca sigur ca ne-a vazut pentru ca statea ca proasta in pragul usii cu gura cascata .
-O la dracu’ ! Am soptit eu punandu-mi o palma pe fata .
------------------------------------------------------

Hey , guys ! Sper sa va palca ! Mai amuzant putin nu ? Parca era prea multa drama pe aici..indulcim lucrurile ! :)) Sper sa va placa capitolul ! Si sa comentati ! Apropo....Capitolul urmator din My life...My way sper...sau in fine...voi ce vreti ? Again...sper sa va placa si sa comentati ! Xo xo Silver !
P.S. Pisica din poza este cea pe care Brit a primit-o ! :X Love it !:X

6 comments:

sunt prima>?sunt prima? :O:))
da,eu sunt o mare lenesaaa.
abia acum am citit ambele capitole si sunt grozave \:D/
vreau next-ul :X
si imi place cum reactioneaza jenny =)))

 

=))oooh dah..faza cu somnu e atat de ... ireala:))
dar capitolul e asa de amuzant;))
chiar ma intrebam ce faci cu pariul ... hm..sa vedem ce-o sa iasa;))
keep on writing

 

aaah...imi era dor de "du-te-n mata" chiar daca e fake;))

 

wai........ =)) ,,Am deschis usor cuia pentru ca un puf de blana sa mi se aratae in fata . Arata ca o esarfa ! Ce dragut .
-MIAU ! A tipat cand am tras de ea .``
sunt incredibil de sincera knd ti spun ka aproape am cazut de pe scaun la faza asta...... am ras cu lacrimi.. SERIOS!!! de ce? nush, dar m s-a parut soooper amuzant..... =))

nu cred k-am mai ras in halul asta la vre-un fik... pe bune.... a fost criminal =))

iar sfarsitul..... genial! Tu chiar ti-ai facut un obcei prost..... :| acum sunt incredibil de egoista shy desi am fost disparuta 21 de captole vreau urm cap....... :o3 :D

a fost grozav.... :X de abia ajtept next... spor la scris shy ....ah... vacanta placuta! :D :)

 

frumoasa pisica:X..dar saraca:))
a fost molestata=))
imi place ca ai pus si ceva amuzament in cap asta:))
saracii:)))
dar cum a intrat jenny peste ei?=))))
sper k justin sa ii spuna el de pariu inainte sa afle ea din alta parte..desi cred k asa o sa faci:(((

 

hmm...asta a fost cel mai amuzanta capitol...mia super placut....tine.o tot asa...si repede cu nextu:D

 

Trimiteți un comentariu