Capitolul 27 din fikul Feel the life of the city


Capitolul 27
Surrender
PERSPECTIVA LUI JUSTIN

-Eu....te iubesc ... Am reusit sa spun intr-un final .
Imi era frica de reactia ei...Ma uitam apsent pe fereastra incercand sa deosebesc ceva afara , care sa imi atraga atentia . Nimic . Doar ploaia care a inceput sa cada usor pe ferestre . Asteptam ca furia ei sa se destainuie . Sa inceapa sa arunce cu lucruri prin camera sa imi spuna ca sunt un idiot si sa spuna ceva de genul : „Dute-n mata!” . Ceva . Orice . Sa ma i-a la bataie . Sa ma castreze ...Sa ma arunce de la etaj , nu stiu . Parca imi si imaginam cum ar fi fost . Ingrozitor ! Preferam o tortura cu carbuni incinsi decat sa vad dezgustul in privirea ei .
-Tu...ce....? S-a balbait ea , incruntandu-se .
-Brit...Te iubesc ! Am spus eu privind-o in sfarsit .
-Ca pe o sora sau ceva de genul , nu ? A spus ea ridicandu-se de pe pat .
-Nu...Britney ... Nu ma pot uita la tine si sa iti spun ca pur si simplu nu am nici un fel de sentiment fata de tine . Totul e nou pentru mine in momentul de fata , si poate ca am ales momentul nepotrivit dar chiar ...
Si-a zdrobit buzele de ale mele incet oftat cand a pierdut contactul .
-Nu trebuie sa imi dai explicatii ... A spus ea mangaindu-mi buza de jos cu degetul mare .
Si-a dat capul usor intr-o parte si m-a privit pentru un moment lung .
-Si eu te iubesc .... A soptit ea , zambind usor .
Am ramas socat . Pur si simplu stateam cu gura cascata ... Nu reuseam sa spun nimic . Eram paralizat . Pur si simplu stateam si priveam . Am incercat sa articulez cate un cuvant dar de fiecare data cand incercam iesea cate un „ah ..aa..” nimic altceva . Am privit-o atent pret de cateva clipe si am putut vedea respingerea pe chipul ei .
-Dumnezeule , Britney ! Am tipat eu razand luand-o in brate si invaratind-o .
A ras cand am lasat-o jos si zambea la mine . Ne-am sarutat pret de cateva clipe fara a ne gandi la orice altceva .

PERSPECTIVA LUI BRITNEY

-Merci pentru cadoul de ziua mea , Justin ! Am soptit eu afundandu-mi nasul in pieptul lui .
-Ce?! A soptit el ... crezi ca asta e cadoul de ziua ta ?
-Aaa...da...? Am intrebat eu ridicandu-ma de pe pieptul lui .
-Ei bine ... nu ...
-Poate...dar este ceea ce mi-am dorit . Am spus eu manganindu-i parul .
-Ma bucur ca ti-am oferit ceea ce ai vrut , baby ! A spus el dandu-si capul intr-o parte pentru a se mangaia singur in palma mea . Dar ce zici de adevaratul cadou acum ?
S-a ridicat de pe pat si a fugit spre dulap .
-Justin ? Am intrebat eu mergand spre el .
-La multi ani , Britney ! A spus el suav dandu-mi o cutie mare in brate .
Am apucat-o sperand sa fie un fel de Matrosca . Cutie in cutie , in cutie , in cutie , da’ ti-ai gasit ! Mi-au cazut mainile cand am apucat-o .
-Oh my gosh , Justin ! Ce ai pus in ea ? Pietre de moara ? Am ras eu punand cutia pe pat .
-Nu...dar sper sa iti placa ... Mi-a soptit el la ureche .
Eram genul de tipa care nu stie cum sa reactioneze la cadouri primite . Daca nu imi placea ? Daca imi va placea prea mult ? Cum reactionam ? Ohh la dracu’ , Britney ! Deschide cutia asta nenorocita , pentru numele lui Dumnezeu ! Si in secunda urmatoare am deschis cutia si maxilarul meu a facut contact cu pamantul . Era minunata . Neagra ... Lucioasa...Misterioasa...Perfecta...Era...o chiatra ! Ohh my gosh ! ( poza :
http://images02.olx.ro/ui/2/53/10/28115310_1.jpg ) .
-Te-am auzit cantand intr-o zi la scoala la o chitara si m-am gandit ca ai vrea si tu o chitara a ta ! Cum si eu o am pe a mea... mi-am dorit sa ai si tu una ...Daca nu o vrei te inteleg adica....
Doamne era atat de adorabil cand se scarbpina in cap cand era stresat .
-E ok , Justin ! Am spsu eu bland . Imi place la nebunie !
L-am imbratisat strans pentu un moment in care el imi soptea la ureche :
-Fie ca muzica sufletului sa iti calauzeasca drumul spre iubire...
-Cred ca am descoperit-o si fara muzica...Am spus eu lipindu-mi buzele de ale lui .
-Te iubesc ... A soptit el .
-Si eu te iubesc ! Am spus eu .

PERSPECTIVA LUI JUSTIN

-Stii...am mai scris putin la ...Big girls don’t cry ... A oftat ea luand chitara in brate .
-Uimeste-am , papusa ! Am tachinat-o eu .
M-am aplecat pe podea pana la amplificator si am bagat semnalul in el .
-Mai taci , Smith ! A spus ea .
A dat doua acorduri si apoi a inceput :
„Like a little school mate in the school yardWe'll play jacks and uno cardsI'll be your best friendAnd you'll be my valentine
Versuri Fergie - Big girls don't cryde pe http://www.versuri.ro
Yes you can hold my hand if you want toCuz I wanna hold yours tooWe'll be playmates and lovers and share our secret worldsBut it's time for me to go homeIt's getting late, dark outsideI need to be with myself in center, clarity, peace, serenity”
(melodia aici :
http://www.youtube.com/watch?v=E6sqA9QtV5I )
-E....minunat....Am reusit eu sa spun intr-un final .
-Oh my god ! Oare ce fac oamenii astia ?! A spus ea lasand chitara pe pat .
-Cred ca dorm....sau macar sper asta .
-MOTHER FUCKER !!! A tipat Ash din gradina .
-Ce dracu’ ?! M-am incruntat eu mergand spre geam .
Ohh , Doamne ! Asa ceva nu vedeai in fiecare zi ! Ash era printre boscheti stand cu pasta de dinti pe toata fata .
-Brit....cred ca e timpul sa culegem trandafirii , iubire ! Am ras eu aratandu-i-l pe Ash , care abea acum am observat , era numai intr-o pereche de pantaloni scurti !
-Mdea...da’ cred ca tradafirul ala mare si caruia i-au cazut toate petalele are spini si in ...
-Nu e nevoie sa continui , iubito ! Am spus eu punandu-i o mana peste gura.
-Apropo de asta , Justin ! A spus ea intorcandu-se cu spatele la mine . Nu cred ca este intelep sa spunem cuiva despre noi...nu acum....toti sunt incurcati si nu cred ca ar fi de acords cineva cu asta . A spus ea fluturand cu mana intre noi .
-Dar ce suntem noi , Britney ? Am intrebat eu , tachinando-o . Am facut un pas in asa fel incat pieptul meu era lipit de al ei .
Se uita la mine si clipi pentur un moment . La dracu’ e nasol ..se uita prea adanc in ochii mei .
-Las-o balta , Smith !A spus ea introcandu-se cu spatele la mine si vrand la plece .
Am prins-o de mana si am lipit-o de pieptul meu .
-Unde pleci , london-ezo ?! Am intrebat-o eu lipindu-mi buzele de ale ei .
Am ridicat-o in asa fel incat si-a incolacit picioarele in jurul taliei mele si mainile ii erau peste tot in parul meu .
-Britney , Justin !!! Cineva !!! Ma ajuta cineva ?! La dracu ?! Ca nu am pot misca ?! Tipa Ash din boscheti .
Blocator tampit de saruturi .


---------------------------------------------------------


Guys !! :X Stiu ca e scurt !! :( Sorry for that ! Dar i-am pus impreuna nu ?! Nu sunt tare?!:)) Glumeam...sper sa va palca si sa comentati . Urmatorul capitol sa fie de al My life...My way sau de la Feel the life of the city ?

4 comments:

primaaaaaA:X:X:X:X:
ah..in sf impreuna:X:X:X
vai....te ador:X
ador cap:D:X
repede nextu:P

 

firar...ma pregateam sa zic ca-s prima...eh asta e...:))
f dragut...i-ai pus impreuna...dupa 26 de cap finally they are together!:))
keep on writing:p...

 

oricat de mult imi place si my life..my way..
vreau urmatorul cap tot din feel the life of the city:X
ma bucur ca i-ai pus in sfarsit impreuna:X
stii ca te omoram daca nu o faceai nu?:))
dar nu-mi place k nu vor sa fie impreuna si in fata celorlalti:|

 

huuuuu......... bine ka nus 30 de cap :))
shy da... ejti tare:))
sooper cap :X

 

Trimiteți un comentariu