Capitolul 23 din fikul Feel the life of the city


Capitolul 23
WTF?!
Perspectiva lui Justin


-Exact asa cum auzi , Justin ! Maine este ziua lui Britney . A spus Ash , batandu-ma barbaeste pe umar .
-Nu ... nu se poate ! Si eu ce ii cumpar ? Daca nu o sa-i placa ? Daca o sa ma respinga din nou ? Daca o sa....
-Dude* , calmeaza-te ! M-a intrerupt Ty . Ziua ei e abea....MAINE ! A urlat el ultimul cuvant , dandu-si seama de ce prostie mare a spus .
-Vezi ?! Asta ziceam si eu ! Suntem morti !
-Sau poate ca nu...Pana maine sau pana diseara imi vine mie vreo idee , Justin ! A spus Jenny care pana acum a stat tacuta in poala lui Ty .
-Oare sa am incredere in tine ? Am ridicat o spranceana .
S-a uitat furioasa la mine si atunci mi-am dres glasul .
-Mdea...sigur , Jenny tu esti despteapta !
-Sarcastic , Smith ?! A intrebat ea .
-Nu ! Si am scos limba unul la altul ca doi copii mici .
-Salut , cap de cartof ce esti ! A spus Britney plictisita trecand pe langa mine si aruncand cu un cartof prajit in mine .
-Ce mama dracului' ?! Am sarit eu de pe scaun ferindu-ma de cartof .
Asta era ultimul lucru care imi mai lipsea .... Ulei pe blugii mei .
-Ok , Britney tocmai ai incurat-o ! Am ras eu aruncand cu niste cartofii in ea .
-Vino aici , fraierule !
Venea spre mine si arunca cartofi de parca era pe baza de benzina sau baterii .
-Gata , Londonez-o , ti-o iei !
-BATAIE CU MANCARE !!! A tipat un baiat urcandu-se cu picioarele pe o masa .
Si toata lumea a inceput asa zisa "bataie cu mancare" . Am apucat Ketchap-ul de pe masa in timp ce Brit ma "bombarda" cu cartofi prajiti si burgeri . Am intors-o cu spatele la mine , tanandu-i starns mainile si punandu-i sticla deasupra capului .
-Gata , Just , ma predau a ras ea !
-Despre asta vorbesc ! Am spus eu trantind sticla de masa .
-Gezz* !
Si-a lasat tava pe masa si a iesit , ferindu-se de mancare , din cantina .
M-am intors cu fata la prietenii mei , zambind victorios . Toti se uitau la mine ca si cand ar astepta ceva .
-Ce ?! Am intrebat eu confuz ridicand din umeri . Sa ma duc dupa ea ?! Sa nu ma duc ?! Gandeam eu cu voce tare .
-DU-TE !! Au tipat toti o data .
Am iesit din cantina ca o furtuna si mergeam spre locul in care stiam sigur ca o sa fie .

Perspectiva lui Britney

Mi-am sprijinit mainile intre chiuvetele de la baie lasandu-mi capul in jos . Nu ma simteam prost sau ceva . Pur si simplu ma intrebam de ce viata nu poate fi la fel de usoara cum este si in filme ? De ce totul trebuie sa fie atat ce complicat ? De ce nu ii puteam spune lui Justin ca il iubesc ?
Am auzit cum usa de la baie se deschide dar nici macar nu mi-am ridicat privirea spre oglinda . Stiam prea bine cine este . Sunetul tenesilor lui , Converse , atingand pamantul era inconfundabil .
Mi-a dat parul intr-o parte sarutandu-mi incet gatul in timp ce soptea usor :
-Se pare ca papusa mea s-a cam enervat .
Ok...aaa...tocmai m-a numit pe mine "papusa lui"? Doamne ....Suna atat de bine ... Spus cu atat suavitate incat ma pierdeam .
-Crede-ma . Nu vrei sa iti vezi papusa enervata ! Am ras eu intorcandu-ma cu fata la el .
Ochii caprui ca doua oceane m-au intampinat imediat trimitandu-mi socuri electrice prin tot corpul .
-Ohh da ?! Mai vedem noi ...
-Sau mai bine spus....ne mai vedem , Justin !
Am trecut pe langa el vrand sa ma indrept spre iesire dar m-a prins de mana zambind jucaus la mine .
-Vino aici ! A spus el ridicandu-ma , si asezandu-ma intre chiuvete .
La inceput ma saruta incet si delicat impleticindu-si degetele cu ale mele . Dar apoi totul a devenit usor derutant . Ma concentram destul de mult pe usa sa nu intre cineva si in acelasi timp ma concentram pe miscarilele nebunesti , intr-un sens bun , ale lui Justin .
-Justin...
Clopotelul a sunat .
-Cred ca trebuie sa mergem la ora . Am ras eu dandu-ma jos de pe acel....ceva...nici nu stiu cum dracu' sa ii spun .
-Ohh , haide , Brit ! Nu fi rea ! S-a milogit el de mine tinandu-ma strans in bratele lui .
-Ohh , come on ! Nu o sa fie atat de rau pe cat pare ! Am ras eu sprijinindu-ma de perete .
-Mdea....dar tu nu ai matematica !
-Da , dar eu am Istoria ! Si sper din tot sufletul ca inainte sa intre proful in clasa .... Cand pune mana pe clanta sa il trasneasca Dumnezeu cu un fulger fix in mijlocul capului !
-Amin ! A ras el , punandu-si o mana dupa umerii mei si iesind din baie .
Ne indreptam spre dulapurile noastre razand in timp ce eu ii spuneam despre ce s-a intamplat la ora de Muzica , ieri . Nu mai era nimeni pe holuri . Era parca prea multa liniste . Imi scoteam cartile din dulap in timp ce Justin se uita pur si simplumla mine , zambind .
-Ce e ? Am soptit eu amuzata .
-Nimic...Britney eu...
Ochii mi se mareau de curiozitate .
-DOMNISOARA ALLEN ! A tipat proful de Istorie .
Ohh perfect . Acuma s-a gasit si el sa vina ?! Am trantit nervoasa piciorul de pamant si am inchis dulapul , s-au mai bine zis l-am trantit .
-Vin acum ....Am spus eu enervta .
Tolomacule...am completat in gand . A intrat in clasa mormaind ceva . Nu l-am bagat in seama.
-Ok...se pare ca Domnul-Care-Preda-Ora-De-Somn , tocmai a urlat la mine ... Si o sa plateasca scump pentru asta .
Puteam vedea furia din ochii lui Justin , care inca privea usa pe care ptofu' a intrat .
-Justin ? Esti ok ?Am intrebat eu , punandu-mi o mana pe umarul lui .
-Aaa...da...despre ce vorbeam ?
Doamne parca abea s-a trezit din somn . In fine...
-Vorbeam despre prof....
-ALLEN ! ACUM INSEAMNA ACUM ! A tipat proful iesind din nou din clasa .
-Bine...am spus eu infranta . Mai vorbim , Justin .
Avea privirea atintita la prof' peste capul meu .
-Sigur ca da , papusa ! A spus el lipindu-si buzele de ale mele .
Ok...m-a luat pe nepregatite . Dar a fost...uimitor !
-Bye ! Am spus eu trcand pe langa Isto-prof , sau mai bine spus Isto-prost , care statea pur si simplu uuimit , socat .
-Patetic ! Am spus eu in soapta asezandu-ma langa Emma .
Si...a inceput "interogatoriul" din partea ei ...

Perspectiva lui Justin

-Deci...domnule Smith ne poti spune de ce ai intarziat ?! A intrebat profa cand am intrat in clasa .
-Ohh , doamna profesoara ...daca ati stii ca ocmai mi-am tras-o intr-o baie cu o blonda cu balcoanele cat casa si cu fundul cat doi pepeni , iar apoi am luat niste "ierburi" .... A fost minunat .
Am spus eu nervos , sictirit si scarbit , asezandu-ma in banca mea .
-Ohh da ? Atunci sa vede acele abilitatii ale tale la tabla .
Toata clasa a scos un "Oooo" , pe care nu l-am bagat in seama .
-Bun ...Rezolva problema numarul 14 . Ai 10 minute la dispozitie .
-Cred ca glumesti . Am scuipat eu . Eu nu fac rahatul asta . Si am trantit culegerea de catedra .
-Aaa nu ?
-Nu , am spus eu sigur .
-Atunci treci la loc ai patru pe ziua de azi .
-Multumesc .
-Ai spus ceva , Smith ?!
-Du-te dracului ' .
-Cine vrea sa faca problema ?
Mainile "zburasera" in jurul meu .
M-am afundat in ganduri . Tipul , proful de istorie , flirta cu fata mea . Era furios cand vedea ca o sarut si se credea superior ei . Poate ca era . Poate ca era mai intelept decat ea , dar nu are dreptul sa o oblige sa vina la ora .
Clopotelul a sunat si eu cred ca am zburat pana la clasa lui Britney . Toti elevii ieseau ... Numai ea nu mai aparea . Usa s-a inchis si am asteptat in jur de cinci minute dar apoi m-am hotarat sa intru .

Perspectiva lui Britney

Era scarbos ! Cum putea sa ma sarute ?! Cum indraznea ?! Nu ma puteam misca . Era prea mare si prea gras pentru al putea da la o parte de pe mine . Puteam spera in schimb sa nu se ajunga prea departe cu rahatul asta .
-Da-mi drumul ! Am tipat eu .
-Taci , tarfo ! A spus el sarutandu-mi scarbos si umed gatul .
Nu se compara nici pe departe cu saruturile delicate ale lui Justin .
Am auzit cum usa de la clasa se tranteste de perete si un tipat asurzitor mi-a patruns prin urechi .
-HEI !
Si l-a luat de pe mine , dandu-i cativa pumni sanatosi in fata .
Era Justin . A venit spre mine luandu-ma in brate si ducandu-ma spre iesire asezandu-se protector in fata mea .
-DACA O SINGURA DATA O MAI ATINGI FIE SI CU O SUFLARE NU MERG LA DIRECTOR ITI RUP CAPUL DE PE UMERI , AI INTELES ?! A tipat el .
Proful se uita uimit la Just in timp ce isi lega inapoi cravata .
Am iesit din clasa trantind usa dupa noi .
-Cred ca ... trebuie sa merg pana la baie , am spus eu scarbita de mine insami .
A dat din cap , apropbator .
Cred ca m-am spalat de mii de ori pe gat si pe fata . Era scarbos si dezgustator .
Cand am iesit de aici , din nou nimeni pe hol , in afara de Justin care statea sprijinit de dulapuri , cu spatele la mine .
Am mers incet spre el , zambind bland . I-am mangait spatele usor , lasandu-mi capul pe umarul lui .
-Hei ... Am soptit eu .
-Hei...
S-a intors cu fata la mine zambind usor .
-Esti ok ? A intrebat el , mangaindu-mi obrazul cu podul palmei .
-Da...
Mi-am lasat ochii in jos si i-am putut vedea pumnul care sangera .
-Doamne , Justin...Am spus eu luandu-il in mana mea .
-Nue nimic....sunt ok...A spus el tragandu-si pumnul din mana mea .
-Da....si pe capul meu e coroana reginei Elisabethe .
-Ciudat ... Nu o vad .... Ai lasat-o azi acasa ? A ras el .
-Justin...nu ma joc asteapta aici sa iti aduc un pansament ceva de la mine din dulap . De fapt stii ceva ? Vino cu mine . Poate pana ma intorc eu tu dispari , deci vino incoace .
L-am tras de ureche pana la dulapul meu si aici l-am lasat sa se aseze pe jos .
-Ok...papusa , mai adus pana aici ...Acum ce ? A intrebat el .
-Acum imi dai pumnul tau .
A ridicat o spranceana .
-Nu imi dai un pumn , imi dai pumnul sa vad ce ai la el . Am ras eu de logica lui .
-Aaa...ok....
M-am asezat in fata lui curatandu-i rana cu niste spirt .
-Auch ! A spus el.
-Scuze...
-E ok...continua....
I-am dezinfectat rana iar apoi i-am bandajat-o . M-am ridicat si am aruncat "ustensilele" mele in dulap iar apoi m-am asezat langa Justin .
-Nu trebuia sa faci asta....am mormait eu .
-Ce?! Esti nebuna ?! Tipul te putea viola chiar acolo ! A tipat el , in soapta .
-Da , dar tu puteai fi ranit mai rau , ceea ce m-ar fi durut mai tare .
Ohh , Doamne tocmai nu am spus asta . Se pare ca nu si-a dat seama ca am spus asta pentru ca s-a ridicat uitandu-se la mine nervos .
-Si ce ar fi trebuit sa fac , B. ?! Sa ma uit cum boul ala isi bate joc de tine ?!
M-am ridicat si eu in picioare.
-Nu , Justin . Nu trebuia sa te bagi , asta e tot ce iti spun . Iti sunt recunoscatoare pentru ce ai facut dar ....
-Dar ce , Britney ?! Nu ma face sa regret ceea ce tocmai am facut !
Nu puteam sa cred ca a zis el , dintre toti oamenii el , a spus asta . Ma simteam aiurea . Prost . Ma simteam asa pentru ca si acum mi s-a confirmat faptul ca el nua re nici un fel de sentiment pentru mine , in afara de dispret si ura .
-Ok...am spus , si am vrut sa plec , lasandu-l pe el cu capul aproape lipit de dulap .
-Ohh , Doamne ! Vino incoace ! A spus el lipindu-ma de dulap si sarutandu-ma delicat .
Nu vroiam . Nu vroiam sa fiu bataia lui de joc . Chiar daca ne sarutam de cate ori puteam de doua saptamani(de cand m-am intors din Londra) , asta nu insemna nimic pentru noi , sau mai bine spus pentru el . Era o tachinare continua intre noi...Dar eu nu mai vroiam sa ii fac jocul daca el ma ajuta sa scap de un obsedat sexual si apoi imi scoate ochii cu chestia asta .
-Cum poti fi atat de prostuta si adorabila ? A intrebat el mangaindu-mi parul . Normal ca nu regret . Esti....cea mai importanta ...fiinta de care imi pasa in momentul asta ...Esti ca sora mea mai mica .
Asta era bine....cred....Macar stiam ca nu am folosteste pana cand nu mai vine o blonda , roscata , bruneta si se arunca in bratele lui . L-am sarutat din nou , el impingandu-ma dur in dulapuri .
-Am nevoie de tine....mi-a soptit el ... cu fruntea lipita de a mea . Am nevoie de tine sa fii puternica . Pentru ca drac' esti Britney Allen.
Am chicotti usor .
-TU DE CE DRACU' TE-AI MAI INTORS ?! Am auzit un tipat care clar era a lui Tiffany .
-Incepe Barbie fight . Am ras eu in urechea lui Justin .
-Sunt chiar aici . A spus el asezandu-se langa mine .
-Deci ?! Aud ! A spus ea venind spre mine , gesticuland cu mainile .
-Am venit numai ca sa vad cum te rod pe tine matele ! Am spus eu nervoasa .
-Aaa da ?! Atunci bucurate de dezamagire , draga mea ...Pentru ca nu o sa ma vezi niciodata nervoasa .
-Aaa nu ?
-Nu , a raspuns ea punandu-si mainile in solduri .
-Mai vedem noi....Am ras eu .
Iar Justin a facut exact ceea ce vroiam eu sa fac , a venit la mine sarutandu-mi incet gatul .
-AHH !!! A tipat ea , enervata . IDIOTILOR !!! VA URASC !!! Si a iesit din scoala .
-Si noi te iubim ! Am spus noi razand .
-Si spunea ca nu se enerveaza .... A ras Justin .

Perspectiva lui Justin

Jenny m-a tras toata pauza pana intr-o sala de clasa pentru ca cica vroia sa vorbesca ceva cu mine .
-Ce e , Jenny ?! Am intrebat eu , cu mainile incrucisate la piept .
-Iti place de ea . A spus J. cu spatele la mine .
-De cine ?
-De Britney .
-Ba nu .
-Ba da .
-Ba nu .
-Ba da .
-Bine , ok .... Nu o plac ... O iubesc , m-am dat eu batut . Dar nu trebuie sa spui la nimeni . Pentru ca nu e atat de usor . Nu ii pot spune pur si simplu .... "Te iubesc!" ...
Tot acest timp a stat cu spatele la mine .

Perspectiva lui Britney

Tocmai treceam cu Vanessa pe langa o clasa , in pauza , cand l-am vazut pe Justin si m-am apropiat usor .
-"Te iubesc!" A spus el .
M-am pierdut . Ce ?! Era indragostit ?! De alta fata ?! Nu ii puteam vedea fata . Stiam daor ca e blonda . Statea cu spatele . M-am rezemat de un perete si am inchis usor usa de la clasa .
Cadeam usor in jos .
Vanessa a venit spre mine spunandu-mi :
-Nu aici , Britney ! A spus ea ridicandu-ma si indreptandu-ma spre iesire .
Es era singura care stia ca eram indragotita de Justin . I-am spus numai ei pentru ca Jenny e gura sprat a si in mai putin de doua nore os a afle tot liceul .
-Mai bine ai merge acasa . A spus ea .
-Ok...aa...vorbim alta data ?
-Sigur ...pa...
-Bye ...
Am condus motocicleta cu o viteza inimaginabila pana am ajuns acasa . Am trantit usa in urma mea si am urcat repede scarile .
-Britney ce s-a intamplat ? A intrebat Jena .
-Nimic .
Lacrimile imi inundau ochii .
Am intrat in camera mea am inchis si incuiat usa si mi-am aruncat ghiozdanul pe birou .
Pentru priam oara in viata mea plangeam...asta era o premiera ... Daca vreodata am spus ca durerea provocata de dragoste e o prostie acum stiu si eu cum e ... Daore... Mai tare decat orice altceva .... M-am aruncat pe pat si mi-am pus o perna sub cap incercand sa ma calmez putin . Alte suspine mi-au scapat in timp ce lacrimile imi curgeau siroaie pe obraji . Un ciocanit in usa m-a facut sa ma ridic putin iar apoi sa ma culc inapoi .
-Britney...A spus vocea cea mult prea cunoscuta .

-------------------------------------------------------
The next steps from Feel the life of the city :

-Esti indragostit . A spus Brit .
-De tine .
-Vrei sa scapi din locul asta ? Intreaba Justin.
-Mdea...aveai nevoie de o pauza .
-Multumesc !
-La multi ani !
-------------------------------------------------------
Gata , guys ! Si capitolul 23 e postat , mort copt asa cum e . Si stiu ca sunt o neserioasa si jumatate dar chiar...am avut probleme la scoala cu niste ....bitches(no offence , Alex:P). Asa ca nu am prea avut inspiratie . Si cum nu am vrut sa il fac varza l-am faacut acum . Acum ca a venit si vacanta de vara o sa postez mai des si mai mult . Si nu uitati sa comentati :) . Xo xo Silver .

---------------------------------------------------

dude=tipule , omule
Gezz=(se citeste Gizz ) Si e prescurtare de la Jesus = care inseamna Isuse , Hristoase , Dumnezeule , Doamne , etc.




4 comments:

foarte tare..mi.a placut..km tragic sf dar merge...:X
si termina cu cacatul d 3 comuri cel putin..

 

vai,il iubesc :X!
si nu e nimic ca ai cam lipsit,chiar ma bucur ca a aparut !>:D<

 

ah:-l
il urasc pe profesorul ala:-w
daca nu venea justin:-ss

of..vreau sa termine odata cu neincrederea asta
ma bucur ca isii zic in sfarsit te iubesc:x

 

tare tare tare....... shy nu zik nik mai mult ka iar poate zik o prostie...... :| dar... il I-U-B-E-S-C !

 

Trimiteți un comentariu