Capitolul 26 din fikul Feel the life of the city



Capitolul 26

Not everything is pink

PERSPECTIVA LUI BRITNEY

Mi-am intors privirea spre cel care m-a strigat si am ramas uimita .

-Gabriel ! Am spus eu sarindu-i in brate .

-Salut , pustoaico ! A spus el dandu-mi un buchet de trandafiri . La multi ani !

-Merci ! Dar stai....de unde stiai ca azi e ziua mea ?

-Ei bine...o sa ma omori pentru ca nu ti-am spus mai devreme . M-am transferat la Constance . Si ...am aflat ca se da o mare petrecere pentru Britney Allen asa ca m-am gandit „de ce nu ? „ si am venit .

-Minunat ! Am spus eu zambind .

Chiar eram fericita ca era si Gabriel aici . Ma simteam bine in preajma lui .

-Gabriel ! A strigat o fata .

-Scuze , Brit , ma cheama iubita !

-Poate mi-o prezinti intr-o zi , nebunule ! Am ras eu .

-Sigur ! Petrecere frumoasa !

-Merci !

M-am intors razand cu fata la Justin care in acel moment parea cel mai distrus om de pe pamant .

-Justin....baby....ce s-a intamplat ? Am intrebat eu asezandu-ma din nou langa el .

-Brit , eu ...eu nu suport ...sa....sa te vad cu altii .

PERSPECTIVA LUI JUSTIN

Hai ca am zis-o si pe asta . Brit parea socata . Nu , nu , nu , si mai mult decat socata .

-Mdea...cred ca ai baut prea mult . A ras ea .

-Poate ...Am chicotit eu .

-FRATILOR ! A tipat Taylor . FETELE FAC STRIPTISE !!!

-Ohh , da ! A spus B. Ridicandu-se si luandu-ma dupa ea .

Am intrat inapoi in casa unde fetele erau sus pe mese si dansau ca nebunele .

-Te bagi ? I-am soptit lui Brit la ureche .

-Hmm...poate ...

Melodia s-a schimbat in Press it up-Sean Paul si papusa mea s-a urcat pe masa . Ohh , da incepe sa fie interesant .

Cand lumea a vazut-o pe Brit a inceptu sa fluiere si sa bata din palme . Si in ce fel se misca , Dumnezeule mare ! Era innebunitor .

*peste cinci ore*

-Si acuma ce facem ? A intrebat Briney care era beata moarta .

-Nu stiu...eu vreau sa imi aduca si mie cineva o scobitoare . Ce spui , Ash ? Am intrebat eu ridicans sugestiv o spranceana .

-O boschitoare ? A intrebat el luand o gura de bere .

Am inceput cu toti sa radem cu gura pana la urechi . Cum frate ?! Eram atat de ametiti incat nu mai stiam sa spunem scobitoare si spuneam boschitoare ?! Asta era culmea .Jenny s-a ridicat din bratele lui ty si s-a dus la bucatarie .

-Jenny , draga daca tot te-ai ridicat imi aduci si mie o boschetara ?! Am spus eu fiind ferm convins ca am spus cuvantul corect .

Cand mi-am dat seama ca am spus alta mancare de peste mi-am dat o palma peste gura .

-Justin , da’ tu parca aveai gusturi mai bune decat boschetare ! A ras Britney .

-Papusa ... Am gusturi bune , dar daca tu te consideri boschetara atunci e ok din partea mea !

-O ho ho ! Au spsu baietii .

-Copii , hai al culcare ! A spus Emma , ridicandu-se de pe podea .

PERSPECTIVA LUI BRITNEY

-Shh ! Am ras eu in soapta intrand in camera mai mult agatat de Justin decat pe picioarele mele . El a marait jucaus .

-Justin , am sperii !Am ras eu asezandu-ma in pat .

-Da , papusa !? Ce spui de niset prostioare ?!

-Ce , ma ?! Am ras eu .

-„I want to do bad things with you” A cantat el in soapta dandu-si tricoul jos .

Hoap se ingroasa treaba . Dar oricum era amuzant asa ca oricat am incercat eu sa nu rad am bufnit intr-un ras isteric . Si apoi a venit spre mine . Prea aproape , mult prea aproape , innebunitor de aproape .

-Ohh , vino aici , New York-ezule am predau ! Am spus eu sarutandu-l .

-Se pare ca papusa mea s-a imbatat a spus el asezandu-s ein pat langa mine.

-Macar nu o sa imi aduc aminte maine dimineata .

-Sa speram ... A ras el .

PERSPECTIVA LUI JUSTIN

*dimineata urmatoare*

Durerea de cap era ingrozitoare .

-Justin ... A spsu papusa mea cuibarindu-se la pieptul meu . Ma doare capul...

-Stiu , papusa ..stiu...

-Stii pe dracu’ ! A pufnit ea ridicandu-se in picioare !

Hopa ...Nu era bine sa vezi O Britney in general .. Dar amite o Britney nervoasa ?! Era Iadul in perosana .

-Tine asta ! A spus ea aruncand o cutie de aspirine spre mine . Inghite si taci , Mister Muscolo !

S-a asezat din nou langa mien , sub patura lasandu-si capul pe umarul meu . Am luat pastilele si am stat linistiti unul langa celalat .

PERSPECTIVA LUI BRITNEY

-Brit...a soptiti el in parul meu...

-Ha ?

-De curiozitate...cum a fost prima data pentru tine ?

Ok ...la faza asta am rams tablou . Parca ma calcase un tren . Nu vroia m sa imi amintesc noaptea aia . Dar trebuai sa ii spun ..Avea dreptul sa stie .

-Te inteleg daca nu vrei sa imi spui ... A spus el alarmat brusc .

-E ok , Justin ! Aaa...eram beata , intr-o seara si eram cu un tip , Chuck ... Mi-a spsu ca vrea sa mergem sa imi dea ceva si m-a violat itnr-o baie din club . Am spus eu dintr-o suflare , lacrimile cazandu-mi usor pe obraji .

-Shh...Brit ...sunt aici . Mi-a soptit Justin luandu-ma in brate .

Amintirile erau prea dureroase . Prea grele pentru a le duce singura . Aveam nevoie de el . Aveam envoie de el mai mult ca niciodata .

-Merci , ca esti aici cu mine ..AM soptit eu cu fruntea lipita de a lui cand m-am mai linistit un pic .

-Oricand , Britney , oricand .

-De ce ?! De ce esti atat de bun cu mine cateodata ?!

-Pentru ca , Brit ... Ce rost are sa te mai mint ?!

-Nu are rost !

-Brit , eu ...

-------------------------------------------------------------------

Hey , ya ! Scuze pentru intarziere , guys , no inspiration ! Stiu ca capitolul e scurt si e cam incurcat dar o anumita Laura-Maria m-a batutu la cap si l-am postat asa cum este ! :)) In orice caz sper sa va placa ! Daca nu va place il voi reface . Pana urmatoarea intalnire , comenatati ! Xo xo Silver

7 comments:

te iubesc...e prea mult spus?:))
f dragut capitolul...dar ei...nu se mai culca odata?:))...asta a sunat...amuzant:))
hm...esti constienta ca am sa te bat la cap sa scrii mai repede da?...acum ca am si id-ul tau>:)...nasol de tine:))
app...sunt prima care comenteaza;;)

 

o iubeste, o iubeste \:d/. spor la scris pentru ca asteptam nerabdatoare urmatorul capitol! :*>:D<

 

haha...e foarte tare cap...vezi dak te bat la cap..si te.am si ajutat asa k numa comenta:P
hai repede cu urm k ti.am zis eu k ne cam neglizezi:P>:D<

 

Pana la urmatorul capitol ce spuneti de putin My life...My way.. ?;;)Xo xo Silver

 

deci ,e genial!:X:X:X:X
nu-l schimba si da,eu am citit my life my way si mai vreau =p~!!!

 

te iubesc...si eu te bat pe tine:-l
daca nu spune in cap urmator o sa fac crima:))

 

ti-ai facut un prost obicei de a te opri in cele mai interesante momente.... shy f tare cap :X

 

Trimiteți un comentariu