Capitolul 16 din Esenta!

Capitolul 16-Cearta pluteste
-Mdaa....Buna!a zis indiferenta.
-Sorry...stiu ca am gresit...!am zis incet.I miss you girl!
-Auzi...inteleg ca tu ai plecat din tara,dar nu vi la mine si-mi vorbesti in alte limbi!!!a zis cam tipand.
-Ok...dar nu trebuie s-o spui pe un ton dasta!!
-Pai nu stiu altul pentru tine!!
-Ce vrei sa spui??!am zis incurcata.
-Ca il meriti...!
-O da...pana la urma tot eu sunt de vina...pentru tot....ai uitat cine era mereu ocupata si nu avea deloc timp sa se vada cu mine...ai uitat cine pe cine suna...sti...pana la urma mi-am vazut de viata mea asa cum ai facut si tu....asa ca nu ma invinui pe mine pentru tot....auzi...nici macar nu stiu de ce m-am mai obosit sa te sun... TU nu meriti!am zis si am inchis.
Nu imi venea sa cred.Dupa ce ca tot eu mi-am cerut scuze,tot ea e nemultumita.Ah...am inchis ochii si am adormit,din nou,pe canapea.
Cand m-am trezi a doua zi de dimineata tata plecase.Imi lasase un bilet spunandu-mi ca o sa ma sune sa ne intalnim sa mergem sa luat cava de mancare.Am sta o ora si am meditat.Ma simteam asa...veche....ruginita.Simteam nevoia unei schimbari.M-am schimbat si am dat o fuga pana la coafor.M-am vopsit si m-am tuns.Imi placea cum imi statea.Ma caracteriza.Daca tot stateam degeaba,cand am ajuns acasa mi-am luat chitara si am inceput sa cant.Dupa ce am cantat putin fara sa stiu ce cant,mi-am luat carnetul cu cantece si am meditat.Simteam nevoia sa cant ceva...sa compun ceva nou.

I am outside
And I've been waiting for the sun
With my wide eyes
I've seen worlds that don't belong
My mouth is dry with words I cannot verbalize
Tell me why we live like this

Keep me safe inside
Your arms like towers
Tower over me

Yeah
Cause we are broken
What must we do to restore
Our innocence
And oh, the promise we adored
Give us life again cause we just wanna be whole

Lock the doors
Cause I like to capture this voice
it came to me tonight
So everyone will have a choice
And under red lights
I'll show myself it wasn't forged
We're at war
We live like this

Keep me safe inside
Your arms like towers
Tower over me

Cause we are broken
What must we do to restore
Our innocence
And oh, the promise we adored
Give us life again cause we just wanna be whole

Tower over me
Tower over me

And I'll take the truth at any cost

Cause we are broken
What must we do to restore
Our innocence
And oh, the promise we adored
Give us life again cause we just wanna be whole... [paramore-we are broken]
Mi-a luat cam o ora sa il sciu.Dupa ce l-am terminat l-am cantat intr-una pana ce a sunat tata.Intr-o ora ne vedeam.Dupa ce am ajus acasa si am gatit ceva impreuna,ne.am asezat impreuna pe canapea cu popcornul i-n brate si ne-am uitat la un film inchiriat.
-Inteleg ca tie greu...!a zis tata dintr-o data.
-Ce sa-mi fie greu...?!am intrebat.
-Cu toata situatia cu Mike....!
-Nu e prima oara cand trec prin asta..nu e cine stie ce...
-Sti si tu ca nu se compara cu situatia de acum....
-Ok...si ce ai vrea sa fac...sa plang toata ziua...sa ma dau cu capul de pereti...trebuie sa trec peste asta orice ar fi...dar n-o sa reusesc daca toata lumea ma freaca la cap..
-Sti foarte bine ca nu vrei sa treci mai departe...
-Stiu ca vreau sa pastrez asta....toata durea asta..sa stiu ca n-a fost totul in imaginatia mea...sa cred in continuare ca exista ceva intre noi..
-Poate inca exista...nu ma refer la dragoste..adica v-ati certat...si poate...nu stiu..nu ma pricep la dinastea...nu stiu ce sfaturi sa-ti dau...oricum..nu esti singura care trece prin asta...
-Dar tu poti trece mai usor....
-Pentru ca deja sentimentele alea de iubire s-au tranformat de mult in doar in respect...
-A fost totul pentru mine...a fost mereu acolo pentru mine cand am avut nevoie....aveam increderea lui si el pe a mea...erau 18 ani de prietenie in primul rand pe care el i-a aruncat ca orice lucru neimportant...Si asta doare....sa observi ca numai ai pe ce sta si ca te afli intr-o continua cadere fara nici o siguranta...nu sti unde o sa ajungi,cum o sa ajungi...nu sti ce te asteapta maine...sau poimaine...sau peste un an,doi....tie frica sa te gandesti la ce vrei cu adevarat....simt ca sentimentele mele se revolta dar parca in acelasi timp nu simt nimic..sunt paralizata...vreau sa ies...sa ma plimb...sa fac ceva mereu...dar si ard de nerabdare sa-mi gasesc un loc numai al meu unde sa stau linistita,sa stau nemiscata la infinit...vreau sa sparg si sa distrug tot ce imi iese in cale dar vreau sa le si pastrez ca sa ma folosesc de ele,pentru in momentul asta am nevoie de orice...
-Esti groaznica cand vorbesti asa...
-In ultimul timp a devenit o calitate de a mea...
-Of.....draga mea...n-a trecut nici o saptamana..o sa vezi ca o sa-ti treaca curand...
-Nu m-am refacut niciodata ca lumea dupa Alex...dar dupa Mike....Nu vad nimic colorat...nu mai vad nici o sansa pentru mine...
-Sti....noi toti,fiecare suntem ca niste pioni intr-o partida de sah....cand viata ne da sah....avem cum sa scapam....sa castigam...dar daca ne da sah mat atunci numai ai nimic de facut,viata ti s-a terminat pentru totdeauna...asa ca nu vreau sa vad ca vorbesti ca si cum ai fi primit sah mat pentru ai fi moarta daca ai fi primit...
-Dar daca nu stiu sa joc sah...daca o sa stau mereu in sah...?!?!
-Inseaamna ca nu vrei sa scapi si ca iti place sa stai asa...si daca nu sti,trebuie sa inveti....e interesant...te pune in functiune...
-Ah...n-am cuvinte...oricum...n-am chef sa vorbesc despre asta acum...
-Dar cand...?!?!
-Cand am chef....!!!am zis enervata in timp ce m-am ridicat si m-am dus in camera mea.
Nu dormisem pana acum aici.Eu si canapeau ne intelegeam perfect.M-am aruncat pe pat si asa am ramas pana cand m-am trezit.Hmmm....nu le sunasem pe fete sa le anunt ca nu mai merg cu ele.Mi-am cautat telefonul si am sunat-o pe Maya.
-Buna....aaa...ce faci?!!?am zis linistita.
-Hei...aa...bine...incerc sa scap de mama...ma streseaza sa iesim...iar....!!Tu?!
-Pai...bine...doar am sunat sa-ti spun ca nu merg cu voi acasa...mi-am luat masina si o sa conduc pana inapoi...!!So...ne vedem duminina...aaa...si...aa...anunt-o tu pe Ann...te rog...!!!
-Ok...bye..!!!
M-am pregatit sa ma duc sa ies sa rezolv ceva cu tata in legatura cu niste acte in legatura cu divortul.In timp ce ma imbracam a sunat telefonul.Era Ann.
-Neatza!!!am zis.
-Cum adica pleci singura?!!?Adica Mike nu vine cu tine?!?
-Mike n-o sa mai vina nicaieri,niciodata cu mine!!!am zis propt.
-Cum asa?!!?
-Eu si Mike ne-am despartit...
-Si esti bine?!?Oh....unde pleci singura?!?!Nu te las...
-Sti ce...nu am nevoie de acordul tau!!am zis iritata si am inchis.
M-am saturat ca toata lumea sa-mi zica ce sa fac.Sunt destul de puternica ca sa fac ce vreau fara ca cineva sa-mi poarte de grija.Nu aveam nevoie de mila lor.
Vineri de dimineata mi-am luat ramas bun de la tata,mi-am pus bagajele in masina si m-am urcat si eu in masina.N-am plecat fara sa inchid telefonul.Nu vroiam sa ma deranjeze nimeni.Am plecat....si drumul a fost fara probleme.Dadusem muzica cat am putut de tare,astefel incat sa nu-mi aud gandurile.Condusesem intr-una vreo 20 de ore...era dimineata...soarele abea rasarea...pe fundal se auzea o melodie lenta...de dragostea...fara sa vrea privirea mi-a cazut pe mainile mele de pe volan..mai precis pe degetelul acela pe care inca se afla un inel...un inel care era plin de promiusiuni rupte...plin de o iubire care a fost distrusa.Am inceput sa plang...am oprit masina pe marginea soselei...Sunt foarte constienta ca n-o sa trec peste asa vreodata.Era prea mult.18 ani aruncati pentru 2 luni.Trebuia doar sa fac ceea ce mereu am facut:sa pun un zambet mare pe fata incat toti sa creada ca sunt cea mai fericita,cand defapt sunt...sunt doar eu!

------------------------------------------------------------------------------------- Stiu ca am zis ca numai scriu...asa si este..numai ca aveam deja scris capitolul dinainte sa iau decizia ca numai sciu si m-am gandit sa-l pun pt ca nu l-am scris degeaba.Decizia mea ramane aceeasi...asta este ultimul capitol!Enjoy!

0 comments:

Trimiteți un comentariu