Capitolul 32 din fikul If is my life...I will live it in my way....


Capitolul 32

Nu te duce !

PERSPECTVA ELENEI

-Hey , iubito ! A spus el sarutandu-mi fruntea cand a intrat in casa .

-Hey ! Ce ai facut ?

S-a asezat pe canapea n fata mea si a oftat .

-Ce de obicei ...Plictisitor . Dupa a doua ora deja ma uitam in culegere si scria acolo 2 ori 2 . Frate’ eram atat de obosit incat nu mai stiam sa fac o inmultire simpla , Elena ! Nu mai pot...Trei ore de meditatii la matematica ?Pe cine am omorat ?!

Am chicotit . Ne era greu amandurora ... Trebuia sa invatam pentru bac si era total aiurea . Deja dupa a doua ora nu mai intelegeam la nimic . Ce ne-ar face bine acum este somnul sau o baie calda .

-Am o idee ! Am spus eu sarind din pat si urmarindu-iprivirea lui Andrew .

-Uimeste-ma !

-Ce spui de o baie calda ... Niste ciocolata calda.....si un somn cald ? Am chicotit eu .

-Suna bine ... A tors el in urechea mea . Dar am o idee si mai buna....Si asta te include numai si numai pe tine .

Am ridicat o spranceana .

-Aaa , da ? Am intrebat eu incercand sa par innocenta . Despre ce este vorba , domnule Salvatore ?

-Hmm.....E cam greu de descris in cuvinte ... Ce spui daca iti arat , mai bine?

-E ok din partea mea ! Dar...trebuie sa iti spun ceva ... Iubitul meu s-ar putea sa fie gelos .... I-am soptit eu la ureche .

-Sunt sigur ca va supravietuii ! A chicotit el in gatul meu .

-Eu cred ca nu....Cred ca te va castra daca afla .

-Dar nu va afla , ohh haide numai noi doi .

-Neeh . Merg sa imi caut iubitul ! Am ras eu iesind din dormitor .

-Vino aici ! A spus el prinzandu-mi talia si trantindu-ma de perete .

-Se pare ca mi-am gasit prietenul . Am chicotit eu muscandu-i usor urechea .

-Se pare ca nu m-ai cautat aproape deloc ! A ras el .

-Mdea si asta e adevarat .

-Te iubesc ... A soptit el sarutandu-ma.

-Si eu te iubesc !

PERSPECTIVA LUI ANDREW

Si-a incolacit picioarele in jurul taliei mele , indemnandu-ma sa continui . Si imi placea . Nu puteam spune ca nu , pentru ca as fi mintit . O iubeam ...O iubeam mult prea mult pentru ai face rau vreodata . Mainile mele ii mangaiau incet spatele in timp ce ea se juca cu parul meu . Era interesant cum de al oboseala am ajuns la tachinare iar apoi la ceea ce facem acum . Am ajuns in pat , ea fiind peste mine sarutandu-mi incet gatul . Stai , asteapta ! Eu vreau sa fac asta cu gatul ei ! lit in asa fel incat eu eram deasupra ei sarutandu-i incet gatul . Isi misca mainile pe spatele meu pana cand a ajuns la capatul tricoului pe care l-a tras incet in sus . Stiam unde bate . Mi-am luat putin buzele de pe pielea ei si ea a gemut frustrata . Exact reactia pe care o asteptam . Am zambit si mi-am dat tricoul jos . A zambit tragandu-ma spre ea . I-am dat si ei tricoul jos , permitandu-mi mei insumi sa ii admir trupul minunat . Eram atat de norocos .

Curand si celelalte piese de imbracaminte erau disparute ... Si de fiecare data cand faceam dragoste , o faceam ca si cum ar fi ultima data .... De fiecare data era si mai minunat . Iubirea noastra nu era una care putea disparea peste noapte , era una care dura . Si chestia asta ma incanta . Foarte mult....

-Ce spui acum de ciocolata calda ? A chicotit Elena de langa mine .

-Cred ca e bine-venita ! Am ras eu . Vrei sa chemam si gasca ?

-Sigur ! Fac eu ciocolata si tu suna-i , ok ? A intrebat ea dandu-se jos din pat si imbracandu-se cu o camasa galbena .

-Ok !

-Si sa nu uit , Andrew ! Strange si patul , ca sa nu ne mai sara in cap ?

-Faceam chestia asta fara sa imi spui tu ! Am ras eu .

Mereu se gandea la toate . Atat de autoritara si adorabila !

PERSPECTIVA ELENEI

Puneam canile pe masa de la bucatarie cand am auzit un ciocanit in usa . Am zburat pana acolo si am deschis-o zambareata . Toti erau acolo ...Justin , Paula , Cosmin , Stefan , Raluca , Jeremy , Samantha ...Bine aproape toti . Unde dracu’ era Ioana ?!

-Hey , guys ! Unde e Ioana ?! Am intrebat eu cand ne-am asezat la masa din bucatarie .

Privirile tuturor au zburat automat spre Justin .

-Aaa....s-a alaturat grupului „Sclifositele anului” . A spus el trist .

-Ohh , frate ! Si eu care ziceam ca nu e o proasta ! A oftat Samy .

-Mai stii ?! Lumea e schimbatoare ... A oftat Raluca .

-Mi-a dat papucii...A continuat Justin .

-POFTIM !? Am tipat toti .

-Da...Mi-a spus ca totul a fost numai un joc...ca nu avea nimic personal cu mine ... mi-a zis ca ea cand se plictiseste de cineva schimba tabara . Si ca daca spun cuiva ne va face tuturor viata un Iad pe Pamant .

-Ok ....s-a uitat prea muult la Moonlight sau ce ? Am ras eu .

-Pe bune .... Asta mi-a spus ! A oftat el .

Am luat o inghititura din cana mea si mi-am lasat capul sa cada peste umarul lui Andrew .

-Si atunci ce propuneti sa facem ?A intrebat el .

-Nu stiu....asteptam sa vedem cum reactioneaza , nu ? A intrebat Cosmin .

-In orice caz , tresa’ pari indiferent ... Tresa’ ii arati ca nu iti pasa ... A spus Stefan .

-O sa se enerveze , dar nu va avea ce face ! A spus Paula .

-Nu stiu , fratilor ! Fiecare om reactioneaza diferit ... Poate ca il va ignora complet sau poate ca va face tot posibilul sa il atraga in grupul lor . A spus Jeremy .

-Nu o sa cad in plasa ei , guys ! A spus Justin categoric .

-Nu prea stiuc e sa zic , omule ! O iubesti , sau o iubeai nu stiu .... S-ar putea sa cazi ... Dar nu uita ... Orice ti-am spune noi ... O facem spre binele tau ! A soptiti Andrew .

-Stiu...

-Gata cu lacrimogenele , baieti si fete ! Ce vreti sa faceti in seara asta ?! A intrebat Samantha .

-Aaa...ce spuneti de un maraton de filme ? Am intrebat eu ridicandu-ma de la masa si punandu-mi cana in chiuveta .

-True blood ? A intrebat Cosmin ridicandu-se de la masa .

-Sigur ! Haide !

PERSPECTIVA LUI ANDREW

Fetele au adus tot ce trebuia in dormitor . Sucuri , chipsuri , seminte , ciocolata , servetele . Stai putin . CADRU ! Servetele !? Ce dracu’ ?!

-Aaa....Elena ? Am intrebat eu .

-Da , Andrew ?

-Servetele ?! Pe bune ?! La ce ne trebuie ?! Am ras eu ridicand cutia de servetele de pe podea .

-O sa vezi tu de ce . Acum ... daca imi permiti ...

A trecut pe langa mine disparand in cealalta camera .

-Ok , baieti ati gasit ceva ?! Am intrebat eu luand un teanc de cvc-uri in brate .

-Eu am gasit primul sezon ! A spus Jeremy victorios aruncand cd-ul pe canapea .

-Yey !! Am ras noi .

Moonlight –nu . Skins-nu.That 70’s show-nu. 90210-nu.Vampire diaries-nu . Unde dracu’ e ?! Gossip girl-nu. The big bang theory-nu . Survivor-nu.True blood-nu.One tree hill-nu . Stai putin ! True blood ?!Am cautat repede cd-ul pana l-am gasit .

-L-am gasit !!! Sezonul doi ! Da !!! Am tipat eu ridicandu-ma de pe podea .

-Ce ati patit ?! Au intrebat fetele chicotind , cand au intrat un camera cu popcorn .

-Iubitul Elenei tocmai a gasit Treu Blood season 2 . Si-a dat Stefan ochii peste cap .

-Esti suparat pentru ca nu l-ai gasit tu ! Am ras eu.

PERSPECTIVA ELENEI

Am lasat canapeaua pentru Cosmin , Raluca , Paula si Stefan in timp ce Jeremy si Samantha s-au inghesuit amandoi pe un fotoliu , celalat fotoliu ramandndu-i lui Justin . Eu si Andrew am vrut sa stam pe podea . Si chiar ma simteam bine ... Aici jos .

-„Sokkie is mine! „ A spus Bill din film .

-Ohh ! Au strigat fetel induiosate .

Eu am chicotit si mi-am bagat fata in pieptul lui Andrew .

-Nu iti place de Bill ? Mi-a soptit el .

-Daca te cheama Bill atunci da imi place .

A chicotit si ma sarutat usor . Mainile mele se incalceau in parul lui in timp ce el imi mangaia incet spatele .

PERSPECTIVA LUI ANDREW

Si telefonul meu isi gasea cele mai proaste momente din viata . A inceput sa vibreze ca nebunul din bucunarul pantalonilor . Era un mesaj . Am oftat scotandu-l din buzunar .

-Rebecca

„Andrew , imi pare rau pentru tot ce v-am facut ! Trebuie sa vorbim ! Vino la mine ! Kisses , Rebecca !”

Elena a citti si ea mesajul si a ramas uimita .

-Nu te duce ! A soptit ea tinandu-ma prizonier , fie ca era constienta de chestia asta fie ca nu .

Oricum nu aveam de gand sa merg ! Doar nu eram nebun ! Stiam de ce e in stare Barbie .

-Normal ca nu ma duc , iubito ! Am spus eu sarutandu-i parul si uitandu-ne din nou ,amandoi la film .

---------------------------------------

I-a uitati cu ce ma revansez pentru absenta !! ;)) Cu un capitol nou din vechiul meu fik:)) If is my life..I will live it in my way ... Sper sa va placa ! Si sa ma iertati !:( Nu uitati sa comentati . ;;) Xo xo Silver

7 comments:

normal ca nu se duce:-l
ce sa caute la aia?X(
sper ca justin sa nu se alature pupezelor alea X(

 

dragut...
sa inteleg ca tu te uiti la toate astea? Moonlight Skins- That 70’s show 90210 Vampire diaries Gossip girl The big bang theory Survivor True blood One tree hill ??? :)) cam multe nu crezi?;))
oricum cap reusit;)

 

Ma uit doar la cateva din astea:))Am muuult mai multe de vizionat...dar timpul nu prea tien cu mine:)) Ma bucur ca va placut in orice caz ;) Xo xo Silver

 

dude.....de knd astept:X:X:X:X:X
e genial///si ti.am zis k ma multumesc cu orice numa cap nou sa fie:D:X>:D<
hai repede cu urm...nu neaparat d la ficul asta:D

 

:X:X:X:X
fain :X
:> true blood :))
ma distreaza cum zice bill "sookie" =))
sau in sezonul 3,in al 2-lea episod,sookie l-o imitat pe bill cand i-o zis numele :)).a fost geniala faza!

 

marfa... spor la scris in continuare

 

grozav..... hmm..... nci nu stiu care fik imi place mai mult :S

 

Trimiteți un comentariu