Capitolul 25 din fikul Feel the life of the city


Capitolul 25

Happy birthday , Britney !

Perspectiva lui Britney

-UNDE DRACU’ E PASTILA AIA ?! A tipat Justin , rascolind un sertar din bucatarie , care era plin cu medicamente .

-Of , Justin ! Am oftat eu asezandu-ma pe masa de la bucatarie .

Vedeam dublu . Capul am durea ingrozitor de tare . Aveam senzatia ca o ciocanitoare tot imi batea cu ciocul in tample . Si cand mergeam simteam ca creierul meu sare . Sus , jos , sus , jos .

-N-o gasesc ! S-a plans el ca un copil mic .

Mi-am dat ochii peste cap si am mers spre frigider . Cautam niste muraturi sau ceva de genu’ .

-Aha ! Am spsu eu victorioasa scotand afara un ditamai platoul de muraturi . Gogonele , castraveti , varza . De toate . Ochii lui Justin s-au marit cand a vazut ce am in maini si a zambit ca un idiot .

-Ce te-ai face tu fara mine ? Am ras eu urcand scarile spre camera lui .

-Probabil as sta cu durerea asta idioata de cap . A chicotit , puanndu-si o mana dupa umerii mei .

Ne-am asezat comod sub patura cu leptopul in fata si cu muraturile la mijloc .

-La ce ne uitam ? Am intrebat eu muscand dintr-un castravete .

-Ce spui de Skins ? A intrebat el , uitandu-se curios la mine .

-Mdea...cred ca merge ...

A dat drumul la film si ne-am uitat linistiti la el in timp ce mancam ca nesatuii .

-Stii ce ? A intrebat el cand primul sezon s-a terminat .

-Ha ?

Am muscat dintr-o gogonica sarand niste otet din ea .

-Ce-a fost asta ? A intrebat el.

-Gogonica ! Am ras eu cu gura plina .

-Vreau si eu ... S-a smiorcait el muscand putin din mana mea .

Putin la Justin insemnand toata ...

-Hei ! Lacomule ! Vreau si eu acum ! Am ras eu .

-Soarta , papusa !

M-am strambat drept raspuns , iar el doar a ras .

-Hei , Justin ! Am auzit noi un soptit de afara .

Ne-am ridicat de pe pat cu muraturile in maini si am mers incet spre balcon .

-Tiffany ! Am chicotit eu in soapta .

-Ce dracu’ faci aici , London-ezo ? A intrebat ea , enervata .

-Ok , tocmai n-ai facut-o pe fata mea „London-eza” , s spus Justin nervos .

Ma uitam uimita la el dar in ochii lui se putea citi numai furie . Ce se intampla aici ?

L-am lasat pe Justin sa se „Certe” cu Tiffany si eu am adus platoul cu muraturi pe balcon .

Perspectiva lui Justin

-Ohh , uite cine a venit curva curvelor ! A spsu Tiffany cu mainile in solduri .

Era pe cale sa ii spun vreo doua cand Brit a vorbit .

-Ohh , mai taci din gura , proasto ! A spus ea aruncand cu un castravete in ea .

L-a aruncat cu asa o precizie incat Tiffany cand a deschis gura sa comentezae ceva s-a trezit cu un castravete in gura . Doamne ! Fata ei era de milioane . Daca aveam un aparat foto lanaga mine ii faceam o poza si o puneam pe cocalari.com . Sau cum dracu’ se numeste sait-ul ala . Am inceput sa rad isteric cu Britney de „desteapta” de Tiffany .

-Lasa ca vezi tu , tarfo ! A spus Tiffany batand patetic din picioare .

Brit o bombarda pe Barbie cu muraturi aruncate de la etaj int imp ce eu am uitam amuzat la fata fetei mele . Si atunci mi-a venit idee .

-Hei..ma intorc imediat . Am soptit eu sarutandu-i umarul .

A dat aproator din cap si cand i-a tras cu o gogonica in cap luiTiffany , aceeasta se legana usor .

-Asta e fata mea...Am soptiti eu cand am iesit din camera mea .

Am mers spre baia de pe hol si am lasat apa rece sa curga intr-o galeata . Cand era gata plina am intrat in camera lui britney si am iesit pe balcon .

Papusa mea inca arunca cu muraturi in Tiffany care tipa ca nebuna . Multumesc , Doamne ca ai emi au plecat pana la matusimea in Weekend .

-Hei Tiffany ! Am tipat eu .

-Da , iubire ? A spsu ea venind sub balconul lui Brit .

-Vino putin aici , iubito ! Am spus eu prefacut .

Puteam vedea cu coltul ochiilor fata lui Britney care era una ... uimita . A ridicat o spranceana si se uita la mine ca si cand ar spune : „Pe bune ?! Ea ?! „ . Nu am spsu nimic pur si simplu i-am turnat toata galeata cu apa rece in cap . Britney a ramas cu gura cascata zambind , in timp ce Tiffany a inceput sa urle ceva la mine .

Britney a sarit din balconul meu in cel al ei , unde eram si eu si am inceput sa radem ca istericii de fata pe care Tiffany o avea .

-Credeam ca te impaci cu ea ... A spus Britney cand am intrat inapoi in camera ei .

-Neehh...Prea proasta . Off , vino aici , papusa ! Am spus eu lluand-o in brate .

-Atat ?! Pe bune , Justin ?! A intrebat ea , facand o fata de fata ranita .

-Sa vedem...de are chef papusa in seara asta ? Am intrebat eu tachinand-o , in timp ce imi plimbam mana pe talia ei .

-Hmm....

Si-a lipit buzele de ale mele sarutandu-ma .

-De nimic . A ras ea .

Am ramas cu gura deschisa in timp ce e as-a intors cu spatele la mine .

-Ohh , nu mai tachinat acum plateste ! Am spsu eu lipindu-i trupul de al meu si sarutandu-i usor gatul .

Perspectiva lui Britney

-Gata , Justin ! Nu te intinde ! Am ras eu impingandu-l mai incolo .

-Ok...Aaa...fa-ti bagajele , papusa !

-Ce?!

-Mergem ..undeva ...

-Sa am incredere in tine ?

-Da.

-Ok.

-Ne vedem jos in ....doua ore ? A intrebat el .

-Sigur .

Perspectiva lui Justin

-M-ai tarat pana in mijlocul padurii ca sa imi arati o casa ? A spus ea iritata .

-Intra , papusa !

A pus sfioasa mana pe clanta si a intrat .

-SURPRIZA ! Au tipat toti !

-La multi ani , papusa ! Am spsu eu sarutandu-i umarul si placand mai departe.

I-am lasat pe toti sa o felicite pe Brit si petrecerea a inceput .

Stateam intr-un colt cu Taylor , Nate si Ash , band niste coniac .

-Tresa’ vorbesti cu Brit , omule ! A spus Nate .

-Mdea...bine...Ma duc acum ! Am spsu eu dand paharul peste cap .

Perspectiva lui Britney

-Si acum ce ? Am intrebat eu asezandu-ma pe iarba , sub un copac .

Si-a aprins o tigara si se uita la mine .

-Brit eu...eu...

-Tu..ce?Ce se intampal , Justin ?

-Eu...am facut...ceva teribil . Dar...nu sunt pregatit sa recunosc .

Lacrimile ii cadeau pe obraji .

-Shh , vino aici , prostutule ! Am spus eu luand-ul in brate .

Si-a afundat nasul in parul meu inhaland usor .

-Nimic din trecut nu poate fi schimbat , Justin ! Dar ...poti schimba prezentul .

S-a uitat adanc in ochii mei si apoi si-a apropiat buzele de ale mele , dar fix cand sa le atinga...

-Britney !

-----------------------------------------------------------

Ok , guys ! Nu va mai dau nex steps azi...vii dau mai pe seara:)) Ca sa ma gandesc ce sa pun in capitolul urmator . Pana atunci sper ca va va palcea capitolul . Btw , m-am apucat de un fik nou cu Geanyna(Belly-Wely) care se numeste Forever Young . Daca vrei sa il citti si sa lasati o parere ar fi super . Aici este linkul : http://forever-young02.blogspot.com/ . Nu renunt la Feel teh life of the city . O sa scriu in continuare la amndoua . Xo xo Silver .

7 comments:

sunt prima ?:O:O
ieeeee. :X
asa,capitolul e suuuperb :X
aproape ca m-am intristat ..fara next steps? :))
ok,astept :*>:D<. si o sa citesc si forever young.

 

hahaha...foarte tare cap:X
vai...fara next step?!!?hmm..oricum ma incurca:)):D
hai repede cu nextul...si...aaa..knd nou cap din my way my life?!:>

 

Cred ca o sa mai scriu un capitol la my life my way dar nu ma mai bateti la cap ca am si Forever Young acum...Daca vrei scriu un capitol la feel the life of the city si unul la my life my way ?
Xo xo Silver

 

Deci..vreau sa ma plang...e mic capitolul:-w

Acum ca te-ai apucat de alt fic incepi sa scrii putin la asta?:-w
Sper ca nu e din cauza asta ci pentru ca ai primit 3 comuri si trebuia sa-l pui mai repede..:-w

Asa..alta plangere...cum indrasnesti sa ii intrerupi chiar in momentul asta?:-L
Si pe deasupra mai si termini asa...Ne-ai lasat in aer:-l

Daca nu pui repede urmatorul capitol te bat:)))

 

foarte tareeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!
super faaaaaaaaaaaaaain
nu mai stiu adjective:))....
superb!
misto?!:))
imi place mult si I WANT MORE!!!!!
un singur lucru de obiectat alcool si condus....NU E BINE[-(

 

dar nu mai scrii?:((

 

e o crima sa te opresti aici!!! Ahhh..... n-am rabdare ..... fug la nesx shy Grozav cap :)

 

Trimiteți un comentariu