Capitolul 9 din fikul Feel the life of the city(S2)


Feel the life of the city (S2)

Capitolul 9

The past meets the present and the future

Perpectiva lui Chuck

Tarr . Tarr . Tarr .

Imi suna telefonul ca nebunul . Ce dracu’ ?! M-am ridicat in capul oaselor , uitandu-ma dezorientat in jurul meu . Ce dracu’ am facut aseara ? Sau cu cine dracu’ am facut aseara ?!

-Da ?! Am raspuns nervos la telefon .

-S-au impacat , cretinule ! A tipat Tiffany in urechea mea .

Am oftat , frecandu-am la ochi .

-Cine s-a impacat cu cine , nebuno ?! Am intrebat eu , luandu-mi blugi de pe podea si tragandu-mi un crac pe piciorul drept .

-Sfanta Parascheva cu Sfantul Petru ! A spus ea nervosa .

M-am incruntat . Saream intr-un picior incercand sa imi trag blugii pe mine .

-Nu stiam ca astia doi s-au cuplat ! Am zambit . Nu scrie nimic despre ei in Biblie .

-Biblia pe care tu nu o ai , Chuck ?! A spus ea .

-Hai sictir ! Am spus , reusind in sfarsit sa imi trag pantalonii pe mine .

-Ce ne facem ?! A urlat ea in telefon .

-Ce ne facem cu ce ?

Deja nu mai intelegeam nimic . Despre ce dracu’ vorbea ?! Era beata sau ce ?! Si ma mai enerveaza si fermoarul asta de la pantaloni ca nu se inchide .

-Cu Britney si cu Justin ! S-au impacat , idiotule ! A tipat .

-De unde stii ? Am spus calm tragandu-mi o soseta pe picorul stang .

-Pentru ca ii vad chiar acum , cum trec prin parcarea scolii si se tin de mana si sunt fericiti si radiaza si toate cele .

-CE !? Am tipat eu acum , cazand pe spate . Sa imi bag....

-Las’ ca-ti bagi mai tarziu ! Zi ce facem acuma ! A spus ea repede.

-Iubitule , esti bine ? M-a intrebat tarfa de aseara , ridicandu-se din pat somnoroasa .

Am dat din cap , facandu-i semn sa taca .

-Facem pe dracu’ ! Am spus eu .

-Trebuie sa e intalnim neaparat ! A spus ea .

-Mda...sigur ! Cand iesi de la scoala ?

-Hmm...acuma e pauza de pranz , deci...peste vreo trei ore . Unde ne vedem ?

-Vino la Empire ! Am spus inchizandu-i telefonul in nas .

Mi-am tras tricoul peste cap si m-am intors spre roscata .

-Haide ! I-am spus aruncandu-i hainele pe pat . Imbraca-te ! Am treaba !

-Dar ... A inceput ea .

M-am incruntat la ea . Ce dracu’ mai vroia acum ? Aaa da ! Am uitat complet ! Banii !

-Cat ? Am intrebat plictisit .

-250 ! A dat ea din umeri .

Mi-am luat portofelul de pe canapea si i-am aruncat banii pe pat . A meritat...Pentru un sex oral destul de bun ! Mi-am dat ochii peste cap si am sunat la receptie . Tipa se imbraca .

-Domnule Bass , buna dimineata ! Cu ce va putem servi ? A raspuns o doamna .

-Cu o cafea da’ sa fie tare !

-Imediat o trimitem pe Lucy la dumneavoastra .

-Merci !

M-am intors si red head care inca se imbraca .

-Nu esti gata , inca !? Am tipat , uitandu-ma urat la ea .

-Imediat ! A spus ea miscandu-se rapid .

Telefonul suna din nou .

-Da ! Am tipat .

-Buna , fiule !

Am inchis ochii , frecandu-i tare .

-Ce vrei , tata ?

-Sa vorbesc cu tine .

-Pai , vorbeste ! Ce mai astepti ? Am spus nervos .

Am auzit o usa trantita . A plecat si curva aia in sfarsit !

-Cum mai e pe acolo ? A intrebat el .

-Nu stiu ! Stii ceva ?! Mai bine sun-o pe mama , sunt mai mult ca sigur ca ea vrea sa vorbeasca cu tine , eu nu vreau !

Perspectiva lui Britney

-Si ce era asa de important incat nu putea sa mai astepte ? Am intrebat eu in timp ce mergeam spre casa cu Justin si Gabriel .

Azi nu imi luasem motocicleta si nici Justin . Vroiam doar sa am o zi normala in care sa merg la scoala , sa ma intorc , sa imi fac temele si sa ma culc . Nu vroiam sa ma mai gandesc la toate cele intamplate in ultimele 48 de ore . Vroiam doar sa ma simt normala . Aseara am primit lovitura de gratie de la Chuck . Nu ma gadeam nici o clipa ca el chiar vorbea serios cand a spus ca ii va distruge pe toti cei pe care ii iubesc . Dar a facut-o si o face in continuare . Si sunt mai mult ca sigura ca nu se va opri pana cand nu va obtine ce va vrea de la mine .

Tipatul de aseara nu insemna ca ceva rau s-a intamplat ... cel putin nu pentru Jenna si Logan . Dar pentru noi a fost un cosmar .

Am coborat scarile si i-am intrebat ce dracu’ s-a intamplat si cand ne-au vazut au tipat atat de tare incat imi venea sa ma dau vreo zece metrii in spate . Se uitau la un film de groaza .

Mi-am dat ochii peste cap , amintindu-mi ce priviri infricosate aveau .

Ne-au cerut sa ramanem cu ei pentru ca le era frica sa se uite la film si noi le-am sugerat sa il opreasca , dar ei nu , ei Batman , Batman ! Asa ca am stat pana la trei dimineata treji pentru a vedea un film de rahat . Si cand sa mai inchidem si noi cate un ochi ei iar tipau si iar ne trezeam .

Deci a fost o noapte de cosmar . Vroiam sa ma simt din nou bine si fara nici o grija ! Dar aparant asta nu se intampla , nu atata timp cat Chuck Bass era in oras .

-E despre Chuck ! A spus Gabe cand am ajuns in fata casei .

-Ce e cu el ? A intrebat Justin calm .

Ne-am asezat pe bordura si am ascultat cu foarte mare atentie ceea ce avea G. de spus .

-L-am cunoscut pe tipul asta ! A spus el . Invatam la acelasi liceu.

M-am incruntat.

-Cati ani ai tu , Gabe ? Am chcicotit .

-Sunt cu un an mai mare decat voi ! A explicat el .

-Aha ! Am dat din cap .

A continuat .

-Intr-o zi , inainte sa merg la ora de Chimie , a venit la mine acuzandu-ma ca i-am furat iubita .

-Dar...ai furat-o ? A intrebat Justin .

-Nu ! Normal ca nu ! Asa...A venit la mine si i-am zis foarte calm si normal ca ea a venit la mine si mi-a facut avansuri .

Mi-a cazut maxilarul in pamant .

-Si el a inteles ca i-am facut iubita tarfa , asa ca a platit niste baieti mai mari de la colegiu sa ma bata . Asa ca in drum spre casa , in aceeasi seara , baietii au venit si m-au batut mar . Au intrecut masura cu faptul ca m-au sechestrat .

-Ce ? Am soptit socata .

-Da ! Dar nu asta e ideea . Ideea e ca dupa ce m-au batut si m-au „aruncat” intr-o casa in mijlocul pustiului , in care ma pazeau cu randul ca sa nu fug , vroiau o recompensa .

-Recompensa pentru ... A spus Justin , dar Gabriel nu l-a lasat sa termine .

-Pentru ca m-au lasat sa traiesc ! A spus el repede . Asa ca l-au sunat pe tata ! Acesta a trebuit sa se intalneasca cu tatal lui Chuck si sa ii dea banii . M-au lasat sa plec , dar tata a aflat ca Chuck si tatal sau erau traficanti de droguri . Cand ei au aflat ca tata stie l-au urmarit ! Si au vrut sa il omoare , dar ei nu stiau ca si eu stiu adevarul , asa ca am sunat politia . Politia a mers acasa la Chuck si ...

-Si ? Am intrebat eu .

-De aici nu mai stiu . Nu am mai primit nici o veste de la politisti .

-Wow ! Deci asta chiar e nebun ! A spus Justin .

-Te-ai indoit vreodata de chestia asta ? A ras Gabe batjocoritor . In orice caz , Britney ! Se uita la mine acum . Ai grija ! Daca tasu’ e traficant de droguri mai mult ca sigur ca si el este . Gandeste-te ca poate plati pe oricine sa iti faca rau , poate sa iti puna droguri in bautura , sa te adoarma si sa faca ce vrea el cu tine . A spus Gabriel ingrijorat .

-De asta ai reactionat asa , seara trecuta ! Am spus eu ganditoare .

-Exact ! Numele imi era cunoscut , dar nu imi amintam , pe moment , de unde !

-Nu iti face griji ! A spus Justin ridicandu-se in picioare . O pot proteja !

-Stiu ca poti ! A spus Gabriel ridicandu-se. Dar lasa-ma si pe mine sa imi fac griji pentru ea , ok ?

-Ok , baietii , cred ca ma pot proteja si singura de un psihopat ! Am spus ,ridicqandu-ma si asezandu-ma intre cei doi .

-Normal ca nu poti ! Au spus amandoi o data .

-Ok ... dar ... I-a stati putin ! De cand imi spuneti voi mie ce sa fac? Am intrebat usor nervoasa .

-Brit , nu iti zice nimeni ce sa faci ! Dar ce vrei ? Sa ajungi din nou in bratele nemernicului ala ? A intrebat Justin uitandu-se ingrijorat la mine .

-Nu ! Dar...

-Scuzati-ma ! A spus un tip cu un pachet mare in brate . Aici locuieste Britney Allen ? A intrebat .

-Da ! Eu sunt ! Ce s-a intamplat ? Am intrebat facand un pas spre el .

-Domnul Bass m-a trimis cu acest pachet la dumneavoastra ! A spus , intinzandu-mi pachetul .

-Domnul Bass ? Am intrebat ridicand o spranceana enervata .

-Da !

Am luat pachetul si l-am aruncat pe jos .

-Tresa’ semnez undeva ? Am intrebat incruntata .

-Da ! A spus el . Aici .

Mi-a intins o hartie pe care am semnat-o rapid . Inca se mai uita la mine .

-Ei ? Am intrebat enervata peste masura . Ce mai astepti ? Cara-te !

-Ohh , da ! A spus , trezindu-se parca din visare . Ma scuzati ! La revedere !

-Ura si la gara ! Am spus intorcandu-ma cu fata la baieti .

Se uitau la mine ca prostii .

-Ce ? Am intrebat .

-Nu il deschis ? M-a intrebat Gabe .

-Esti nebun ?! Am ras . Poate e o bomba cu ceas !

-Ohh , fi serioasa , Britney ! A spus Justin , zambind .

-Si ce dracu’ mi-ar trebui mie de la „Domnul Bass „ ? Am intrebat punand ghilimele in aer .

M-am miscat incomod in sacoul negru pe care il purtam azi . Imi era dor de geaca mea de piele . Dar nici de a dracu’ nu ma intorc sa o i-au de la dementul ala !

-Haide ! A spus Gabriel . Ne uitam cu totii .

Baietii s-au aplecat sa deschida cutia iar eu m-am intors cu spatele .

-Ei i-a te uita ! A spus Justin .

Pteam sa ii simt zambetul in voce .

-Cred ca asta chiar iti va folosi .

-Fi serios , Justin ! Doar nu a pus un vibrator acolo ! Am spus nervoasa , intorcandu-ma cu fata la ei .

-Aaa...nu stiam ca ai nevoie de asa ceva ! A ras Gabriel .

Si atunci am vazut-o !

-Geaca mea ! Am spus fercita , apropiindu-ma .

-Vezi ?! Ti-am spus ca o sa iti foloseasca ! A ras Justin .

Mi-am scos mainile din sacou , aruncandu-l undeva in curte .

-Bai , Britney ! A tipat Gabe , acoperindu-si ochii . Nu te dezbraca , pustoaico !

-Mai taci ! Am ras , imbracandu-mi geaca , si intorcandu-ma cu fata la Justin .

-Asta e papusa mea ! A spus el , sarutandu-ma usor .

-Ok , oficial imi e rau ! A ras G . Eu cred ca mai bine plec .

-Ok . Am ridicat eu din umeri .

-Ai grija cu Chuck ! A spus el indepartandu-se .

-Desigur ! Am tipat dupa el .

Am intrat cu Justin in curte , acesta aplecandu-se dupa sacoul meu .

M-am uitat curioasa la el .

-O sa il vrei inapoi , intr-o zi ! Si o sa tipi la mine „Justin , unde dracu’ imi e sacoul?! „

-Ba nu ! Am ras , impingand-ul .

Am intrat in casa , inchizand usa in urma noastra .

-Salut ! Am spus noi intrant in bucatarie .

-Buna ! A spus Jenna , amarata .

-Ce s-a intamplat ? A intrebat Justin asezandu-se langa mine .

-Justin , fiule ! A spus Logan . Trebuie sa iti spunem ceva foarte important .

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hello , New York ! Ce mai faceti ?! Eu ma simt bine si fericita (nu stiu de ce o fi vreo stare de moment:)) ) . Si am postat si capitolul 9 pe care toti l-ati asteptat cu sufletul la gura:)) . Stiu ca nu e lung si poate ca nu e ceea ce va doreati voi dar am incercant sa cuprind esentialul in doua perspective . Capitolul viitor vreti sa fie mai mult perspectiva lui Justin sau a lui Britney ? Voi alegeti ! In orice caz , sper sa va placa si sa comentati .

-Silver .

4 comments:

sallutt Silver... eu sunt într-o depresie acută şi în stare de sinucidere. ce zici de asta? Măi... nu te poţi opri aici!!! Dăo încolo de treabă! chiar şi suspansul are limitele lui!!! Meriţi să fi închisă pentru asta! XD

 

bha bha bha....pune frate mana si scrie mai mult..zici k scri d mantuiala....actiunea er buna dar mai complexa nu se poate!!
si sa nu ne mai faci sa asteptam iar ink 3 saptamani pana la cap urmator....eu abia si 2-3 zile sa astept mi se pare un chin..
p.s.vreau sa aflu mai multe despre chuck...adik...sa.l cunoasteam mai bn...:D

 

VREAU ! MAI VREAU !

 

hm...nu s-a intamplat mare lucru...asteptam nextu;))

 

Trimiteți un comentariu