Last day when my life can be called 'normal' ! :(

Mda...de ce zic asta ? Simplu ! Deja am multe de invatat si dupa cum stiti de ceva timp in timpul tezelor i-au pauza si nu mai scriu nimic pana cand acestea nu se termina , adica mai exact pana pe data de 8 Decembrie ! Mda...stiu sunt o nemernica ! Dar scola aasta ne omoara pe toti ! Mai ales pe mine...Cateodata am senzatia ca nu sunt eu cea care face toate lucrurile . Corpul meu merge mecanic . Invat , mananc , merg la scoala , vorbesc , dorm dar parca ceva lipseste ! Si cred ca mi-am dat seama ce este acel lucru ! O vacanta :)) . Mda...am nevoie de una ! Si am nevoie de ea urgent ! Deci...ca ai mei sa nu ma mai bata la cap , am decis sa i-au o scurta pauza pana la data de 8 Decembrie . Pe 24 Noiembrie am teza la Matematica ( sucks ! ) si pe 8 Decembrie la Romana . Deci tezele sunt destul de aproape una de alta asa ca o sa invat non-stop , si de blog nu o sa mai am timp ! Dar o sa ma revansez , promit ! Deci...daca aveti intrebari sau sugestii in legatura cu fikurile , nu exitati sa lasa-ti un comenatriu ! Multumesc de intelegere !
-Silver .

6 comments:

lol...frateee..ma sperii:-SS:-SS!!!Chiar ca ai nevoie de o pauza:D:D;)...vb yo sa scapi de la scoala:D..sau Mircea=)):)))

 

Am un feelling ca esti Oana , sau nu?:))

 

prost feelling:P:P...oana nu ar zice lol:P:P:D...maybe next time;)...

 

Nu stiu...ma dau batuta...sti cum imi apsa cine esti ? Putin spre deloc:P:))

 

tareee...imi place...de acord cu tine;);)

 

De acord cu mine , in legatura cu ce ? :))

 

Trimiteți un comentariu