Another Year...And some other stories !

Hey ! Mda...A fost cam aiurea , nu ? Adica...Sa fim seriosi ! Nu ne-am vazut de un an ! :)) . Dar se pare ca noi inca suntem aici , chiar daca este 2010 sau 2011 . ;)) Anul care tocmai a trecut a fost plin de surprize ! Atat pentru noi cat si pentru voi .
Incepusem acest blog cu doua povestiri simple . "Esenta"-scrisa de Laura-si "If is my life ...I will live it in my way..."-scrisa de Alma- . Cu timpul...Aceste doua povestiri nu au mai facut parte din noi . Nu ne-am mai simtit foarte atasate de ele asa ca am luat o pauza , sperand ca intr-o zi sa ne intoarcem pentru a scrie din nou . Daca nu am mai scris la aceste doua fikuri nu inseamna ca ne-am oprit . Am continuat sa scriem ! Laura s-a apucat de Double Swallow si eu m-am apucat de Feel the life of the city . Dupa un timp ... Laura s-a apucat de scris din nou cate un capitol la Esenta iar eu am terminat primul sezon din Feel the life of the city . Cum vara s-a terminat am inceput sa postam din ce in ce mai rar ... Dar nici de data aceasta nu ne-am oprit din scris . In timpul liber pe care l-am avut am scris la My life...My way...Si am postat din cand in cand .
Speram ca in anul acesta sa finalizam cele doua fikuri incepute , respectiv Esenta si My life...My way...Si in cazul meu sa termin si sezonul doi din Feel the life of the city ! :)) .
Ne dorim ca si anul acesta sa fiti alaturi de noi si sa ne urmariti blogul .
Kisses And Hugs Laura&Alma .

0 comments:

Trimiteți un comentariu