Capitolul 16 din fikul Feel the life of the city(S2)



Inainte de a citi acest capitol , as dori sa va spun ca este o incercare esuata de a descrie o scena …. De care am descries , asa ca nu fiti prea duri ! J

Feel the life of the city(S2)

Capitolul 16

Mess in the bedroom

Perspectiva lui Britney

Incepeam sa ma intreb daca nu cumva avea sa ma scape din moment , din cauza ca eram prea grea . Dar nu s-a intamplat nimic asemanator . Ba chiar din contra . Bratele lui Justin erau si mai stranse in jurul meu , tinandu-ma prizoniera . Am zambit . Nu avea de gand sa ma lase sa plec . Niciodata . Pentru prima oara in toata viata mea , am simtit ca eu contez . Ca cineva chiar are nevoie de mine , ca eu chair apartin acelui loc .

Nu mi-am dat seama cand am ajuns pe holul de la etajul doi , pana cand Justin m-a pus pe picioarele mele , lipindu-ma de perete . Si in acel moment am stiut ca si eu vroiam asta . Stiam ca il vroiam pe EL . Cu totul . Si-a dezlipit buzele de ale mele , facandu-ma sa oftez frustrata . A chicotit , lipindu-si fruntea de a mea .

-Te iubesc . A spus simplu , mangaiandu-mi obrazul .

Am inchis ochii , bucurandu-ma de sentatia pielei lui atinsa de a mea . Mi-a scapat un oftat .

-Si eu te iubesc . Am spus , deschizand ochii .

Si asezat din nou buzele de ale mele , mai gentil de data aceasta . Mi-am ridicat mainile spre pieptul lui , atingandu-l si urcand spre umerii sai lati . A zambit impotriva buzelor mele . Mi-am urcat palmele mai sus , spre ceafa lui , traganadu-l si mai aproape , iar mai apoi mi-am incelstat degetele in parul lui fin . A fost radul meu sa zambesc . Am simtit cum limba lui imi mangaie usor buza de sus , arzand de nerabdare . Nu asa de repede , iubitule . Am gandit eu , impingandu-mi limba pentrua a o intalni pe a lui . A gamut . Nu mi-am putut da seama daca era un geamat de surprindere sau de placere , dar mi-am propus sa il intreb despre asta mai tarziu . Si-a mutat mana de pe obrazul meu , in par , transformand mana in pumn , incalcindu-mi parul . Cealata mana a mers incet spre talie , tinandu-ma prizoniera intre peretele rece si corpul lui fierbinte .

Parca din senin , nu i-am mai simtit mana pe talia mea . M-am incruntat , in momentul in care si-a dezlipit din nou buzele de ale mele . Asta a fost tot ?! Tachineaz-o pe Britney si apoi du-te la culcare ?! M-am imbufnat , incrucisandu-mi bratele la piept . Justin a afisat zambetul acela nevinovat care mai mult ca sigur spunea “Ce?!” si s-a intins pe langa mine , deschizand usa de la camera lui . Mi-a facut semn cu mana sa intru . Am oftat , intrand si descheindu-mi geaca de piele alba , lasand-o sa cada peste canapea . Nu stiu de ce , dar aveam senzatia ca avea sa fie o alta noapte normala ca si toate cele pe care le petrcuseram pana acum . Am putut auzi cu usurinta cum Justin inchide usa de la camera lui , venind spre mine . Am facut cativa pasi spre usile de al balcon , vrand sa ies sputin afara pentru a lua o gura de aer , lasand aceasta senzati ciudata din stomacul meu sa dispara . Deodata am simtit doua maini pe talia mea , tragandu-ma inapoi si dandu-mi parul la o parte de pe ceafa .

-Si tu ce crezi ca faci ? A marait Justin jucaus , in urechea mea , facandu-ma sa nu ma mai tin bine pe picioare .

Cand a terminat cu parul de pe partea dreapata a gatului , si-a lipit buzele de el , sarutand si lingand fiecare particica expusa la vedere . Am gamut , lasandu-mi capul sa cada pe spate , pe umarul lui . Mi-am asezat mana in parul lui , impingandu-l si mai adanc in gatul meu . Am simtit cum ma sufoc . Si nu pentru ca ma simteam sugrumata sau ceva asemanator , pur si simplu pentru ca acea distanta minuscule dintre noi devenise innebunitor de dureroasa . Cu greu am lasat buzele sale sa se dezlipeasca de gatul meu , pentru a ma intoarce , dar am facut-o . Cand m-am intors cu fata la el , si-a pus palmele pe obrajii mei , ridicandu-mi fata in asa fel incat ma obliga sa il privesc .

-Te iubesc , papusa ! A spus el , uitandu-se adanc in ochii mei . Sa nu uiti niciodata asta .

Am dat din cap , cu ochii inchisi , lipindu-mi buzele de ale lui . De aceasta data nu mi-am mai ghidat mainile spre parul lui si le-am lasat sa se odihneasca pe umerii sai . A zambit impotriva buzelor mele . Nu steam ce vroia sa spuna acel zambet , dar l-am luat ca un semn bun . Mainile sale au mers in jos pana cand au ajuns la talie , tragandu-ma mai aproape . A fost randul meu sa zambesc . Mi-am ridicat mainile in asa fel incat ii puteam da jos geaca de piele , neagra jos . Nu s-a opus , ajutandu-ma sa il dezbrac . Si-a luat mainile de pe soldurile mele , pentru doar cateva secunde , timp in care isi dadea jos geaca aruncand-o undeva in spate .

Cu buzele inca lipite de ale lui , am facut un pas in spate , apropiindu-ma din ce in ce mai mult de pat . I-am simtit mainile pe marginea tricoului meu , asa ca mi-am ridicat mainile deasupra capului , lasandu-l sa imi dea tricoul jos . Parea nesigur , dar intr-un final , mi-a tras tricoul peste cap , lasand la vedere sutienul negru pe care il purtam .

A zambit , facand un pas mai aproape de mine . Instinctiv m-am dat si eu inapoi , atingand cu tenesii marginea patului . Nu steam daca vrea sa mergem mai departe , sau sa ne oprim chiar in momentul acela , asa ca mi-am lasat buzele sa se miste intr-un mod lenes impreuna cu ale sale . Ma asteptam ca mainile lui sa mearga direct la deschizatoarea sutienului , asa cum facusera toti cei cu care ma culcasem pana acum , dar nu a facut-o . Am fost placut surprinsa in momentul in care i-am simtit mana pe obrazul meu . De data aceasta el a luat initiative , tragandu-ma mai aproape , in timp ce imi mangaia buza de joc cu limba . Iar de data aceasta eu nu mai vroiam sa ma joc , asa ca i-am dat frau liber in ami explora gura si buzele . A mai facut un pas spre mine astfel incat eu m-am aplecat , asezandu-ma incet pe marginea patului .

Mi-am asezat din nou mainile pe umerii lui , dar nu am stat mult acolo , ci le-am indreptat si mai jos , pana cand am ajuns la tivul tricoului sau , ridicandu-l in sus . Cu un oftat frustrate si-a pus mainile la ceafa pentru a-si putea trage tricoul peste cap . Am putut observa cum la gatul lui Justin poposesste un lant facut din margele de lemn de un maro deschis . Am zambit , uitandu-ma in sus pentru ai vedea fata . A ingenunchiat in fata mea prinzandu-mi fata in mainile sale , in timp ce ma privea adanc in ochi . S-a aplecat din nou , pentru a-si uni din nou buzele cu ale mele intr-un sarut lung si lenes . M-am lasat pe spate , lasandu-l pe el deasupra mea .

In momentul in care s-a asezat peste mine , mi-am dat capul pe spate , atingand pernele cu parul meu lung . Justin a zambit , sarutandu-ma din nou . Lantul lui mi-a atins incet pielea infierbantata , facandu-ma sa imi ies din minti . Daca vedeam acel lant la altcineva as fi spus ca acel cineva si-a pus zgarda , sau ceva asemanator , dar la Justin…Ahh , la el arata atat de sexy . Mult prea sexy ! Ceva de genul acesta ar trebuii sa fie interzis .

Lipsa aerului incepuse deja sa isi spuna cuvantul , asa ca Justin si-a mutat buzele pe gatul meu . Mi-am pus mainile pe capul sau , masandui usor parul , indemnandu-l parca sa mearga din ce in ce mai departe . Cand mi-am dat seama ca el nu avea de gand sa isi miste buzele mai departe de gatul meu am oftat .

Nu stiam cat de departe avea de gand justin sa ajunga in seara asta , dar stiam cat de departe aveam de gand eu sa ajung in seara asta . I-am presat ceafa cu degetele indemnandu-l sa isi afunde mai adanc buzele in gatul meu . Nu a ripostat , trasandu-mi linia gatului cu saruturi mari si mici . Am zambit dandu-mi capul pe spate . Mi-am pus mainile in parul lui manganindu-l si tragandu-l mai apropae , facandu-l sa-su impinga , aproape insesizabil , soldurile in ale mele . Am gemut , ridicandu-mi putin genunchii . Aproape i-am putut simti zambetul pe pielea mea , atunci cand a coborat un pic mai jos , pana la baza gatului meu . In momentul in care buzele lui au atins partea descoperita a sanilor mei mi-am adat seama ca si el si isi doreste asta la fel de mult ca si mine . justin si-a mutat din nou buzele peste ale mele afundandu-si , fara nici un semnal , limba in gura mea . Mi-am coborat mainile pe gatul lui , stragngand nenorocitul aal de lant , tragandu-l mai aproape . A gemut , lucru care m-a facut sa zambesc impotriva buzelor sale . I-am atins pieptul coborand din ce in ce mai jos , pana cand am ajuns la fermoarul blugilor mei albi . I-am descheiat , mutandu-mi din nou mainile pe ceafa lui . Raspunsul lui Justin la reactia mea , a fost acela de –asi muta inapoi buzele pe gatul meu sarutandu-l si lingandu-l . Cu mana dreapta imi mangaie stomacul si cu cea stanga imi ridica soldurile pentru a-i intalni buzele . Saruturile sale au coborat si mai jos pana la baza sutienului emu , sarutandu-mi pielea expusa . Acum , mainile lui nu se mai aflau pe stomacul sau pe spatele meu . Ba din contra ! Palmele sale imi apucasera blugii , tragandu-i foarte incet in jos . Mi-am afundat si ami adanc mainile in parul lui Justin , facandu-i buzele sa se miste in jos spre buricul meu , sugandu-mi pielea mult prea infierbantata . Am gemut , ridicandu-mi soldurile spre el cand i-am simtit limba foarte aproape de blugii mei desfacuti . Cu un ultim sarut alocat stomacului meu , justin s-a ridicat in genunchi , revenind la pozitia sa initiala . Chestia asta m-a facut sa oftez cu capul in perne . El doar mi-a sarutat fruntea , zambindu-mi . Si-a pus mainile pe picioarele mele , conducandu-le pana jos , ajungand astfel la talpile mele , unde mi-a tras blugii in jos impreuna cu sosetele , aruncand materialele vestimentare undeva in spatele lui . Nu pentru mult timp , mi-a privit picioarele , asa ca a inceput sa imi mangaie coapsa dreapta sarutandumi picioarele de la talpi si pana la genunchi , si mai departe . Am zambit asezandu-mi din nou mainile in parul lui .

-Cine stia ca poti fii atat de atent ? Am suspinat , tragandu-l si mai aproape .

Imi mangaie talpa stanga cand a reusit sa spuna ceva .

-Hmm...A fost tot ceea ce a spus , sarutandu-mi genunchiul .

Am zambit . Adoram aceasta parte a lui Justin . Grijulie , atenta...si mai presus de toate...iubitoare .

Inainte de a-mi da seama buzele lui erau din nou asupra stomacului meu , asaltandu-l cu saruturi mari si mici . I-am apucat gatul , ridicandu-i capul pentru ai intalnii din nou buzele . Fara a se opune , s-a asezat din nou peste mine , asezandu-si soldurile intre picioarele mele . Am zambit cand i-am simtit eractia tare ca piatra , impotriva mea . Cand si-a dat seama de ce am facut-o , a zambit si el .

Nu stiu cum era „experienta” asta pentru el , dar pentru mine nu era de ajuns . Eu vroiam mai mult . Muult mai mult , asa ca ne-am rostogolit astfel incat eu eram deasupra lui , sarutandu-i gatul si coborand spre pieptul sau plat , sarutandu-i pielea . Si-a pus mainile in parul meu , mangaindu-mi scalpul . Buzele mele au ajuns la cureaua blugilor sai asa ca mi-am pus mana pe ea , desfacand-o si dandu-i jos de tot . Aproape ca am putut auzi zambetul in vocea lui cand a gemut .

M-am ridicat , asezandu-am din nou deasupra , punandu-mi picioarele de o parte si de alta a taliei sale . Si-a pus mainile pe talia mea , sarutandu-ma nebuneste . Degetele mele erau din nou imfipte in parul lui , tragandu-l si mai aporape . Asta in cazul in care se putea mai aproape de atat .

Palmele sale urcau foarte incet spre deschizatoarea sutienului meu , corpul sau asteptand parca sa il indeparteaz sau sa ma dau jos de pe el si sa plec...Dar nu aveam de gand sa fac nimic de genul acesta . Aveam de gand sa merg pana la capat in seara asta . Mi-am dezlipit buzele de ale sale , indreptandu-le spre ureche soptind-i :

-Fa-o !

Nu a stat mult pe ganduri si mi-a descheiat sutienul , aruncandu-l undeva prin camera .

Ne-am rostogolit din nou , cu el deaspura mea , admirandu-mi corpul acoperit doar de o pereche de chiloti . A zambit , mangaindu-mi talia .

M-am sprijinit pe o mana , ridicandu-ma putin mai sus pe pat , ajungand sa fiu lipita de cadru rece al patului . Justin statea si se uita la mine , usor socat , as putea spune . Am intins mana spre el , indemnandu-l sa vine spre mine . M-a atins degetele , apropiindu-se foarte putin si apoi tragandu-ma imediat sub el , lucru care m-a facut sa chicotesc . Nu ma asteptam sa fie la fel de nerabdator ca si mine , dar sunt placut impresionata .

-Esti sigura ? M-a intrebat el , uitandu-se adanc in ochii mei , atat de adanc incat puteam simti cum privirea lui ma rupe in mii si mii de bucatele .

Am zambit .

-Daca nu eram sigura , mai stateam aproape goala sub tine in momentul asta ? Am chicotit , ridicand o spranceana .

-Mda....ai dreptate . A spus calm , apropiindu-se de buzele mele .

Nu le-a atins , pentru ca a vorbit din nou .

-Te iubesc . A soptit .

-Te iubesc . Am spus si eu , tragandu-i ceafa pentru a-mi saruta buzele .

Si-a asezat , din nou , soldurile intre picioarele mele , luandu-si mainile de pe corpul meu pentru doar cateva secunde , pentru a-si da boxerii jos si pentru ai arunca si pe aceia undeva . Am zambit , punandu-mi din nou mainile in parul sau , tragandu-l si mai aporape , facandu-l sa-si afunde limba adanc in gura mea . Talia mea era din nou sustinuta de mainile sale care acum se apropiau de ultimul articoul vestimentar , indepartandu-l . Paaiii.....Acum e acum ! Ohh , mai taci ! Parca ai fi virgina ! Tipa vocea din capul meu . Nu strica momentul ! Am gandit eu repede .

Si ca de obicei , neatentia mea e mereu la locul nepotrivit si la momentul nepotrivit , m-am trezit cu el inauntrul meu . Am gemut , arcuindu-mi spatele .

-Dumnezeule Mare ! Am gemut .

Justin imi saruta gatul in timp ce miscarile sale devenisera ritmice .

-Fuck ! A injurat el , impingand un pic mai tare .

Cred ca am sa innebunesc ! E mult prea bun ! Prea bun !

-DRACE’ ! M-am trezit eu tipand .

Si inca o data si mi-am dat drumul . Nu cred ca mai suportam mult . Dupa inca o impingere si-a dat si el drumul , facandu-ma sa zambesc .

Am oftat o data cu Justin . Si-a asezat capul pe pieptul meu , asteptand ca respiratiile sa ne revina al normal . Cand acest lucru s-a intamplat , el a tras patura pest enoi , asezandu-ma pe mine cu capul pe pieptul lui . Poate ca eram eu dura....Dar totusi eram fata , si mereu , in toata viata mea mi-am dorit sa fac dragoste si nu sex cum am facut pana in seara asta . Si mi-am dorit sa stau cu capul pe pieptul barbatului pe care il iubesc , sa ii ascult bataile inimii si sa stiu ca ma iubeste . Exact asa cum faceam acum .

Vroiam sa spun ceva , orice ! Sa sparg tacerea .... Incepeam sa ma intreb daca si Justin s-a simitit la fel de bine cum m-am simtit si eu .... Dar nu prea cred . Adica....La ce se poate astepta de la o London-eza ?!

-Stii ? A spus el , respirand in parul meu . Nu am vorbit serios cand am zis ca motocicleta ta e o javra .

Am stat un moment , fiind surpinsa de ceea ce tocmai a spus , dar doua secunde mai tarziu m-a bufnit un ras isteric . Numai Justin , dintre toti oamenii de pe pamant , putea spune ceva de genul acesta dupa ce tocmai a facut dragoste cu iubita lui .

„ –A ta e javra asta , iubito ? M-a intrebat el chicotind .

-Unu la mana ! Uita-te intai la rabla ta si dupa aia la a mea ! Si doi la mana ! Nu sunt iubita ta ! „

Cand amintirea imi aparu din nou in minte , am inceput sa rad si mai tare impreuna cu Justin .

M-am intors pe burta , sprijinindu-ma pe coate , pentru al vedea pe Justin .

-M-ai stii ce porecle ne puneam ? A intrebat el incet , mangaindu-mi fata .

-Cum as putea sa uit ? Am ras eu , amintindu-mi .

„-Boule ! Am spus eu incet .

-Uite cine vorbea ! Domnisoara Marry Muu !! „

Am chicotit .

-Marry Muu ? A ras Justin .

Am inceput sa rad ca o descreierata auzindu-l din nou spunanad acel nume idiot .

-Dar sa nu uitam de Mister Muscolo ! Am ras eu , asezandu-mi capul pe marul lui , sarutandu-l pa gat .

-Vaaii ! Dar de London-eza iti mai amintesti ? A intrebat el , incercand sa ma tachineze .

M-am intors cu fata la el , ridicand o spranceana .

-Dar de domnul New York-ez ce zici ? Am ras eu .

-Sfanta Britney !!! A tipat el , ridicand mainile in aer , ca si cum ar fi fost o minune .

Deja mai aveam putin si cadeam din pat de la atata ras .

-Sau atunci cand ai crezut ca ma duc sa te parasc la ai tai pentru ca m-ai sugrumat ....

Zambetele deja incepusera sa dispara de pe fetele noastre . Justin s-a apropiat de mine , atingadu-mi obrazul pe care l-am lasat sa se odihneasca in palma lui .

-Britney.....Chiar imi pare rau pentru.....

-Da ! Am spus incruntandu-am usor . E ok , Justin !

-Nu , nu e ok deloc ! Mai aveam un pic si te omoram ! A spus el , privindu-ma trist .

Si-a lasat capul in jos pentru a nu-i vedea fata .

-Heei ! Am spus ridicandu-i chipul . Dar n-ai facut-o nu e asa ? Nu m-ai omorat si nici nu m-ai bagat in spital ! Te-ai oprit ! Intre a ma omora si a ma tine in viata ai ales sa ma tii in viata ! Si te iubesc pentru chestia asta . Am spus .

-Cum de pot fi atat de norocos ? A soptit el , aruncandu-mi mainile peste umerii pentru a ma lua in brate .

Mi-am afundat nasul in gatului , respirandu-i inca o data parfumul .

-Haide ! A spus el tragand patura intr-o parte . Cred ca e timpul sa dormim putin .

Am chicotit .

-Da....Probabil .

M-am asezat comfortabil in pat si Justin m-a luat in brate pe la spate , respirand in ceafa mea . Mana lui mi-a atins stomacul , lipindu-mi spatele de pieptul sau .

-Noapte buna , London-ezo ! A chicotit in urechea mea inainte de a-mi da un ultim sarut pe gat .

-Noapte buna , New York-ezule !




Noapte buna ! Noapte buna pe dracu’ ! Trecusera deja doua ore de cand spusesem acel „noapte buna” si eu inca nu puteam sa dorm ! Ce proasta sunt ! Normal ca nu pot sa dorm ! Eu nu pot dormi daca nu fac un dus , asa ca draga Britney ridica-ti fundul din pat si mergi la baia lui Justin si fa un dus .

Cu greu m-am dezlipit de bratele calde ale lui Justin . Cand m-am sprijinit de marginea patului el a oftat murmurand ceva . Nu prea am inteles ce....Dar mai mult ca sigur era ceva ce continea cuvintele „a mea” in continutul propozitiei .

M-am dat jos din pat si mi-am scos telefonul din buzunarul blugiilor . 39 de apeluri de la Gabriel ! Ciudat....Nu am auzit cand a sunat telefonul . L-am luat de acolo pentru a nu-l trezi pe Justin si am disparut in baia rece . Am lasat telefonul pe chiuveta si m-am uitat aiurita in jurul meu , incercand sa gasesc ceva de imbracat . Un tricou negru de al lui justin statea agatat de calorifer asa ca am ales sa am imbrac cu acela dupa ce voi iesi de la dus . Dar fix cand sa incep sa ma dezbrac , telefonul a inceput sa sune ca dementul !

-Da ? Am raspuns in soapta .

-BRITNEY ! AI VREO VAGA IDEE DE CAT TIMP DE CAUT ?! PE UNDE DRACU’ AI UMBLAT ?! VREI SA FACEM UN STOP CARDIAC ?! EU SI JUSTIN TE CAUTAM DE CINCI ORE , DOMNISOARA ! CINCI ORE !!! CRED CA AM CAUTAT PRIN FIECARE BAR , CLUB SI DROGHERIE PE CARE LE STIU DIN NEW YORK ! UNDE DUMNEZEU ESTI ?!

A trebuit sa indepartez cu jumatate de metru telefonul de ureche pentru ca tipatul lui Gabe ma asurzise .

-EI BINE ! Tipa el din nou . ASCULT !

-Gabe , calmeaza-te ! Am ras eu . Respira ! Sunt bine !

-ESTI BINE ?! AUD SI EU CA ESTI BINE !!! CA DACA NU ERAI BINE NU RASPUNDEAI LA TELEFON CUM AI FACUT PANA ACUM ! DECI SA INTELEG CA PANA ACUM NU AI FOST BINE ?!

-Gabe ! Am ras din nou . Sunt acasa .

-ESTI ACASA ! ESTI ACASA SI NU POTI SA DAI UN TELEFON CA SA NU TE CAUTAM PRECUM CRETINII PRIN TOT NEW YORK-UL ?!

-Sunt acasa , cu Justin ! Am ras din nou .

-CU JUSTIN ?! SI DE CE NU MI-ATI SPUS SI MIE ?! HA ?! SPUNE !!! A NUU !!! GABRIEL , PROSTU , SA TE CAUTE CA TAMPITU’ PRIN NEW YORK IN TIMP CE TU FACI TEMA LA MATE SAU TE UITI LA FILME CU JUSTIN !!

-De fapt...nu am facut nimic din cele enumerate mai sus ! Am ras si mai tare .

-Nu-mi zice ca….BRITNEY !

-Ohh , mai taci ! Am ras eu , sprijinindu-ma de chiuveta si uitandu-ma in jos . Parca tu nu ai facut-o .

-Cu Justin ?! Nu ! Si in timp ce tu ma cautai ca bezmetica prin oras ?! Nici atunci .

-Sunt fata mare , Gabriel !

-Sa stii ca nu se vede ! te comporti ca o fetita mica ! Si fetitele mici dorm la ora asta asa ca noapte buna , Britney ! Te sun maine !

-Da , da ! Am ras eu , inchizand telefon , oftand .

Am simtit pe cineva in spatele meu , dar nu m-am miscat nici macar un milimetru .

-Decii....ai chef de joaca ? A intrebat el , lipindu-si corpul de spatele meu .

Wow ! Deci am postat ! Si cum am spus si mai sus , este o incercare esuata , nu ma astept sa va placa . Dar ottusi…sper sa comentati . Stiu ca am intarziat enorm de mult si nu am nici o scuza in afara faptului ca scoala am omoara si ca am vrut sa iasa cat de cat binisor(ma refer la capitol) asa ca mort , copt aveti capitolul in care in sfarsit s-a intamplat minunea ! :)) . Totusi …. Dupa acest capitol chiar am nevoie de parerile voastre , asa ca va rog sa lasati un comentariu cat de micut , pentru ca sincer nu cred ca dureaza mai mult de 3 minute ;)).

Cu cat mai multe comentarii sunt cu atat mai repede voi posta capitolul urmator care e plin de surpize ! Asa ca….Comentarii => Capitol !

‘Till the nex time ! Kisses and hugs !

-Silver .

5 comments:

Stiu ca toata lumea va zice a fost genial.>:) zic si eu ca a fost genial.
Mrrrrr, justin are chef de joaca :>>>>. Cam nebuni astia doi. Si-apoi faza de la sfarsit =)))))))))))))))))
"-Nu-mi zice ca….BRITNEY !

-Ohh , mai taci ! Am ras eu , sprijinindu-ma de chiuveta si uitandu-ma in jos . Parca tu nu ai facut-o .

-Cu Justin ?! Nu !"
=)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) deci mor de ras.
Just you know why
>:) .
La mai multe capitole scrise mai repede >:)

 

like like like like like de un infinit de ori:X:X:X
oficial asta e capitolul cel mai bine scris...parerea mea:)
astept nextu:X
hugs and kisses:*

 

no ai deja trei comentarii de la persoane diferite. neeexttt! >:)

 

Hey tu... iti Mai amintesti de mine? Mda, a trecut ceva vreme, nu? Probable ca nu am dat com la capitolul anterior... nu-mi amintesc...dar Axum ca mi-am lust telefon cu net si tot tacamul pot citi si eu noaptea fara sa fiu prinsa... Dar ma lungesc... Capitolul? Ca toate de altfel... Super tare... Si amuzant... Sit ca mere mi-a placut ideile tale.....sit, ma gandesc... Tu ai idee cat ai evoluat de la prima ta scriere citita de mine... cea din perspectiva lui Robert pats. ...inca-mi amintesc... Mi- a placut capitolul... A fost... Condimentat bine.... Plecl
La urmatorul... Am ce recuperate

 

Trimiteți un comentariu