Capitolul 34 din fikul If is my life...I will live it in my way....


Capitoulul 34

Rapiti...

Perspectiva lui Andrew

-Asta e ! Ma duc dupa ea ! Am spus tare , incercand sa ma ridic de pe pat , dar am fost tras inapoi de catre Cosmin .

Am oftat .

-Las-o in pace ! A spus el cu capul inca in culegerea de mate .

Mi-am trecut nervos mana prin par , incercand sa gasesc o portita de scapare . Stateam acasa de vreo trei ore acasa , „facand tema la mate” . Cel putin asta facea Cosmin , pentru ca sincer ? Mintea mea numai la radicali nu statea acuma ! Vroiam sa merg la Elena sa vad ce s-a intamplat ....Dar nu puteam , pentru ca mai noi aveam bodyguarzi , sau baby-sitteri . Si cine erau ei ?! Cei mai buni prieteni ai mei ! Halal prieteni ! Nu ma lasau sa merg sa imi vad iubita si nici macar nu stiam cauza !

-De ce ? AM intrebat eu deodata , ridicandu-ma putin , pentru a le vedea fetele .

-De ce , ce ? A intrebat Stefan , uitandu-se mirat la mine .

-De ce nu ma lasati sa merg la Elena ? Am intrebat eu ca si cum ar fii evident .

Tacere....Nimeni nu a spus nimic . Incepusem sa imi pierd rabdarea . nu ca as fi fost prea calm pana acum .

-Ei bine ? Ascult ! Am spus , incrucisandu-mi bratele la piept .

-Tu chiar nu intelegi , nu e asa ?! A intrebat Cosmin , trandtind pixul de culegere .

-Lumineaza-ma ! Am spus tare .

Eram pe pozitie defensiva , fiind gata sa ma i-au la cearta cu el in secunda doi .

-Elena are propria ei viata ! Daca a vrut sa plece si sa fie la EA acasa , atunci bine ! A fost alegerea ei ! Viata ei nu depinde de a ta , Andrew ~ Intelege dracului’ o data si pentru todeauna ! A tipat Cosmin la mine , ridicandu-se in picioare .

Am ramas cu gura cascata . In mod normal as fi venit cu o replica inteligenta de genu’ „De parca stii tu cum e...” , dar nu am putut . Pur si simplu nu puteam vorbi . Stateam si il priveam ca prostu’ !

-Siiii.....Avem meditatii la mate in aproximativ o jumatate de ora , ceea ce rezulta ca nu poti pleca hai-hui de nebun ! S-a bagat si Stefan in vorba mult mai calm decat noi .

Am stat un moment gandindu-ma la ceea ce aveam de gand sa fac . Aveam de gand sa stau cu acesti doi cretini , sau aveam de gand sa merg sa vorbesc cu Elena ?! Nu m-am gandit de doua ori si m-am ridicat de pe pat , alergand spre usa . Am pus mana pe clanta si fix cand sa ies am dat nas in nas cu Paula si Raluca .

-Draguta incercare ! A spus Paula impingandu-ma inapoi in casa .

Am stat un moment cu gura cascata .

-Voi sunteti drogati !? Am intrebat eu deodata .

-Poate....Au spus toti odata .

Raluca a incuiat usa cu cheia dandu-si paltonul jos si agatandu-l in cuier disparand in dormitor . Paula a urmat-o dupa ce s-a descaltat .

Am mers si eu in dormitor fiind hotarat sa i-au cheile si sa deschid usa aia nenorocita .

-Raluca , da-mi cheia ! Am spus nervos intinzand mana spre ea .

-Vino si ia-o ! A spus ea bagandu-si cheia in decolteul ploverului .

Am inghitit in sec . Era nebuna ?! Gandeste , Andrew ! Gandeste ! Elena....Elena.....M-am dus spre ea si i-am luat cheiile din sutien . Toti au ramas socati , inclusiv eu . Mi-am scuturat capul si am iesit ca o tornada din casa .

Perspectiva Elenei

-Elena , asteapta ! A tipat Jeremy , alergand dupa mine .

Nu l-am bagat in seama . Nu vroiam sa vorbesc cu el . De fapt , daca ma gandesc mai bine , nu vroiam sa vorbesc cu nimeni in momentul de fata . Vroiam doar sa ma incui la mine in camera si eventual sa uit de sticluta aia nenorocita , care zamcea la fundul gentii mele . Am descuiat usa de la casa , intrand si aruncand cheile pe masuta de pe hol .

Mi-am asezat un pic mai bine geanta pe umar , indreptandu-ma hotarata spre scari .

-Elena ! Tipa Jeremy , punandu-si o mana pe umarul meu , tragandu-ma inapoi . Vorbeste cu mine !

M-am intors cu fata la el , dar jimediat mi-am dorit sa nu o fi facut . Niciodata , in toata viata mea , nu l-am vazut pe Jeremy atat de ingrijorat precum parea acum . M-am uitat o clipa la el , incercand sa nu las toate emotiile coplesitoare sa mi se citeasca pe fata .

-Te rog...A spus el , incet , slabind stransoarea .

M-am dat un pas inapoi . Oare ii puteam spune lui Jer ceea ce s-a intamplat ? Ma va ajuta la ceva daca voi vorbi cu cineva ? Nu ! Trebuia sa fiu singura ! M-am intors si am urcat scarile spre camera . Ajunsa aici , am trantit usa , sprijinindu-ma de ea .

Mi-am dat geanta jos de pe umar , dar tinand-o inca strans in mana stanga . De ce ?! De ce toate astea mi se intampla mie ?! De ce nu am putut fi o adolescenta normala cu un iubit normal ?! De ce ?! Pentru ca eu eram Elena Gilbert , de asta ! Am trantit geanta in celalt colt al camerei . M-am lasat incet in jos , cu spatele inca lipit de usa , simtitnd cum lacrimile incep sa imi cada siroaie pe obraji . Eu nu puteam sa am iubit normal ! Nuu ! Eu trebuia sa ma ascund cu Andrew . La dracu’ ! Am dat nervoasa cu pumnul in parchet .

-Elena ? A intrebat Jeremy , batand in usa .

Am strans ochii si mai tare , lasand lacrimile sa imi cada pe gat .

-Elena , deschide ! A spus el .

De ce nu intelegea ? De ce nimeni nu intelegea?

-Lasa-ma in pace ! Am suspinat eu , tragandu-mi maneciile de la geaca peste degete .

-Elena , te rog !

Nu puteam suporta asta . Nu puteam suporta ca Jeremy sa se roage de mine si sa fie atat de distrus din cauza mea . El nu trebuia sa fie aici cu mine ! El trebuia sa fie acum cu Samantha .

-Du-te dracului’ ! Am tipat .

Imediat ochii mi s-au marit si mi-am dat o palma peste gura . Niciodata nu i-am zis lui Jeremy asa ceva ! Niciodata ! Mereu am fost acei frati care nu se jignesc , care se iubesc si se respecta . Ce am facut ?!

M-am ridicat repede , apucand manerul de la usa si iesind pe hol .

-Jer ? Am intrebat eu . Dar era prea tarziu . Usa de la camera lui a fost trantita , lasand in urma numai regrete .

Am oftat , intrand inapoi in camera mea . Cretina , cretina , cretina ! Cum am putut sa imi jignesc fratele !? Pe fratele meu !! Drace’ ! M-am aplecat peste birou si am bagat mana in geanta , cautand disperata sticluta aia . Dar normal ca nu am gasit-o , asa ca am intors geanta cu fundul in sus lasand tot ce era in ea sa cada pe podea . Am vazut sticla si am luat-o , mergand spre baie . Mi-am sprijinit mainile de chiuveta , strangand „licoarea pentru sufletul lui Andrew” in mana dreapta . La dracu’ cu Rebecca si la dracu’ cu Andrew ! La dracu’ cu totul ! Am gandit nervoasa inainte de a arunca sticluta il perertele din spatele meu .

Nu pot spune decat ca avea un miros ingrozitor care m-a facut sa ametesc si sa lesin .

Perspectiva lui Andrew

-Si cu fata ce facem ? Am auzit o voce groasa....de barbat .

-Nimic...De fapt stiu ce putem face cu ea....Violeaz-o ! A spus...Rebecca ?

Cu greu am deschis ochii cautand-o disperat cu ochii pe acea fata . Nimic...

-Hei , cred ca s-a trezit tipul’ ! A spus barbatul aratand cu degetul spre mine .

Femeia s-a intors cu fata la mine zambind .

-Rebecca ? Am intrebat eu cu ochii mari .

-Buna iubitule ! A spus ea , lasandu-se in jos pentru a-mi mangaia fata .

Vroiam sa ii indepartez mainile de pe fata mea dar chiar mainile mele erau legate .

-Rebecca ce dracu’ se intampla aici ? Am intrebat eu zbatandu-ma .

-Tzu tzu tzu , Andrew ! Cam nerespectuos nu crezi ?!

-Cum am ajuns aici ? Am urlat eu la ea , privind in jurul meu .

Nu vedeam nimic . Totul era mult prea intunecat . Dar parca mai era cineva in fata mea . Cineva la fel de legat ca si mine de un alt stalp .

-Paii....nu te puteam lasa sa pleci sa o vezi din nou pe Elena .... Asa ca te-am rapit cand ai iesit afara din bloc . Dar se pare ca mica tarulita , a spus uitandu-se undeva in spate , a descoperit primul meu plan , acela de a te vraji si la cam dat peste cap . Dar proasta nu stia ca daca trage adanc aer in piept va lesina din cauza potiunii . A ras .

-Poftim ?! Esti nebuna ?! Unde e Elena ?!

-Ohh nu iti face griji , iubire ! Este chiar acolo ! A chicotit ea , aratand spre cealalta persoana de la celalat capat al camerei .

Ochii mi s-au marit .

-ELENA ! Am tipat . ELENA ! DRACE’ ! TREZESTE-TE !

-Ohh , nu as face asta , Andrew ! Pentru ca din momentul in care ea va deschide acei ochisori , Ben aici de fata i-o va da pana cand nu va mai putea respira .

-Esti bolnava ! Am spus dezgustat . Esti bolnava la cap !

-Probabil...Dar daca vrei ca scumpa ta Elena sa traiasca vei face ce vrea „bolnava la cap „ .

Am dat din cap .

-Andrew ? Am auzit o soapta .

-ELENA ! ELENA ! Am tipat eu zbatandu-am sa ma eliberez , dar parca mai rau ma raneam la maini .

-Ce se intampla ? A soptit ea , deschizand ochii .

Rebecca s-a ridicat de langa mine , lasanadu-ma sa ma zbat si s-a dus spre Elena , explicandu-i tot ceea ce s-a intamplat folosind jigniri la adresa ei , facandu-am sa ma zbat si mai tare .

-Usor , baietasule ! A soptit Ben punandu-mi un pistol la tampla .

Am inghetat . Rebecca a tras-o pe Elena de par , obligand-o sa stea in picioare , legandu-i mainile mai sus , deasupra capului .

-Ben ! Treci aici si incepeti treaba ! A spus Rebecca luand pistolul din mainile barbatului .

Ben s-a dus spre Elena avand cel ami idiot zambet pe fata . Am inghitit in sec . Dumnezeule Mare ! Ea nu trebuai sa fie aici ! Te rog Doamne fa o minune si las-o pe ea sa plece ! Dar nimic nu s-a intamplat....Elena pastra o privire serioasa in timp ce Ben i-a rupt toti nasturii de la camasa , lasand-o doar in blugi si in sutien .

-NU !! Am tipat zbatandu-ma .

Ei bine....Asta e ! Ne apropiem de marele final al ficului My life ...my way... Asa ca bucurati-va de aceste ultime capitole ! ;) Sper ca va placut chiar daca a fost scurt .... Astep comentariile voastre !

-Silver.

0 comments:

Trimiteți un comentariu