Breaking fuckin' Dawn !!

http://www.youtube.com/watch?v=U4d_qIGAiCE


Mai mult ca sigur ca multi deja l-ati vazut , dar nu ma pot abtine ! Trailer-ul Breaking Dawn e mult prea tare ! :X:X Am tipat jumatate de ora incontinuu dupa ce l-am vazut . Si acum ma doare gatul . :)) Anyway ! Sper sa va placa si voua la fel de mult ca si mie !
Faza mea preferata e normal aia din pat (perversa din mine iese la suprafata) . Cand am citit cartea nu ma gandeam ca Edward o sa fie chiar asa de ...wild ! Dar am fost placut surprinsa , ca de obicei ! Inca nu imi pot scoate din minte felul in care s-a auzit cand el a strans de tablia patului ! :)) Dau replay incontinuu ! Creca' o sa ma injure astia de la youtube...Nu-mi pasa ! Ma asteptam sa faca si ei dragoste frumos , asa ca in carte , daa nuuu ! Ei sar unu pe altu' animalele . Nu ca m-ar deranja sa sara Edward pe mine ! >:)
Ok , deci in concluzie...A APARUT TRAILER-UL BREAKING DAWN !!!!! Auch . Mai bine nu tipam asa de tare .
Astept cateva comm-uri cu parerea voastra despre el . ;)
Kisses and Hugs .
-Silver.

0 comments:

Trimiteți un comentariu