Capitolul 26 din ficul Feel the life of the city (S2)





Capitolul 26
Your love is just a lie
Perspectiva lui Britney


-Nu pot sa port asta . Ma strange . Am spus , intorcandu-ma pe toate partile pentru a putea vedea fermoarul de la rochia albastra in care Jenny ma indesase .
Trageam de el de aproape cinci minute si tot nu reuseam sa il ridic . Nu intelegeam de ce trebuia sa port fix rochia asta , cand Jenny stie ca nu imi place sa ma complic cu haine pe care le imbrac greu .
Sunetul unei pudriere inchise si un rimel care loveste chiuveta se auzisera din baie si asta era un semn ca Jenny se hotari in sfarsit sa vina si sa ma ajute . A iesit din baie , fredonand niste versuri ciudate in germana si isi trecu mainile printre buclele lungi blonde , privindu-ma pe sub genele incarcate cu rimel negru .
-Britney , ce faci ? M-a intrebat , inceracand sa isi ascunda rasetul .
Se apropie de mine si puteam sa vad ca era complet schimbata fata de cum era acum cateva ore . Fardul negru care ii curgea peste obrajii palizi si decolorati era acum inlocuit cu fard maro inchis si asezat uniform pe ambele pleoape astfel incat orice urme de tristete sau suparare sa fie masccate perfect . Fata ei capatase din nou acea nuanta de bronz pe care numai fondul de ten de nu stiu cate sute de dolari o putea oferi , iar buzele ii erau scoase in evidenta de un ruj rosu mat .
-Nu pot sa o inchid . M-am plans , batand din picior ca un copil mic care nu si-a primit acadeaua dupa ce a mancat toata farfuria cu legume .
Se uita la mine ca si cand as fi avut trei capete si a inceput sa rade , dandu-mi mainile la o parte de pe fermoar si desfacandu-l de tot .
-Hei ! Am tipat la ea . M-am chinuit sa ridic fermoarul asta de atata timp si tu acuma il dai jos de tot ?
A chicotit , dandu-mi bretele jos de pe umeri si lasand rochia sa cada pe podea , dezvaluindu-mi lenjeria intima albastra care era in aceeasi nuanta cu materialul care tocmai imi parasise pielea . Mi-am privit corpul pentru cateva secunde in oglinda mare din camera mea . Gabriel a spus ca ar trebuii sa o las mai moale cu dulciurile in momentul in care am parasit toti apartamentul actualei lui prietene insarcinate . Cred ca avea dreptate . Poate ca ar trebuii sa mai dau ciocolata la o parte si sa mai ajung pe la sala din cand in cand . Nu puteam spune ca ma ingrasasem extraordinar de mult dar in locul in care acum cateva luni se afla stomacul meu plat incepuse sa apara o burtica destul de evidenta si coapsele incepusera sa se umfle destul de repede .
Am oftat .
-Nu poti sa inchizi rochia fiindca nu e a ta , Britney . E a Emmei . A spus Jenny , razand si miscandu-mi picioarele astfel incat sa pasesc afara din ea . Nu poate ajunge asa ca si-a lasat rochia la mine in caz ca reuseste intr-un final sa ajunga cu fundul ala slab al ei . Jur , nu stiu cum fata aia poate fii asa de slaba .
A scos un sunet destul de strangulat in momentul in care s-a ridicat de jos si a impachetat rochia , asezand-o de tamburetele din fata dulapului .
-Asta e rochia ta . A spus ea deodata aruncandu-mi in brate o gramada mare de material galben-auriu . Ce credeai ? Ca iti dau rochie albastra si pantofi aurii ? M-a intrebat sceptica .
Mi-am dat ochii peste cap si am aruncat marele morman de material pe pat si am mers in baie pentru a-mi schimba lenjeria intima . M-am dezbracat in fata oglinzii si sunt mai mult decat sigura ca nu mi-a placut ce am vazut . Gabe avea dreptate . Chiar ma ingrasasem . Cred ca daca o tineam tot asa , peste cateva saptamani o sa ajung cat Jenny cand o sa aiba trei luni de sarcina .
M-am intors cu spatele la oglinda si m-am schimbat rapid , trecandu-mi mana prin buclele dese inainte de a pasi inapoi in dormitor . Jenny purta deja o rochie rosie care semana foarte mult cu o baby-doll , ceea ce ma facu sa ma opresc la jumatatea drumului dintre baie si pat . Materialul era foarte larg ii ajungea pana la genunchi si pot spune ca arata chiar dragut , insa nu puteam sa neg ca era o schimbare destul de evidenta . De la tricouri negre si machiaj „vulgar” asa cum spunea Taylor  , la rochita baby-doll rosie ca a Scufitei Rosii si la machiar cat mai natural...
-Nu te holba asa la mine , Allen ! Mi-a spus ea , ridicandu-se de pa pat si intrerupandu-mi sirul gandurilor . E bal mascat . Daca ma imbracam cum ma imbrac de obicei , normal ca toata lumea isi dadea seama ca eu sunt . Plus ca trebuie sa imi acopar burta si deci , nu pot purta rochii mulate ca cea a Emmei in care tu ai incercat sa te indesi . A zis , razand .
Am ras si am trecut pe langa ea , luandu-mi rochia de pe pat si trgandu-mi-o peste cap . Acela a fost momentul in care am realizat ca era rochia mea atingea pamantul .
-Jennifer ! Am tipat imediat la ea , maxilarul cazandu-mi in pamant in momentul in care mi-am privit reflexia in oglinda .
-Sa nu te aud . A spus ea , tragandu-mi imediat fermoarul la spate pentru a se asigura ca nu o sa dau rochia jos .
Ma uitam in oglinda si nu imi venea sa cred . Cred ca si baby-doll-ul lui Jenny imi venea mai bine decat rochia asta antica .
-E atat de galbena . Am mormait , inchizandu-mi gura si mergand spre pat . Nu pot sa o port , Jenny . E mult prea lunga . Plus ca nu ma defineste ! Am tipat exasperata .
A apucat pantofii de langa oglinda si i-a aruncat in directia mea , unul dintre ei trgandu-mi la un centimetru de cap .
-Taci din gura . A spus ea autoritara . Ti se pare ca pe mine ma defineste „baby-doll” ?
Am ras , fiindca denumirea rochiei era chiar ironica .
-De fapt , da . Am spus , incercand sa ma opresc din ras . O sa ai un copil , deci „baby” si mama lui este o papusa , asa ca „doll” . Esti o mica „baby-doll” .
A inceput sa rada de imaturitatea cu care tratam lucrurile precum hainele de la balul asta mascat .
-Ha ha ha .  Lasa gluma si de fiecare data cand te gandesti ca rochiile noastre nu ne definesc aminteste-ti ca asta e si scopul , sa nu o faca fiindca este un bal mascat . Si pune pantofii aia de 15 centimetrii in picioare , trebuie sa ajungem acolo cu o intarziere punctuala .
Bineinteles ca nu avea sens , dar Jenny avea mereu aceste reguli pe care numai ea nu le intelegea . Se pare ca rochiile trebuiau sa ne ascunda personalitatiile , trebuia sa ajungem cu o intarziere exacta astfel incat toata lumea sa ne observe insa nimeni sa nu ne recunoasca , trebuia sa purtam tocuri inalte pe care in mod normal nu le-am purta si trebuia sa ne pastram mastile pe fata toata noaptea indiferent de cat de tare ne incomodau .
Eram atat de adancita in gandurile mele si in incercarea de a-mi pune pantofii aia nenorociti in picioare incat nu am observat ca pritena mea isi luase deja lucrurile si era la parter strigand dupa mine cat o tineau plamanii .
-Britney Allen , ai de gand sa cobori in seara asta sau trebuie sa chem pompierii sa te dea jos de pe tocurile alea ?
Am ras .
Sa inceapa petrecerea .


***

Nu ma asteptam ca ea sa aiba dreptate , insa a avut , si in momentul in care am pasit in sala de sport toate privirile erau atintite spre noi in timp ce diferiti oamenii susoteau de la unul la altul intrebari care mai de care mai bagacioase . Am zambit si am mers fiecare pe cate un drum diferit in incercarea de a ne amesteca printre multimea mult prea galagioasa . Inevitabilul s-a intamplat si ochii mei au inceput sa traverseze diferite chipuri in cautarea lui Justin . Nu mai auzisem de el de cand parasise apartamentul lui Jenny si incepusem deja sa ma imgrijorez . Bineinteles ca a spus ca va fi aici , dar in acelasi timp a spus si ca trebuia sa se ocupe de niste lucruri inainte de a ajunge . Il cautam , insa fara succes .
M-am sprijinit de o masa si am analizat din nou lumea din jurul meu . Si ziceam ca eu sunt imbracata aiurea...Am gandit , privind un grup de fete care erau imbracate ca niste prostituate . Cred ca balul mascat si Halloween-ul sunt singurele perioade in care majoritatea populatiei feminine se poate imbraca ca cea mai mare tarfa si nimeni nu poate comenta cu privire la aspectul acesta . Aparent lumea dansa si se simtea bine , insa nu am putut trece cu vederea peste grupul de tocilari care inca nu reusise sa se integreze in colectivul clasei . Stateau la o masa mare si rotunda , cu mastile date jos , si cu apa plata in fata lor de parca erau boboci .
Am oftat .
Toata chestia asta era doar un mare cliseu . Incepand de la hainele oamenilor care ma inconjurau pana la faptul ca asa zisul bal se tinea in sala de sport . Ma simteam ca intr-un film stupid pentru adolescentii care inca au senzatia ca tot ce zboara de mananca .
Telefonul imi vibra din plic si l-am scos curioasa , privind ecranul care acum stralucea puternic in intunericul care ma inconjura .
„Papusa , esti cumva geloasa ?”
M-am incruntat si am privit in jurul meu in cautarea lui Justin , insa la fel ca acum cateva secunde . Nici urma de el . Toti baietii din sala erau imbracati care mai de care mai patetici , si eram mai mult ca sigura ca iubitul meu nu era atat de fraier incat sa se injoseasca in halul asta .
„Inca incerci sa ma cauti , nu ? Inca fara succes , nu ? Galben e culoarea geloziei , printesa . Ne vedem dupa 12 . „
Am ras si i-am raspuns la mesaj .
„Nu uita sa iti amintesti de mine .”


Perspectiva lui Justin


-Si ce ai de gand sa faci , Justin ? Realizezi ca ceasul face tic-tac , tic-tac , nu ? M-a intrebat Tiffany , privindu-ma pe sub genele date cu mult prea mult rimel , in timp ce isi turna absenta vodka in paharul cu suc de portocale .
Mi-am lasat privirea in jos la telefonul pe care nu acum multe minute il tineam in mana si o tachinam pe Britney asa cum faceam mereu . Bineinteles ca am fost aici inaintea ei , si bineinteles ca Tiffany m-a recunoscut din prima si s-a atasat imediat de soldul meu ca o maimuta care vede un bananier . A inceput sa imi spuna fel de fel de chestii , care mai de care mai stupide si mai absurde . Dar conditia pe care ea a pus-o a fost motivul pentru care in momentul de fata stateam cu ea la o masa departe de ochii lumii curioase care probabil ca se intreba de ce nu stau cu fata mea si stau cu rasfatata asta .
„Oh , Justin . Stii ? Pariul tau este ca o binecuvantare pentru mine . Ma intreb oare ce s-ar intampla daca Britney ar afla , accidental bineinteles , de la mine de micul tau pariu de catea mii de dolari . Asta doar in cazul in care nu revii inapoi in imaginea impecabila a liceului cu mine .”
Nu aveam de gand sa stau cu ea . Dar acum ma gandeam la un moment potrivit in care sa ii spun papusei mele de pariul ala nenorocit , fiindca preferam sa afle de la mine decat sa afle de la altcineva si cu atat mai putin de la Tiffany , care nu era cu ochii decat pe imaginea si pe cardul meu de credit . Nu puteam sa ma duc la ea pur si simplu si sa ii spun : „Stii , iubito , acum cateva luni am facut un pariu cu Nate ca te cuceresc , si uite ca am ajuns aici . Sper sa intelegi . Cu dragoste , Justin Smith – nemernicul care probabil ca ti-a frant inima „
Nu puteam sa ii spun astea mai ales dupa ce am vazut-o in seara asta . Cu buclele blonde desfacute si lasate libere pe spate , cu masca care ii masca ochii de un maro pur si cu rochia galbena care mangaia usor podeaua . O vedeam cum se uita curioasa in jurul ei , cautandu-ma , dar nu puteam sa dau ochii cu ea acum , nu acum cand stiam ca eu voi fi singurul vinovat pentru durerea pe care ea o va simti in momentul in care ii voi spune adevarul . Dar de fapt despre ce adevar vorbeam ? Despre adevarul care nu exista ? Fiindca singurul adevar care era aici era pariul , da acela era adevarat . Dar ca tot ceea ce a fost pana acum a fost doar din acea cauza ? Ca nu o iubesc ca un nebun ? Nu . Astea erau numai minciuni . Si sa o mint pe fata mea ? Asta era singurul lucru pe care nu il puteam face .
Mi-am intors capul intr-o parte si am am oftat , impreunandu-mi mainile peste masa . Vedeam cum o fata alearga usor disperata spre masa noastra imbracata intr-o rochie destul de scurta si rochie . Imediat mi-am dat seama ca era Jenny , fiindca hai sa fim seriosi , nimeni nu era in stare sa isi schimbe stilul atat de radical incat nimeni sa nu o recunoasca in afara de ea . Ea era in stare sa isi vopseasca parul negru doar ca sa nu fie recunoscuta la un bal mascat , dar am senzatia ca Britney nu a lasat-o sa isi strice blondul nisipos al parului .
-Haide , Justin . Haide . Timpul trece . Tic-tac , tic-tac . Nu e ca si cum daca i-ai spune tu singur te-ar ierta vreodata . A spus Tiffany plictisita , amestecand in paharul ei cu o umbreluta .
Acela a fost lucrul care m-a facut cu adevarat sa reactionez . Numai gandul ca ea nu ma va ierta niciodata ma facea sa imi doresc sa imi dau cu ceva in cap . Stiam ca asta era numai si numai vina mea , dar nu imi puteam lua nici o responsabilitate asupra faptelor mele atunci cand venea vorba de a o pierde pe Britney .
-Si ce vrei sa fac , Tiffany ? Sa ii spun iubitei mele asa pur si simplu ca am facut un pariu pe seama ei ? Am tipat la ea , ridicandu-ma de pe scaun si dand jos de pe masa un pahar .
Urma o pauza destul de lunga iar apoi un sunet socat se auzi din dreapta mea .
-Oh , Dumnezeule ! A suspinat Jenny , cu ambele maini puse peste buzele rosii .
Ochii albastrii ii sticleau din spatele mastii negre pe care o purta iar acela a fost momentul in care am realizat doua dintre cele mai importante lucruri din viata mea . Unu : Aceea chiar era Jenny , si nu era doar o banuire de a mea . Si doi : Am facut-o varza , fiindca nu era nici un mod posibil prin care Jenny sa nu alerge imediat la Britney si sa nu ii spuna tot ceea ce a auzit .
Pana sa imi dau seama de ce se intampla in jurul meu Scufita Rosie era deja cu o palma peste mana fetei mele si o tragea pe hol , mergand probabil cu ea spre baie . Acela a fost momentul in care l-am vazut pe Taylor alergand in urma celor doua si stiam ca ceva nu e in regula . La naiba ! Nimic nu mai era in regula . Trebuia sa o conving pe Jenny sa nu ii spuna lui Britney nimic . Chiar acum .
Asa ca am ignorat plansetele sclifosite ale lui Tiffany si am alergat dupa Taylor , care culmea ! Alerga dupa Jenny , care culmea ! A tras-o pe Britney dupa ea .
Am oftat . Seara asta nu putea deveni mai grea decat atat .


***

-Jenny , iesi afara odata ! Iti jur daca nu iesi sparg usa asta si nu ma intereseaza de consecinte .
Stateam la usa baii de aproape 20 de minute si nici macar un semn de fete . Nu ma ingrijora atat de tare starea lui Jenny avand in vedere ca e insarcinata , cat ma ingrijora Britney . Mii de intrebari imi umblau prin cap cu o viteza uluitoare .
Oare i-a spus de pariu ?
Oare nu i-a spus de pariu ?
Daca i-a spus , atunci ce ma fac ?
Daca nu i-a spus , cand o sa ii spun ?
Oare cum va reactiona ?
Ma va asculta ?
Taylor si-a mai incercat norocul pentru ceva timp cu usa aia nenorocita in timp ce eu m-am asezat pe podea cu spatele lipit de dulapuri si cu capul intre maini . Nu stiam ce sa mai fac . Deveneam din ce in ce mai agitat si mai dezorientat . Nu mai intelegeam ce se intampla in jurul meu si totul era in ceata . Il auzeam pe Taylor in fundal cum injura impingandu-se in usa de la baie , dar ca de obicei nu il bagam in seama . Singurul moment in care l-am bagat in seama a fost acela in care l-am intrebat ce s-a intamplat . Si se pare ca a aflat ca Jenny e insarcinata , insa el era perfect convins ca copilul nu era al lui .
E egoist din partea mea sa gandesc asta , dar in momentul asta chiar nu ma interesa . Tot ceea ce conta in momentul asta era fata mea , si reactia ei , starea ei de spirit . Ea , pur si simplu ea . Tipetele lui Taylor s-au oprit si cand mi-am ridicat capul dintre maini am observat ca lasase toata problema cu Jenny la o parte , si plecase inapoi in sala balului .
Nu mult dupa disparitia sa , usa de la baie s-a deschis si Jenny si-a facut aparitia cu masca pe fata , luand-o in cu tot alta directie decat a mea .  M-am ridicat de pe jos clatinandu-ma dintr-o parte in alta de parca nausem singur o sticla intreaga de vodka . Ce dracu’ ? M-am intrebat apropiindu-ma de ea . Un singur gand imi stimula miscarile si acela era ca trebuia sa vorbesc cu ea despre Britney .
-Jenny , stai . Am zis , apucand-o de mana si lipindu-i involuntar spatele de pieptul meu .
Nu a facut nici o miscare care sa indice ca nu vrea sa ma asculte , ba chiar mai mult de atat si-a indreptat putin capul spre mine , astfel incat buzele mele sa fie aproape de urchea eu .
-Stiu ce ai auzit , dar nu poti sa ii spui nimic lui Britney . Nu e treaba ta , ba chiar mai mult e treaba mea , si trebuie sa ma intelegi . Ce vrei sa ii spun asa deodata ? Stii , Brit , iubito , acum cateva luni am facut un pariu cu Nate ca te cuceresc , si uite ca am castigat ? Am intrebat-o batjocoritor , dandu-i drumul la mana .
A scos un sunet strangulat care era o combinatie ciudata intre suspin , planset si surprindere . Ma asteptam sa inceapa sa tipe la mine ca sunt un nemernic , dar nu a facut-o . In schimb s-a intors incet cu fata la mine si-a apucat masca sub care lacrimile proaspete ii curgeau fara oprire si a dat-o jos . Toata camera se invartea cu mine .
-Britney...Am soptit , simtind cum pamantul imi fuge de sub picioare .



Hello , hello , the bitch is back ! :>
Bun , deci vacanta a venit à Feel the life of the city s-a intors à Scriitoarea nebuna care va cere se comentati e din nou la locul ei in fata leptopului facandu-va viata amara .
S-a terminat si anul asta scolar si pot spune ca deocamdata sunt toate bune si frumoase , lucru pe care nu il pot zice si despre personajele pe care le indragiti si de care probabil v-a fost dor : Britney si Justin .
Sper sa va placa acest capitol si sa nu va fi dezamagit . Sincera sa fiu , nu prea imi place cum a iesit , dar sa speram ca o sa fie cat de cat pe placul vostru .
Pana data viitoare...
Kisses and hugs .
-Silver.


P.S. : Aici aveti rochiile in cazul in care doriti sa le vedeti .


5 comments:

Booom si explozie:)))))Deci ai niste comparatii si fraze care ma dau pe spate,pe bune:))Si acum cv serios...daca astia doi se despart....ceea ce is sigura ca o sa faca,ma inpusc...cum sa traiesc eu cu gandul ca nu o sa mai citesc aventurile lor din pat?:)))))Dragut ficul(ti-am mai zis)da scrie si tu mai des:))) ca ma omoara asteptatu:)))

 

Interesant capitolul , si bineinteles , ca si toate citioarele , ma intreb ce o sa se intample cu Britney si Justin :))
Dupa cum am spus , este foarte tare si sper ca nu ai de gand sa ne lasi sa asteptam prea mult dupa urmatorul :*

 

Ce dragut e cap ! <3
Ma bucur ca ai revenit ! :*

 

in sfarsit,era de asteptat daca ne gandim ca am luat vacanta.si acum,vai,ce imi place...repede cu continuarea.
p.s.promit ca in curand apar si eu pe scena,daca tot am terminat cu bacul.

 

Hey Alma..In sfarsit te mai vedem si noi pe aici.Chiar ne era dor de tine.
Cat despre capitol..Excelent.Nu am cuvinte.Dramatic,amuzant,suspans...Tot ce vrei de la un capitol.Ti-ai revenit.
Desi,chiar nu ma asteptam sa incepi sa scrii anul asta...Ba chiar nu ma miram sa renunti,pentru ca stiu ca multe au renuntat la povesti minunate pentru motive ca "Nu mai am timp de blog." sau "Am crescut,ce fel o sa fiu privita daca o sa mai scriu ficuri" sau alte tampenii...
Sincer nu vreau sa jignesc pe nimeni dar,totusi..Ori scrii ceva pana la capat ori nu mai scrii.
Dar romanul nu se simte bine pana nu isi pune amprenta.Frate daca te pricepi si ai talent de ce sa il tii numai pentru tine..Asta e egoism..cel putin din punctul meu de vedere.
Oricum..Bine ca te-ai intors si sper ca o sa termini cu bine povestea.Stiu ca ai facut un efort deosebit sa te apuci de scris deoarece..pe bune cine ar mai vrea sa scrie dupa atata invatat si examene...Sper ca nu o sa renunti cum au facut altele..
Am incredere in tine.
Oricat as vrea sa mai scriu nu mai am idee ce.Pentru ca e tarziu si sunt terminata.
Dar stiu ca nu ai nevoie de un comm lung pentru incurajare.Si chiar asa este.Nu ai de ce sa te lasi descurajata daca altii nu iti apreciaza munca sau nu mai citesc.
Oamenii se mai schimba.Totusi..Sa recunoastem...Ai destui fani...

Te pup si iti doresc inspiratie.

 

Trimiteți un comentariu