3 ani.

                "Din an , in an..." , am ajuns la 3 ani . Am sa presupun ca nu toata lumea stie cand a luat blogul nastere , asa ca ma simt obligata sa fac aceasta "sarbatoare"cunoscuta . Blogul nostru a luat viata in iarna anului 2009 , pe data de 16 Decembrie . Nu am sa povestesc cum am inceput sa scriu , sau cat de mult aceasta activitate mi-a marcat viata pana acum . Am sa spun doar cat de mandra sunt atat de evolutia mea cat si de evolutia Laurei in ceea ce priveste toata munca pe care am facut-o aici .
                Sunt mandra de blog pentru ca in momentul de fata , nu imi pot imagina cum ar fi fost viata mea daca nu as fi l-as fi avut . Nu imi pot imagina unde m-as fi aflat eu daca nu imi concentram atentia pe un lucru atat de simplu si de sincer precum scrisul . Nu imi pot imagina cum ar fi fost sa nu o fi cunoscut niciodata pe Laura , care m-a ajutat atat de mult cand am avut nevoie de o parere fie subiectiva , fie obiectiva .
                Vreau doar sa spun ca sper ca toata activitatea noastra de aici sa continue , intr-un mod mai constant decat pana acum , si sper ca o sa fiti alaturi de noi si atunci cand blogul va face 4 ani .



1 comments:

Superb,La multi ani blogului nostru!!!!!La cati mai multi ani!!!We make a great team!!!!

 

Trimiteți un comentariu