Capitolul 18 din fikul Feel the life of the city(S2)

Capitolul 18

Home alone

Perspectiva lui Justin

Incepeam deja sa ma panichez...Chiar daca nu stiam despre ce vrea Britney sa vorbeasca , mai mult ca sigur ca nu putea fi de bine . Felul in care isi frangea mainile si modul in care isi privea constant tenesii imi confirma chesti asta .

Am oftat .

-Britney , ce s-a intamplat ? Am intrebat , sprijinindu-mi coatele pe genunchi .

-Ce ai zice daca ti-as spune ca...? A mormait ultima parte , asa ca nu am auzit-o .

Mi-am indreptat privirea spre ea , incruntadu-ma .

-Poftim ? Am intrebat confuz .

-Ce ai zice daca ti-as zice ca sunt insarcinata ?! A tipat ea , deodata , facandu-ma sa tresar .

Vroiam sa spun un lucru inteligent de genu „as spune ca nu e copilu’ meu” , dar privirea ei imi spunea foarte clar ca nu glumeste chiar deloc . Respiratia mi s-a oprit si ochii mi s-au marit instantaneu . Ce as spune daca...Asteapta ! E insarcinata ?! Cum mama’ dracului’ poate fi insarcinata daca eu m-am culcat cu ea doar de...cateva...ori ?!

Mi-am mutat privirea de pe fata ei , nevrand sa vada socul care mi se reflecta in ochi .

Si acum ce ?! Faptul era deja consumat...Brit era ...insarcinata cu copilu meu . Nu stiam ce sa fac...Eram confuz si...socat ?! Nu puteam gandi prea bine . In orice caz nu aveam de gand sa o las singura . Nu acum cand are nevoie de mine...

Ne vom descurca ! Nu prea stiu cum , dar o vom scoate la capat . Avortul nici macar NU intra in discutie ! Nici macar nu am gandesc ! Nu puteam sa ii spun pur si simplu „Britney , nu ma intereseaza ! uite i-a banii astia si du-te la avort ! Si apoi cand te intorci sa cumperi si niste prezervatise daca mai ai chef sa te culci cu mine ! „ As suna ca un animal nenorocit si in plus nu as putea face asa ceva niciodata pentru ca...la dracu’ ! Imi pasa ! Si imi pasa mult prea mult petru a-mi bate joc pur si cimplu ! O sa pastram copilul asta orice ar fi ! Am sa imi i-au un job si o sa cumpar un apartament inc are sa ne mutam si in care sa ne crestem copilu’ ! Nu prea stiu ce o sa fac cu cheltuielile si cu facturile la apa , lumina , etc .

Rasul isteric a lui Britney ma trezi la realitate . M-am uitat confuz la ea , incercand sa imi dau seama de ce rade .

-Trebuia sa iti fi vazut fata ! Ha ha ha ! Era de ... ha ha ... de nepretuit ! A spus ea printre hohote de ras .

Inca o priveam ca prostu’ , neintelegand de ce rade . Si atunci mi-a picat fisa ! Isi batea cumva joc de mine ?!

-Bai , Britney...Am tipat jumatate frustrat si jumatate amuzat . Tu esti gravida sau nu ?!

Radea atat de tare incat a cazut de pe canapea .

-Nu ! A ras ea in lovind masa cu aplma . Dumnezeule Mare ! Fata ta !

Gura mea a fosrmat un o perfect . Nu stiam daca ar trebuii sa fiu suparat , frustrat sau amuzat de toat situatia asa ca am inceput si eu sa chicotesc .

-Hai , mai , Brit ! Nu-mi mai da emotii din astea ! Eu deja ma gandeam cum as putea platii toate facturile cu un singur job ! Am zis repede .

Si chiar cand credeam ca nu poate rade mai tare , ea a facut-o lasandu-si capul pe spate , si aproape sufocandu-se din lipsa aerului .

-Facturi ! A tipat , facand o criza de ras .

Mi-am dat ochii peste cap si m-am ridicat de pe canapea , mergand spre bucatarie pentru ca aveam nevoie de o doza de Cola , inainte de a ma pregati pentru inca o tura de „Britney land” si de rasetele ei isterice .

Am deschis larg usa frigiderului oftand si luandu-mi de acolo mult dorita bautura .

Nu inchisesem inca frigiderul , bucurandu-am de senzatia de racoare pe care mi-o oferea . Si ca din senin , incepusem sa nu mai aud rasetele lui Brit pe fundal , lucru care m-a facut sa chicotesc .

Usa frigiderului a fost inchisa cu un zgomot micut , Britney facandu-si aparitia fiind „surprinzator” tinuta ostatica intre corpul meu si frigider . Nu mi-a luat mult sa deduc ca de fapt ea a fost cea are a inchis-o . Am zambit in jos si ea a facut acelasi lucru , ducandu-si in liniste mana la ceafa mea , impingandu-ma spre ea . Nu am asteptat o a doua invitatie si mi-am unit buzele cu ale ei , asteptand ca ea sa imi raspunda la sarut . Nu a pierdut timpul si mi-a raspuns , afundandu-si automat limba in gura mea . Sunetul de surprindere care mi-a iesit din gat , in momentul inc are limba ei calda a intalnit-o pe a mea a fost jumatate geamant si jumatate marait .

Mana mea libera a cazut pe soldul ei , lipindu-i corpul de al meu . Britney a scancit , lucru care m-a facut sa zambesc .

Am facut un pas mai aproape , tinand-o prizoniera intre corpul meu si frigider . Nu stiam daca ii place sau daca sta incomod , dar nu cred ca aveam puterea necesara pentru a ma mai opri in momentul acesta . Mi-a apucat din nou parul , tragandu-l in toate directiile in timp ce ma indemna sa imi indrept buzele spre gatul ei . Era de inteles....Nevoia de aer isi facea simtita prezenta in timp ce amandoi gafaiam zgomotos .

-Tu chiar vrei sa ramai insarcinata , nu e asa ? Am intrebat chicotind , cu buzele inca pe pielea fierbinte a gatului ei .

Mi-am coborat si cealalta mana pe soldul ei , lipind-o de frigider in momentul in care am inaintat cu unca un pas . A gemut zgomots in gura mea , facandu-ma sa imi imping soldurile spre ale ei .

Si-a ridicat piciorul infasurandu-l in jurul taliei mele , facandu-ma astfel sa imi dau ochii peste cap .

Am coborat o mana de pe talia ei , mutand-o pe celalat picior , pe care l-am pus in aceeasi pozitie ca si pe primul , ridicand-o pe Britney pe frigider .

-Nu poti...A gafait , mutandu-si buzele pe gatul meu . Sa ma lasi gravida . A terminat , muscandu-mi uncet gatul .

Mi-am impins din nou soldurile spre ea , prinzand acum un unghi mai bun , incercand sa subliniez faptul ca am cu ce .

-Drace’ ! A injurat , dandu-si capul pe sapte .

Ok...Daca Don nu era trezit la viata pana acum , acum mai mult ca sigur ca era , fiind mult prea tare . Ma mir ca nu a rupt fermoarul pana acum .

Am apucat-o si mai bine de talie , lipind-o cu corpul de al meu cu un geamat . Cu mainile inca pe talia ei ne-am deplasat pana la barul din bucatarie , asezand-o cu fundul pe el , astfel incat sa fie la acelasi nivel cu mine .

-Esti absolut sigura ca n-am cu ce sa te las...insarcinata ? Am marait jucaus , impingandu-mi soldurile spre ale ei .

-Dumnezeule...A gemut , afundandu-si adanc mainile in parul meu .

Mi-am mutat privirea spre corpului ei , care inca era acoperit de hainele alea stupide . Si deodata ,un beculet s-a aprins inc apul meu , lasand o idee sa patrunda inauntru . Si-a batut joc de mine si aveam de gand sa o fac sa plateasca pentru chestia asta .

Mainile mele au atins marginile tricoului , ridicandui-l peste cap , lasand-o doar intr-o pereche de blugi gri-inghis si un sutien la fel de gri ca si pantalonii . La dracu’ ! Fata asta stia cum sa ma innebuneasca prin simplus fapt ca purta un afurisit de sutien gri !

Sezi , Don ! Am gandit , in momentul in care impulsul de a i-o trage chiar in acel moment devenise din ce in ce mai puternic .

Mi-am pus o mana in staptele gatului ei , tragandu-i parul pe sapte in asa fel incat gatul ei era dezvelit si implora parca , ca buzele mele sa il atinga .

Nu m-am gandit de doua ori , atacandu-i imediat gatul . Nu am inceput cu sarutri usoare , sau mai stiu eu ce prostii . Mi-am lasat gura sa ii atinga pielea fierbinte , sugand si lingand fiecare particica care nu era acoperita .

A gemut , incolacindu-si picioarele in jurul taliei mele , in incercarea de a ma aduce mai aproape de ea . Am zambit , indepartandu-ma putin de gatul ei doar pentru a-mi muta inapoi buzele peste ale sale .

Si-a dus mainile la pantalonii mei , tragandu-i rapid in jos , impreuna cu boxerii .

-Nu poti sa ma lasi gravida pentru ca......I-au pastile ... A gafait , impotriva buzelor mele .

Nu conteaza , iubito ! Tot o sa ma implori sa ti-o trag ! Cu sau fara pastila!

Mi-am mutat mainile pe blugii ei , smulgandu-i aproape de tot in timp ce ii dadeam jos .

-Drace’ ! A tipat , indrumandu-mi din nou capul spre gatul ei .

Nu m-am oprit acolo . Am continuat drumul in jos , spre decolteul ei , lingandu-l si mai apoi am ingenunchiat in fata ei , facand-o sa imi geama disperata numele .

Am zambit i-ar apoi mi-am indreptat atentia inapoi , intre picioarele ei , unde am introdus incet un deget .

-Just...in ... A gemut arcuindu-si spatele .

M-am ridicat din nou in picioare , afundandu-mi direct limba printre buzele ei . Sa-mi bag...Era uda...Si era uda ca dracu’ !

Cum Dumnezeu ar trebuii sa o tachinez eu pe ea cand ea e atat de pregatita pentru mine ?!

Nu m-am gandit de doua ori si am cazut in genunchi in fata ei , lingandu-i clitorisul , lucru care a facut-o sa imi impinga capul si mai adanc ... Bine , asta daca se putea mai adanc de atat .

Suspinele si gemetele ei nu ma faceau decat sa imi doresc sa i-o pot trage chiar acum .

Cand am simtit ca e aproape de orgasm m-am ridicat si ea a gemut frustrata . Am zambit .

-Ce mama dracului’ faci ?! M-a intrebat facand ochii mari .

-Hmm...Nu stiu...Ce vrei sa fac ? Am intrebat-o , bagand doua degete inauntrul ei , dar fara a opri contactul vizual .

A gemut arcuindu-si spatele .

-Justin...La dracu’ !

Am inceput sa o sarut pe gat si m-ai apoi in sus , spre ureche , unde i-am soptit incet :

-Spune....Ce vrei ? Am soptit , rugandu-ma sa fiu sexy .

I-am muscat lobul urechii , si ea si-a incolacit din nou picioarele in jurul taliei mele , in incercarea de a ma face sa i-o trag .

-Dumnezeule ! A tipat ea frustrata , vazand ca inca nu aveam de gand sa fac nimic .

-Ce vrei , iubito ? Am intrebat inocent .

-VREAU SA MI-O TRAGI ! NU MA INTERESEAZA CA N-AI CHEF SAU CA VREI SA MA TACHINEZI ! VREAU SA MI-O TRAGI ! ACUM ! A tipat , muscandu-mi buza de jos , iar mai apoi sugand-o .

A fost randul meu sa gem .

-Spune frumos...Roaga-ma frumos...Am soptit , scotandu-mi degetele dinauntr-ul ei .

Si-a lasat capul pe spate , scotand un marait printre buze .

-Te rog...Tragemi-o ? A spus incet , sarutandu-mi gatul . Te implor ?

Mi-am dat ochii peste cap de placere . Trebuia sa o am ! Acum !

Si in secunda doi , i-o trageam nebuneste , in timp ce amandoi gemeam si gafaiam in timp ce corpurile noastre se loveau intre ele .

-Wow...Asta a fost....A inceput ea sa zica dupa ce am terminat .

-Incredibil ! Am spus razand , lipindu-mi fruntea de a ei .

Perspectiva lui Britney

Dupa tura din bucatarie , care a fost una dintre cele mai bune , am hotarat sa mergem sa facem un dus iar apoi sa ne bagam in pat , avand in vedere ca maine aveam scoala din nou .

Nu-mi suradea deloc idee ca aveam sa o vad din nou pe tipa aia ! Dumnezeu stie cum o cheama , ca mereu uit ! Dar trebuia sa fac fata si sa ma comport cat se paote de politicos cu ea pentru ca era o profesoara . Oricat de enervanta mi se parea trebuia sa imi pastrez calmul .

Am oftat iesind de la dus si intrand , dupa un timp destul de lung , in camera mea , unde era intuneric bezna . Mi-am luat pijamalele si m-am imbracat cu ele , bagandu-ma mai apoi sub asternuturile mele calde .

Hotarasem cu Justin ca macar in seara asta sa dormim fiecare in camera lui . Imi placea sa dorm cu Justin la el in pat , sau la mine in pat , dar sincer ? Imi lipsea sa dorm singura si sa ma pot invarti pe tot patul fara sa imi fac griji ca o sa dau peste Justin sau ca o sa il lovesc .

Am oftat inchizand in sfarsit ochii .

Nu stiam cat timp apucasem sa dorm dar de jos se auzeau niste zgomote ciudate . Mi-am ridicat numai capul din perne uitandu-ma incruntata in jurul fiind pregatita sa injur pe oricine imi aparea in cale . Si din nuo „BUM!” de jos .

-Ce dracu’ ? Am soptit , incercand sa ma ridic in capul oaselor .

M-am dat jos din pat , mergand spre usa de la camera mea deschizand-o si ieesind pe hol .

Ma uitam dintr-o parte in alta incepand sa ma simt ca intr-un film de groaza . Am vazut o umbra undeva in dreapta mea si bineinteles ca , curiozitatea incepu’ sa ma omoare asa ca m-am apropiat .

-AAA !!! A tipat umbra , cand m-a vazut .

-AAA !!! Am tipat si eu , dandu-ma un pas in spate .

-Britney ? A intrebat...Justin ?! venind spre mine cu o bata de baseball in mana .

-Hai ma , Justin ! Ce dracu’ e cu tine ?! Te apuci de glume la ora asta ?! Umbli prin casa si te dai cu capu’ de pereti doar ca sa ma sperii ? Am intrebat razand .

BUM ! Se auzi din nou de jos .

-Ok...asta nu mai e amuzant ! A spus Justin . Ma duc sa vad ce se intampla jos .

-Vin cu tine ! Am zis , coborand scarile in spatele lui .

Cand am ajuns jos a stat ce a stat spunandu-mi sa imi tin gura inchisa si ca din senin a dat cu bata de baseball in capul cuiva .

Am aprins becu’ si am ramas socata cand am vazut cine era pe jos .

-Ce ai facut , Justin ?! L-ai lovit pe Gabriel ?! Am tipat eu la el , impingandu-l .

-Pai ce ?! E vina mea ?! El a venit aicea de parca era hot ! M-am panicat asa ca l-am linistit cu o lovitura ! A ras Justin , punandu-si o mana peste umarul meu .

Am ras si eu , sarutandu-i gatul si apoi aplecandu-ma spre Gabe .

-Crezi ca e mort ? Am intrebat razand .

-Nu , nu sunt mort ! A spus G. ridicand-se .

-Hai ma , Gabriel ! Nu ne mai da emotii din astea ! A spus Justin incercand sa para serios .

-Hai ca n-a fost asa e rau ! A ras Gabe ridicandu-s in picioare , si luadnu-ma in brate .

A batut mai apoi mana cu Justin si eu doar am zambit , iesind din bucatarie .

-Eu ma duc sa ma culc...Am zis , simtind cum ploapele mi se inchid din nou .

-Ok , baby ! A spus Justin , venind si sarutandu-mi fruntea .

-Sa nu te prind ca nu vii sa dormi cu mine ! Am chicotit sarutunadu-i o singura data buzele .

Stiu ca am zis ca vroiams a dorm singura , dar prezenta lui era electrizanta...Trebuia sa il am aproape cat se putea de mult .

Gabriel mi-a zambit si mi-a facut cu mana in timp ce eu dispaream in sus pe scari .

Ajunsa inapoi in camera am observat cum usile de la balconul meu erau larg deschise . M-am incruntat...Ciudat...Parca erau inchise .

M-am dus sa le inchid , nevrand ca aerul rece de octombrie sa patrunda inauntru .

M-am intors apoi cu fata spre camera mea si m-am oprit imediat , incercand sa nu ma panichez .

-Britney ?

Ei bine....Asta e ! Capitolul 18 ! Sper sa va placa ! Nu mai zic sa comentati pentru ca oricum nu o face nimeni 8-| . Probabil unii dintre voi o sa gaseasca acest capitol scarbos , din cauza ca a fost un pic mai pervers si imi cer scuze pentru chestia asta . Well....Acum ca a venit vacanta sper sa reusesc sa mai postez un capitolla My life my way si inca unul la Feel the life of the city .

Sper sa placa !

Kisses and Hugs !

-Silver.

13 comments:

Deci...nu e scarbos!
Damn it' A...E prea tare!!!
A fost amuzant =))Foarte amuzant...ce fata a facut Justin...sau cand i-a dat cu bata in cap lui Gabriel...
Dar la sfarsit m-am cam speriat....Cine putea sa intre in casa?CHUCK??Cred ca stiu raspunsul...Oricum tipa si ii are pe ei 2 langa ea...Ce bine s-a nimerit Gabriel :)Sa salveze domnita la ananghie...Da tot Justin primeste laurii :)).
Capitolul a fost superb!

 

Sugerez Narcotic Sound-Danca Bonito pentru acest capitol=))Se potriveste...:)

 

Superb .. ador capitolul :x
Debia astept sa vad cine a stigat-o ..
Oare e CHUCK??
Imi spui si mie cine e Britney,Justin,Chuck si Tiffany.Ca vedete.
Adica:
Bitney-Hilary Duff
Justin-?
Chuck-?
Tiffany-?
Cand o sa apara urmatorul capitol??

 

Justin e Chace Crawford iar Chuck e Ed Westwick :D.Pe Tiffany nu o stiu....Iti raspunde Silver aici.:*

 

Deci vreau sa va spun ca am intrat pe blog foarte linistita si am ramas socata cand am vazut ca deja sunt patru cometarii !! :X:X Multumesc mult !
Paii...
Justin - Chace Crawford
Chuck - Ed Westwick
Tiffany - Annalynne Mccord
Sper ca te-am lamurit !
Kisses and Hugs
-Silver.
P.S. Cat despre urmatorul capitol...Sper sa apara Marti sau Miercuri.

 

Ma bucur ca iti plac :X Dar daca ai alte sugestii...Poti oricand sa le impartasesti :))

 

Cum mama’ dracului’ poate fi insarcinata daca eu m-am culcat cu ea doar de...cateva...ori ?!
=))))))))))))))))))))))))Deja mor de ras. Justin asta, mereu la fel =))))
„Britney , nu ma intereseaza ! uite i-a banii astia si du-te la avort ! Si apoi cand te intorci sa cumperi si niste prezervatise daca mai ai chef sa te culci cu mine ! „
=)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
-Hai , mai , Brit ! Nu-mi mai da emotii din astea ! Eu deja ma gandeam cum as putea platii toate facturile cu un singur job ! Am zis repede .

Si chiar cand credeam ca nu poate rade mai tare , ea a facut-o lasandu-si capul pe spate , si aproape sufocandu-se din lipsa aerului .

-Facturi ! A tipat , facand o criza de ras .
=))))))))))))))))))))))))))))))))) si eu ma pis pe ele factuuurii =)))))
Ok...Daca Don nu era trezit la viata pana acum , acum mai mult ca sigur ca era , fiind mult prea tare . Ma mir ca nu a rupt fermoarul pana acum .
Don, ia auzi =)))))))))))))))))))) are si numee=))))
Sezi , Don ! =)))))))))))0 hai cutu cutu, sezi cutu cutu =)))))))))
scuzee ca eu ma simt ca acasucaa =))) pe blog, comentand. stii ca nu ma mai obosesc sa spun c-a fost genial, pentru ca stii si tu ca e :))
si ia c-am comentat.
>:D<

 

Stefii , babe ai aterizat si tu pe aici ?! :)) Da ce comm lung ai lasa =)) . Sa inteleg ca ti-a placut :> . Pai...am incercat sa descriu ceva...si a iesit altceva...Pentru ca dupa cum bine stii Damon imi distrage atentia , so...:))
Urmatorul capitol o sa fie din My life...My way asa ca mai ai putin de asteptat pentru Feel the life of the city(S2) :))
>:D<:*
-Silver.

 

Cand apare urmatorul capitol?? :x
Te rog eu sa fie cat mai repede ..
Imi plake enorm de mult :)
- xoxo
- Maddie

 

Sincer speram sa il pot posta pana vineri , adica maine , dar avand in vedere ca maine sunt plecata toata ziua...Nu stiu ce sa zic...Incerc , dupa cum se observa , sa fac capitolele cat de lungi se poate si interesante , dar chestia asta necesita timp...:)

 

ok ... deci ador ficul asta ... iti vine sa crezi k in 2 zile l'am citit pe tot ???.....
Deci ... n'am ce zice bestial


abia astept next ... si te rog ... fii atenta , ( spun ceva ce f f f rar auzi din gura mea ) , te rog pune next cat de repede

kisses ... hugs ... Deni

 

Iti vbine sa crezi ca eu le-am citit intr-o zi pe toate?:))Defapt erau vreo...nu stiu nu am numarat da le-am citit intr-o seara:)
Si app Silver te bat daca nu pui urmatorul capitol...vezi tu....Ochii din umbra=))ai grija...asa ca pune tu capitolul ca mor....
P.S.Nu ma injura,ca vreau sa incep ziua bine,calma si daca nu il trimit pe Damon la tn.=))

 

Trimiteți un comentariu