Capitolul 17 din "Esenta"!


Capitolul 17-Cine,cum,ce,unde,in ce fel?
Trecuse o saptamana de cand ma intorsesem.Nu insepusem deloc bine.In prima zi ma certasem rau de tot cu fetele.Evitam sa stau in camera,nu aveam chef nici macar de privirile lor care simteam cum ma gaureau.Imi petrecusem timpul la ore si la biblioteca.Defapt chiar acum ma indreptam spre ea.Se afla langa sala de consiliu,unde era si locul unde se afisau toate anunturile si posterele pentru festivaluri,targuri si tot felul de lucruri.M-am oprit si m-am uitat peste afisele lipite.Ochii mi-au ramas pe un afis unde erau date informatii despre balul bobocilor.
"Persoanele care vor sa se inscrie pentru concursul Miss/Mister sunt rugati sa ia legatura cu sefii de promotie.Mentionam ca identitatea lor va fi tinuta secreta pana in seara balului...."
Asta era interesant.Nu stiam cine exact sunt sefii astia de promotie dar o sa aflu.Defapt nu prea stiam prea multa lume.Ar trebui sa incep sa-mi fac cunostinte daca nu vreau sa mor anonima.Si in ceea ce priveste concursul sunt hotarata sa particip.Nu era genul meu,n-am mai participat la asa ceva in viata mea,dar totul are un inceput.Maine aveam sa ma interesez despre concurs,acum aveam sa ma indrept spre biblioteca,aveam o carte de returnat.Am intrat usor in biblioteca.Era imensa,superba,perfecta pentru mine.Citisem deja 3 carti de cand ma intorsesem.Si era mult,tinad cont ca pe langa astea 3 mai aveam si teme si proiecte de facut,dar cum incercam sa-mi ocup timpul sa uit de...de problemele...tehnice,totul era bine venit.Chiar era ok intr-un fel.Ma solicitau mult,si cand ajungeam in pat dormeam fara vise.M-am indreptat spre ghiseu unde se afla o studenta din anul 2,ii tinea loc bibliotecarei cand aceasta era solicitata in alta parte.
-Buna...!am zis incet.
-Hei!a zis la fel de incet.Sti...esti printre singurele persoane care respecta regula cu "ton scazut"!
-Ce pot sa spun...respect locul asta!am zis la fel de incet si zambind.
-Ma bucur ca nu sunt singura!a zis si ea zambind.
-Mey-Bella Hall!am zis intinzand mana spre ea.
-Ashley Cole!a raspuns,in timp ce intindea mana.Poti sa-mi zici doar Ash...defapt,lumea stie ca ma cheama Ash...daca intrebi de Ashley Cole,toti o sa zica ca nu exista persoana aia,dar daca zici cuvantul magic:booooom!Toti ma stiu!a zis incercand sa rada incet.
-O sa tin minte....si..aa...si u poti sa-mi zici doar Mey...!am zis inca zambind.
-So...cu ce te pot ajuta?!a zis serioasa.
-Well...am de adus o carte..si am adus-o...!am zis razand.
I-am dat cartea si permisul.
-Hmmm...a treia carte pe saptamana asta....aduca cu mult inainte de termen...impresionant...!a zis.
-Mda...imi ocup timpul doar...!
-Ar trebui sa ti-l ocupi si altfel...de exemplu maine seara este o petrecere data de cei din anul 3...sunt invitati doar cei din anii mari...dar...prietenul meu este printre cei care organizeaza petrecerea si cum te plac o sa pot sa te strecor...si da...cu placere!
-Aaa...nu prea am chef de petreceri..nu sunt in stare...!am zis sfiita.
-De ce?!a zis ridicand o spranceana.
-E o poveste lunga...!
-Well...in 10 minute inchid biblioteca...te scot la un ceai,ceva,orice vrei u....so...o sa ai timp pana maine seara,cand incepe petrecere sa-mi povestesti...si o sa am si timp sa te conving sa vi oricare ar fi problema...!
-Ok...and...mersi de invitatie..!
-N-ai pentru ce!
Am asteptat-o sa-si faca indatoriile,dupa care ne-am indreptat spre iesirea din campus.
-Stiu un loc perfect unde putem sa mergem...!a zis zambind.E o cafenea la doua strazi de aici...e cam pentru fete..adica e cu perne...si...separeuri..si te poti simtii ca acasa...confortabil...defapt cred ca e facuta special pentru cazuri ca acesta,cand fetele au de spus povesti!
-Suna interesant...!am zis zambind.
Am luat-o pe aceeasi strada cu universitatea,lasandu-ma ghidata de ea.Am ajuns repede,am intrat si pot sa spun ca am fost profund impresionata.Totul arata mirific,peste tot culori calde si aspectul te facea sa te simti ca acasa.Am mers in urma lui Ash.S-a indreptat spre separeuri,se vedea ca cunoaste locul asta.Ne-am asezat pe niste perne care tineau loc de scaun.Ne-am pus ghecile si gentile deoparte si am ramas in liniste cateva momente.
-Ok...eu o sa-mi iau un ceai...tu ce vrei?!m-a intrebat dupa ce s-a ridicat in picioare.
-Un ceai suna bine...!am raspuns.
-S-a facut!O sa vezi ca au cel mai bun ceai din lume!Si...pregateste-te pana ma intorc...se vede ca nu ti-e usor sa vorbesti despre ce vreau sa-mi povestesti!a zis calma.
Am ras dupa care a plecat.Dupa 5 minute s-a intors cu un ceainic intr-o mana si in cealalta cu doua cescute.S-a asezat,a turnat ceai in ambele cesti dupa care se uita lung la mine.
-Astept!a zis calma.
-Aaa..chiar...aa...!am luat o gura de ceai in timp ce incercam sa ma adun.Chiar era cel mai bun ceai baut de mine vreodata.Deja simteam cum amortesc din cauza durerii care se accentua si se hranea cu momentul de fata cand imi reaminteam.
Am tras aer adanc in piept dupa care am raspuns:
-Scuze...azi n-o sa auzi nimic...defapt nu cred ca o sa auzi ceva vreodata...fara suparare,but...nu e ceva despre care pot vorbii...daca vrei sa ma cunosti poti s-o faci si fara a sti...partea...aceea din viata mea pe care incerc din rasputeri s-o uit,s-o sterg si astefel de momente nu ma lasa!am zis clar si raspicat.
-Dar...
-Nici un dar!am intrerupt-o.Daca chiar ti sa merg la petrecere,o sa vin!So,cum numai am nimic de zis si trebuie sa ma refac zi-mi la cat ne vedem maine!
-La 5...ca sa avem timp sa ne pregatim...incepe pe la 8 petrecerea...te astept la mine in camera la etajul 4....scrie pe usa numele meu..!mi-a raspuns.
M-am ridicat si am plecat fara sa salut.Aveam nevoie de o plimbare.Afara incepuse sa ploua.Adoram tara asta,avea vremea perfecta pentru mine.Am luat-o indealungul strazi.Am mers si am mers si tot nu puteam sa-mi revin.Era ca si cand ai fi avut un program si de odata a aparut ceva si strica rezultatul,ma abatea de la scopul propus.Dupa ce m-am plimbat cateva ore bune si eram uda toata m-am indreptat spre campus.Cand am ajuns,de undeva,pe fundalul sunetului facut de ploaie se auzeau cateva acorduri de chitara.Incercam sa imi dau seama se unde provin dar nu reuseam.Sunau...altfel...cu cat le ascultam mai mult cu atat simteam cum ma incalzesc,cum problemele ma parasesc...cum ceva,acolo,in suflet,e invie!


...........................................................................

Nota autor:hei!da stiu...a trecut extrem de mult timp si stiu ca am zis ca numai scriu,dar sunt persoane care chiar vroiau sa auda povestea mea si nu am vrut sa le dezamagesc!Pai...vreau sa spun ca o sa postez mult mai des...la cateva zile...si acum un anunt din partea mea si a Almei:incepand cu luna octombrie o sa aveti 2 surprize din partea noastra!Sper sa va placa,noua ne place cu ce ne ocupam si vrem sa evoluam si vrem sa va "premiem" loialitatea(o sa revenim cu mai multe detalii la timpul potrivit)!Va rog sa lasati comuri despre acest capitol(n-am cerut asta niciodata si odata nu nu cred ca cer prea mult)!
kiss and hugs!!!
Laura-Maria

2 comments:

E super ! Abea astept next-ul:))Cand apare?;;)

 

uuu....chiar mi se facuse dor de povestea asta ;)) ... astept nextu:p

 

Trimiteți un comentariu