Capitolul 6 din fikul Feel the life of the city(S2)


Feel the life of the city(S2)

Capitolul 6

Kill everything that makes her happy

Perspectiva lui Chuck

-Cretin , Chuck , cretin ! Am tipat eu la mine , mergand rapid dintr-o parte intr-alte a camerei . Puteai sa nu o bruschezi asa , bai bou de Londra ce esti . Am urlat , apucand tava cu doua pahare si o sticla de whisky , aruncandu-le pe jos ,tranformandu-se in mii si mii de cioburi pe parchet .

Nervos , mi-am pus mainile pe cap , strangandu-mi parul aproape insuportabil de tare . Am scos un oftat de frustrare , trantindu-ma in mijlocul patului . Incercam cu greu sa ma calmez , lucru care nu imi prea iesea .

Nu puteam concepe un plan destul de bun , pentru a o cuceri . Mintea mea era in apan de idei . Doua ciocanituri in usa mi-au intrerupt sirul gandurilor .

-Intra ! Am marait furios.

O blonda cu ochii verzi , super sexy , a intrat uitandu-se serioasa la mine .

Am ridicat o spranceana , zambind , cand am vazut-o .

-Chuck Bass ? A intrebat ea tare , inchizand usa .

-El in persoana . Am zambit , ridicandu-ma in capul oaselor .

-Stergeti zambetul ala idiot de pe fata ! A spus ea cu un ton jos , aruncandu-si geanta pe canapea . Avem o afacere de terminat .

-Ohh , papusa , sunt sigur ca am o...afacere de terminat cu tine . Am spus eu masurand-o din priviri ; de sus pana jos .

Perspectiva lui Britney

-Justin...Am soptit eu , innecandu-ma .

Pentru un moment puteam vedea furia in ochii lui dar apoi socul din ochii mei , se reflecta in ai lui . Lacrimile se adunasera in ochii mei , amenintand sa imi cada pe obrajii , deja rosii .

Nu vroiam sa ma vada plangand ; niciodata si deloc . Vroiam ca mereu sa aiba o impresie buna despre mine . Nu vroiam sa ma creada vreo tarfulita plangacioasa .

Dar in ciuda acestor lucruri nu puteam nega ca ma durea . Imi lua respiratia , facandu-ma sa ametesc . Am simtit cum o mica lacrima imi curge din coltul ochiului stang , prelingandu-se pe obraz .

-Ohh , nu , Britney ! A soptit el cu parere de rau .

A intins mana pentru a-mi sterge lacrima , dar instinctiv , m-am dat un pas inapoi , ferindu-ma de atingerea lui .

Vroiam sa ma atinga , chiar vroiam . Dar forta impactului cu care respingerea lui m-a lovit cu putin timp in urma , ma darma . Ma facu vulnerabila .

-Justin , nu ! E ok ! O sa plec . Am spus eu incet , intorcandu-am cu saptele lael .

Am mers cu pasi apasati spre usa , incercand sa nu pufnesc intr-un plans isteric si sa ma arunc in bratele lui .

-Brit , asteapta ! A spus el , prinzandu-ma de incheietura mainii .

Atingerea lui mi-a trimis fiori prin tot corpul , facandu-ma sa ma cutremur usor .

-Te rog...Am soptit eu , uitandu-ma adanc in ochii lui . Lasa-ma sa plec .

Nu vroiam sa plec , dar lacrimile tradatoare incepusera deja sa imi curga pe obraji .

S-a uitat un moment lung la mine , dar m-a lasat sa plec . Am iesit ca o furtuna din camera caldureasa a a lui Justin , alergand repede in jos pe scari .

Perspectiva lui Justin

Am distrus totul . Tot ceea ce era cu adevarat important pentru mine . Am ranit-o pe ea . Pe ea care si-a pus toata increderea in mine . Tot ceea ce am construit pana acum a fost distrus de mine si de gelozia mea tampita . Ma sfasia pe dinauntru , pentru ca am spus acele cuvinte fara sa gadnesc . Si cand mi-am dat seama de ceea ce am spus a fost prea tarziu . Ea era deja ranita . Dar ma durea...Pentru ca durerea ei era durerea mea .

Mi se facea grata . Am iesit din camera mea , oborand treptele doua cate doua . Am iesit rapid in curtea din spate , mergand lenes spre piscina . Nu stiu de ce mergeam acolo , ceva parca ma indemna sa merg acolo . Si atunci am vazut-o , asezata pe un sezlong cu capul in maini , scotand suspine de durere . Imi venea sa imi dau palme . Uram sa o vad plangand , dar acum ca stiam ca suspina din cauza mea imi venea sa ma arunc in fata trenului .

-Britney ...am soptit eu , mergadn incet spre ea .

A sarit de la locul ei , intorcandu-se rapid cu fata la mine .

-Justin...a soptit ea speriata , dandu-se un pas inapoi , foarte aproape de piscina .

Dumnezeule , opreste-o sau o sa cada !

Am mai facut un pas spre ea , intinzand o mana pentru a o prinde , dar din nou s-a dat un pas in sapte .

-Britney , ai grija ! Am tipat eu , apucand-o de mana nainte de a cadea , trantind-o la pieptul meu .

Pentru un moment m-am bucurat de senzatia aceea minunata pe care o simteam de fiecare data cand ea era in bratele mele .Dar apoi s-a smucit , dandu-se intr-o parte .

-Justin , lasa-ma in pace te rog ! M-a rugat ea , cu lacrimi in ochi .

-Niciodata ! Am spus eu , atingandu-i obrazul . Brit , imi pare extrem de rau ! Am spus , uitandu-ma adanc in ochii ei .

-Nu rezolvi nimic cu scuzele ! A spus ea trista , mergand cativa pasi cu saptele , iar apoi intorcandu-se pe calcaie , disparand in casa .

M-a lasat acolo . Cu inima in o mie de bucatele , cum am lasat-o si eu pe ea , si cu 10 mii de regrete .

Perspectiva lui Britney

M-am inchis in camera de oaspeti , deoarece camera mea era ocupata de Matt si James . Am scos rapid telefonul din buzunarul blugilor si am format numarul singurului prieten adevarat pe care il mai aveam la ora actuala .

Tarr.Tarr.Tarr.

-Britney , ce s-a intamplat ?! A intrebat el panicat .

-Poti sa vii sa ma iei de acasa ?! Am intrebat eu , suspinand.

-Sigur ! A spus el inchizand telefonul .

Perspectiva lui Chuck

-Deci ne-am inteles ! A spus Tiffany ridicandu-se din pat , cautandu-si hainele prin camera . Avem o afacere !

-Desigur , papusa ! Atata timp cat te tii de aprtea ta de intelegere ! Am avertizat-o eu serios .

-Crede-ma il vreau pe Justin la fel de mult cum o vrei si tu pe cretina de Britney .

-Nu e cretina , tarfo ! Am spus eu nervos .

-Ok ! Cum zici tu ! Dar nu uita...maine ... il omori !

-Desigur ! Am spus eu zambind malefic .

Miss me ?! I miss you , guys ! Scuze de intarziere ...dar scoala asta e de groaza ! Nu prea mai am timp de scris :-s . Imi pare rau , dar incerc sa postez cat de des pot . Lasa-ti comm . macar unul mic , va rog !

-Silver .

6 comments:

vai...mi.a fost super dor:X
bha...mie a inceput sa.mi plak chuck...si ghici ce..nu kred k o sa.l omoare:P:D
:D
:X

 

Ghici ce ?! Il omoara cu sange rece :)))

 

hm...pe cine suna?:-/...ca pare a fi un tip...
sa-l omoare...chuck is waaaaaaaay moooore betteeeeeeeeeer:X

 

Vai si inca ce dor ! >:D<
chiar ca mi-a fost dor de tine :>
deci e genial si trist si sadic si tiffany e o tarfa =)) bine , toata lumea stia asta :-?
succes la scoala [ si a mea e de groaza, clasa a 8-a :-@ ]
Kisses,
Stefi.

 

Un capitol extra picant :X , cred ca l-am citit cu viteza turbo sa vad ce se intampla :X . Si cand te gandesti ca ... pentru numele lui Dumnezeu , am uitat de el ! :O:O I hate myself ...
Oh , Tyffany :| ... grrrrr :-l .
Genial capitolul , can't wait dor next ...

Kisses !!!
Dyana :*>:D<

 

,,-Cretin , Chuck , cretin !`` , ,,bou de Londra ce esti `` aici sunt in totalitate de acord cu Chuck

ok, next part... dragut, trist, superb, trist, genial, trist si cred ka m-am obisnuit cu capitole molte, mai vreau... sunt egoista, stiu, dar mai vreauuu

cred ka jtiu cn e acel prieten... sper... :D

si Tiffany poate sa isi lege un bolovan de gat si sa se arunce... in orice apa adanca de prin New York :D

iar la partea cu maine il omori... vb serios... omori?!?!?!? pe bune... cred ka am citit chestia aia de o mie de ori shy ink nu mi s-a intiparit cum trebuie cuvantul in minte... vreau next, mooolt de tot:D

 

Trimiteți un comentariu