Capitolul 5 din fikul Feel the life of the city(S2)


Feel the life of the city(S2)

Capitolul 5

First fight comes with a simple „I don’t trust you anymore”

Perspectiva lui Justin

-Omule , inceteaza ! Nu sa o fac ! Am tipat exasperat la Matt .

-Dar , frate ! Nu vrei sa stii unde e ?

-Ba da...dar nu o sa ma uit in telefonul ei ca sa aflu ! Mi-am dat ochii peste cap .

-Dar daca e in pericol ?! Daca un imputit de barbat se da la ea ?

-Imputit ... Asa ca tine ? Am intrebat eu ganditor .

-Exact... A spus el fara sa se gandeasca . Si-a scuturat repede capul intr-o parte si in alta dandu-si seama de ce tampenie a zis . Nu , bineinteles ca nu !

Am ras .

-Si cu privire la Britney si barbatii de pe strada . Nu iti face griji ! Mi-a rupt si mie cateva coaste . Deci..sunt mai mult ca sigur ca se poate apara .

-Justin , esti inconstient ! Daca pateste ceva ?!

-Stii ceva , Matt ?! Prostul de mine ca ti-am cerut ajutorul .

Tampitul de mine ! Cum Dumnezeu m-am gandit ca boul asta cicalitor ma poate ajuta sa o gasesc pe Brit ?!

Am mers pana la baie si cand ma intorc ...Puf...Britney a disparut ! Zici ca a inghitit-o pamantul . Am coborat scarile si am intrebat de ea , dar am primit de la mama cel mai idiot raspuns posibil . Mi-a spus ca a plecat si ca a zis ca se intoarce repede . Si de atunci Matt se tine dupa mine pentru ca , saracutul este „foarte ingrijorat” .

-Dacae cu tipul ala ? Chuck ? A intrebat el deodata intrerupandu-mi sirul gandurilor .

M-am inecat , ametind usor . Mi se facea greata doar de la gandu ca papusa mea putea fi cu ala . Dar daca era ?

-Deci ce spui ? Ne uitam in telefonul ei ? M-a intrebat Matt intinzand-mi Iphon-ul lui Britney .

-Ok ...Am oftat eu , smulgandu-i telefonul din mana .

Perspectiva lui Britney

-Ce naiba vrei sa fac ca sa ne lasi in pace ? Am tipat eu , facand inca un pas spre el , aruncandu-mi geaca de piele pe canapea .

-S-o faci pe mata ! Asta vreau sa faci ! A spus el furios , prinzandu-mi obrajii cu o singura mana .

-Animalule ! Am tipat eu , zbatandu-ma .

Incercam sa scap din stransoarea lui , pentur ca durea...si durea ca dracu’ . Am rasuflat usurata cand nu i-am mai simtit atingerea pe obrazul meu .

-Ce vreau sa faci...este foarte simplu ... A spus el mult mai calm de aceasta data .

Am ridicat spranceana uitandu-ma intrebatoare la el .

-Culca-te cu mine !

Am pufnit intr-un ras isteric .

-Mda , sigur ! Am reusit eu sa spun printre hohotele de ras .

M-am uitat spre el , vazand ca se indreapta serios spre mine . Si sentimentul de frica care m-a cuprins si atunci ...in acea seara nenorocita ...m-a cuprins si acum . Stiam ca puteam sa ma apar ...dar genunchii imi cedau . Inainte de a putea reactiona ...mi-a atins din nou obrazul . M-am ferit instinctiv . Mintea mea nu putea functiona . Era pur si simplu blocata . Si adevarul e ca in momentele astea imi doream ca Justin sa fie aici si sa imi zica ca totul o sa fie ok .

-Lasa-ma...am reusit eu sa gafai .

-Niciodata...A soptit el , apropiindu-se si ami mult , mirosindu-mi parul .

Era scarbos ... Nu suportam ca el sa faca rahaturi din astea cu mine. Pentru ca nu avea nici un drept .

-Mi-ai lipsit atat de mult , Britney ! A soptit el , sarutandu-ma in spatele urechii .

A coborat usor spre gatul meu , in timp ce inca imi mangaia parul . Si in momentul acela tot corpul meu a reactionat . Mi-am arcuit piciorul drept , lovindu-l fix in puctul sensibil . A cazut pe jos , scotand sunete de durere . M-am intors rapid , arunandu-ma deasupra usii , iesind disperata .

Venea in urma mea , tipand sa ma intorc , sau voi regreta ! Dar nu l-am ascultat ! Am fugit in lift apasand disperata pe butonul pentru parter . A incercat sa intre nervos in

Acesta , dar in schimb si-a prins doar mana . A urlat atat de tare incat aveam senzatia ca o sa mi se sparga timpanele .

Cand am ajuns jos am alergat sper motocicleta mea conducand direct spre Central Park . Aveam nevoie sa ma calmez .

M-am asezat langa un copac , sprijinindu-ma de acesta . Ma uitam imprejur.... Incercand sa gasesc un motiv de care sa ma agat . Si atunci l-am vazut ... Cu parul ravasit si cu nelipsita geaca de piele , stand in fata mea .

Era un miraj . Stiam prea vine mchestia asta . Dar intr-un fel ciudat mi-a dat puterea de a ma ridica si a pleca de acolo.

Mereu am spus ca sunt puternica , dar nu puteam fi asa tot timpul . Ca oricare alt om aveam trecutul meu intunecat care se pare ca ma urmareste si astazi . Dar acuma veam un motiv pentru care sa lupt ... Sa fiu puternica . Justin .

Mergeam cu viteza are trebuia sa fie interzisa , dar numai la amenda nu imi era mie gandul .

Perspectiva lui Justin

-Justin ! M-a strigat ea , urcand scarile .

Ii auzeam pasii pe treptele albe ale casei . Gafaia cand a intrat in camera intunecata .

-Iubitule ? A intrebat ea in soapta .

Am pufnit .

-Unde ai fost , Britney ? Am intrebat-o tot in soapta , vorbind din umbra .

Dar care umbra nu stiu ,ca toata camera era cufundata in intuneric .

-Ok , iti zic unde am fost dar unde dracu’ esti ? A intrebat ea.

Nu isi dadea seama cat de aproape de min este dar eu ii simteam respiratia calda pe pieptul meu . Vroiam sa o i-au in brate , sa o sarut sa ii spunc at de mult o iubesc ,dar imi aminteam de acel mesaj nenorocit . De ce a trebuit sa mearga la el ?!

-Sunt aici . Am reusit sa spun eu ragusit .

-Hey ! A soptit ea rusinata .

Si-a lasat capul in jos , privirea fiindui atintita in pamant .

Ii puteam vedea parul auriu , revarsanduse in valuri peste umeri , fin ca matasea . Impulsul de a o atinge era prea mare , asa ca mi-am strans palmeel in pumni , atat de tare incat durea .

-De ce ai mers sa il vezi pe Chuck ?! Am soptit simtitnd cum furia imi pulseaza din nou prin vene .

-Ce?!De unde stii ?! A intrebat ea uimita uitandu-se la mine .

-Nu conteaza ! Am spus eu , aruncandu-i telefonul pe pat .

S-a uitat uimita la telefon apoi din nou la mine .

-Te-ai uitat in telefonul meu ?! A tipat ea .

-Da...Am oftat eu . pentru ca nu ai dat dracului’ nici un semn de viata de cand ai plecat . Ce puteam face ?! Mi-am ridicat vocea cu cateva octave la ultima propozitie .

-Orice altceva , in afara de a te uita in telefonul meu ! A tipat.

-Cum ar fi ?!

-Sa ma astepti ! Justin , ce crezi ca faceam cu el acolo ?!

-De unde dracu’ sa stiu ?! Unde iti e geaca ?! Am intrebat eu.

S-a uitat repede pe ea .

-Am uitat-o la hotel ! Si-a dat ea ochii peste cap .

-LA HOTEL ?! Am izbucnit eu .

-Dumnezeule , nu e ca si cum i-as fi oferit un spectacol de striptise ! Justin , baby , ce e cu tine ?! A intrebat ea punandu-si mainile pe fata mea .

-Nu puteai sa ma anunti sau ceva de genu’ ?! Am tipat eu la ea , smucindu-ma .

-A fost o decizie de ultim moment ! A spus ea .

-Uite aici o decizie de ultim moment ! Am spus eu , ratandu-i usa . Iesi afara !

-Ce?! A soptit ea socata .

-IESI AFARA !

----------------------------------------------

Hey ! Imi pare rau ca am intarziat atat de mult ! Dar abea acum a iesit capitolul asa cum am vrut:P . Cel putin pe aproape . Imi pare rau ca v-am dezamagit ! :( . Sper sa va placa si sa comentati ! Xo xo Silver .

8 comments:

imi place imi place imi place...defapt...mnie imi place chuck:D:X
si vreeau urgent continuarea...:D>:D<:X
:X

 

ce pakat k a reactionat asha Justin :(
aqm nu mai sunt impreuna :(( ... ouf ...
vreau continuarea :((
knd vine ?

 

Sincer...nu am nici cea mai vaga ideea...O sa ma apuc de scris capitolul urmator in seara asta;) . Xo xo Silver

 

de abia astept sa vad ce face chuck 8-> ....
ti-am zis...de acum e CHUCK RULLLLLLLLLLLLLLZZZZZZZZZZZZ:x
sa scriiiiiiiii:*:*:*:
(me anna:p)

 

vezi,ana e d aceeasi parere ca si mn...chuck e cel mai tare...il ador:X

 

M-ati innebunit cu Chuck ! :)) Ce ziceti daca in capitolul urmator , pun putin si din perspectiva lui Chuck ? Daca tot il iubiti asa de mult ?:)) . Xo xo Silver

 

cam dur just... si cum ti-am promis un com mai lung promit sa incerc sa scriu unul... desi sti ca nu e punctul meu forte...
sa vedem

Ador personalitatea lui Brit... e absolut criminala, amuzanta, usor impulsiva, dar si feminina

Si Just imi place... seamana cu Brit, desi pare mai cuminte decat ea uneori

Pe Matt inca il vad inotand in cioburi de sticla :)) si mi-a placut faza
-Imputit ... Asa ca tine ? Am intrebat eu ganditor .
-Exact... A spus el fara sa se gandeasca .

Chuck ramane... dezgustator, posesiv, nebun:)), dar imi place ca a aparut si el.. adica a mai piperat actiunea...

sfarsitul a fost ca un pumn al intunericului... actiune, actiune, actiune... sfarsit! BUM! Doare sa sti... :(
probabl ca nu mi-a iesit un comentariu prea lung sau prea reusit, dar ideea e ca imi place fikul tau -ambele:P- si de abia asept continuarea si desi probabil vor fi cam minin 2-3 continuari pana voi descoperi ca ai postat -like always- sa sti ca raman fanul tau :)
spor la scris

 

Trimiteți un comentariu