Fara chef dar intorcandu-ma la treaba ! :-s


Ok , Guys , sunt cam indispusa dupa tot rahatul produs de WKAT , ceea ce inseamna ca nu pea am chef de nimic , dar o sa face ceva munca pe aici , pentru ca la dracu' imi palce ceea ce fac si nu o sa o las pe aceea Bratz sa ma darame , nu ? Asa...
Azi vreau sa va ziic ca am mai gasit un tip epntru rolul lui Justin:)) . Da' stiu v-am innebunit cu Justin doar ca nu ii gasesc un actor sau un cantaret sau un om pe masura:)) . Dar am gasit pe cineva dragut :P . Check it out !











Ce parere aveti ? Astept un comentariu cu aprerea voastra si daca aveti sugesti...sunt bine venite ! (Renunt la rahatul cu Xo xo Ca imi aminteste GG)

-Silver


2 comments:

incep sa kred k gasesti tipi din ce in ce mai buni:D:X

p.s.asa te vreau!

 

despre just jti parerea =))
iar la partea cu blogul dupa cum am mai spus...
1 la mana te lua naiba daca renuntai :D
2 la mana iti place sa scri si nu esti genul de pers care sa renunte dintr-un motiv atat de stupid

 

Trimiteți un comentariu