Capitolul 24 din fikul Feel the life of the city (S2)


Capitolul 24

When it all falls apart

Perspectiva lui Jenny

-Poate ca daca nu ai fi asa o mica razgaiata , ai avea timp si pentru mine ! A tipat Taylor , trantindu-si ghiozdanul de masa din bucataria mea .

Am tresarit , dar am pastrat o expresie ferma pe fata , nedorind sa il las sa vada ca atitudinea lui ma afecta . Nu intelegeam de ce se comporta asa . Tot ceea ce facea in ultimul timp era sa imi reproseze ca il neglijez si ca ma intereseaza numai problemele mele . Dar poate ca era adevarat . Poate ca eram doar o tarfulita careia nu ii pasa de altceva decat de propriul ei bine .

Am oftat . Nu obisnuiam sa fiu asa , si nu imi dadeam seama de ce ajunsesem la nivelul in care nici eu sa nu ma mai suport . Ma trezeam dimineata , ma uitam in oglinda si tot ceea ce vedeam era o banala fata , care isi bate joc de un om , caruia probabil ca ii pasa cu adevarat . Stiam prea bine ca ceea ce ii faceam lui Taylor nu era bine , si stiam ca il raneam de fiecare data cand il minteam , dar nu ma puteam abtine . Nu eram o luptatoare , eram slaba . Iar tentatia era atat de mare incat parea coplesitoare .

Il jucam pe degete cand ii spuneam ca nu e nici o problema , cand de fapt toata relatia noastra era problema . Stiam ca el viseaza la o relatie lunga , sanatoasa si fericita , si probabil ca la un moment dat mi-a impus si mie chestia asta , dar nu mai puteam trai in aceasta minciuna . In aceasta bula de fericire in care propria mea persoana era nefericita . Toata viata mea din ultimii ani era o minciuna . O mare minciuna in care toata lumea credea ca absolut totul era bine . Era adevarat . Taylor nu ma mai facea fericita , si daca stau bine sa ma gandesc , propria lui existenta ma dezgusta . Nu stiam ce se intampla cu mine , dar nu aveam de gand sa stau cu mainile in san si sa astept sa imi cada un raspuns din cer , fiindca nu asa functiona viata . Asa ca am facut singurul lucru la care m-am putu gandi in acel moment incordat . L-am infruntat .

-Eu sunt o mica razgaiata , cand tot ceea ce faci tu e sa iesi cu prietenii tai si sa bei pana cand nu mai stii de tine ?! Am tipat la el , privindu-l furioasa .

Era vina mea ca el se apucase de baut si ca nu mai era cel pe care odata il cunosteam . Fiindca daca eu nu ma indepartam de el , atunci nici el la randul sau nu s-ar fi indepartat de mine .

-Si a cui e vina , domnisoara-perfectiune-pe-tocuri ? A tipat .

Imi venea sa plang , dar nu ii puteam da satsfactia de a ma vedea infranta . Si nu fiindca imi era frica de reactia sa , dar pentru ca stiam ca va dori sa ma i-a in bratele sale si sa imi spuna sa ma linistesc , sa nu mai plang . Dar nu voiam asta . Voiam sa ma descarc si sa fiu langa el . El care ma intelegea atat de bine , nu langa Taylor , care tot ceea ce facea era sa ma judece mereu si mereu si mereu si mereu .

Am oftat .

-Dispari . I-am spus printre dintii inclestati , inclestandu-mi mainile in pumni pe langa corp .

S-a uitat murat la mine , incercand sa descifreze privirea de pe fata mea , dar eram sigura ca nu reusea fiindca nu isi dadea destul de mult interesul incat sa ii pese destul de mult incat sa inteleaga ceea ce simteam cu adevarat .

-Ce ? A intreabat el , nesigur .

Tot ceea ce vedeam in mintea mea era fata lui . Si numai gandul ca nu mai voiam sa traiesc in minciuna imi dadea puterea de a mai vorbi si de al infrunta , pentru ca stiam ca nu il mai iubesc . Sentimentul de iubire pe care candva il purtam pentru el se transforma repede in ura , fara ca macar eu sa imi dau seama de acest lucru .

-M-ai auzit , Taylor ! Dispari ! Am tipat la el , luadu-i ghiozdanul de pe masa si aruncandui-l in brate .

Bineinteles ca l-a lasat sa cada si inca se uita socat la mine . Era ca acea scena patetica din toate filmele clasice , in care tipa ii spune tipului ca nu mai vrea sa fie cu el si toate cele . Dar asta nu era un film de prost gust , era viata mea si nu puteam sa stau si sa privesc cum tot imi era luat , doar pentru ca nu am vrut sa il ranesc pe Taylor care obisnuia sa ma raneasca constant .

-Bine , bine ! A spus el furios , aplecandu-se sa isi i-a ghiozdanul de pe jos . Dar nu uita ca asta e numai vina ta , Jennifer !

M-am incruntat , stragandu-mi mainile la piept . Nu imi spusese niciodata pe numele intreg si asta ma deruta putin . Stiam ca era suparat si probabil si furios , dar asta nu ii dadea nici un drept sa se comporte asa cu mine .

A iesit din bucatarie si a trantit usa de la intrare , facandu-si simtita disparitia . Nu imi parea rau . Poate ca eram o nenorocita dar nu imi parea rau , pentru ca eram indeajuns de egoista incat sa imi vreau binele meu , inaintea binelui sau . Am oftat , asezandu-ma cu greu pe unul dintre scaunele din bucatarie .

Habar nu aveam ce se intampla cu mine , dar sigur nu era de bine , avand in vedere ca durerile de stomac isi faceau aparitia din ce in ce mai des , si cu cate putinele cunostiinte pe care le aveam despre medicina , stiam ca nu putea fi bine . La inceput credeam ca putea fi de la alimentatie , dar niciodata nu avusesem probleme cu metabolismul , deci asta era in afara discutiei . Tineam cure de slabire de cand aveam 12 ani si nu patisem nimic , era imposibil sa se intample ceva acum .

Mi-am dat ochii peste cap . Nu conta cat de mult ignoram asta , dar aveam nevoie de ajutor . Daca patisem ceva , trebuia sa aflu ce , pana cand nu era prea tarziu . Am vazut telefonul stand pe masa , langa mana mea si m-am uitat la el pentru cateva momente lungi . Nu stiam ce aveam de gand sa fac . Eram confuza si chiar daca nu voiam sa recunosc eram speriata de ceea ce mi se putea intampla . Ma gandeam sa o sun pe Britney dar nu voiam sa o umplu cu problemele mele . Biata fata era prea consumata de moartea lui Chuck si de toate tampeniile care o inconjurau in ultimul timp . Nu avea nevoie de inca o povara pe umerii ei . Asa ca am sunat-o pe Emma , stiind ca ea nu ma va judeca , orice s-ar intampla .

Nu m-am gandit mult la asta , fiindca stiam ca voi sfarsi prin a nu actiona deloc . Bineinteles ca era si optiunea de al suna pe el , dar nu puteam . Deja trecusem prin prea multe si avea nevoie de niste spatiu personal , in care eu sa nu patrund din cand in cand .

Am apucat telefonul si am apelat repede numarul Emmei . Voiam sa inchid imediat dar era prea tarziu .

-Micuta J , ce faci ? A intrebat ea , binedispusa ca de obicei .

Nu stiam de unde aduna fata asta atata putere incat sa fie fericita tot timpul , dar era o influenta buna asupra grupului nostru . Toata lumea era fericita cand Emma era prin preajma . Si chiar daca nu era , incercau sa para de dragul ei , pentru ca daca tipa aia se punea pe plans , nu o mai linisteai pentru cateva ore bune . Si bineinteles ca singurul care o putea linisti era Ash .

Am spus ca aveam probleme cu stomacul de cateva saptamani incoace , si ea a fost de acord sa treaca pe la farmacie sa cumpere cate ceva si sa vina direct la mine . Am oftat usurata si am lasat telefonul in bucatarie , mergand spre baia de la etaj , fiind hotarata sa fac un dus inainte ca ea sa ajunga aici .

Inmormatarea lui Chuck ma epuizase total , ceea ce nu avea sens aproape deloc , luand in considerare faptul ca dormisem ca un bebelus dupa ce el imi parasise dormitorul . Am hotarat sa nu ma gandesc la asta si m-am bagat repede sub jetul fierbinte de la dus , lasand apa sa imi relaxeze muschii . Cel putin asta credeam eu ca se va intampla . De fapt nu a fost asa . Cand am iesit de la dus eram mai tensionata decat cand am intrat . Mi-am dat ochii peste cap in timp ce stomacul mi se stransese . Stiam ca nu era de la foamea constanta pe care o simteam , era de la stres .

E o prostie , am gandit in timp ce ma imbracam cu niste colanti negrii si un tricoul larg . Nu aveam de ce sa fiu stresata . Nimic nu se intampla . In cel mai rau caz puteam avea un inceput de ulcer , ceea ce era imposibil . Avusesem o criza de genul acela cand aveam 15 ani , nu cred ca poti avea doua crize de ulcer .

Mi-am privit chipul , fara nici o urma de machiaj in oglinda . Era ciudat . Nu ma uitam niciodata prea mult la mine cand nu purtam machiaj , considerandu-ma prea simpla si prea banala pentru unn ten uscat si simplu . Asa ca in fiecare zi , imi umpleam fata cu tone de machiaj inchis la culoare , dorind sa ies oarecum in evidenta .

Si se pare ca asta era singurul lucru care il interesa pe Taylor . Exteriorul , ambalajul care imi invelea adevarata personalitate . El , in schimb , stia sa ma aprecieze pentru ceea ce sunt , si chiar daca imi spunea de o suta de ori pe zi ca nu trebuia sa ma chinui atat de tare sa arat bine fiindca oricum eram frumoasa , nu il credeam . Fiindca uitandu-ma acum la mine , eram pur si simplu banala . Tipicul adolescentei rebele , care are probleme cu parintii si cu viata amoroasa . Doar ca nu aveam probleme de genul acela , dar oricine ma vedea credea exact opusul . Banala . Pur si simplu banala . Ochii albastrii , parul blond si lung si privirea care mai mult ca sigur spunea ca sunt o prostituata . Daca stateam bine sa ma gandesc , nu cred ca era o persoana in lumea asta care sa ma urasca la fel de mult cum ma uram eu . Si ma uram pentru ca stiam ca sunt slaba si fiindca nu aveam puterea necesara pentru a spune lucrurilor pe nume . Nu ii puteam spune lui Taylor ca l-am inselat , pentru ca imi era mult prea frica de reactia sa . Stiam ca nu avea sa fie una buna , si de aceea am pastrat secretul pentru atata timp , de frica . Mama mereu imi spunea ca cele mai grave minciuni , sunt minciunile pe care ni le spunem noua insine , traim intr-un unviers propriu si perfect , care la un moment dat va disparea complet de pe fata pamantului . Si asta e exact ceea ce am facut eu tot acest timp . M-am mintit pe mine , si i-am mintit pe cei din jurul , facandu-ma sa cred ca totul e bine , cand de fapt totul era gresit .

M-am uitat din nou la reflexia mea in oglinda si imediat am apucat paleta cu machiaj , si am inceput sa imi inegresc ochii in timp record . Stiam ca Emma va fi aici destul de curand , si nu puteam risca sa ma vada asa , pentru ca pur si simplu aceea fata nu ma mai reprezenta . Cand totul era in sfarsit gata , mi-am aplicat rimel cu nemiluita si eram gata , pentru oricine sa ma vada .

-Jenny ? A tipat Emma de jos .

Era un prost obicei pe care toata lumea din grupul nostru si l-a creat . Nimeni nu mai batea la usa . Toata lumea intra in casa altuia de parca locuia acolo , dar acel lucru nu ne deranja . Cel putin pe mine nu ma deranja , pentru ca era destul de enervant sa stai si sa astepti pana cand cineva vine si iti deschide usa . Era ca si cum ai astepta sa vina ploaia in desert .

-La etaj . Am tipat , mergand in camera mea , si trantindu-ma pe pat .

I-am auzit pasii pe scari si am apucat repede o revista incercand sa nu par atat de emotionata pe cat eram cu adevarat . Trebuia sa ma calmez , stiam asta , dar nu puteam ignora durerile naucitoare de stomac si milioanele de ganduri care imi zburau prin cap , care mai de care mai ciudate .

-Hei , blondo , ce faci ? A intrebat ea , cu o privire ingrijorata , asezandu-se pe pat , in fata mea , cu o punga mare de la farmacie in brate .

-Supravietuiesc .

Am incercat sa fiu glumeata , dar cuvantul acela iesise mult mai serios decat planuisem eu initial . Poate ca asta era ceea ce facem , cu adevarat . Poate ca incercam sa supravietuiesc , in loc sa traiesc .

-Ti-am adus niste Famotidina , o cutie de aspirine , Paractamol , si...asta . A spus , punandu-mi in mana o cutie care pur si simplu mi-a facut respiratia sa se opreasca in loc .

Mana imi tremura in timp ce inca ma holbam la cutie , pe care scria mare cat capul nebunului „Test de sarcina” . Stiam ca stateam si ma holbam la cutie de cateva secunde mult prea lungi , dar nu stiam cum sa reactionez . Atunci mi-am dat seama ca nu eram singura in camera si trebuia sa ma comport normal , pe cat posibil .

-E o tampenie , Emma . Nu sunt insarcinata . Am spus , incercand sa chicotesc , dar a iesit mai mult ca un raset strangulat .

-Dar , te-ai gandit ca poa....

Nu am lasat-o sa termine .

-Fii serioasa , nu am mai facut sex cu Taylor de cateva saptamani bune .

Se uita la mine de parca eram al patrulea tip de mancare . Bineinteles ca stia despre el , nu avea cum sa nu stie . Am fost nevoita sa ii spun cuiva si ea a fost acolo .

-Stii prea bine ca nu ma refer la Taylor , Jenny . A spus ea , incrucisandu-i bratele la piept . Uite , nu spun ca esti insarcinata , spun doar ca trebuie sa incerci , te rog ? Plus ca l-am sunat , si a spus ca ajunge aici in zece minute .

-Poftim ?! Am tipat , sarind din pat , cu acea cutie nenorocita inca in mana .

-Avea dreptul sa stie ca ceva nu e in regula cu tine . Daca lui Taylor nu ii pasa , atunci bine , sa se duca dracului , dar nu imi spune mie ca lui nu ii pasa , fiindca iti jur ca te voi ucide cu mana mea . A urlat ea la mine .

Nu stiu cum , dar dupa incercari si tipete indelungate , facusem testul si acum stateam in baie , asteptand rezultatul . Dar nu puteam fi insarcinata , era imposibil . Mereu eram pe pastila , pentru a-mi regula menstruatia , si mereu functiona . Incercam sa ma gandesc la o data la care am uitat , dar nu gaseam nici una .

-Okay , asta e . I-al de acolo si uita-te . A spus Emma , care pana acum a stat linistita langa mine , pe podeaua din baie .

Inima incepuse sa imi bata incredibil de puternic si respiratia mi s-a oprit . Eram sigura ca ma si albisem la fata , dar in acel moment nu imi mai pasa . Incercam sa imi impun singura sa nu ma panichez , dar nu functiona deloc , asa ca am cedat si tot ceea ce voiam sa fac era sa ma plesnesc peste fata . Nu puteam fi insarcinata , era absolut imposibil .

-Nu pot sa ma uit , Emma . Am spus nervoasa , de parca ii reprosam ceva . Uita-te tu .

Emma a luat acel betisor nenorocit si s-a uitat la el pentru cateva momente lungi , cu ochii mariti . Puteam sa vad bucuria care juca pe chipul ei , asa ca m-am mai linistit putin .

-Nu sunt insarcinata , nu ? Am intrebat-o simtindu-ma putin mai bine .

-Oh , Jenny . A spus ea sarindu-mi in brate . Esti insarcinata , esti insarcinata ! A tipat fericita in urechea mea .

Stiam prea bine ca in acel moment plangeam , fiindca imi simteam lacrimile fierbinti curgandu-mi pe obraji .

Insarcinata .

Eram insarcinata .

Si atunci i-am auzit vocea .

-Hey , Jen...A spus , intrand binedispus in baie .

Nu ii puteam vedea fata , dar eram sigura ca nu avea sa fie una fericita cand ii spuneam ca asteptam un copil .

-Ce s-a intamplat ? A intrebat el ingrijorat , cazand in genunchi in fata mea .

Sttiam ca probabil aratam oribil , asa ca mi-am pus fata in palme si am continuat sa plang . Nu stiu cat timp am stat acolo consumandu-ma dar cand in sfarsit mi-am ridicat capul el nu mai era acolo .

-Un-un-unde e ? Am intrebat-o pe Emma , cu voce tremurata si ragusita din cauza plansului .

-A iesit putin , avea nevoie de timp sa se gandeasca . A spus ea , incercand probabil sa ma calmeze .

-Unde e ? Am insistat , panicandu-ma putin .

-Nu e aici , Jenny .

-A plecat ? Am intrebat lasand lacrimile sa imi cada siroaie pe obraji din nou .

Se uita cu mila la mine . Nu aveam nevoie de mila ei ! Aveam nevoie de el .

-Nu , nu , nu . A spus , vocea sa plina de disperare . Va veni inapoi , avea nevoie de niste aer curat . E pe...

Nu am mai ascultat-o . Era normal ca el sa nu ma mai vrea dupa toate astea . Cine ar vrea o adolescenta de 18 ani care asteapta un copil ? Bineinteles ca nu credea ca e copilul lui , doar aveam un iubit , si el era doar cel cu care faceam sex ocazional .

Voiam sa dispar .

Perpectiva lui Justin

-La ce etaj statea ? A intrebat Britney , agitata in timp ce alerga in sus pe scari .

Jur ca fata aia era cu doua etaje mai sus decat mine . Nu stiam cum poate alerga asa de repede , dar nici nu aveam de gand sa intreb fiindca era tipic ei si mai mult ca sigur ca nu avea nici o explicatie pentru o chestie asa de stupida .

-Patru ! Am spus , gafaind .

Si eu sunt abea la etajul doi . Mi-am dat ochii peste cap si am marit pasul , hotarat sa o ajung pe Britney din urma . Striga dupa mine sa ma misc mai repede si ca alerg ca bunica ei , dar in loc de a ma enerva am ras , si am prins-o din urma , asezandu-mi mainile pe talia sa . Asa cum ma asteptam , nu avusese nici o reactie . Dar stiam ca era asa fiindca se agita mult prea tare . Cine stie in ce tampenie se mai bagase Jenny si o punea pe Emma sa ne sune .

Am intrat in apartamentul ei , si imediat Emma a sarit din baie si a venit in fata noastra , aratand mult prea agitata .

-Oh , Doamne , bine ca sunteti aici ! A spus ea , luand-o in brate pe Brit , iar apoi pe mine .

-Salut , pitico . I-am soptit in ureche , cand m-am aplecat sa ii strang talia micuta .

Nu ma puteam abtine . Era atat de scunda si dragalasa incat nu ii puteam spune in alt fel decat pitica . Asta era primul motiv , al doilea fiind acela ca stiam ca nu ii place si o faceam numai pentru a o tachina .

-Droguri ? A intrebat-o Britney , speriata .

-Mai rau . A spus Emma cu lacrimi in ochi .

B. s-a tensionat imediat .

-Supradoza ?

-Dumnezeule Mare , Britney Allen ! Nu ! E insarcinata ! A spus , incepand sa planga imediat dupa ce a terminat de vorbit .

Fata mea se tensionase automat si eram sigur ca e nervoasa , fiindca si eu eram la fel de nervos . Dar spre deosebire de ea , eu inca eram in stare de soc , si tot ceea ce puteam face era sa privesc cum Brit lua masuri .

Insarcinata . Era insarcinata .

-Unde e ? A intrebat ea , nervoasa .

-Jenny ? A intrebat Emma , printre suspine .

-Nenorocitul ala . A tipat fata mea .

-Pe balcon .

Nici nu apucase sa termine bine propozitia , ca Britney alerga deja spre balcon si eu in spatele ei . Ma gandeam ca ii puteam tabaci fundul lui Taylor fiindca a lasat-o pe Jenny insarcinata , dar nu avea nici un rost , pentru ca era un copil la mijloc . Si acel copil nu avea nici o vina pentru greseilile parintilor sai . La fel cum gandeam si cand Britney m-a pacalit ca era insarcinata . Daca isi doreau cu adevarat sa reuseasca sa fie niste parinti buni , pentru acea mica nuca din pantecul lui Jenny , atunci puteau fii . Dar pentru asta Taylor trebuia sa dea putin la o parte tot ego-ul lui urias si sa aiba grija de cei doi , ceea ce avea sa fie aproape imposibil , avand in vedere cat de iresponsabil era .

Mi-am dat ochii peste cap . Trebuia sa putem face ceva , nu puteam sta cu mainile in san si sa o privim pe Jenny cum se chinuie cu un copil . Si la cum o cunosteam pe Britney nu va fi foarte greu sa o conving sa o ajutam pe Jenny cu tot ceea ce ne statea in putinta .

Ajunsi in balcon , Britney si-a incrucisat mainile la piept si a asteptat . M-am uitat si eu la barbatul care era pe balcon si mai mult ca sigur nu era iubitul lui Jenny . Unde dracului’ te-ai ascuns , bastardule ?

-Unde e Taylor ? A intrebat Britney , nervoasa .

-Nu stiu , Britney ! A tipat el , intorcandu-se in sfarsit cu fata la noi .

Si atunci l-am vazut . Parul blond mult prea ciufulit , ochii albastrii dilatati , rosii si plini de lacrimi care ii curgeau pe obraji si tigara in mana . Era ca si cum un beculet se aprinsese deasupra capetelor noastre . Nu era genul lui sa fumeze , de fapt daca stau sa ma gandesc bine , el nu fuma niciodata , dar cred ca asta era una dintre consecintele stresului .

Ca de obicei , Britney mi-a luat-o inainte .

-Gabriel ?!

-Da , eu in persoana , a raspuns sarcastic , cu lacrimile curgandu-i pe obraji .

-Nu pot sa cred ! A tipat ea , mergand spre el . Cum ai putut , Gabriel

-La fel de bine cum poti si tu cu Justin . A spus el , acid , aruncand tigara .

In secunda doi Brit era peste el , lovindu-l nervoasa pe unde apuca .

-Nu pot sa cred ca esti asa de iresponsabil ! Ai lasat-o insarcinata , dobitocule ! A urlat ea .

Am mers spre ea si am tras-o in spate , nelasand-o sa il mai loveasca pe bietul om , fiindca sincer nu avea nici o vina ca Jenny ramasese insarcinata , asa a fost sa fie .

-Si crezi ca nu m-am invinovatit destul , Britney ?! Crezi ca aveam nevoie de tine sa vii sa imi spui cat de tampit am putut sa fiu ?! Ei bine , uite ca stiu , ceea ce nu stiu este ce o sa fac ! A tipat , plangand in suspine dupa ce a terminat , lasandu-se usor in jos .

Brit se mai calmase putin in stransoarea mea si se uita ciudat la Gabe .

-Nu e vina mea ca nu iti poti controla hormonii . Eu nu inteleg cum ati ajuns voi sa faceti sex in primul rand . A tipat ea , incercand sa fie rautacioasa , dar eu stiam prea bine ca va regreta mai tarziu .

Dar nu aveam de gand sa fac nimic , trebuia sa ii las pe amandoi sa se descarce , chiar daca se descarcau unul pe altul . Atata timp cat le facea bine , nu aveam sa intervin . Am oftat , simtindu-ma mult prea nefolositor in situatia asta .

-Te asteptam sa iesi de la scoala , si Jenny a iesit prima de acolo . Vorbea cu o boboaca si nu era atenta pe unde merge . Bineinteles ca inevitabilul s-a intamplat si a dat peste mine . Chiar vrei sa iti povestesc cu lux de detalii ? A intrebat Gabe frustrat . Britney a dat din cap in semn ca nu vrea , si el a continuat . Cateva cafele aici acolo o petrecere si o betie , si urmatoarea dimineata ne trezim la mine in apartament ca am facut sex . Spre mirarea mea nu s-a panicat si nici eu nu am facut-o . Stiam prea bine ca are un iubit , dar nu mi-a pasat si se pare ca nici ei , avand in vedere ca mi-a povestit ca se cearta tot timpul . Nu aveam de gand sa o oblig sa se desparta de Taylor doar pentru ca eu sunt indragostit ca un nebun de ea , nu ca i-am spus vreodata chestia asta . Asa ca am lasat asta sa mearga pana acum . Si o vad cat de ranita e de fiecare data cand plec , dar nu vreau sa o pun intr-o pozitie care sa o raneasca mai mult decat necesar . A spus el , printre suspine .

Acum era randul meu sa vorbesc .

-Si nu crezi ca o ranesti acum , Gabriel ? Fata aia sta si plange acum , nestiind daca tu o mai accepti sau nu , si ceea ce o deruteaza si mai tare este faptul ca tu inca nu i-ai spus ceea ce simti pentru ea . Nu stie ce sa creada . Intre tine si Taylor e ca si cum ar fi intre ciocan si nicovala .

-Plus ca nu stie cine e tatal...A murmurat Britney , afundanu-si nasul in pieptul meu .

Acela a fost momentul in care Gabe s-a ridicat de pe jos cu mainile stranse in pumni pe langa corpul , care acum ii tremura .

-Eu sunt tatal , Britney Allen ! Jenny nu s-a mai culcat cu Taylor de saptamani bune , fiindca relatia lor nu mai merge ! Si oricare ar fi decizia ei in legatura cu copilul , o voi respecta , dar trebuie sa stie ca eu sunt tatal si ca imi asum toate responsabilitatile . Daca vrea sa il pastreze , atunci bine . Imi voi lua un job la care voi merge dupa ce se termina cursurile de la facultate , iar daca nu vrea sa il pastreze atunci voi cauta cel mai bun doctor care sa o ajute sa scape de el . Iar daca il pastreaza si hotaraste sa il dea spre adoptie , atunci e okay din partea mea . Tot ceea ce vreau sa stie e ca sunt alaturi de ea , orice ar alege . A spus , trecand pe langa noi si mergand in casa .

Eram mai mult ca sigur ca se ducea la ea sa ii spuna toate astea , si acest gand m-a facut sa zambesc . Jenny avea nevoie de un barbat ca Gabriel nu de un neserios ca Taylor care ar fugi imediat ce ar afla ca biata fata e insarcinata . Tipul asta a avut curajul sa recunoasca ca el e tatal si a luat hotararea sa stea langa Jenny atata timp cat ea isi va dori ca el sa fie langa ea .

-Ma duc sa vad daca Emma are nevoie de ajutor la ceva . A spus Britney , ridicandu-se pe varfuri pentru a-mi saruta obrazul .

-Ai grija , papusa . I-am spus , sarutandu-i fruntea si inchizandu-mi ochii , bucaurandu-ma de acel moment .

Dar s-a sfarsit prea repede , si fata mea disparuse deja in casa stringand-o pe pitica . Jur ca eram in stare sa fac orice pentru fata asta . Daca cerea o bucata dintr-o stea , aveam de gand sa merg si sa ii aduc una doar pentru ca era fata mea .

Telefonul mi-a intrerupt sirul gandurilor .

-Nate , chiar nu e momentul potrivit . Am raspuns repede , incruntandu-ma putin .

-Justin , e grav . A spus el agitat . Tiffany a aflat de pariu .

Ei bine , asta e capitolul . Am pus putin accent pe relatia Jenny-Gabriel , fiindca Gabe va avea un rol putin mai important in acest fic . E o surpriza . Sper ca nu e plictitisitor , si daca v-am dezamagit , atunci imi pare rau , dar asa vad eu actiunea . Totul in mintea mea are o logica . O veti intelege capitol cu capitol .

Cu drag va spun ca acesta este ultimul capitol din acest an , si ne vom vedea anul viitor cu mai multe intamplari din Feel the life of the city .

Realizez ca poate unora dintre voi v-a placut , sau nu capitolele din acest an si daca v-am dezamagit , atunci imi pare nespus de rau , si va promit ca anul viitor ma voi straduii mai mult si voi face capitole care sa va multumeasca .

Acestea fiind spuse...

Kisses and hugs .

-Silver.

2 comments:

vai ce surpriza...a fost splendid...abia astept sa vad ce ne.ai pregatit:X

 

Super capitolul,nu pot zice mai mult decat ca il ador,as fi in stare sa stau ore si sa citesc ce scri.:x:x:x:X:X

XoXo Andreea

 

Trimiteți un comentariu