Flashback-"Esenta"!


Incercam in zadar sa ignor cearta dintre parintii mei.Era a mia oara numai de fata cu musafiri.Era Craciunul,nu puteau sa tina cont macar de asta.Au facut copii,dar nu stiu sa le ofere bucurie nici macar intr-o zi speciala.Nu tin cont de fericirea lor.M-am ridicat de la masa fara sa cer voie si m-am dus direct in camera mea.Sora mea era mai mica,nu intelegea inca atat de bine ce se intampla,dar eu intelegeam fiecare moment.M-am dus direct la pervazul de la geam si m-am oprit privind cum ningea linistit.Nici fulgii de nea nu intelegeau ce se intampla in camera aceea in care se lua cina de Craciun.Sau poate incercau prin jocul lor sa imi aline durerea.Eram atat de fascinata de caderea lina a fulgilor de zapada incat nu am realizat ca Mike venise dupa mine si ma tinea de mana stanga.
-Craciun fericit,Bells!!!a zis strangandu-mi putin mai tare mana ca sa inteleg ca intelegea prin ce trec.
-Mersi…mersi ca mereu esti langa mine cand am nevoie!
-Mereu o sa fiu,sti foarte bine ca nu plec nicaieri,niciodata!a zis luandu-ma in brate de data asta.Sti ce zi este azi?!a intrebat dupa ce mi-a dat drumul din imbratisare.
-Craciunul…!am zis incet.
-Gresit…
M-am uitat nedumerita la el,dupa care am inteles.
-E aniversarea prieteniei noastre!am zis zambind.
Eu si Mike ne-am cunoscut acum 11 ani,cand amandoi aveam doar 3 anisori si nu stiam nimic.Ai lui se mutasera chiar cu o saptamana inainte de Craciun si ai mei,vecini buni cum sunt,i-au invitat la masa de Craciun.Si de atunci ne-am petrecut fiecare Craciun impreuna si nu numai.Cand mai crescuseram si realizasem cat de cat ce inseamna o prietenie incepusem sa facem o traditie,ne luam cate doua cadouri,unul pentru ca era Craciunul si unul pentru ca era ziua noastra.Si anul asta uitasem de cadoul pentru ziua noastra.
-Nu ti-am luat nimic…!am zis trista.Aseara primisem de la el un glob,specific Craciunului si o bratara.Eu ii dadusem doar o caciula de Mos Craciun.
-Nu trebuie,atat timp cat imi promiti ca niciodata nu o sa renuntam la prietenia noastra!
-Niciodata!am zis zambind,apoi ne-am uitat amandoi cum fulgi de zapada dansau parca de fericire pentru promisiunea noastra.

0 comments:

Trimiteți un comentariu