Remember us ?

Hello , kids ! Va mai amintiti de noi ? Noi alea cu blogul ala aiurit ? Da , noi . Pai...Dupa cum bine stiti , avand in vedere ca e Decembrie...Se apropie ziua de nastere a blogului ! Face doi ani ! God , nu imi vine sa cred ! Nu pot sa cred ca au trecut deja doi ani de cand noi tot scriem si scriem si scriem . Parca ieri postesem primul capitol din If is my life...I will live it in my way , si uite ca dupa doi ani l-am terminat . Laura are doua creatii care dupa parerea mea sunt incredibile , si daca nu le citesti e clar ca nu prea stii ce se intampla pe blogul nostru ! :))
Anyway....Pe 16 Decembrie blogul My life is a city full of essence face doi ani ! Anul trecut din cate imi amintesc am facut un concurs despre compuneri cu titlul "Printesa ghetii" , ei bine anul asta am cam ramas in pana de idei . Aveti cateva planuri pentru ziua de 16 Decembrie pe care vreti sa le impratasiti cu noi ? Bineinteles , planuri care se pot realiza in interiorul blogului nostru .
Asa ca asteptam ideile voastre printr-un scurt cometariu la acest post .
Pupici .
Laura-Maria si Silver.

0 comments:

Trimiteți un comentariu