Special Day!!!

O sa incep cu un mare “La multi ani!” si multumiri ca ati fost si anul acesta alaturi de noi.Astazi este o zi foarte importanta pentru noi,blogul nostru implineste 2 anisori,”creste” pe zi ce trece.Speram ca ati fost multumiti de activitatea noastra,stiu ca se putea si mai bine,dar scoala ne omoara timpul.Anul acesta Alma a terminat povestea “If is my life...I will live it in my way…”,o poveste extraordinara care ne-a adus timp de 2 ani zambetul pe buze.A fost prima poveste cu care a inceput Alma blogul,pe urma a urmat”Feel the life of the city” de care am avut mai multa parte si o sa avem in continuare.Fata de mine,Alma a postat mai mult,dar a si avut un feed back mai mare de la voi decat am avut eu.Eu am incercat sa continui cu cel de-al doilea fic,”double swaller”,o poveste nebuna,care ma reprezinta,si sa fac din “esenta” o carte.Noi o sa va dam in continuare cat mai mult si ceea ce aveti nevoie,pentru moment sa ne bucuram ca am ajuns aici.Happy Birthday “My life is a city full of essence”!

XoXo-Laura&Alma

2 comments:

La multi anisori si spor la scris

 

Trimiteți un comentariu