Back .

Buna . O sa sper ca nu a uitat chiar toata lumea de mine . Am avut parte de o vara destul de incarcata , dar acum m-am intors si sunt hotarata sa pun mana pe treaba . Capitolul 28 este aproape gata , si va pot spune ca pana acum sunt destul de multumita de el . Ma gandeam...Ca sa intram mai bine in program , ce ar fi sa postez un capitol in fiecare saptamana ? Spre exemplu Sambata ? In fiecare Sambata cate un capitol nou . Mi se pare o idee destul de buna , avand in vedere ca am vazut mai multe scriitoare straine facand acest lucru , si merge ca pe roate . Acum totul depinde si de parerea voastra .
Sper ca inca mai sunt cativa oameni care sa citeasca despre intamplarile -nu foarte fericite in acest momet- ale lui Britney si Justin . Daca sunteti de acord cu noul program de postare ( in fiecare Sambata ) lasati un comentariu mai jos , si banuiesc ca ne vom reintalni peste trei zile cu un nou capitol , la fel de plin de actiune si drama ca si celalalt .
Acestea fiind spuse...
Kisses and Hugs .
-Silver.

2 comments:

Cum sa nu fiu de acord,dupa mine ar trebui la trei zile unu :)) si asta pentru ca stiu si eu cum este sa scrii de aceea am zis trei zile :))

 

hmmm...foarte buna ideea.cred ca ar trebui sa imi fixez si eu o zi,asa poate scap de lenea de a transpune ce am in cap in calculator.

 

Trimiteți un comentariu