Teaser capitolul 30

Capitolul 30 nu e gata inca . Inainte de intra in panica , repet . INCA ! Pana Sambata viitoare va asigur ca va fi gata . Am scris ceva din el , dar nu e cine stie ce . Asa ca , pentru a nu va lasa inca o saptamana fara nimic , va ofer un mic Teaser din ceea ce va fi in capitolul 30 , pentru a va face o idee . Here we go .


-Stii , nu imi amintesc momentul in care ti-am dat voie sa stai incaltata in patul meu. A chicotit Justin de la picioarele mele , privindu-mi Converse-sii mult prea uzati.
Stateam in camera lui , concentrandu-ma pe cartea de Istorie pe care o aveam in maini , ceea ce era aproape imposibil pentru ca Justin nu avea nici un chef de invatat si facea tot felul de tampenii pentru a-mi atrage atentia . Incercam sa nu il bag in seama , dar el nu imi facea treaba mai usoara . Spatele meu era sprijinit de tablia patului sau si el statea la picioarele patului , rostogolindu-se dintr-o parte in alta ca un copil mic si plictisit . Asta s-a intamplat acum o ora...Mi-am strans buzele si am ridicat cartea putin mai sus , inabusindu-mi rasul .
Se pare ca acum ii cazuse pata pe tenesii mei .
-Stii , as putea oricand sa plec . Am spus , neridicandu-mi privirea din carte si folosind acelasi ton pe care l-a folosit si el .
A oftat si mi-a apucat sireturile , rotindu-le intre degetele sale .
-Sau ai putea sa te desclati . A soptit el , privindu-ma pe sub gene .
-Sau . Am chicotit , uitandu-ma la el pentru o secunda , inainte de a-mi indrepta din nou atentia spre carte .
S-a jucat cu sireturile mele pana cand le-a desfacut de tot , dandu-mi tenesii jos din picioare . Voiam sa protestez , dar nu am mai avut timp pentru ca Justin a facut o grimasa si a cazut pe spate , punandu-si o mana peste ochi .
-Ce mai e acum ? Am ras , inchizand manualul si asezandu-l langa mine .
Si-a ridicat putin bratul , privindu-ma , dar la pus repede la loc , scotand un sunet ciudat . M-am incruntat putin , punandu-ma deasupra lui . Picioarele mele erau de o parte si de alta a taliei sale , si mainile mele s-au dus instinctiv spre parul lui rebel , tragandu-l putin . A scos un suspin .
-Iti miros picioarele . A spus el deodata .
M-am blocat , ochii marindumi-se extraordinar de mult . Nu stiam daca ar trebuii sa ma simt jignita , sau pur si simplu amuzata de lucrul stupid pe care tocmai l-a spus . Asa ca am facut singurul lucru pe care stiu sa il fac cel mai bine . L-am facut sa plateasca . M-am dat jos atat de pe el cat si de pe pat . Am apucat tenesii de pe jos si cartea de pe pat si am mers spre usa .
-Hei , hei , hei . A spus Justin , prinzandu-mi mana inainte de a o aseza pe clanta .
M-a intors cu fata la el si a facut cativa pasi spre mine , obligandu-ma astfel sa imi lipesc spatele de perete .
-Iubito , iubito , iubito . A spus el , prinzandu-mi fata in mainile sale si sarutandu-mi gatul . Scumpo . Iubire . Atat , atat de adorabila . Atat , atat de scumpa . Atat , atat de a mea .
Am zambit , dandu-mi capul pe spate .
-Justin , uita-te la mine . Am soptit , ridicandu-i capul de la baza gatului meu .
Aveam nevoie sa ii vad ochii , sa vad orice fel de emotie in ochii sai . Insa ceea ce vazusem m-a speriat atat de tare incat mainile mele functionau singure , impingandu-i corpul .
-Atat , atat de incapatanata . A chicotit el , reluandu-si asaltul asupra gatului , ca si cand nimic nu se intamplase .
Ceea ce vazusem in ochii lui era dorinta . O dorinta atat de puternica . Doar dorinta . Numai dorinta .


Deci ? Pareri ? Sunt foarte curioasa sa vad ce teorii aveti in vedere cu capitolul 30 , dupa acest teaser . Si bineinteles ca raspunsul la intrebarea vesnica din mintea voastra este : Da , imi place sa ma joc cu mintea voastra . :))
Astept comentariile voastre si imi pare rau ca trebuie sa mai aman cu inca o saptamana , dar am avut o saptamana destul de nasoala cu multe teme si chestii de genul ( si care nu sunt de genul ) . 
Sa curga teoriile . :))
Kisses and Hugs .
-Alma.

1 comments:

Boon...deci am ajuns si eu aici intr-un final:)))Da..iti dau voie sa ma omori..sau nu,in cazul asta eu trebuie sa te omor.Pe langa faptul ca ai scris ceva suuuper fain,nu ai postat un capitol intreg deci ne-ai lasat cu ochii in soare.Povestea prinde insfarsit o tenta de veselie,sper doar sa nu te tune si sa fi scris doar un vis sau cine stie:)))Ori cum...astept capitlul si sper sa nu pui un teaser nr2.

 

Trimiteți un comentariu