Capitolul 4-"Double swallow"!

Stateam si o priveam,incercand sa imi stapanesc instinctual de a o lua in brate sau de ai spune ceva dragut.Ardeam s-o ating,sa fie cum eram inainte.Se dadea o lupta grea in interiorul meu.Cum sa fiu indiferent fata de fiinta care mi-a fost alaturi in cele mai negre clipe din viata mea,cum sa ignor faptul ca o iubesc ca si cand nu ar fi plecat niciodata.Si totusi,stateam si ochii mei ii reprosau lucruri in care nu credeam chiar atat de mult,lucruri pe care as fi dispus sa le uit.
-Ti-a….cazut cana de cafea pe jos…!a zis Lily,venind langa mine dupa ce dorise sa ramana afara sa se bucure de oras.
Lily nu stia,nu avea de unde sa stie ca remarca ei era patetica.Nu intelegea ca Bella era intr-un fel de transa sin u o putea remarca.Statea tremurand in fata mea,fara sa constientizeze ce se intampla in jur,plina de cafea si total zbuciumata de intalnirea noastra.Ah,as fi facut ceva sa o scot din starea aia,nu imi placea sa o vad asa,ma uram pentru faptul ca stiam ca o torturez prin atitudinea mea.A mai stat un pic in aceeasi stare,dupa care a clipit de cateva ori agitata si s-a intors spre Lily:
-Aaa,scuze…da,cana…aa…mama,e ok..sunt bi….bine…o sa ma schimb…aa..din nou scuzeee…??!?!
-Lily….
-Lily….aaa,ai nevoie de ceva…
-Am venit cu Jake…sunt prietena lui!a zis Lily zambind.
Si in momentul urmator am privit cum Bella se prabuseste si am simtit ca in interiorul meu totul se prabuseste odata cu ea.Gresisem,am vazut in fiecare parte din ea care era zguduita de reintalnirea cu mine ca inca ma iubeste,cat regreta ca…ca eu nu am inteleso,sustinuto…nu am stiut sa ascult tot,sa infrunt tot…sa lupt pentru ce aveam.Eu am fost cel care a renuntat cel mai usor,eu am plecat,nu ea.Si tot eu sunt cel care a pedepsito mai mult .Stiam ca nu a fost o idée buna sa o aduc si pe Lily,a fost o idée proasta relatia mea cu ea,daca se poate numi relatie cand decat o persoana se implica.Cred ca in ultimele luni m-am specializat in a rani oameni si a fi campion in facut greseli colosale.
Trecusera minute bune si Bella nu isi revenise,zacea inconstienta pe podea,avand pe Renee agitanduse in jurul ei.Lily era si ea jos langa ea ajutand.Joe dadea telefoane.In scurt timp a venit o ambulanta.Iar eu stateam si ma uitam fara sa fac nimic.
-Doar o cadere de calciu,se pare!O sa ii facem o injectie si o sa isi revina.Nu este nevoie sa o ducem la spital.Sa stea intinsa si linistita undeva si totul o sa fie in regula!a zis medicul dupa ce a consultato.
Doar o cadere de calciu.Da,asa se numesc mai nou razbunarile mele.Sunt un prost.O pusesera pe o canapea,asteptant sa isi revina.Incet,incet revenea printre noi.Stateam in continuare nemiscat privind totul.
-Planurile pe ziua de azi s-au anulat!Asteptati telefonul meu sa va anunt cand putem incepe treaba!a zis Renee dupa ce Bella isi revenise cat de cat,dar statea calma pe canapea privind in gol,fara sa vorbeasca,raspunzand la intrebarile care i se puneau gesticuland sau dand scurt din cap.Jake,ma bucur ca te-am revazut.Se pare ca ne intalnim numai in circumstante nu prea placuta.O sa te anunt cand reprogramam.Acum va las,trebuie sa am grija de ea.Te sfatuiesc sa iti iei prietena si sa vizitati orasul.V-ar prinde bine…ti-ar prinde bine!


__________________________________________________________________________________

Eram zbuciumata,stateam singura si linistita pe canapea incercand sa constientizez totul.Era prea mult,nu eram pregatita,nu vroiam sa fiu pregatita pentru nimic,nici sa gasesc solutii sau altceva.Vroiam doar sa stau si sa las timpul sa zboare pe langa mine si sa sper ca este totul doar un cosmar.
-Interesanta surpriza!a zis mama intr-un sfarsit dupa imi daduse timp sa ma calmez.
-Joe…a fost tot ce am putut spune.
-O sa vorbesc cu el.Nu stiu ce s-a intamplat,cum de s-a ajuns la asta!
-Stiu eu:Renesmee!am zis oftand.
-Daca o sustine pe ea de ce mai lucreaza pentru noi?!
-O ajuta,razbunare…?!am zis intreband desi eram sigura.
-Cat s-a schimbat…a zis mama suspinand,stapanindusi lacrimile.
-Era si timpul!am zis ironica incercand sa o inveselesc pe mama.
-Adevarul este ca o prefer asa decat cum era inainte! A zis mama zimbind usor.
-O sa isi revina,mai are putin si scapa de acolo,o sa fie altfel dupa ce termina.
-Da,stiu,dar daca o sa fim nevoite sa o suportam atunci,macar sa ne dea o pauza acum.Iar tu,sa sti ca incep sa cred ca te dai mai afectata decat esti defapt.
-Mama…
-Spun doar ca daca esti devastate si confuza si agitata nu ascunde,exprimate,rabufneste.
-Mersi.
-Acum continua sa faci ce faci de obicei in situatii cand esti cum esti acum cat timp eu o sa il mustrez pe Joe!a zis mama dand din maini ca o adolescenta incercand sa fie amuzanta.
-Ok..
-Nu te “ok-ai” la mine domnisoara,vreau sa fii ferma,sigura pe tine!Ai o sedinta foto de sustinut si de demonstrat ca esti mai puternica decat pari.Pana acum i-ai dat destula satisfactie surorii tale,si desii nu te oftici ca reuseste sa faca din tine ce vrea,cum ar dorii ea,dupa ce se termina toata chestia asta in care ne-a bagat vreau ca ea sa fie cea care se oftica.Si cred ca este timpul sa ai discutia cu Jake,aceea discutie care o au …sti tu mai bine…
-Da sa traiti!!
Imi iubeam mama si imi placea sa o vad optimista.Chiar daca trecea prin iad,continua sa mearga tot inainte.Poate daca am fi avuto langa noi familia noastra ar fi fost altfel.Mama avea dreptate,trebuia sa schimb situatia in care ma aflam si trebuia sa am discutia cu Jake,desi nu stiu ce discutie trebuie sa avem sau la ce se referea mai exact mama.M-am ridicat si m-am dus in cabina sa ma schimb,apoi am cautato pe asistenta mamei sa aflu unde statea Jake.
-Kate,am nevoie de adresa unde sta Jake.
-Cine?!
-Tipul cu care trebuie sa fac eu poze…
-A,da…imediat…nu am nici o adresa,doar un numar de telefon.
-Minunat.
-Ti-l pot da sa il suni.
-De ce nu il suni tu si afli adresa,pentru ca tot trebuie sa o ai?!
-Pentru ca pot sa il intreb pe Joe cand vine.
-Nu am cum sa astept pana maine,sau cine stie cand mai vine Joe pe aici!
-Atunci sunal pe Joe si intreabal…sau pe tip.
-Atunci de ce nu iti faci treaba si ii suni tu pe oricare dintre ei,doar dasta te-a angajat mama!am zis radicand tonul iritata de asistenta mamei care era platita degeaba.
-Imediat..
In sfarsit face ce trebuie si numai comenteaza prost.Dupa 5 minute a facut rost de adresa de la Joe si am plecat spre hotel.Am intrat hotarata in receptie si m-am oprit sa intreb unde se afla camera.
-Buna ziua,as dori sa stiu cum ajung la camera 334?!
-Buna ziua!Urcati cu liftul din hol pana la etajul 5,camera se afla in aripa stanga a hotelului,de acolo va puteti ghida dupa numarele care se gasesc pe usa.
Am urcat in lift si m-am dus direct si am batut la usa fara sa ezit.Usa s-a deschis imediat si in prag statea micuta fata care era prietena lui Jake.
-Trebuie sa vorbesc cu Jake.
-Nu este in camera.
Am intrat pe langa ea si m-am asezat pe canapea.
-Atunci o sa il astept aici.
-Esti bine?!
-Da…de ce nu as fii?!
-Azi de dimineata..
-A…nu a fost nimic important sunt foarte bine acum,mersi.
-Esti sigura ca vrei sa il astepti?Nu stiu cand se intoarce.
-Foarte sigura..si daca nu te superi cand vine as vrea sa raman singura cu el,stiu ca si el ar dori acelasi lucru.
-Ok..dar de unde sti ca el si-ar dori acelasi lucru,nu vad de ce nu as putea sa raman aici,sunt prietena lui.
-Si eu sunt fosta prietena a lui!am zis zambind ranindo pe micuta fata desi era nevinovata.
-Cred ca o sa plec acum...
A fost tot ce a zis si apoi m-a lasat singura in camera.Am asteptam gandindu-ma la ce ar trebui sa spun,cum sa reactionez,mi-am imaginat tot felul de scenarii ca sa imi omor timpul pentru ca stiam ca orice as fi facut nu eram pregatita pentru ce urma,sau asa cred.Usa s-a deschis subit si pentru a doua oara in ziua aia am intepenit.
-Lily,trebuie sa vrobim!!a zis Jake intrand in camera cu spatele,dandusi jos geaca si intrand in baie.Cred ca ar fi bine sa te intorci acasa,maine ar fi ok.Ai vazut deja orasul si eu o sa am treaba si nu o sa am timp de tine si cred ca este mai multa nevoie de tine acasa.
Am auzit cum apa de la robinet curge.Primul lucru pe care il facea mereu cand intra in casa sau in locul unde statea era sa se spele pe maine.Mi-am facut curaj si m-am ridicat de pe canapea.Frica si toate grijile incepeau sa dispara usor,usor,odata ce adrenalina punea stapanire pe mine.M-am indreptat spre baie si m-am oprit in dreptul usii care era deschisa.
-Nu este Lily aici!am zis neutra.

___________________________________________________________________________________

Tot ce auzeam era apa pe fundal si inima mea incepand sa bata din ce in ce mai tare.Nu ma asteptam la asta.Bella aici.Ma simteam neputincios.Incep sa cred ca aparitia mea de dimineata a fost cea mai mare greseala pe care o poate face cineva.Sa apar asa si sa o fac sa se simta cum ma simt eu acum.
-Buna,Jake!De ce nu zici nimic?!
-Bella…
-Da,stiu cum te simti.Desi recunosc ca aparitia ta a fost de nota 10 fata de a mea,tinand cont ca tu erai cu prietena de manuta si eu cu o cana de cafea fierbinte varsata pe mine.
-Scuze…
-Trebuie sa vorbim!mi-a taiato dur.
Corpul ei era drept,serios.Nici un muschi de pe fata ei nu trada vreun sentiment.Dar ochii ei,ochii ei plangeau fara lacrimi,implorau,se bucurau,erau ca un vartej de sentimente.
-Imi pare rau,Bells..
-Jake…nu!
-Dar…
S-a dat un pic intr-o parte si mi-a aratat canapeaua.M-am dus sa ma asez ea ramanand in aceeasi pozitie.Fusesem atat de socat incat nu observasem ca purta tocuri.Era draguta asa.Se potrivea cu atitudinea ei pe care o adoptase.Dupa ce m-a lasat sa ma holbez la ea,pentru ca asta faceam efectiv a venit si s-a asezat langa mine.
-Jake…mie imi pare rau,imi pare rau ca nu am fost in stare sa iti spun ce vreau cum trebuie,ca te-am exclus cand trebuia sa ma bazez mai mult ca niciodata pe tine.
-Am gresit,nu am stat sa te ascult pana la capat.
-Si cand ai realizat asta?! a zis zimbind usor bland.
-Azi…
-Azi?!A fost nevoie sa ma pedepsesti ca sa realizezi ca nu am gresit numai eu…
-Am vrut sa…
Nu stiam ce sa mai zic.Nu intelegeam discutia noastra,nu intelegeam ce s-a intamplat cu noi.
-Ai vrut sa ce…nu mai ascultat deloc…nu mi-ai raspuns la telefon,la mailuri,la scrisori.Nici macar un lasama in pace,nimic.Am plans,am urlat,si tu nimic!!!
Lacrimile incepusera sa ii curga pe obraji si eu eram furios pe mine,chiar daca amandoi gresisem eu m-am comportat urat.
-Tu erai cel cu picioarele pe pamant in relatia noatra.Tu mai invatat ca este bine sa ierti,sa ascult ceea ce vrea sa imi spuna cel de langa mine,si ai facut opusul…
Nu m-am abtinut impulsului si am luato in brate sarutando,dar m-a impins ridicanduse in picioare.
-Si am uitat sa mentionez de Lily?!?!a zis izbucnind si mai mult in plans.
Am simtit cum pamantul se cutremura cand s-a apropiat si mi-a lipit o palma de obraz dupa care a iesit trantind usa.


___________________________________________________________________________________

Nu intentionasem sa se intample asa,dar nu ma puteam abtine.Desi mama mi-a zis sa fiu puternica,tot ea mi-a zis ca este bine sa exprim ce simt.Si eram ranita,ca dracu.Poate ma purtasem ca un copil de cand am plecat din Forks,si gresisem fata de Jake,si poate nu m-am straduit indeajuns sa dau de el,si poate am exagerat si azi si fac din tot o mare drama,dar Lily?!?!Asta era prea mult si eu nu vroiam sa inteleg si asta!



***********************************************************************************

NA:nu intentionam sa iasa atat de trist capitolul dar nu inteleg de ce,dar in final mereu este asa.Trebuia sa fie mult mai amuzant dar nu mi-a iesit...next one,for sure!!
=Laura

1 comments:

Superb . Dar trist . :( Dupa atata asteptare ma asteptam sa fie ceva mai vesel , dar tu , nu nu nu , vrei sa ne faci sa suferim . Eu nu fac asa ceva :)) Abea astept capitolul urmator .
Kisses and Hugs .
-Silver

 

Trimiteți un comentariu