Capitolul 24 din fikul If is my life....I will live it in my way....

Capitolul 24
Ultima zi a anului
Perspectiva Elenei



Auzeam nenorocitele alea de voci ale parintilor nostril si steam ce inseamna asta….Vacanta noastra lua sfarsit aici….S-au intors mai repede.La dracu’!
Andrew a inceput sa isi i-a geaca de pe jos sis a se incalte cu adidasii.
-Cred ca ne vedem diseara…A spus el indreptandu-se spre fereastra.
-O sa imi fie dor de tine!I-am spus eu inchinzand geamul in urma sa.
M-am intors cu spatele la geam tragand jaluzele si draperiile.M-am dus spre dulap si m-am uitat la el un pic incercand sa imi dau seama cu c ear trebuii sa ma imbrac in seara asta.
M-am intors cu fata spre cesul de pe noptiera care indica aproape ora 18:30 asa ca m-am grabit cu alesul hainelor.Am aruncat pe pat o pereche de pantaloni gri spre alb tip blugi si o bluza cu maneca lunga violet care trecea peste fund.
Mi-am luat samponul , balsamul , gelul de dus , si port fardul , am incuiat usa de la camera mea si m-am indreeptat spre baie incuind si aceasta usa.
Am dat drumul dusului si m-am aruncat(la propriu)in el simtind cum apa fierbinte imi mangaie pielea.
Cred ca am stat aproape jumatate de ora sub dus , rasfatandu-ma.
Cand am iesit m-am infasurat in halatul meu alb si pufos , am iesit din camera mea si am coborat incet scarile.
-Elena!Au strigat toti cei prezenti in sufrageria imensa(Adica mama , tatal meu vitreg , parintii lui Andrew si Jeremy)
-Hei!Am spus eu facandu-le cu mana.
Mama a venit sa ma imbratiseze cu lacrimi in ochii.
-Craciun fericit , draga mea !A spus ea plangand usor.
-Mersi mama.Dar ce e cu sentimentalismele in camera asta?Am intrebat eu.E sfarsitul anului oameni buni …Trebuie sa radem nu sa plangem.
Toti au inceput sa rada.
Dup ace m-au imbratisat si parintii lui Andrew s-au retras folosind o scuza de genul”Trebuie s ail vedem sip e Andrew , ne intoarcem in jumatate de ora”.
Ne-am asezat pe canapeaua din sufragerie si am observat cum Jeremy statea singur pe fotoliu.
M-am uitat la el si parka imi spunea din priviri ca ceva rau s-a intamplat.
I-am facut semn ca putem vorbi mai incolo si el a inteles si s-a dus in camera lui.
-Deci….Elena….A spus Damon…Cum ai petrecut vacanta?
Ce puteam sa le spun ca am stat zi de zi cu Andrew?Nu!
-Aaa…In mod placut?Mi-a iesit ca o intrebare.La dracu’!
-Ma bucur!A spus mama mangaindu-ma pe cap.
-De ce va-ti intors mai repede?Am intrebat eu curioasa.
-Pai….Vroiam sa petrecem mai mult timp cu voi darn u prea putem…avand in vedere ca pe 2 Ianuarie pleci din nou la bloc si al liceu cu Andrew….Apropo de el …L-ai vazut vacanta asta?A intrebat ea cu o fata ca sic and ar vrea sa ma descoasa,
Stia ca nu o sa reuseasca dar macar a incercat.
-Nu…Am spus eu…Cred…ca a facut sarbatorile cu baietii de la liceu.
-Ok….O Doamne!Noroc ca am reusit sa gatim cate ceva la bloc!A spus mama.
M-am uitat la ea cu o privire intrebatoare.
-Of bine , bine , m-ai prins.Ne-am intors acum doua zile si am gatit cate ceva la bloc si le-am adus aici.Ma duc sa asez masa apropos.
-Esti imposibila , am spus eu razand si urcand scarile spre camera mea.
-Elena?A intrebat Damon.
-Da?Damon?
-La ora opt ajung invitatii.Ai vrea sa cobori tu sa ii primesti?
-Desigur.Pana la opt voi fi gata.
Chiar atunci telefonul imi suna.Aveam un iPhone cu acte in regula.Lol.Era unul dintre acele telefoane noi cu Toch-Screen.
Era un mesaj de la Andrew:
“Au venit ai mei!”Super”!Intri pe mess?”
Am ras incet si am fugit repede pe scari .Am trecut pe langa camera lui Jeremy si atunci mi-am amintit de el.I-am trimis mesaj lui Andrew:
“Jer , are probleme….:(Ma duc sa vorbesc cu el air apoi vorbim ok?”
Am primit mesaj imediat incapoi:
“Desigur!:-*:-*”
Am batut la usa lui Jeremy si am intrat .Jereym state ape pat si plangea.Hopa nu era de bine….
-Jer…Am spus eu luandu-l in brate.Shh…sunt aici…shh…Ce s-a intampalt?
-Ei bine…Ti-am povestit despre Samantha?
Eu am dat din cap in semn ca da si el a continua.Samantha era iubita lui Jer.
-Ei bine…I-am promis ca vom petrece sfarsitul anului impreuna.Si nu le pot spune mamei si tatei pentru ca …nu vor intelege.A spus el plangand in umarul meu.
Iar atunci mi-a venit o idée brilianta.
-Am o idée.Am spus el facndu-l pe Jeremy sa ma priveasca.Dar o sa fim pedepsiti pe viata.Am ras eu.
-Accept!A spus el chicotind.
Stiam cat de mult o iubeste Jeremy pe Samantha si cat ea il iubeste pe el asa ca se merita.
-Dute , fa un dus sin e intalnim aici in 20 de minute ok?Te imbraci iti iei tot ce iti trebuie si am astepti.
-Ok.A spus el luandu-si catevba sticle in baie cu el.A intrat iar apoi a scos capul pe usa.
-Arati bine…Numai cu halatul.
Hopa.Uitasem complet ca eu sunt imbracat numai cu un halat.
-Hei.Am spus eu razand,Sunt sora t ace dracu’?
-Glumeam , rusinoaso.A zis el razand.
-Mi-am dat seama.Ne vedem in 20de minute.
-See ya !
-Bye !Am spus eu iesind din camera lui si alergand pana in camera mea.
Cand am ajuns aici am incuiat usa in spatele meu , m-am imbracta cu hainele de pe pat , am luat le ptopuld e pe birou si l-am deschis ep pat.
Am intrat pe mess si am observat ca toti erau online.
“Hei”-A tastat Andrew.
ELENA:Salut starinule!:)):))
ANDREW:Jeremy e ok?
ELENA:Nu prea…LLDar va fi in curand …te asigur….:)):))
ANDREW:Iti vine sa crezi cat mai e pana la opt?
ELENA:Nu chiar dar…trebuie sa asteptam pana cand san e vedem sau…
ANDREW:Ce?:S:S
ELENA:Am o idée.
ANDREW:Si care e aia?:))
ELENA:O sa vezi…
Am inchis leptopul , mi-am luat geaca , am deschis geamul si am sarit direct pe copacul care ne despartea.
Andrew a deschis imediat gemul si m-a tras inauntru sarutandu-ma.
-Hei!A spus el.
-Salut!A zis eu mangaindu-I parul.
Ne-am asezat pe canapea si eu am inceput sa ii povestesc tot ce s-a intamplat cu Jeremy.
-Oh my god…Am spus eu ridicandu-ma repede.Am uitat de Jer.Cat e ceasul?
-Aproape 19.
-Oh…e bine…Trebuia sa ma intalnesc cu el la 19.Oricum ….trebuie sa plec…
Am scos capul pe fereastra si numai picioarele imi ami ramasesera inauntrul camerei lui Andrew.
El mi-a dat incet o palma la fund soptindu-mi:
-Esti destul de sexy imbracata asa…
Cand m-am uitat la el era imbracat cu o pereche de pantaloni scurti albi si un tricou tot alb.
-Si tu…Dar asa vii imbracta?
-Nup.O sa vezi …A spus asta si a inchis geamul.Mia-m dat ochi peste cap si am deschis geamuld e la camera mea intrand in ea.Mi-am dat geaca jos si am mers repede spre camera lui Jer.
Am ciocanit la usa si el a raspun imediat:
-Dcaa esti Elena intra!
Cand am intrat era imbracta super..Adica wow….Niciodat nu l-am vazut pe Jer imbracat asa de …elegant…
Purta o pereche de blugi negri , un tricou alb si un sacou tot negru pe deasupra.
-Ce ?!Mia-m pus pantalonii invers?A intrebat el razand.
-Nu …Jer…Arati…wow…
-Mersi Elena!A spus el si tu arati bine.
-Thanks!Acum…L-am luat de mana si i-am spus:
-Vezi copacul acela mare?I-am spus eratandu-I spre copacul dintre camera mea si a lui Andrew.
-Aha , a spus el .
-Te urci pe el , cobori incet si cu grija pe el si astepta…
Am fugit spre camera mea si am laut cheile de al masina mea care era un BMW destul de dragut.
Am intrat din nou in camera lui Jer care zambea ca un tantalau.
-Intri in masina mea si pleci sa te intalnesti cu Samy.Inteles?Te rog frumos ai grija de tine si de masina.
-Sigur ca da!A spus el luandu-am in brate!Nu vrei sa viis it u?
-Nu ..mersi…cred ca stau acasa in seara asta.Aaa da sin u uita pana al 11 maine dimineata esti acasa inteles?
-Da sefa’! Mersi mult.Apropo cum merge cu Andrew?
Eu doar am afisat un zambet mare pe fata si Jeremy si-a dat imediat seama.
-Wow!A spus el.Imi spui cand ma intorc , de accord?
-De accord!Dar hai du-te , inainte ca mama si Damon sa isi dea seama.
-A iesit pe geam iar apoi s-a intors:
-Stai un pic.A zis el de-a dreptul fericit..
Mi-am dat ochii peste cap si el a continuat:
-Tu ce scuza o sa folosesti?O sa observe ca lipsesc.
-Vad eu…Hai du-te Sam te asteapta.
-Mersi inca o data , pustioaico!
-Pa!Am zis eu razand inchizand geamul si incuind usa dup ace am iesit din camera lui Jeremy.
Am coborat scarile si am dat nas In nas cu mama:”
-Hei…mama…Am spus eu.
-He …Elena….Unde e Jeremy?
-Aaa…Nu se simte bine…Ramane in camera lui in seara asta..
-Ohhh Doamne…Ma duc pana la el…
-Nu nu nu!Am spus eu oprind-o…
-Elena ce se intampla?A intrebat mama serioasa…
-Nu vrea sa vada pe nimeni , decat pe mine.
-Oh… bine…Aveti un moment de fratie nu?A spus ea In soapta.
-Aaa….da….fratie…super…eu si Jer…da….
-Ok….
Mamam a coborat din nou scarile si eu am urcat in camera mea si m-am incuiat acolo.
Mi-am piptanat parul si l-am prins intr-o coada , pe la mijlocul capului si apoi m-am machiat un pic.
Am aruncat un ochi la ceasul de pe noptiera patului care indica 19:58.
“Super”!Invitatii veneau in 2 minute si eu trebuai sa ii primesc.
M-am incaltat repede cu o pereche de tenesi albi si am coborat jos unde totul arata perfect.Un brad pe care nici nu steam ca il avem statea in mijlocul casei impodobit cu de toate si amsa arata super.Nici nu am apucat sa ma gandesc bine la cate lucruri erau acolo ca deja cineva suna la usa.
M-am repezit pana acolo si am raspuns .
Erau parintii lui Andrew impreuna cu iubitul meu(de care niciunul dintre toti cei de fata-ma refer la parintii nostril nu stia).
-Ne-am luat in barte , iar acnd veni randul lui Andrew a fost cel ami dificil lucru facut vreodata.
Avea acel miros specific lui de portocale si scortisoara cu care ma inebunea.
Imbratisarea noastra a fost mai mult o inclinare si o starngere usoara , pentru ca daca il luam in brate cu totul nu steam daca ma voi putea opri asa ca m-am limitat la atat.
Au aparuti si alti invitati Cum ar fi colegii de-I amimaei si ai lui Damon de servici.Din cand in cand ma mai uitam al Andrew care se uiat tot la mine.
-Andrew!A tipat mama sa la el.Du-te si ajut-o pe Elena.Nu sta ca nesimtitul jos.
El si-a dat ochii peste cap si a venit spre mine punandu-si o man ape talia mea.Se pare ca era destul de deent asa ca m-am gandit ca nu ar avea cu ce sa ma supere chestia asta.
Urmatorii care au venit au fost Sebastian impreuna cu parintii lui si inca cativa prietenii.
Se uita cu o ura nemarginita la Andrew care chiar m-a facut sa ma incrunt.Andrew m-a tras si mai aproape de el in timp ce ii primeam pe ceilalti invitati politicos.
Pe la 21:00 toti invitatii erau in casa si eu am alergat pana in camera mea .
M-am inchis acolo si apoi am auzit o bataie usoara in usa.
Am deschis usa si acolo statea el.Imbracat cu o pereche de blugi u n tricou alb si un sacou negru.Parca ar fi vorbit cu Jeremy si s-ar fi sfatiut cu ce sa se imbrace.:)):))
A intart atat de repede si m-a lovit cu asa o forta de usa incat ncii nu am avut timp sa reactionez.A inceput sa ma sarute pe buze , dur si pasional , eu ducandu-mi mainile in parul sau.
Gfaiam si gemeam atat de tare incat daca muzica nu urla jos sunt sigura ca cineva ne-ar fi auzit.
Deodata auzim doua batai in usa.
Andrew s-a asezat repede pe pat si si-a scos BlackBerry-ul din buzunar incepand s ail butoneze.
E m-am asezat pe canapea si mi-am scos iPhon-ul butonandu-l.
-Intra!Am spus eu.
Sebastian intra incet inchizand usa dupa el.
-Hei!A spus el.
-Salut!Am spus eu si Andrew al unison.
-Sa asezat ep fotoliul tip sac din camera mea si a spus:
-Andrew…Imi pare rau pentru cele intampalte cu Rebeca…
-Taci…A spus Andrew….Nu imi pasa de Rebeca….Radea acum…Face vrei cu ea…
-Mersi frate , a spus Sebi ridicandu-se si batand palma cu Andrew.
Am vorbit vreo ora despre toate prostiile care se intampalu pe la scoliile noastre razand cu gura pana la urechi .Se facuse aproape 23 asa ca am coborat sa mancam ceva .
M-am asezat langa Andrew pe canapea.Am trecut pe deasupra lui pentru a putea ajunge la locul meu , dar el a inteles cu totul gresit.A gamut usor si si-a dat capul pe spate.
Am chicotit usor si m-am asezat la locul meu.Toata lumea dansa usor pe melodia Leona Lewis-I see you
(linkul de la melodie aici : http://www.youtube.com/watch?v=HGChoFxzhTE)
“I see you
I see you
Walking throught a dream
I see you
My light in darkness breathing hope of new life
Now I live throught you and you throught me
Enchating
I pray in my hart that this dream never ends
I see me throught your eyes”
Andrew s-a uiatt cu atata dragoste si blandete in ochii mei , rugandu-ma din priviri ceva ce nu imi dadeam seama.
Sebastian veni spre mine incet.
-Elena ai dori sa dansezi?
-Mi-a r face mare palcere am zis eu.Imi acorzi acest dans?L-am intrebat pe Andrew.
El a ras si a raspun :
-Yeah!
Ne-am ridicat de ep canapea si am incaput sa dansam usor in timp ce Andrew imi fredona in ureche.
“Living throught life , flying high
Your life shines the way into paradise
So I offer my love as a sacrifice
I live through your love
You tech me how to see
All that’s beautiful”
Si fix atunci am auzit-o pe mama cum se bucura:
-Haideti , haideti !La nuamratoarea inverse.
Mia-m laut geaca de sus , Andrew si-a luat geaca lui sin e-am indrepatt spre iesirea din casa unde toata lumea se ingramadea.
Andrew si-a pus o aman peste umarul meu si am inceput cu totii sa numaram:
-10.9.8.7.6.5.4.3.2.1…..Happy New Year!Primul cu care m-am sarutat pe obraz a fost normal Andrew.Apoia au urmat ceilalti.
Am intart in casa si eu m-am asezat intre mama si tatl lui Andrew.
-Nu vreis a fii nora mea , Elena?A intrebat ea razand.
Am ras si mai tare si mi-am dat ochii peste cap.
-Nu pe buen….de invatat inveti…de agtiti , gatesti , cu Andrew te intelegi….Apoi toti au inceput sa rada.Nici macar nu stia cata drepate are.
M-am indrepatt spre locul in care Andrew statea in picioare si i-am spus ce s-a intamplat cu amam lui .Apoi ca deodata ii aud pe toti strigand:
-Sarut!Sarut!Sarut!
Ma uitaam la ei uimita asa cum se uita si Andrew , toti indicandune san e uitam in sus.
Laa dracu’!!!!Vasc!!!Asta e….daca eram singuri era mai bine dar e bine si asa.
Ne-am apropiat unul de altul sin e-am sarutat dulce prêt de o clipa iar apoi am adancit din ce in ce ami mult sarutul , si oprindu-ne bineinteles considerand ca este prea mult.
Dupa asta am ras tot restul serii , am baut sampanie si am mancat.Pe la 7 dimineata mi-am facut un dus m-am imbracat in pijamale si m-am culcat.

2 comments:

frumos frumos frumos :X:X:X:X mai ales sarutlul sub vasc :X:X:X
deabea astept urm cap :X:X:X:X
pwpiki :*:*:*

 

am recuperat..... ai scris ceva... :O
e grozav.... superb... si interesanta ideea cu vascul, cu cabana...etc...
ideea e ca toate sunt geniale:X
de abia ajtept next
vacanta placuta si spor la scris:*

 

Trimiteți un comentariu