Capitolul 26 din fikul If is my life...I will live it in my way...

Capitolul 26
Save
Perspectiva lui Andrew


Elena era concentrate la drum in timp ce eu am dat drumul la radio.Pe Vibe Fm normal ca auzei numai melodiii de club …
Mi-am sprijinit capul de gem si am oftat incet.
Deodata Jeremy imi facu semn sa am duc sa stau cu el in spate.Am fost destul de mirat pe moment , dar apoi mi-am revenit.M-am ridicat incet si am pus un picior in spate.
-Hei!A spus Elena in timp ce eu radeam si ma chinuiam sa ma duc in spate.Mi-a dat incet o palma la fund , cu fata inca la drum razand odata cu noi.Dupa 1001 de ani am ajuns in spate unde m-am asezat mai aproape de Jeremy.
-Asculta-ma bine!A spus Jer cu un spirit de gluma.
-Ce e?!?!Am intrebat eu devenind serios , el urmandu-mi exemplul.
-Soramea , te iubeste!Spusese el in soapta ca numai eu s ail aud.Chiar prea mult pentru binele ei!A continuat Jer.Asa ca daca o ranesti o singura data , oricat de putin…Vei avea de-a face cu mine.
-Asculta Jeremy , am soptit eu.Eu o iubesc enorm pe Elena.Nu imi pot da seama cum as putea vreodata sa o ranesc.Stii de ce?Pentru ca sentimentele mele pentru ea sunt prea puternice pentru a ma lasa sa o ranesc.Numai daca ma gandesc la chestia asta , ca eu as putea-o rani vreodata , imi vine sa imi rup inima in doua.
-Frate , tu chiar esti indragostit!A spus Jeremy jucaus dandu-mi un pumn usor in umar.
Am inceput amandoi sa radem usor.
-Hei baieti !A spus Elena dintrodata.Trecem pe la Samantha sa o luam?
-Mai intrebi?A spus Jer razand.
-Ok , Jer!A spus ea razand.O suni tu?
-Desigur.Spune-I ca ajungem in 5 minute la bloc la ea.
-Ok.A raspuns Jeremy.
Jeremy a apelat repede.
-Alo , Samy?Mergem in “Save”vii cu noi?.............Aaaa ok……..Da , bine , hai ca in cinci minute ajungem….Si eu te iubesc!....Pa!
-Am inceput sa rad destul de tare ca Jeremy sa se incrunte un pic.
-Si ziceai de mine ca sunt indragostit!Am zis eu razand.
-Taci din gura , Romeo!A spus el luandu-ma la bataie in joaca.
Am inceput san e lovim usor facand masina sa se zgaltane usor.
-Hei , hei , hei , amorezilor!Ne-a interrupt Elena.Fara batai in masina mea , clar?
-Da doamna!Am spus noi al unison potolindu-ne.
-Doamna , Andrew?!A intrebat Elena fixand oglinda in asa fel incat sa am vada.
Hoap am dat de naiba !!!!Stiam la ce se refera!!!La dracu’!O sa o faca din nou!!!


Perspectiva lui Jeremy


Am vazut cum fata lui Andrew se transforma din una amuzanta intr-una speriata.
-Elena….te ro…
-Shh , Andrew , ciocu’ mic!
Hopa ce l-o fi facut pe Andrew sa reactioneze aici.
Am observat cum deodata Elena opreste masina si Samantha intra in masina.Mama arata bestial ca intodeauna!
-Salut!I-a spus ea Elenei , sarutand-o pe obraz.
-Hei!A zis Elena razand.
-Deci …eu sunt invizibil sau ce?Am intrebat parand suparat.
-Nu esti invizibil de loc, a spus Samy sarutandu-ma o data pe buze.
Asa mai merge!!!

Perspectiva Elenei


Ohh , Doamne ce porumbei ami sunt si astia!Am condos ca o nebuna pana in “Save”,
-Ok , pustilor , am spus eu uitandu-ma la Samantha si al Jeremy dup ace am oprit masina.Distrati-va.
Nici nu am apucat sa termin caci deodata ei erau afara disparand prin multime.
-Ok…am spus eu razand si dandu-ma jos din masina.
Am incuiat masina sic and m-am intors , Andrew m-a trantit dur de masina zambind si sarutandu-ma dur si pasional.
-Mi-a fost dor de tine!A spus el!
-Da ai dreptate…Nun e-am mai vazut de…..cateva ore?Am intrebat eu razand.
A chicotit incet , m-a luat de amna si am intart incet in “Save”.
Wow , eera mult mai super decat de obicei, luminile dansau precum oamenii din club.
-WOW!Am spus impreuna cu Andrew , amandoi o data.
Ne-am asezat la o masa si am stat acolo de vorba despre temele pe care trebuia sa le facem ptr al scoala.
-ELENA SI ANDREW!!!!
Ne-am intors repede si i-am vazut pe Raluca , Paula , Cosmin si Stefan uitandu-se la noi uimiti.
-Ce faceti , bai?A intrebat Raluca.
-Bine!Am raspuns eu.
Am inceput sa vorbim despre cum ne-am petrecut timpul liber si despre ce am facut la sfarsit de an.
Nu stiu de cat timp vorbeam cred ca vorbeam de cateva ore cand ne-am gandit sa dansam un pic.
Dj-ul a pus melodia Complicated-Avril Lavigne.
Andrew m-a laut in barte si am inceput san e leganam usor pe ritmul melodiei.
(linkul de la meldoie este in capitolul trecut)
Deodata melodia se schimba intr-una rock , iar noia m inceput san e miscam exact pe ritmul ei.
Cand am considerat ca este de ajuns ne-am asezat inapoi la masa si am comandat 8 shot-uri de tequila.
-Hai?Cine se duce sa le aduca?A intrebat Raluca.
-ELENA!Au strigat toti.
-Off , bine.
M-am ridicat de pe canapea si m-am dus spre bar.
-Cele 8 shot-uri de tequila , am spus eu.
-Imediat papusa , a spus barmanul.
Frate era chair dezgustator.M-am uitat spre Andrew care mi-a facut cu ochiul.
-Uite aici !A spus barmanul punand o mica tava cu 8 pahare micute pe masa.
-Mersi!Am spus eu luand tava in maini si vrand sa am ridic.
Dar nu reuseam , nenorocitul am tinea de mana.
-Auzi?A intrebat el.Nu vrei?Noi doi , si o camera de hotel?
-Screw you.Am spus eu plina de venin.
-Ascula bine , tarfo.A spus barmanul trantindu-ma de abr si aruncandu-se deasupra mea , paharele cazand pe jos si spargandu-se.
-Cand eu vreau ceva , a continuat el , obtin ceea ce vreau.Asa ca….
A inceput sa imi descheie fermoarul de la blugi.
La dracu’!!!!Era nebun.
-Lasa-am in apce!Tipam eu incercand s ail indepartez.
-Hei , spuse se Andrew venind si dandu-I un pumn nemernicului.
M-a ajutat sa am ridic si m-a strans tare in brate.
Cosmin si Stefan il tineau pe nemernicul care acum se zbatea , probabil pentru a ajunge la mine, am presupus.
Andrew tremura de furie.
-Andrew , plecati!Tipa Stefan.
L-am luat pe Andrew de mana ne-am laut gecile si am intart repede in masina.
Obseravam cum el inca tremura de furie asa ca am pus o amna pe capul lui.
-Andrew!Am soptit eu…

2 comments:

W-O-W tipul ala chiar are tupeu!!!da-mil mie ca il castrez de nu o sa mai vada o ea in camera de hotel niki cand or zbura porci :)))
in rest a fost fenomenal :X:X:
stiu ca sunt nerabdatoare da pe cand urm??:X:X:
pwpiki :*:*:*

 

pervers nenorocit... Andrew trebuie sa aiba nervi de otel dak la lasat in pace... e atat de minunat sa imi imaginez ce ii fac probabil restul.... :D

in orice caz e minunat... :X

 

Trimiteți un comentariu