Capitolul 25 din fikul If is my life...I will live it in my way...

Capitolul 25
E pedeapsa , nu e pedeapsa
Perspectiva Elenei



Era aproape 11 cand telefonul canta ca nebunul :
“Lay where you’re laying
Don’t make a sound
I know they’re wathching
They’re wathching”
Stiam cine ma suna…Era Jeremy…Numai el avea mewlodia asta pe telefonul meu.M-am ridicat din pat si am inceput sa caut telefonul prin camera dar nici urma de el…
Melodia tot suna:
“All the commotion?
Has people talking
Talking”
Unde dracu’ l-am pus?Si atunci mi-a venit ideea.Am fugit spre baie in timp ce telefonul tot canta:
“You
Your sex is on fire”
(melodia “Sex on fire”-King of leon , linkul aici : http://www.youtube.com/watch?v=zbEqiKTzyAA)
L-am gasit intr-un buzunar din blugii de aseara.
Exact la cine ma gandeam ca poate fi:
:Hei , Jer!Am spus eu somnoroasa asezandu-ma pe canapea.
-Hei!Am nevoie de putin ajutor…
-Ce s-a intamplat?Am intrebat eu usor speriata.
-Nimic , doar ca nu stiu cum sa ajung inapoi in camera mea …
-Urca-te inapoi in copac si fa o saritura mare pan ape balconul meu iar apoi poti sa sari pena la balconul tau…
-Oh…nu m-am gandit la chestia asta…Mersi!Vorbim ami incolo ok?
-Ok…dar stai…
-Ce?A intrebat Jer.
-Masina e in regula?
-Da , Elena.A spus el razand.
-Ok.Bye.
-See ya.
Am luat telefonul , l-am pus pe noptiera si m-am bagat incapoi in patura.Am auzit cum Jeremy aterizeaza usor pe balconul meu si apoi pe al lui si am zambit.
M-am culcat inapoi , doar ca peste vreo ora sa ma trezesc din nou din cauza telefonului.
“Wha-wha-wha-wha-what did you say?
Mmmm whatcha say
Ooh that you only meant well?
Well of course you did
Mmmm whatcha say”
(melodia Whatcha say-Jason Derulo , linkul aici : http://www.youtube.com/watch?v=pBI3lc18k8Q)
-Da?!Am spus eu obosita de-a dreptul.
-Iubita ‘ ce faci?
-Ioana!Hei !Am spus eu ridicandu-ma in capul oaselor.
-La multi ani!
-Ohh , thanks!La multi ani si tie!
-Mersi!Aaa?Vorbim ami incolo?A intrebat ea.
-Desigur!See ya!
-See ya!
Am pus telefonul din nou pe noptiera , si m-am ascuns sub patura iar exact supa o jumatate de ora telefonul suna din nou…
“S.O.S.
What’s up girlfriend
Something’s going on
You got a look about you
Tell me what’s wrong
Is that your boyfriend?
All up on a girl on the floor
We gotta dance now”
(melodia S.O.S.-Jordin Sparks , linkul aici : http://www.youtube.com/watch?v=LU80l4PkHB8)
-Alo?Am intrebat eu enervate la maxim de atatea telefoane.
-Hei , Elena !
“Super” , Paula!
-Salut!
-Hei , posomorato , la multi ani.
-Thanks!Am spsu eu Si tie.
-Ohh , multumesc!Stai 2 secunde am duc s ail bat pe Cosmin , vorbim mai incolo ok?
-Sigur!Pa!
-Bye!
Am dat telefonul pe Silent si m-am culcat inapoi .Am mai dormit pana la 17 si apoi m-am trezit.
Eram transpirata toata , darn u prea aveam chef de un dus chiar acum.
Mi-am laut halatul peste camasa mea galbena si am iesit din camera.
M-am intalnit pe scari cu Jeremy care mi-a spus:
-Ne astepta ai nostrii jos…
-Ce sincronizare!!!Am spus eu dandu-mi ochii peste cap si razand.
Jeremy mi-a dat un pumn in umar in joaca.
-Au!Am zis eu razand si exageran normal.
Am ajuns in sufragerie sin e-am asezat pe canapea unul langa altul , s-au mai bine spus lipiti unul de altul.
-Ok!Voi doi…Au spus mama si Damon venind si stand in picioare in fata noastra.
-Ce?!Am zis noi al unison.
-Jeremy unde ai fost aseara?A intrebat Damon.
-In camera mea?!Mi-a fost rau?!
-De ca ma minti , baiete?A spus Damon radicand palma la Jer.
Eu si Jeremy ne-am laut in barte parand speriati si am inceput sa strigam:
-AAAAAAAAA!!!!
Dupa aceea am ras sia m batut palma .
-Jer unde ai fost?A intrebat mama.
-In camera mea!a spus Jeremy razand.
-Ok ….Elena?Unde a fost Jeremy?
-In camera lui!Am raspun eu automat.
-Ok…A spus Damon , daca nu vreti san e spuneti ….SUNTETI PEDEPSITI AMANDOI!A tipat el.ELENA , 2 ZILE FARA iPod.
-CE?!?!Am tipat eu.STII CA NU POT TRAI FARA EL!
-Va trebuii sa incercis a nu mori doua zile!
-Off , la dracu’!Am mormait eu.
-Ce ai spus , domnisoara?A intrebat mama.
-Nimic.Am scuipat eu.
-Asa credeam si eu.Iar tu Jeremy , a continuat ea…Fara iPod , MP3 si MP4 2 zile.
-Cred ac glumesti!A raspuns Jer!
-Tinere , vrei sa ramai fara el o luna?
-Ok , ok, A spus Jeremy.
Am fugit amandoi sus si am adus tot ce era de adus.
-Mama!
-Da , scumpo?A spus ea.
-Eu cand am duc la bloc?Am intrebat eu.
-Ohh , da am uitat sa iti spun…Maine seara cred ca plecati.
-Ohh bine.
-Dar daca vreti sa iesiti in seara asta nu avem nimic in potriva.Si tu si Jer.
-Aaaa , bine .Eu cred ca ies un pica mi tarziu intr-un club sau ceva.
-Ok , scumpo.
Am urcat repede scariel si am mers diresc in camera lui Jeremy.
I-am spus ce s-a intamplat si el nu a stat prea mult pe ganduri.A si fugit in baie pentru a face un dus , ca apois a se intalneasca cu Samy.
Frate ce indragostit era baiatul asta , mi-am spus eu in timp ce mergeam spre camera mea.
Cand am ajuns aici am observat ca telefonul suna ca descreieratul de sub perna.
“Chill out
Whatcha yellin for?
Lay back
It’s all been done before
And if you could only let it be you will see…”
(melodia Complicated - Avril Lavigne , linkul aici : http://www.youtube.com/watch?v=VQXfexNVPSs)
Stiam cine e normal..
-Hei , Andrew!Am raspuns eu fericita.
-Salut , somnoroso , te-am sunat de vreo stai sa numar 1 , 2 , 3 eee am pierdut numaratoarea de la 3.A spus razand.
-Wow cam mult ai numarat.
-Ai drepatte.
-Vrei sa iesim undeva in seara asta?Am intrebat eu.
-Aaa …da sigur…de ce nu?
-Ok..,trec pe al tine intr-o ora?
-Yeap.See ya.
-Bye , am spus eu.
M-am uiat la ceas si era aproape 19.Am deschis leptopul sa vad cine canta azi in “Save”-clubul in care ne ducem de obicei, sia m avzut ca vine nu stiu ce dj.In fine….trebuie sac ante ceva colo nu?
Am inchis leptopul si am “intat “ un pic in dulap sa imi caut ceva haine.
Am gasit o pereche de blugi starmti , un tricou cu maneci lungi rosu care trecea de fund si statea mulat si o pereche de cizme lungi albe fara toc.
Mi-am luat samponul , balsamul si gelul de dus in baie si m-am bagat imediat sub dus.
Dup ace am iesit m-am amchiat mi-am uscat p[arul , l-am prins intr-o coada ridicaata la jumatatea capului(ca si in seara trecuta) , m-am imbracat mi-am luat al revedere de la ai mei si am iesit pe usa.
Afara m-am intal;nit cu Jer care mi-a dat cheile de al masina, am urcat cu el in masina si l-am sunat pe Andrew.Mi-a inchis si a urcat imediat in masina.
-Hei , strainule !Am spus eu.
-Salut!Unde mergem ins eara asta?A intrebat el.
-In “Save”!
-Super !!!!Au strigat Andrew si Jer la unison.


3 comments:

ce tare a fost...... amuzant ca de obicei, imi place..... dupa cum spuneam are de toate... e superb... stiu ca abia l-ai scris pe acesta si stiu ca sunt egoista, dar de abia il astept pe urmatorul :X

 

Doamne ce tare :))
"-Ok ….Elena?Unde a fost Jeremy?
-In camera lui!Am raspun eu automat.
-Ok…A spus Damon , daca nu vreti san e spuneti ….SUNTETI PEDEPSITI AMANDOI!A tipat el.ELENA , 2 ZILE FARA iPod.
-CE?!?!Am tipat eu.STII CA NU POT TRAI FARA EL!"
am ras de am cazt sub scaun :)))
foarte frumos :X:X:X:X
pe cand urm? :X:X:X
pwpiki :*:*:*

 

Cred ac in seara asta sau maine .Multumesc mult ca am sustineti...Xo xo Alma

 

Trimiteți un comentariu