Capitolul 29 din fikul If is my life...I will live it in my way....priam parte din capitolul 29 cel putin...

Capitolul 29

Restul orelor

Perspectiva Elenei

Am iesit de la spor , si m-am dus in vestiare pentru a ma schimba in uniforma mea plictisitoare.

-Cum de ai avut curajul asta?A intrabat Gaby venind spre mine.

-Ei bine…Am inceput eu….ma stii pe mine ca imi trebuie curaj?

El doar au ras in timp ce ne imbracam in uniforme.

-Frate’ sa imi bag picioarele , m-am dezobisnit cu tocurile astea de la cizme si ma dor atat de tare picioarele….S-a plans Raluca…

-Da…mai ales ca stilul tau e sport , a ras Paula de ea.

Raluca a scos limba ca un copil de clasa a doua si eu am chicotit dandu-mi ochii peste cap.

-Chiar ca…mi-am amintit eu …Am uitata sa vorbesc cu profa despre echipamentele de sport…Eee lasa vorbesc ora viitoare.

-Ok!Au spus toate fetele radicand din umeri.

Imi trageam fermoarul de la cisme in timp ce am simtit cum telefonul imi vibreaza.

-Alo?Am raspuns eu dandu-mi parul intr-o paarte a capului.

-Elena?

-Da?Am intrebat eu incruntandu-ma putin.

-Sunt barmanul din “Save”.

-WTF?!?!(What the fuck?!?!)

-Da da da.Se pare ca o sa ne vedem ami des…A continuat el..

-Ce?!

Nu am apucat sa termin ce vroiam pentru ca déjà imi inchisese telefonul in nas.Si a apelat cu numar ascuns.Sa imi bag piciorul.

-Ce s-a intamplat , Elena?A intrebat Paula aseandu-se pe banca langa mine.

-Nimic!M-a sunat doar idiotul de barman din “Save” sa mannce rahat spunand ceva de genul “o sa ne vedem mai des”.

-Da-l dracu’!A spus Paula ridicandu-se.

-Asta si faceam!Am zis eu ridicandu-ma de pe banca si iesind din vestiar.

-Hei!A spus Andrew stand sprijinit de perete cu mainile incrucisate la piept.

-Salut!Am zis eu zambind.

L-am luat de mana si am alergat pana la dulapuri unde am observat ca Rebeca arunca niste carti din dulapul ei roz…ohh da , am uitat sa spun…Rebeca este singura care are dulapul roz pentru ca se crede cea mai tare…Mia-m dat ochii peste cap cand am vazut scena aceasta.

-NU POT A CRED!!!!!!!!!Tipa ea.PARUL MEU!!!!!!!!!!!!!!!DIN NOU!!!!!!!!!!

Ohh , Doamne nu o sa invete niciodata ca nu trebuie sa se puna cu mine.

Andrew si-a lasat barbia pe umarul meu si mainile lui se odihneau pe talia mea.

Perspectiva lui Andrew

Priveam impreuna cu Elena circul pe care Barbie il facea.

Iubita mea a oftat multumita as putea spune….si s-a indreptat spre dulap pe care l-a deschis.

I-am urmat exemplul si mi-am bagat echipamentul de sport in dulap.

Am observat cum Elena trage cu ochiul la poza ei de pe dulap…Totusi daca ma gandesc bine , toata lumea are o poza cuc ate cineva sau cu el insusi in dulapul de la scoala.Pana si eu am una cu mine.

-Ce avem ora urmatoare?M-a intrebat Elena , rupandu-ma din ganduri.

-Isorie.Am spus eu plictisit , numai de la numele acelei ore.

-Frate!A inceput Elena sa se planga.Ora aia este atat de plictisitoare incat ar trebuii sa se numeasca ora de somn.

Eu doar am ras , dar zambetul mi-a pierit repede de pe fata , cand am vazut cum proful sta exact in spatele Elenei in tacere.

Ma uitam uimit si usor speriat la el , dar Elena…nu avea nici o treaba.Da-I inainte!Si nici nu aveam cum sa ii spun sa taca din gura pentru ca proful mi-a facut sat ac din gura.

-Frate , o sa ii spun profului de isorie sa…Continua Elena.

-Sa ce , domnisoara Gilbert?A spus proful uitandu-se la ea.

Elena s-a intors speriata si a inceput sa se balbaie in timp ce eu mi-am bagat capul in dulap si incercam sa imi stapanesc un raset.

-Sa…..imi explice…..lectia de azi…A spus Elena usor convingatoare..

-Ohh , domisoara Gilbert , chair va place materia mea?A intrebat profesorul impreunandu-si mainile si privind-o pe Elena cu multa …dragoste?!Ce dracu?!

-Daa……una dintre preferatele mele.

-Bine…stii ce ma mira?A intrebat proful.

-Ha?

A intrebat prietena mea in timp ce scotea cartile de istorie din dulap.

-Majoritaeta elevilor ar spune caste o materie plictisitoare , dar tu….

Mi-am scos sticla cu apa si am luat o guar mare din ea , dar nici nu am putut sa o inghit.

-Tu…a continuat profesorul…Ne poti reprezenta scoala la olimpiada de Istorie.

-Ce?!Am spus eu inecandu-ma cu apa.

-Domnule professor , a spus Elena zambind.Nu pot…am emotii si uit totul al olimpiadele astea.

-Aaa ok…Ne vedem la ora atunci .La revedere , domnisoara Gilbert.

-La revedere , domnule professor.

Cum proful s-a indepartat Elena izbucni intr-un ras isteric.

-Hei , ar fi mai bines a mergem inainte sa mai scoti vreo “perla” pe gura.

Am spus eu inchizandumi dulapul si puanndu-mi mana peste umarul Elenei.

-Auzi stii ceva?Chiar mi-ar placea la olimpiada de isorie.

-Si tu ce ai baut azi?Am intrebat-o eu razand in timp ce ne indreptam spre sala de clasa de la capatul holului.

-Nimic.Pe bune.Cafea azi dimineata.

-Cred ca esti bolnava , am zis eu razand.

-Taci din gura , a spus ea impingandu-ma un pic.

Am ajuns in sala de clasa si ne-am asezsat in banca noastra care era ultima de pe randul din mijloc.

Prietenii nostrii au ajuns la un interval de 10 secunde dupa noi , asezandu-se in bancile lor.

Raluca si Cosmin , tateau in ultima banca pe randul de la geam , Paula si Stefan s-au asezat in ultima banca de pe randul de la perete.

In fata noastre stateau Justin si Ioana , dar azi …Unde naiba era Ioana?

Elena vorbea cu Raluca despre nu stiu ce antrenamente iar eu m-am bagat in vorba cu Justin.

-Hei J. , unde e Ioana?Am intrebat eu.

-Ohh , pai ….m-a sunat si a spus ceva de genul : “Aaaa , Justin , aaa , nu ajung azi al scoala pentru ca aaa nu ma simt bine aa adica nu am chef de scoala azi aaa ne vedem maine aaa pa”

-Hei Ioana nu se balbaie frate!Am spus eu dandu-I un pumn in umar in joaca.

-Da stiu , a recunoscut el.Am exagerat putin dar ai intles tu mesajul textului.

-Buan dimineata , elevi!A spus proful intrand in clasa.

-Azi vorbim despre razboaiele din anul 1891(am zis un an la intamplare).

Eu mi-am scos telefonul , in timp ce Elena si-a bagat castile e sub camasa uniformei si a pus o singura casca intr-o ureche .A acoperit-o bine cu parul incat nu o putea vedea nimeni.

Eu am jucam pe telefon si era trecut de jumatatea orei cand deodata aud melodiile Elenei .

Iii canta Sakira-Did it again.Ohh super , ascula la maxim daca auzeam si eu si auzem versurile foarte clar.

Am tastat repede un mesaj in care scria :

“Uite…si mie imi place melodia asta dar nu vreau sa te prinda proful si sa te bage la detentie sua si mai rau…”

Elena si-a scos iPhon-ul din cizma si a citit mesajul zambind iar apoi trimitandu-mi altul inapoi.

“Hmmm , s-ar pute sa imi placa sa fiu al detentie , daca sunt numai cu tine”

Frate nu stia cat ma excita chestia asta?

-Iar acum!!!!!!Tipa profesorul.Sa vedem ce ati inteles din lectia de azi.

Elena si-a dat repede casca jos din urege si apoi a oprit repede iPod-ul.Era iPod-ul meu pentru ca ea nu il recapata pe al ei pana diseara mi se pare.

Eu am bagat repde telefonul in buzunar.

-Cate razboaie au fost in anul 1891?A intrebat proful.

Liniste.Liniste deplina.

-Gilbert?

-Multe?Adica foarte multe.A spus Elena zambind.

-Foarte frumos.Salvatore?A intrebat proful.Am auzit cat de bine ai jucat azi la sport , vrei sa lasi putin sportul sis a imi raspunzi la intrebare?

-Nu multumesc , domnule , sunt bine asa.Am raspuns eu.

-Ok…O sa va spun eu , dragi elevi …au fost…

Nici nu a terminat de spus ca déjà clopotelul sunase si scaunele scartaiau pe parceht in timp ce noi toti ne ridicam.

-Ne vedem la pranz.Am spus eu facandu-le cu mana prieenilor mei.

Am mers cu Elena pana la dulapurile noastre.

-Stii?A spus Elena in timp ce si punea cartile in dulap.Cred ca o sa schimb poza asta.A spus ea atingand cu un deget rama de la fotografia ei.

-Si eu o sa fac acelasi lucru.Am spus eu razand.

Elena doar a chicotit aruncandu-si cartile in dulap si incuindul.

-Pranzul?A intrebat ea.

-Sunt lihnit.Am raspuns eu razand.

Ne-am indreptat in liniste spre sala de mese de unde ne-am luat cate o tava si ne-am asezat la rand.

Elena si-a luat o salata in timp ce eu i-am luat tot o salata.

Dup ace am platit mancarea ne-am asezat la masa prietenilor nostrii.

Stateam la masa cu Paula , Stefan , Cosmin , Raluca , Justin , Ioana(care nu este azi) , Jeremy si Samantha.

Adevarul e ca …grupul nostrum s-a marit vizibil fata de cum era la inceput anului.

-Hei , guys!A spus Elena asezandu-s esi facnd usor cu mana.

Pe tot parcursul pranzului am vorbit despre orele plictisitoare de azi.

Clopotelul suna anuntandu-ne ca trebuie sa ne indreptam fiecare spre ora lui.

Mi-am luat la revedere de la Elena sis poi am vazut-o cum alerga spre dulapul ei , isi scoate lucrurile si se indreapta spre clasa in care avea biologia cu Justin , colegul ei de laborator.

Perspectiva Elenei

Ne-am asezat la locurile noastre normale , cand deodata il vad pe Justin intristandu-se.

-Jus , Esti ok?Am intrebat eu.

-Da…de ce nu as fi?

-Nus tiu…Am spsu eu…Ce s-a intamplat?

-E Ioana.A raspuns el intr-un sfarsit.

Justin putea fi amuzant tot timpul , dar cand vine vorba de probleme in dragoste …era unul dintre cei mai seriosi din lume.

-Ok…ce e cu ea?Am intrebat eu…

-Ei bine , eu chiar sunt….ei bien chiar sunt indragostit de ea .Dar ea nici macar nu observa.S-a plans Justin.

-O sa vorbesc eu cu ea , ok?Am incercat eu s ail calmez .

-Mersi!A zis el luandu-ma in brate.

-Nu ai pentru ce!

La ora de biologie era chiar foarte atenta .Pentru ca pur si simplu imi placea.Faza tare era ca la ora asta aveam un coleg pe nume Chuck , care tot facea pa mascariciul.

Nu stiu ce ne explica ea dar deodata il vad pe Chick ridicandu-se si intreband:

-Doamne vreau al baie.

-Chuck , stai jos mai sunt numai 10 minute din ora.Rezista un pic.

Profa se intoarce cu fat la tabla si peste vreo 2 minute Chuck ajunge la usa o deschide si iese spunand ceva de genul :

-Doamna , m-am scapt pe mine!

Toata clasa a izbucnit intr-un ras isteric.

Pana si profesoara.

2 comments:

imi placeee :X:X
"-Doamna , m-am scapt pe mine!" :))) dooamne tare asta :X:X:X
deabea astept cap urm :X:X
pwpiki :*:*:**:*:*:*

 

Stii?Faza cu :"Doamna m-am scapat pe mine" i s-a intamplat unui coleg de al meu...:)):)):))Xo xo Alma

 

Trimiteți un comentariu