Blog's B'day !

Hey , guys ! Silver si Laura-Maria din nou la taste ! Cum mai merge treaba pe aici ? Dupa cate se vede....e cam greu...;;) . Hmm , nici o problema ! Asa...nu stiu daca cumva ati observat ca pe data de 16 Decembrie 2010 blogul nostru face un anisor de cand e printre noi !!! Dumnezeule , de repede a trecut timpul ! (Mda...ciudat , dar am inceput sa ma simt batrana) . Bun ! Cu ocazia zilei de "nastere" a blogului ne-am gandit sa facem un concurs , ca tot nu am mai facut de mult .
Tema concursului este un One Shot ... Bineinteles ca voi o sa il scrieti ! Noi o sa dam doar titlul . Asa ca lasati-va imaginatia sa zboare ! Ok...titlul propus de noi este "Printesa ghetii" . Idei ? Abea le asteptam .
Pentru inceput vrem sa vedem cam cate fete ar fi interesate deci lasa-ti un comentariu cu numele vostru si cu adresa de email . ;) "Inscrierile" ca sa le zicem asa , se fac de pe 10 Decembrie pana pe data de 12 Decembrie . Deci asteptam .
In partea a doua a concursului , asteptam Shot-urile vostre prin mail sau pe mess.
Trebuie sa le trimiteti pana pe data de 14 . Cred ca este timp destul pana atunci ...Dar daca maia veti nevoie de timp , data limita este pe 15 Decembrie . Pe data de 16 vom alege trei norocoase si vom afisa diplomele pe blog ! Din cele trei fete , voi veti alege marea castigatoare pana pe data de 20 Decembrie , prin sondaj bineinteles ! Noi sa postam shot-urile lor , pentur a va putea orienta !
Deci...nu cred ca e altceva de spus decat ... Bafta , Fetelor !
-Laura-Maria si Silver

11 comments:

Nume: Stefi
Mail: green.shh96@yahoo.com

 

nume : Anca
Mail: ancaparnica@yahoo.com
:D

 

Nume: Chocoholic4ever
Mail: chocoholic4ever@yahoo.com

 

Numa:Geanyna
Mail: dooths_janine@yahoo.com

 

Nume:Patty Mail:rap.girl_sammie@yahoo.com

 

nume:vaniLLa
mail: lyxy_ioana_2008@yahoo.com

 

Dy@nn@
gheorghitadianacosmina@yhaoo.com
multumita?

 

alma eşti reaaaaa.... foarte rea :((

 

Ba nu ! Tu esti absurda ! :))

 

n-am negat niciodată asta, cum nici tu nu potţi nega faptul că-ţi place să mă chinui... să mă abandonezi în agonie, să mă vezi sufocată în propria curiozitate... şi da, voi dramatiza până pe 15/16... va trebui să suporţi XD

 

Trimiteți un comentariu