Capitolul 17 din fikul If is my life...I will live it in my way....

Capitolul 17
Singuri in casa…
Perspectiva lui Andrew
A deschis usa incet si se uita la mine uimita.Apoi ca dintr-o data m-a tras de tricou inauntru si m-a sarutat dulce , inchinzand usa cu piciorul.
-Salut!Am spus eu cand mi-a dat voie sa respire.
-Hei!
Mi-a mangaiat usor obrazul cu degetul mare , in imp ce se uita profund in ochii mei.
-Vrei sa mananci ceva?A intrebat ea , incet.
-De fapt…da…chiar imi era putin foame.
Ne-am indreptat spre bucatarie , unde Elena a pregatit doua boluri de cereale cu lapte.Dupa ce a terminat de pregatit micul-dejun ne-am asezat pe canapea cu castroanele in mana , uitandu-ne la televizor.
-Ce copii sunt si ai nostrii.A ras usor Elena.
-Mie imi spui?Mi-au lasat un biletel pe frigider.De ce dracu’ nu l-au pus in frigider , sau si mai bine pe cutia de Cola din frigider.
In timp ce eu tot ii criticam pe parintii mei Elena incepuse sa rada isteric.
-La tine a fost un nimic.Stai sa vezi la mine.Au inceput sa imi zica ceva de genul “Jeremy s-a dus la Tom , tu stai acasa si Andrew sta sau pleaca”(imitase vocea tatalui ei).
Deja nu mai puteam de ras.
-Ce dracu’?!Vroia sa imi zica despre tot cartierul sau ce?A continat ea.
Acum aproape ca nu mai aveam aer de respirat dar nu imi pasa , Elena era foarte amuzanta.
Ne-am ridicat , am dus vasele din bucatarie si Elena s-a dus spre chiuveta sa le spele.
Eu m-am sprijinit de masa de langa chiuveta si ma uitam undeva pe geam.
-Ninge!Am spus eu aratand cu degetul spre geam.
Elena a oprit apa , s-a sters pe maini si a venit spre mine infasurandu-si bratele in jurul taliei mele si lasandu-si capul pe pieptul meu.
-Nu a mai nins de mult pe aici.A soptit ea.
-Da …ai dreptate….Dar hei…Am o idée…Ce zici de o excursie pe dealul acela , am aratat spre dealul din spatele casei , maine?
-Ar fi minunat.Dar inainte de asta….A spus Elena desfacandu-se din imbratisarea mea , avem niste vase de spalat.Putin ajutor?
-Desigur.
Eu am inceput sa spal vasele in timp ce ea le stergea si le punea la locul lor.
Dupa ce am terminat ne-am uitat la ceas si am observat ca ceasul era aproape 14:00.
-Hei ce vrei sa facem acum?A intrebat Elena .
-Ce zici daca ne uitam la cateva episoade din Vampire diaries?
-Ok.
A fugit pana sus in camera ei si si-a adus leptopul.Cat timp ea urca scarile eu m-am gandit sa fac o glum ape seama ei.
-Cred ca parintii tai ar trebuii sa faca un lift aici sau ceva de genul!
-Ha ha.Spuse Elena sarcastic.
Cand a coborat , a pus leptopul pe masa si a adus cateva pahare de Cola.”Cateva pahare”la Elena insemnau aproape zece.Iar de fiecae data cand intrebam de ce asa de multe ea mereu imi raspundea ca ii e lene sa se ridice sis a isi i-a niste suc in timpul filmului.
-Nu intreba.A spus ea cand a pus ultimul pahar pe masa.
Ne-am asezat pe canapea si am dat drumul la film.Elena s-a asezat confortabil in bratele mele si mi-a spus incet:
-Stii….pentru tine nu ar trebuii sa fie asa o mare problema scarile din casa parintilor mei.Doar azi dimineata nu ai intrat pe usa , ci pe geam si nu ai urcat scarile ai escalade copacul.Deci nu mai comenta.A zis ea razand.
Am strans-o si mai tare in brate soptindui:
-Te iubesc!
-Si eu te iubesc!
Apoi deodata a inceput filmul .Ne-am uitat atenti la el pana cand pe al mijlocul episodului opt Elena a inceput sa ofteze.
-Cat de bine arata Stefan…
-Ce face?!Am sarit eu ca ars.
-Arata bine!A repetat ea simplu.
Frate nu puteam sa cred cat de gelos eram pe un actor.Nici macar nu suportam ca Elena sa aiba o parere buna despre el dar amite sa ii si placa de unul ca el.
-Ok…Am zis eu dand-o la o parte ridicandu-ma , luandu-mi geaca si urcand incet usile.
-Ce faci?A spus Elena srprinsa , punand pauza la film.
-Plec acasa.Am zis eu oftand.
-Si de ce nu folosesti usa?Intreba ea aratand spre ea.
-Ooo da ai dreptate.
M-am increptat spre usa , am pus man ape clanta si deodata m-am intors.
-Chiar ai de gand sa ma lasi sa plec?Am intrebat eu.
Elena s-a intors cu fata la mine a sarit peste canapea , s-a apropiat de mine si a spus :
-Tu ce crezi?A alergat spre mine si eu am alergat spre ea cazand amandoi pe canapea sarutandu-ne .
Am daramat leptopul si paharele de Cola dar nu ne pasa.
Deodata cineva bate la usa.
Doamne Sfinte Dumnezeule spune-mi ca nu s-au intors ai nostril asa de repede.
P.S.SCUZATI-MA CA A DURAT ATAT DAR ABEA AZI AM SCAPAT DE GARDIAN:)).SPUNETI-NE VA ROG CE VA ADUS "MOSU"PENTRU A FACE CONCURSUL CEL MAI BUN CADOU.(SCRIETI LA COMENTARII)Xo xo Alma

6 comments:

cat d romantic:>>:>:>

 

Super misto capitolul!
Abia astept capitolul 18!

 

super :X:X:X
si eu deabea astetp cap 18 :X:X:X:X
pwp si bafta maine la sc :*

 

D0omino cine esti?Scuza-ma ca intreb....Xo xo Alma

 

super!!! abia astept sa vad cine e la usa!! :X:X:X:X:X

 

:)) foarte tare.. oare cine e la usa?:))

 

Trimiteți un comentariu