Capitolul 18 din fikul If is my life...I will live it in my way...



Ok am sa va rog ceva selectati tot capitolul ca si cand ia-ti da "copy".NU II DA-TI "COPY
".Nu stiu de ce nu se vad unele parti dintre versuri asa ca selectati si se vor vedea toate partile care nu se vad normal.Va rog faceti asa pentru a le vedea.Ok?Si spune-ti daca va placut sau nu va placut.Lasati-mi comm-uri.Si spuneti-mi daca ati reust sa il cititi pe tot.Xo xo Alma.
Capitolul 18
Distractii
Perspectiva Elenei
Nu se puteau intoarce atat de repede.Parintii nostrii nu se pot intoarce atat de curand.M-am ridicat incet de pe jos , m-am indreptat spre usa , am pus man ape clanta , si m-am intors s ail vad pe Andrew , intrebandu-l din priviri daca ar trebuii sa deshid usa.El doar a dat din cap in semn de “DA”.
Acum ma simteam ca in filmele alea de groaza de prost gust.Am observant cum mana imi tremura si am inceput sa am gandesc de ce imi era teama.Frate nu ma puteam speria de parintii mei.Iar atunci mi-a picat fisa.Nu eram speriata de parintii mei ci de faptul ca nu mai puteam petrece destul timp cu Andrew.
Da cred ca de acest lucru eram cel mai speriata si de faptul ca l-as putea pierde eram destul de speriata.
Deodata Andrew m-a apucat de talia , mi-a sarutat gatul si mi-a soptit:
-Sunt aici.
-Stiu.I-am raspuns eu.
Am pus amandoi mainile pe clanta si am deschis-o.
-Salut!Ne-au intampinat prietenii nostrii intrand in casa.
Frate ne-am consumat atat gandindu-ne ca sun tai nostrii cand de fapt eau doar Paula , Raluca , Stefan si Cosmin?!Ce copii eram si noi.Am inchis usor usa , in timp ce ei se asezau pe canapea.Andrew se uita la ei si probabil ca si eu aveam aceeasi privire idioata pe fata.
-Hei ce ati patit?A intrebat Raluca.Parca ati vazut o fantoma.
-Cam asa ceva.Am zis amandoi o data si ne-am indreptat spre canapea.
-Ce asta?Tipa Paula luand cu doua degete un pahar de pe jos.
-Aaaa.Ne uitam la Vampire diaries?Am intrebat eu razand un pic nervos.
-Cu leptopul pe jos?A intrebat Cosmin in timp ce lua leptopul de pe jos si alerga spre bucatarie pentru a lua ceva sa il stearga.
-Am interrupt cumva ceva?A inceput Stefan sa rada.
-Nu.A spus Andrew , avand un mic zambet pe buze.
-Bine , bine daca nu vreti sa ne spuneti e problema voastra.Dar totusi am venit aici sa va anuntam ca se tine o super petrecere in orasin seara asta ora 22:00.Si noi mergem.Veniti si voi?A zis Raluca.
-Da.Desigur.Am zis eu.
Eram o fire petrecareata si plina de viata.Imi placea sa merg la petreceri sa vorbesc cu multa lume si sa fiu in largul meu.
-Dar intai ar trebuii sa strangem de pe aici nu crezi? A intrebat Andrew sarutandu-ma pe frunte.
-Ba da.
-Va ajutam si noi , ne-a anuntam Raluca.
Am inceput sa curatam parchetul , sa spalam vasele sis a le bagam inapoi in dulap.
-Am terminat.Am spus noi multumiti.
M-am dus sa am schimb impreuna cu fetele si Andrew a facut la fel cu baietii.
Cand am fost gata , am coborat scarile unde Andrew se uita la mine ca sic and era in stare sa sara pe mine in acel moment.
Am ras incet , l-am luat de mana si ne-am indreptat spre masina.
-Esti ok?Am intrebat eu.
-Nu chiar…Stii?Fusta asta scurta de blugi si acest maieu minuscule nu ma fac sa ma simt mai bine.Cum dracu’ nu iti e frig?Sunt minus 13 grade afar sit u stai asa pur si simplu?
Se pare ca nu se uita la mine se uita in partea opusa.
-Ca sa stie tot poporul eu am paltonul pe mine in acest moment.Am zis eu razand punandu-i man ape obraz si indemnandu-l sa se uite la mine.Cand in sfarsit ma privit a oftat si m-a sarutat dulce.
-Hei!Striga Stefan.Aveti de gand sa veniti?Sau nu?
Noi am ras si am scos limba la el indreptandu-ne spre masina.
Faza tare era ca mergeam toti cu o masina si ne intrebam oare cum dracu’ puteam incapea?
Cosmin a dat drumul la casetofon si a inceput melodia “Meet me on the equinox”
L-am auzit pe Andrew fredonand usor si am inceput sa canta si eu impreuna cu el.
“…Let me give my love to you
…Let me take your hand
As we walk in tha dimming light
Or darling understand”
Prietenii nostrii s-au uitat la noi chicotind si apoi am cantat impreuna refrenul:
“That everything , everything ends
That everything , everything ends
Meet me on your best behavior
Meet me at your worst
For three will be no stone unturned
Or bubble lef to burst “
Acum toti radeam si cantam.
Strofa urmatoare au cantat-o Raluca si Cosmin.
“Let me lay beside you , Darling
Let me be your man”
In momentul in care ei au spus "Let me be your man" , Andrew mi-a soptit acelasi lucru la ureche.Mi-am lasat inet capul pe spate si am gemut usor.Normal ca il lasam sa fie "my ma"Am chicotit eu in gandul meu.Mi-am pus mana pe obrazul lui iar el si dus buzele la gatul meu unde a plantat un mic sarut.Apoi ne-am intors cu fata spre Ralua si Cosmin pentru ai asculta in continuare.
“And let our bodies intertwine
But always understand”
Si asa s-a terminat strofa lor.
“That everything , everything ends
That everything , everything ends
That everything , everything , everythings ends”
Am cantat cu totii , din nou refrenul.
“A window
An opened tomb
The sun crawls
Across your bedroom
A halo
A waiting room
Your last breaths
Moving through you”
Au cantat Paula si Stefan.
Am observat cum Stefan se apleaca spre Paula asa ca eu si cu Andrew am tipat :
-STEFAN OCHII LA DRUM!!!
-Da da bine bine.A zis el ducandu-se inapoi in locul soferului.
“As everything , everything ends
As everything , everything ends
As everything , everything , everything , ends
Everything , everything , everything ends.
Meet me on the Equinox
Meet me half way
When the sun is perched at it’s highest peek
In the middle of the day”
Am cantat din nou refrenul.
“Let me give my love to you”
A continuat Andrew si eu l-am urmat imediat.
“Let me take your hand
As we walk in the dimming light
Or , darling understand “
Am terminat noi strofa.
“That everything , everything ends.”
Cantecul se sfarsi.
Acum radeam si aplaudam.
-Ar trebuii sa cantam karaoke sau ceva de genul.A zis Raluca razand isteric.
Iar noi am facut la fel.
-Da sigur , cred ca s-ar speria si pisicile de noi.Am zis eu printre hohote de ras.
-Fratilor nu vreau sa va stric distractia dar am ajuns , a zis Stefan dandu-se jos din masina.Am facut cu totii la fel si cand sa cobor din masina raman uimita .Un barbat tocmai la luat in brate pe prietenul meu .Ce dracu'?!?!?!

4 comments:

asa am reusit sa il citesc pe tot:X:X:))
sooper :X:X mai ales cantecul :X:X
si ce dreq? un barbat il ia in bratepe Andrew??:O:O:O:O
deci ce sa mai esti bestiala baga urm cap ca fac aici pe mine :))
pwp :*

 

hai ca fost tare...... ,,.Un barbat tocmai la luat in brate pe prietenul meu`` =))

 

:))=)))) foarte tare faza de final :)):))=))):)))

 

=))))))) tare de tot finalul:))) felicitari pt fik kepp writing

 

Trimiteți un comentariu