Capitolul 19 din fikul If is my life...I will live it in my way...

Capitolul 19
Petrecere
Perspectiva lui Andrew
Ce dracu’?Si cine naiba e asta?
-Hai , hei cine esti?L-am intrebat eu dandu-l jos de e mine.
-Sunt Mihai , tipul de la munte.A spus el cu o fata care spunea ceva de genul “M-ai ranit profund , ca nu ti-ai amintit de mine”Si tu…A continuat el ….Esti cadoul meu de Craciun?
-Ai vrea tu.I-am raspuns eu tragand-o pe Elena mai aproape de mine.
Elena se uita uimita la mine si apoi la Mihai.
-Uou , uou , uou stai sa vad daca am inteles ok?Tu Mihai esti gay si te-ai indragostt de iubitul meu nu?
-Exact.A raspuns el venind spre mine si sarutandu-ma pe obraz.Ok asta chiar a fost cel mai scarbos lucru pe care mi la facut cinea vreo data.Frate pur si simpluimi era scaraba de tipul asta.
-Ok…a spus Elena venind si luandu-ma in brate.
-Bine….eu trebuie sa plec….a zis Mihai vazand ca Elena m-a luat in brate.
-Pa pa , Mihai.Am zis noi.Ne mai vedem.
-Daps.A zis el indepartandu-se , urcand intr-o masina si disparand.
Dup ace a plecat am inceput sa radem isteric.
-Stii?A spus Elena.Tu esti al meu , si nu am chef sa te impart…deocamdata.
M-am uitat adanc in ochii ei , amuzamentul pierind usor.Elena s-a apropiat incet de mine si m-a sarutat dulce.Am adancit usor sarutul limba ei intrand incet in gura mea.Chiar dureros de incet as putea spune.
-Te iubesc.A spus ea dandu-mi drumul.
-Si eu te iubesc.I-am raspuns eu plantand un mic sarut pe obrazul ei.Acum hai sa mergem.
Am luat-o de mana pe Elena si ne-am indreptat spre club.
-Wow.Am spus cand am pasit inauntru.
Erau fel de fel de lumini care se jucau pe perete , si multa lume care dansa.Melodiile erau mai mult parody decat originale.
-Uite karaoke , va rog va rog va rog va rog putem canta si noi?A intrebat Paula sarind in sus si in jos batand din palme ca si o fetita mica de 5 ani care il vedea pentru prima oar ape Mos Craciun.
-Ce zici daca stam un pic si apoi cantam , iubito?A intrebat-o Stefan seducator.
-De-de-sigur.I-a raspuns Paula cu vocea tremurandu-i.
MI-am dat ochjii peste cap , am apucat-o pe Elena de umeri si am impins-o in fata mea.Ea s-a asezat pe o canapeasi eu m-am asezat langa ea.
Perspectiva Rebecai
Stateam in camera mea si ma gandeam ce sa fac.Andrew mi-a scapat printer degete exact ca uleiul.Daca el nu este cu mine si nu mi-o trage nu va fi cu nimeni.Mai bine mort decat cu altcineva.Atunci mi-am amintit ceva …Daca nu ma insel am o prietena destul de buna care ma va ajuta cu “mica” mea problema.
Am sunat-o…
Tarr.Tarr.
-Alo?A raspuns ea.
-Anastasia?Am nevoie de ajutorul tau..Vii pana la mine?
-Acum Rebeca?Ai inebunit?E 23 si ceva.
-Te rog e foarte important.Am rugat-o eu.
-Ok.Ajung la tine intr-o jumatate de ora.
-Idioato.Am spus eu dup ace am inchis telefonul.
Mi-am acut un dus si am asteptat-o pe Anastasia pe canapeaua din camera mea.
-Salut!A spus ea intrand val vartej in camera mea.
-Am o problema cu Andrew.Am spus eu .Si am inceput sa ii povestesc toata povestea cu Andrew si Elena.
-Ok am o idée.Dar trebuie sa risti destul de mult.A spus ea.
-Ok.I-am raspuns eu rasufland usurata.
Perspectiva lui Andrew
Deja eram super beti si dupa ce am inceput sa radem ca idiotii pentru ca Stefan era sa verse niste tequila pe Paula ne-am hotarat sa cantam un pic.Se pare ca numai Elena si Raluca nu eau bête.
-Elena!Elena!Elena!Am inceput noi sa strigam.
-Eu ce?A intrebat ea.
-Canta.I-am soptit eu la ureche.
Chiar daca eram beat mort puteam sa soptesc ceva.
-Ok.A zis ea ridicandu-se de pe canapea si indreptandu-se spre DJ.
S-a urcat pe scena si a inceput sa cante Kesha-Tik Tok.
(aici aveti melodia daca vreti sa o ascultati http://www.youtube.com/watch?v=4OKlzm6BQ8A)
Nici macar nu eram atent la melodie se misca super sexy pe scena.
Dupa ce melodia s-a terminat ea a coborat de pe scena si m-a luat in brate.Am sarutat-o incet dandu-mi seama ca ea este doar a mea.
Perspectiva Elenei
Chiar daca simteam gustul de alcool din gura lui inca ii puteam simti aroma care ma inebunea.
Am mai stat un pic pe acolo cand am observant ca se face aproape 2 jumatate dimineata ne-am hotarat sa plecam.Dar bineinteles ca baietii au iesit afara doar in blugii lor si in tricourile déjà transpirate.Se aruncau prin zapada , se aruncau prin zapada si strigau .Fiecare dintre ei spunea ca el este “Tarzan”.Adevarul e ca nu vroiam sa imi imaginez ce dureri o sa aiba Andrew maine.Niciodata nu l-am vazut imbatandu-e atat de tare.E odata buna de notat in caledar m-am gandit eu in timp ce conduceam masina.I-am l;asat pe prietenii nostril acasa si m-am intreptat spre apartament cu Andrew.
Nu ami aveam putere sa conduc pana la mine acasa.
L-am pus incet pe Andrew in pat i-am pus o aspirina si un pahar la capul patului.M-am asezat langa el si i-am magaiat fata.Apoi am vrut sa am ridic sis a ma duc si eu acasa la mine .Andrew m-a prins de amna si m-a tras langa el.
-Nu am lasa singur!A soptit el.Nu stiu daca era constient de ceea ce spunea dar m-am asezat langa el si m-am culcat si eu in bratele lui.

4 comments:

foarte misto capitolul :)):)) mai ales prima parte cu tipul ala :)):)=)) dar nu imi place faza cu Rebeca!!! :-q:-q:-q oricumfoarte misto deabia astept urmatorul capitol!!! :X:X:X:X

 

wow wow wow :X:X:X:X foarte tare cap :X:X
ma intreb ce o pune la cale scorpia de Rebeca x(
Si Anrew beat? wow asta e premiera :)))
vreau mai rpd urm cap :X:X
pwp :*:*:*

 

ca de obicei genial:X:X:X
sper sa nu strice rebeca relatia:(
sunt asa sweet...mai ales la final:"-Nu am lasa singur!A soptit el.Nu stiu daca era constient de ceea ce spunea dar m-am asezat langa el si m-am culcat si eu in bratele lui."

 

am mentionat cat o urasc pe Rebeca? da? o mentionez din nou HATE HER!

 

Trimiteți un comentariu