Citat!!!!(important-cititi!!)

"Cred foarte serios ca si etapele unei iteligente ca si fazele unui sentiment pot constitui un roman.Nu inteleg de ce ar fi romanul o carte in care se descrie o boala,o meserie oarecare si n-ar fi tot atat de roman o carte in care s-ar descrie lupta unui om viu,cu propiile sale ganduri sau viata unui om intre carti si vise.Orice se intampla in viata poate constitui un roman si in viata nu se intampla doar amoruri si casatorii,se intampla si rateuri,entuziasme,filozofii.Orice e viu se poate transforma in epic;practic,literatura autentica se bazeaza pe o experienta traita"-Mircea Eliade despre "Maitreyi"!!!
Pai am pus citatul asta pentru ca in primul rand blogul asta nu este doar despre ficuri,si in al doilea rand am citit aceasta carte de curand si mi-a placut foarte mult.M-a impresionat foarte mult atat cartea si citatul,pe care il vad atat de impresionant si vad cata dreptate are si regasesc atat de multe lucruri in el."Esenta" are si niste povesti reale,a fost inspirata din realitate,doar am adaugat putin fantastic.Pana la urma nu trebuie sa scri doar despre ce alti vor,sau cum vor alti si doar cum vrei tu,deci nimeni n-ar trebuie sa spuna"imi place/nu-mi place"sau alte,lucruri.Nu trebuie sa ceri pareri si doar sa scri sau sa faci ce vrei pentru ca asta simti,si nu trebuie oprit.Pana la urma viata nu e roz,sau cel putin noi o facem mai putin roz,si trebuie mereu sa ridicam capul sus si sa fim mandri ce se suntem si sa fim mereu capabili sa infruntam orice chiar si durerea.Oarecum durerea e un compromis si actiunile noastre ne duc la ea,si trebuie sa o accteptam pentru face parte din viata la fel ca fericirea si celelate stari si sentimente.Nu pot spune ca sunt indreptatita sa va zic toate astea,am doar 16 ani,dar pana la urma multe persoane adulte au actionat si au gandit mai rau ca un copil(vezi situatia din Maitreyi),si mai este si vorba aia ca un copil poate sti si poate fi mai matur chiar mult mai mult decat persoana cu cele mai multe experiente de viata.Astea fiind spuse astept neapart comentariile voastre pentru ca aveti dreptul sa va exprimati parea,eu n-o sa-mi schimb parerea si doar spun c sa gasiti multe astfel de articole.Multumesc!Laura-Maria.

1 comments:

este cat se poate de adevarat.. maturitatea nu tine de multe ori cont de varsta, cu toate ca multi nu recunosc asta... si crede-ma nu esti printre cele mai tinere scriitoare :D eu am 14 ani si cunosc si mai tinere, dar ale caror fikuri sunt intr-adevar foarte reusite

 

Trimiteți un comentariu