Capitolul 20 din fikul If is my life...I will live it in my way....

Capitolul 20
Raceala
Perspectiva lui Andrew
Dimineata urmatoare am deschis incet ochii si aveam o durere de cap ingrozitoare.Nu mi se putea intampa chiar mie.Sa ma imbat ca porcul si apoi sa ma trezesc cu o durere de cap insuportabila.
Am auzit un cascat incet de langa mine si m-am intors sa vad cum Elena se intoarce pe o parte si isi baga capul in pieptul meu.Arata atat de bine cand dormea , inocenta si fara nici o problema.Mi-am intors capul intr-o parte si am observat pe noptiera o aspirina si un pahar cu apa.Elena , Elena mereu se gandea la toate.M-am ridicat in capul oaselor , si am luat pastila.M-am asezat inapoi in pat luand-o pe Elena in brate si inchinzand din nou ochii.Am simtit cum ea incepe sa se foaisca suspinand incet.Ea s-a intors pe partea opusa si eu am facut la fel.Ma gandeam oare cum am ajuns la bloc cand eu imi amintesc ca am plecat de acasa , cantam in masina si de aicea nu mai stiu.Mi s-a rupt filmul.
M-am asezat pe spate sperand ca o sa pot sa ami adorm un pic.Elena s-a intors cu fata la mine , si cand mi-a intalnit privirea fata I s-a luminat instantaneu si mi-a zambit usor.
-Buna dimineata!A soptit ea sarutandu-ma innocent pe buze.
-Neata!I-am raspun eu cu vocea infundata.Si atunci mi-am dat seama ca am racit si chair calumea.Nu am avut niciodata nasul mai infundat decat atat.
-Se pare ca “Tarzan”a racit?A intrebat Elena chicotind si intinzandu-se.
“Tarzan”?!?!Despre ce vorbea?Am inceput sa ma gandesc o secunda….Si apoi mi-a picat fisa…Eu si baietii aruncandu-ne prin Zapata strigand despre noi Tarzan , clubul , pahare rosii aruncate pe jos , Elena cantand Tik , Tok.Acuma parca ma durea si mai tare capul.
-Da…cred ca da….I-am raspuns eu fortandu-mi un zambet.
Ea doar a chicotit si m-a sarutat usor pe buze.
-Ai luat aspirina?A intrebat ea cu o privire ingrijorata pe fata.
-Aha.Am raspuns eu lasandu-ma pe spate.
-Ok.Eu trebuie sa plec .A zis Elena ridicandu-se de pe pat.
-Unde?Am intrebat eu ridicandu-ma in coate.
-Ma duc pana acasa sa am schimb sa fac niste curatenie , poate sa fac un dus sa iti aduc niste schimburi , sa imi aduc si mie ….A inceput ea sa enumere in timp ce se imbraca cu niste pantaloni negri pe care i-a purtat vinerea trecuta si din intamplare au ramas aici.
De obicei isi aducea schimburi cu saptamana si le lua la sfarsit de saptamana sa le spele .Nu stiu cum de i-au putut scapa acesti blugi.
S-a dus la baie si-a facut un coc neglijent prinzandu-l cu un creion de pe birou.
-Ok…eu am plecat , a zis ea luandu-si geata de pe pat si plantand un mic sarut pe buzele mele.
-Bine…A oftat eu usor.
-Ai grija de tine.Mi-a spus ea si a iesit din casa inchizand usa dupa ea.
Am incercat sa ma ridic din pat sis a ma duc sa fac un dus pentru ca déjà incepea sa ma enerveze .Dar exact cand m-am ridicat de pe pat , am cazut inapi ….Se pare ca eram mult mai bolnav decat ma credeam.Am incercat din nou de data asta prinzandu-ma de parete.M-am tarat incet pana la baie unde m-am dezbracat si am intrat in cade cu apa fierbinte.
Perspectiva Elenei
Cred ca am condus ca o nebuna pana acasa iar cand am ajuns aici m-am dus spre telefonul din bucatarie si am sunat-o imediat pe mama.
Tarr.Tarr.Tarr.
“Salut !Momentan sunt cam ocupata si nu pot vorbi.Lasa un mesaj.”La dracu’ iar a intrat robotul.
M-am hotarat sa il sun pe tata(cel biologic).
Tarr.Tarr.Tarr.
-Alo?
-Salut tata.Crciun fericit.I-am spus eu cu un ton fericit.
-Hei Elena.Multumesc al fel.Ce mai faci?A intrebat el
-Bine….Am nevoie de putin ajutor.Andrew e putin racit.Ce ar trebuii sa ii dau sa se puna un pic pe picioare.
Tata a inceput sa imi zica o reteta despre o supa crema parca….Si despre felul in care se face .Mi-a recomandat sa i-o dau lui Andrew.L-am ascultat si am notat tot ce a spus el.
-Ok tati mersi mult.Ma duc sa am apuc de treaba.
-Ok , El.Pa-pa.
-Pa , tata.
Intai m-am gandit sa fac curatenie si apoi sa ma apuc de supa lui Andrew , sa i-o duc direct calda.
Curatenia parca a durat o vesnicie.Cand m-am uitat spre ceas era aproape 18:15 asa ca m-am apucat repede de supa iar cand am terminat-o am pus-o in mai multe recipiente , mi-am luat niste schimburi , i-am luat si lui Andrew cateva iar apoi am plecat val vartej spre apartament.
Perspectiva lui Andrew
Ma simteam ca dracu’.Stateam in pat cu paturile pana la gat si eram transpirat ca naiba.
Elena intra pe usa .
-Te simti bine?A spus ea venind spre mine .Am observat ca in maini avea niste recipiente pe care le-a aruncat pe amsa din bucatarie aruncandu-si geaca intr-un colt si a venit spre mine punandu-mi mana peste frunte.
-Doamne Dumnzeule!Ai febra , a spus ea.Si esti transpirat ca naiba.
Deja aveam frisoane cand m-a scos de sub patura si mi-a dat tricoul jos.
Mie imi era mintea la cu totul altceva cand ea mi-a at tricoul jos , dar aici nu era cazul.Mi-a sters pieptul cu un prosop si mi-a dat un tricpou uscat cu care m-a ajutat sa ma imbrac cu el.Ne-am urcat inapoi in pat.Eu mi-am bagat capul in umarul ei si am inchis incet ochii.Am adormit imediat.Cu Elena alaturi de mine puteam trece peste orice.Ea imi masa parul si asta m-a ajuatt sa adorm mai repede.

6 comments:

prina:X
deci...capitolul asta a fost foarte frumos...mi-a placut de andrw ,este ca un bebe mik...so sweet...dar capitolul este ...scurt:))
deabea astept capitolul urmator...:X

 

super :X:X si normal ca Andrew a raacit daca ei se credeau "Tarzan" si se tavaleau prin zapada :)))
Ok...Elena e super imi place cand il ingrijeste pe Andrew :X
foarte frum cap da scurt:|
infine astept urm cap :XX:X:
pwp :*:*:*:*

 

Stiu ca e foarte scurt dar m-am grabit un pic promit ca in seara asta primiti un capitol nou.Xo xo Alma

 

tare cap........:X superb fik :X

 

frumos capitolul :X:X si da Andrew parca ar fi un bebe mic :X:X:X:)):))

 

Tarzan?:))) chiar asa exact ca un bebe..pacat ca e scurt:D dar oricum imi place e frumos :X:X

 

Trimiteți un comentariu