Capitolul 21 din fikul If is my life...I will live it in my way...

Aaaa...Nu prea am scuza ca nu am scris nimic mult timp nu?Dar totusi imi pare rau...
Am terminat dupa sute de ani:))capitolul 21.Sper sa ca placa...
Xo xo Alma
Capitolul 21
Medicamente
Perspectiva Elenei
Andrew a adormit foarte repede , chiar mai repede decat credeam.M-am ridicat usor de pe pat si am stins televizorul.M-am dus pana la dulapul din baie…Cel cu medicamente …Si am scos de acolo un termometru.
Chiar vroiam sa il las pe Andrew sa doarma dar trebuia sa ii aflu temperature asa ca am pasit usor spre dormitor si m-am asezat pe marginea patului sprijinindu-ma pe o mana.Arata atat de bine cand dormea.Acum statea cu fata intr-o parte si cu gura usor deschisa.Arata ca un copil mic.Era atat de scump…Si atat de racit….
-Andrew…Am soptit eu.
-Aaa?
Am scuturat o data termometrul si i-am spus:
-Tine asta .Si l-a bagat usor in gura si s-a intors pe cealalta parte.Ai grija sa nu te ineci cu el.I-am spus mangaindu-l pe cap.
Andrew a dat o data din cap si a oftat usor.M-am dus spre bucatarie si am inceput sa spal usor vasele.Oare de cand nu le mai spalasem?
De obicei nu mancam acasa si cand se intampla mereu lasam vasele nespalate.Am inceput sa spal farfurii si pahare de mi se acrise de atatea vase.Era atat de liniste si placut….
Deodata telefonul mobil imi suna facandu-ma sa tresar un pic.
-Alo?Am raspuns eu.
-Elena , Cosmin a racit rau de tot am nevoie de ajutor.A spus Raluca alarmata.
-Stiu.Si Andrew este in aceeasi situatie.Fa-I sit u o supa crema.Eu asta i-am facut si vreau sa i-o dau mai tarziu poate ii trece.Am zis eu simplu.
-Ok.Mersi mult.
-Nu ai pentru ce.Pa pa.Am zis eu usor.
-Pa.
Mi-am vazut in continuare de treaba pana cand am terminat de spalat toate vasele.M-am dus pana in sufragerie pentru aobserva ca noi nici pana la ora actuala nu ne desfacusem bagajele de la munte.Am inceput sa le scot repede din valise si sa le bag in masina de spalat.
Dup ace am dat drumul la masina de spalat m-am uitat la ceas care era aproape 20:30 , asa ca m-am gandit ca lui Andrew nu i-ar strica o supa calda.
Am pus supa in cuptorul cu microunde si am lasat-o sa se incalzeasca timp de trei minute in care am aseat celalate recipiente in frigider.
Duap ce mancarea s-a incalzit am luat o lingura din sertar si o tava pe care am pus castronul si lingura si m-am indreptat usor spre dormitor.
M-am asezat usor pe marginea patului lasand tava ep noptiera.Imi era aasa de mila s ail trezesc arata atat de bine cand dormea…Imi era chiar mila s ail trezesc…Intr-un fel…
-Andrew…Am soptit eu usor.
-Aaa?A spus el deschizand ochii usor si zambindu-mi.
-Haide….trebuie sa mananci ceva…I-am zis eu ajutandu-l sa se ridice in capul oaselor.
S-a ridicat usor si eu am luat tava si am asezat-o epste picioarele lui.
-Ma doare capul…Se planse el.
-Da…stii?Si Tarzan mai este hranit de cineva cate o data si Tarzan mai i-a si cate o aspirina din cand in cand.
-Si Jane ce zicea?A spus el chicotind.
-Sa deschizi gura.Am zis eu luand o lingura de supa si dandui-o in gura.
-Mmmm….A spus el.Stii?Pot sa mananc si singur.
-Sa te vad.Am zis eu lasand lingura jos.
-Nu pot.S-a smiorcait el indesandu-si capul in umarul meu.
Era un copil mic.Era ca si eu bebelus.
-Ok.Am zis eu.
Am inceput sa ii dau de mancare sic and a terminat am dus tava la bucatarie , am spalat vasele si le-am bagat inapoi in dulap.
Nu se mai auzea nimic din dormitory.Am pasit incet spre el si m-am uitat inauntru doar acs a il vad pe “Tarzan”luand trenul spre lumea viselor.
Mi-am amintit de un referat pe care il aveam de facut la geografie.Asa ca mi-am luat leptopul din geanta si l-am pus pe masa din bucatarie.Am inceput sa caut prin carti ceva care sa imi aminteasca despre tema referatului dar nimic….Cand deodata mi-am amintit.Referat despre Viena.”Super”….
M-am apucat de referat iar cand l-am terminate ram mult prea obosita s ail mai si scot la imprimanta.Asa ca l-am salvat in calculator si am pus capul pe masa si am inchis ochii.
Nu vroiam sa ma bag in pat langa Andrew care dormea atat de bine .Imi era mila de el.
Am adormit foarte repede….
M-am trezit la sunetul infernal pe care il facea telefonul meu:
(melodia 3oh!3-Don t trust me)
Era mama.Super exact persoana cu care vroiam sa vorbesc acum.
-Alo?Am raspuns eu morocanoasa.
Nu stiu ce povestea mama pe acolo despre Grecia dar nici nu mi-a pasat.Spuneam numai “da da aha bine” Intr-un tarziu s-a hotarat sa se duca la culcare iar eu mi-am inchis telefonul si m-am indreptat spre baie pentru a face un dus.
Inainte sa intru in baie m-am indreptat spre dormitory si mi-am scos din dulap o camasa pentru a ma imbraca cu ea.
M-am dus spre baie si am inchis usa.Am pus MP4-ul pe chiuveta si i-am dat drumul sac ante.
Am dat drumul la cada de unde apa fierbinte mi-a mangaiat usor picioarele.Am intrat cu totul in cada si am stat acolo apropape o jumatae de ora.
Deodata observ cum usa de la baie se deschide incet si ochii mei se maresc instantaneu.

5 comments:

wow imi place :X:X
si Andrew chiar e caun bebelus :X
ma intreb cin o intra in baie de si am o m ica banuiala :))
pwpiki :*:*

 

yeyeyeye!!! ti-am mai spus pana akum k iti iubesc fikul? mda...cred ca da .. oricum o data in plus nu strica love your fiiik!!! andrew e asa un scuuump:X:X:X:X:X bebe mic oare cine e la usa??? really curious!! cand mai postezi?? curand, da?? :X:X:X:X








Btw... am mai postat si eu cateva capitole... daca vrei sa te uiti :-??

 

Sigur ca o sa ma uit Aly....Nu iti face griji.Si multumesc mult pentru felicitari tuturor.

 

Cap 21 mortal.... la fel ca celelalte, e amuzant comportamentul de bebelus al lui Andrew, saracul :))
shy ca de obicei trebuie sa ne chiunui cu sfarstul :(( imi vin o mie de idei incoerente in minte, nu ca mintea mea ar fi vreodata coerenta, dar vreau sa zic mai incoerente decat de obicei :))
din nou, superb cap shy de abia ajtept next....
spor la scris shy vacanta placuta...

P.S. Ador 3oh!3-Don t trust me :X

 

:X:X e foarte frumos capitolul asta!!! :X:x mai ales comportamentul de bebelus al lui Andrew!!! :X:X:X:X:X oare cine era la usa?

 

Trimiteți un comentariu