Capitolul 14 din Esenta!

Capitolul 14-Vechiuri obicee
Stateam acolo inghetata si priveam cum Mike se saruta cu Helen.Am respirat adanc si m-am facut auzita:
-Pot sa stiu si eu ce dracu se intampla aici??!?!am zis tipand.
Mike s-a intors si a ramas blocat.Helen la fel.Dupa cateva minute Mike a vorbit:
-Aaaa...pai....eu...si...si...aaa...
-Cat de ipocrit poti fi?!am intrebat,intrerupandu-l din balbaiala.
-Ipocrit?!?!EU?!?!?Cat de ipocrita poti fi tu?!?tipa la mine.
-Dupa ce ca tu esti ala care se linge cu toate panaramele,tot eu sunt aia ipocrita?!?tipam si eu la el.
-Macar panarama asta a fost langa mine cand am avut nevoie...a zis pe o voce mai mult suferinda.
-Am fost langa tine!am zis incet.
-Eu nu te-am vazut!Ea a fost aici,zi de zi,m-a suportat ora de ora!Tu erai la miii de kilometri distanta.
-Tu ai vrut sa fiu acolo!Si cred ca nu degeaba ti-am trimis atatea mesaje l-a care nici macar nu te-ai deranjat sa raspunzi...puteai sa trimiti macar unu sa zici"vezi proast-o ca numai am nevoie de tine!",nu sa ma lasi sa ma chinui sa aflu ceva despre tine....
-Ok...poate am gresit!Dar daca eu iti zic sa te arunci in fata masinii tu o faci?!?!a zis el sarcastic.
-Pentru tine as fi facut asta...!Auzi sti ce??!!?Ramai cu ea daca crezi ca ti-e mai bine.Daca tu crezi ca merita o persoana care te-a suportat 2 luni decat una care ti-a fost alaturi 18 ani...!am zis sfarsita si am plecat.
Am iesit din locuinta pe care obisnuiam s-o numesc casa,alergand...plangand.M-am indreptat spre fosta mea casa din nu stiu ce motiv.Nu era nimeni acasa.Am cautat cheia si dupa ce am deschis m-am dus in camera mea care era,asa cum o lasasem,incuiata.Am realizat ca cheile erau in geanta,geanta pe care o scapasem l-a Mike.Trebuia sa mai fie vreo cheie.Am gasit una intr-un sertar din biblioteca si dupa ce am intrat am incuiat din nou si am privit prin camera.Era asa cum am lasat-o.Un miros de aer inchis se simtea si praful era putin vizibil.Am observat pe pervazul geamului,vechea mea chitara.N-am mai cantat la ea de ani...de cand m-am despartit de Alex.M-am dus si m-am asezat pe pervars pe una din pernute.Mi-am dus genunchi la piep,i-am strans cu mainile si ma holbam la chitara.Plangeam!Nu stiu cat timp am stat asa,dar dupa un timp am pus mana pe chitara si am inceput sa cant.
"I am finding out that maybe I was wrong
That I've fallen down and I can't do this alone
Stay with me, this is what I need, please?
Sing us a song and we'll sing it back to you
We could sing our own but what would it be without you?
I am nothing now and it's been so long
Since I've heard the sound, the sound of my only hope
This time I will be listening.
Sing us a song and we'll sing it back to you
We could sing our own but what would it be without you?
This heart, it beats, beats for only you
This heart, it beats, beats for only you
This heart, it beats, beats for only you
My heart is yours
This heart, it beats, beats for only you
My heart is yours
(My heart, it beats for you)
This heart, it beats, beats for only you (It beats, beats for only you)
My heart is yours (My heart is yours)
This heart, it beats, beats for only you (Please don't go now, please don't fade away)
My heart, my heart is yours (Please don't go now, please don't fade away)
(Please don't go now, please don't fade away) My heart is yours
(Please don't go now, please don't fade away) My heart is yours
(Please don't go, please don't fade away)
(Please don't go now, please don't fade away) My heart is..."
Am repetat cantecul intruna,plangand...Am iesit din transa cand am auzit usa de la intrare.M-am ridicat usor,mi-am sters lacrimile,cat am putut si m-am dus sa vad cine e.Era mama.
-Hey mam'!Ce faci?!am zis usor.
-Buna draga mea!Gata...ai venit??!?!a zis putin indiferenta.
-Da...sti cand vine tata?!?am intrebat repede.
-Nu vine...a zis la fel de indiferenta.
-Adica?!?!?am zis curioasa.
-Eu si tatal tau divortam...!a zis ferm.
-WHAT?!?!am urlat.Ok...ce e cu toti...cum de aflu lucrurile debea acum?!?!am continuat sa urlu.
-Nu e vina mea ca umbli aiurea!Sti ce...sunt obosita!N-am venit acasa sa urli tu la mine!Pune mana si carati bagajele de afara si comandati ceva de mancare!a zis mai mult dand ordine cu un aer superior.
-Ce bagaje??!AAA...da...!am zis confuza.Probabil mi le adusese.Tu nu mananci....pitica nu mananca??!am continuat,vorbind frumos.
-Pitica are nume,clar?!?E plecata in excurisie!Eu am mancat!Descurca-te si tu...doar esti mare!a zis iar vorbindu-mi de sus.
N-am mai zis nimic.M-am dus in camera mea,mi-am bagat chitara in husa si mi-am cautat toate geamantanele pe care le aveam.Am strans tot din camera ce era al meu,n-am mai lasat decat mobila si ce nu imi mai trebuia si am iesit afara.Mi-am chemat un taxi si cand am ajuns i-am zis mamei ca am plecat de tot.M-am dus la un hotel din apropiere.Camera era destul de mica mai ales ca era plina de bagaje.L-am sunat pe tata:
-Tata...sunt acasa...adica momentan la un hotel...m-am certat cu mama...mi-a zis ca voi...voi..voi o sa divortati....unde stai?!?!?Pot sa vin la tine maine?!?!l-am intrebat aproape in soapta...fara putere.
-Stau cu chirie momentan...caut o casa...evident ca poti sa vi la mine...vorbim maine de dimineata,da?!?!a zis cu o caldura in glas.
-Da...pa!am zis entuziasmata cat de cat.
M-am dus si m-am asezat pe pat.Am inceput sa plang din nou.Plangeam intruna fara sa ma opresc.Ce-am facut sa merit toate astea.Cum de s-au schimbat lucrurile atat de mult...cum de persoanele de la care ma asteptam cel mai putin m-au ranit cel mai rau.Am adormit si m-am trezit de telefon care suna.N-am deschis ochii,dar am intins mana prin pat dupa telefon.
-Daaa....!am zis somnoroasa.
-Neata,draga mea!Crezi ca poti sa-ti iei lucrurile si in juma de ora sa fi la mc-ul din centru?!?!a intrebat tata foarte entuziasmat.
-Da....sigur!am zis si am inchis.
M-am ridicat alene si mi-am strans lucrurile.Nici macar n-aveam ce sa strang.Doar telefonul si geaca.Am coborat jos la receptie am platit camera si am luat un taxi pana in centru.Am ajuns in 15 minute si m-am asezat cu tot cu bagaje in fata mc-ului.In scurt timp a aparut si tata care m-a imbratisat tare dupa care am mers sa ducem bagajele la el in masina.
-Ai mancat?!?!a intrebat grijiuliu.
-Nuu...dar nu mi-e foame...!am raspus.Pur si simplu nu aveam chef de nimic.
-Cum asa...nu se poate sa nu mananci....hai la mc!a zis facand pe tata grijului.
-Dar chiar nu mie foame!am continuat.
-Ce-i cu tine....tu mereu mananci dimineata...mai ales cand vine vorba de mancare de la mc....hmm...arati...ciudat.....s-a intamplat ceva...?!?!a zis pe o voce ciudata.
-Well....m-am despartit de Mike...adica...ieri cand am venit l-am gasit....era cu Helen....!am zis cu vocea tremurand.
-Draga mea...!a zis incet in timp ce m-a luat in brate.Asta nu inseamna ca trebuie sa iti distrugi sanatatea din cauza asta...stiu ca ti la el...si stiu ca enorm..dar...dar chiar trebuie sa treci mai departe...stiu ca e greu dar eu sunt aici si te poti baza pe mine...!a continuat.
-Merci...!am zis,lacrimile curgandu-mi usor pe obraz.
-Sti....mi-am luat liber toata saptamana....si ma gandeam ca poate mergem sa-ti cumperi o masina...sau daca vrei o sa-ti dau bani sa-ti iei din orasul in care ai facultatea....!a zis tata in timp ce comandam mancare.
Era o idee buna....as fi putut conduce pana la facultate.Ar fi cat de cat relaxant pentru mine.
-Yeah...sure...mergem si imi iau de aici cand vrei...ar fi o idee buna sa conduc pana inapoi...!am zis cu un mic zambet pe fata.
Trebuia macar de dragul lui sa fiu fericita...sa par ca pot trece peste...o sa am destul timp sa fiu depresiva.Dupa ce am comandat ne-am asezat la o masa.
-Cum de divortati?!am intrebat curioasa.
-Pur si simplu eu si mama ta nu ne mai intelegeam!a zis indiferent.
-Stiu cum e....!am zis oftand.
-Ce vrei sa spui?a intrebat curios.
-Adica mama asa a fost mereu...nu poti vorbii cu ea....!am zis,incercand sa par indiferenta.
-Nu zice asta...totusi....nu e numai vina ei....si eu am lipsit mult de acasa si am pus munca pe primul plan!N-o invinovatesc de nimic!Stiu cat de greu e sa cresti 2 copii aproape singura...!a zis pe un ton parca certandu-ma.
Dupa ce am mancat fara sa mai zicem nimic am mers la un centru sa-mi iau masina.Nu ma omorat sa am una.Dadusem de carnet doar asa din lipsa de ocupatie.Dar acum stiam ca o sa fie ceva ce o sa-mi ocupe timpul.Am stat in jur de o ora pana sa imi aleg o masina....pardon doua.Tata s-a gandit ca daca tot are bani sa-mi ia doua.Una de teren si una mai micuta.Am ales doua care sa nu iasa in evidenta cine stie ce dupa care am rezolvat cu actele si m-am ocupat ca masina mai mica sa fie trimisa la facultate.Urma sa plec peste cateva zile cu masina.Nu aveam chef de nici un avion.
-Mersi tata!am zis imbratisandu-l.
-Cu placere!Ce zici..conduci pana acasa?!?!a zis entuziasmat.
-Si masina ta?!?!am raspuns eu.
-Am chemat soferul de la firma...trebuie sa ajunga dupa care ii facem proba!a zis parand un copil de 5 ani.
Am ajuns acasa la tata si am adormot pe canapea.L-am simtit cum ma invelea.Ah...de-as avea puterea sa trec peste durerea din suflet doar pentru persoanele ca el as fi cea mai fericita.Dar nu puteam.Aveam un gol pe care nimeni nu-l va putea umple vreodata.

0 comments:

Trimiteți un comentariu