Capitolul 5 din fikul Feel the life of the city

Capitolul 5

Oh , ok…WHAT THE FUCK?!

Perspectiva lui Britney

M-am trezit dimineata urmatore datorita zgomotelor care veneau de jos. Am deschis usor ochii si i-am indreptat spre fereastra . Nu era soare…Asta insemna ca…

M-am ridicat repede din pat si m-am uitat la calendarul de pe telefon…Si am observant ca déjà era 1 Septembrie…Wow…Cadru , inapoi pe telefon … Adica maine aveam scoala?!La dracu’ ! Astia din New York incepeau scoala mai repede decat cei din Londra.

M-am trantit inapoi in pat si mi-am aruncat o perna peste fata.

-La dracu’ cu scoala asta! Am murmurat eu , cu perna inca pe fata.

Am auzit cum usa de la camera mea se deschide si cineva se indreapta spre mine.

-Britney…

Era o voce de femeia , dar nu putea fi Jena…Ca doar de a zis ca se intoarce abea dupa-amaiza.

Mi-am dat jos perna de pe fata , si am privit-o uimita.

-Neata’ Jena ! Am spus eu ridicandu-ma in capul oaselor.

-Hei , a soptit ea. Cobori pentru micul dejun?

-Desigur…In zece minute cobor.

A iesit din camera fara nici un cuvant iar eu m-am dat jos din pat , si am mers spre leptopul meu , pe care l-am deschis repede si am pus o melodie oarecare .

Am facut patul si am deschis un pic usile balconului pentru a intra putin aer curat.

Am alrgat repede spre dulap de unde am scos acelasi trenning negru de ieri , si am am iesit din camera.

Am vrut sa ma indrept cat mai repede pe scari , asa ca am alergat un pic dar fix cand sa pun piciorul pe prima trepta , Justin veni si el si ne-am izbi cazand amandoi pe jos.

-Boule!Am spus eu incet.

-Uite cine vorbea…Doamna Mery Muu!!

-Ei nu mai spune…si ce ai de gand acum ?! Sa ma sugrumi din nou?!Am intrebat eu in soapta ridicandu-ma de pe jos.

Am vazut cu Justin se schimba la fata . Adica..culoarea pielii lui era mai alba decat de obicei…Rahatul asta m-a speriat un pic…trebuie sa recunosc…

-Hei , esti ok? Am intrebat eu punandu-mi o mana pe umarul lui.

-Da,,,Adica…e dracu’ iti pasa?

-Imi pasa numai pentru ca nu vreau sa intru in belele cu ai tai! Am spus eu furioasa , in timp ce coboram scarile.

-Hei , asteapta! A spus Just prinzandu-ma de mana inainte de a intra in bucatarie.Pot sa te rog ceva?

-Si ce ai tu nevoie sa ma rogi pe mine?!Am intrebat eu razand batjocoritor.

-Ei bine …nu vreau ca parintii mei sa afle despre asta…A zis el aratand cu mana spre gatul meu.

-Chiar crezi ca ma duceam sa te parasc?!Am intrebat eu uimita.

-Ei bine…da?

-Nu…Nu o sa afle…

-Merci…A spus el , mangaindu-mi usor gatul , acolo unde aveam urmele.

-Nu te umfla in pene…Am zis eu luandu-I mana si aruncandui-o pe langa corp.

Am pasit repede in bucatarie , zambind.

-Neata , Logan! Am spus eu asezandu-ma langa el.

-Mai bine spus seara…A zis Jena razand…

-Ce?!Am intrebat eu si Justin in acelasi timp.

-Ei bine este aproape ora 17:45 , somnorosilor! A spus Logan chicotind.

-Ohh…A raspuns Jus inaintea mea.

Jena ne-a pus niste boluri cu cereale cu lapte in fata , iar noi ne-am apucat sa le mancam cu pofta.

Perspectiva lui Justin

Mancam in liniste de ceva vreme cand deodata il aud pe tatal meu spunand :

-Britney …ce ai aici?!

Eu m-am inecat cu cerealele cu lapte iar Brit a facut exact acelasi lucru.

-Aaa…A inceput ea propozitia.

Era clar…Dca o propozitie incepea cu “Aaaa” nu era de bine.

-Justin?A intrebat tata uitandu-se la mine.

-Ce?!Am spus eu mirat.

-Ce a patit Britney?!A intrebat mama , uitandu-se suspicioasa la mine.

-Am cazut de pe motocicleta ! A spus Brit repede.

Toate privirile , inclusive a mea , s-au indreptat spre ea .

-Aaa…da….a continuat ea minciuna…Ieri dupa amiaza ma plimbam cu motocicleta , mi-am pierdut echilibrul , am cazut , iar pe gat m-am invinetit probabil din cauza socului.

-Saracuta de tine….A spus mama….Te simti bine?

-Da , desigur . As vrea sa ma duc sa ma plimb un pic daca nu va suparati….A explicat Britney , ridicandu-se de la masa.

Eu inca eram socat.De ce dracu’ nu m-a parat?Doar , Doamne , era fata . Fetelor le placeau sa parasca pe oricine.

-Ma duc sa ma intalnesc cu Tiffany…Am spus eu ridicandu-ma de la masa.

M-am dus in camera mea si m-am imbracat intr-o pereche de blugi albastrii , un tricou negru si un hanorac albastru inchis.M-am incaltat cu o pereche de tenesi negri si am iesit din camera mea.

Perspectiva lui Britney

Am iesit de la dus , si m-am dus pana la dulap sa caut niste haine , cu care sa ma imbrac si deodata aud cum usa de la camera mea se deschide si se inchide la loc.

-Britney…

Am iesit din dulap sic and l-am vazut pe Justin , un tipat imi iesi din gat iar lui I s-a intampalt acelasi lucru.

-AAAAAAAAA!!!!!!!!Ce dracu’ faci aici?!L-am intrebat eu…

-Ei bine eu am venit sa vorbim…nu am venit pentru un specatacol de striptise.A zis Just in timp ce o mana o avea la ochi.

-Ok…despre ce vrei sa vorbim , am intrebat eu radicand o spranceana.

-Pune intai ceva pe tine.

-La dracu’ Justin…Sunt infasurata intr-un prosopo , ce naiba mai vrei?!Sa ma imbrac ca o calugarita?!

-Ar fi mult mai indicat decat asa.

-Ok…deci revenind la oile noastre?Am intrebat eu ne mai avand rabdare.

-Bine…A spus Justin mergand spre pat si asezandu-se pe el…

Eu m-am asezat pe tamburetele din fata dulapului si m-a uitam incruntat la el.

-Deci…a inceput el…Daca o sa mergem separat noaptea ..Ai mei o sa is idea seama ca ceva este neregula si o sa intram amandoi in belele…Si nu ca mi-ar pasa de tine , dar imi pasa de mine…Cum vom face sa nu fim prinsi?

-Uite , Justin…pe mine nu ma prinde nimeni…Si nu m-a prins nimeni niciodata…De c ear face-o acum?!

-De smecheri…De udne vrei sa stiu eu?!Parintii mei sunt foarte stricti in legatura cu plecarile mele , sau acum as putea spune noastre , noaptea.Iar daca ne prind , adio motoare.Ai inteles ce vreau sa spun?

Numai gandul ca nu imi voi mai vedea motorul , ma infricosa.

-In regula…Am spus eu dandu-mi ochii peste cap.Si ce presupui ?!Sa plecam impreuna?!

-Si sa ne intoarcem impreuna…A completat Justin.

-Esti nebun….Si cum o sa ne intalnim DOMNULE-STIE-TOT?

-Ne intalnim pe balcon…Stabilim o ora in fiecare zi…si nah…ne intalnim…Nu am alta optiune,

-Ok…Numai noaptea…Ziua nu ai treba acu mine , inteles?!

-Dap .A spus Justin ridicandu-se de pe pat si mergand spre usa.

-Hei , Just , lasa-mi id-ul tau…Vorbim acolo pentru a nu fi auziti , nu?!

-Stii ca nu esti atat de proasta pe cat credeam ca esti?!

-Ha ha ha. Am ras eu sarcastic , in timp ce el scria id-ul pe o foaie de pe birou.

-Pa.Am spsu eu intorcandu-ma spre dulap.

-See ya.

Perspectiva lui Justin

Am iesit din camera lui Britney si ma indreptam spre parter cand telefonul imi suan tare si asurzitor pe melodia celor de la Green day- 21 Guns.

-Da?Am raspuns eu in timp ce coboram scarile.

-Salut , iubitule . Ce zici daca ne intalnim la cafeneaua de langa Central Park , intr-o jumatate de ora?

-Sigur . Pa.

-Bye bye.

Asta era sansa perfecta sa ii dau papucii , pentru ca …aveam mai multe motive …

-Justin pleci?!A intrebat tata.

-Da.

-Sa te intorci pana la ora 20:00 ok?!Avem un anunt de dat.

-Sigur , pa.

-Pa.

Revenind la motive … :

Unu : Ma saturasem de sclifosite ca ea.

Doi : Am inteles ca nici ea nu mai avea chef de mine

Si…

Trei : Ea nu era cea pe care o cautam ….

Eu aveam nevoie se o fata care sa imi fie si prietena si iubita in acelasi timp . Macar sa ii palca ceea ce fac eu. Sa ii placa eventual motocicletele , sa fie tupeista (in sensul de a fi in stare sa faca fata oricarui lucru , sis a aiba raspuns aproape la toate) si sa ma iubeasca pentru ceea ce sunt . Nu pentru ca am o geaca de piele sau o motocicleta.

Am ajuns la cafenea intgr-o jumatate de ora si am vazut-o pe Tiffany stand la o masa din mijloc. M-am indreptat repede spre ea , pentur ca vroiam sa termin dracului o data cu tot rahatul asta.

-Iubitule ! A spus ea cand m-a vazut si m-a luat in brate.

Eu am indepartat-o usor si m-am asezat langa ea.

-Asculta Tiffany…trebuie sa vorbim ceva important , pentru mine…si nu imi este foarte usor sa iti spun.

-Ohh , Doamne , Justin…normal ca vreau sa ma casatoresc cu tine..

-Casatorie?!Ce dracu’?!Nu , nu , nu , nu Tiffany , nu vreau sa ma insor cu tien , Doamne fereste , vreau doar sa iti spun ca ne despartim.

-Ce ?!De ce?! Cand?!Cum?!Unde?!

-Ne despartim . Pentru ca nu te mai support . Acum . Asa . Aici. Gata ti-am raspuns la toate intrebarile.

Perspectiva lui Britney

Am intrat in cafenea impreuna cu Jenny si ne-am asezat la aceeasi masa ca si in seara trecuta.

-Ia te uita!A ras Jenny aratand cu degetul spre o masa din mijloc.

-Ala e Justin?!Am intrebat eu surprinsa.

-Da , iar aceea este Tiffany , iubita lui.

-Arata….dragut….Am spus eu .

-Da?!Stia sa vezi ce “draguta” este de obicei…

-Cum adica?Am intrebat eu curioasa.

-Ei bine…este ceve de genul ….Regina liceului , sau asa se crede ea cel putin…

-Off , Doamne , peste tot exista cate o sclifosita nu e asa?!Am intrebat eu razand.

-Exact!

Justin s-a uitat la mine pret de o clipa , iar apoi s-a uitat la Tiffany.

-Wow…Am spus eu .

-Ce e?!A intrebat Jenny uitandu-se spre cei doi porumbei , care se pare ca se cam certau.

-PENTRU CINE , JUSITN?!CINE AR PUTEA FI MAI BUNA DECAT MINE?!A urlat Tiffany la el , de s-a uitat toata cafeneaua in acea directie.

Am observat cu Justin scrie un mesaj cuiva.Era chiar amuzanta toata chestia. Eu si cu Jenny ne uitam la ei de parca ne uitam la un film de comedie.

Telefonul imi vibra usor in buzunar si l-am scos repede . Un mesaj de la “DUMNUL-STIE-TOT”.Pe bune asa l-am trecut in agenda telefonica.

“Putin ajutor te rog?Promit ca raman dator , nu mai support , urechile mele au nevoie de un ragaz.”

Am stat un moment sa ma gandesc cum ar trebuii sa reactionez. Hei stiu!Aveam nevoie de benzina in motocilceta pe luan vitoare , o s ail pun sa imi umple rezervorul.Destapta esti Britney Allen!

“Vino aici!”I-am trimis eu mesaj inapoi.

-CINE , JUSTIN?!CINE?!Tot urla Tiffany.

Nu stiu ce i-a raspuns Justin , pentru vorbit destul de incet si diplomat , nu ca isterica aia,

Apoi s-a intors si a venit spre mine.

Perspectiva lui Justin

Ma indreptam cu pasi hoatrati spre Britney …Nu stiam ce paln are , dar speram sa fie unul bun…Chiar speram chestia asta.

Am ajuns in fata ei , iar aceasta si-a apropiat fata un pic mai aproape de a mea. Stiam palnul …Ohh da!Nu am glumit deloc cand am spus ca era desteapta.

-Merci!Am spsu eu puanandu-mi mana pe obrazul ei si apropiindu-mi buzele de ale ei.

Britney doar a zambit.

Buzele noatre s-au atins o data usor iar apoi a fost mai mult , din ce in ce mai mult.Limba mea se juca cu a ei , era chiar distractive intr-un fel. Chiar daca era o nesimtita si jumatate , nu puteam sa nu recunosc ca saruta chiar foarte bine.

Mi-a dat drumul , iar eu am facut acelasi lucru.

-Haide , Jenny!A spsu ea , dupa care s-a ridicat si a a plecat.

Ok…mi-a palcut tot rahatul asta…A fost…amuzant….

Perspectiva lui Britney

Cand am ajuns inapoi acasa , am observat ca Justin era déjà acolo , asezat pe canapea.M-am asezat langa el si Jena si Logan au inceput:

-Ok …copii….weekend-ul urmator vor veni niste cunostiinte pe la noi si vom sta in felul urmator , a spus Logan.

Jena la completat spunand:

-Vor veni : varul lui Justin impreuna cu parintii lui si fratele meu impreuna cu sotia si baiatul lor.

-Si vom dormi astfel: Briney sngura in camera ei , verii lui Justin camera lui Justin…

-Aaa..ok…Poftim!?!A tipat Justin ridicandu-se de pe canapea.Si eu unde voi dormi ?!

-Asteapta si o sa vezi , a raspuns Jena.

-Parintii lui Jesse in camera de oaspeti , parintii lui Taylor in cealalta camera de oaspetii , eu si Jena in camera noastra , iar tu Justin , in sufragerie pe canapea.

-Sa imi bag picioarele!A injurat Justin intorcandu-se cu spatele si urcand scarile in graba.

-Aaa….eu ma duc in camera mea…Am spus eu urcand repede scarile.

Am batut la usa camerei lui Justin , dar nu se auzi nimic.

-Justin..Sunt eu , Britney…

-Du-te si tu dracului…A injurat Just…

Clar ca nu avea chef de vorba deci mai bine…il as in pace…

Chiar nu aveam chef sa ma i-au la bataie cu el astazi.

Perspectiva lui Justin

Cum puteau face asa ceva?!Frate , era camera mea ce dracu’?!Imi lauau propria camera si od adeau unor baietii pe care ii vedeam de cateve ori pe an?!Si eu sa dorm pe canapea?!Nu era posibil !

Am intart la dus si m-am mai calmat un pic. Am deschis leptopul si am intart un pic pe mess…Aveam chef de vorba cu cineva…

Am observat ca Britney ma adaugase la lista ei de prieteni si ca era online.

Si asa a inceput conversatia din aceasta seara :

Justin : Hey! J

Britney : Salut ! Esti mai ok? Sau nu te simti in stare sa mergi in seara asta pana in club?! :))

Justin : Ce tot spui acolo?! Eu sunt mereu pregatit pentru orice…

Britney : Eii …nu ma da pe spate….:)):))Iar te-ai transformat in Mister Muscolo?:)):))

Justin : Te crezi amuzanta ? X(

Britney : Ei bine…nu ma cred…sunt sigura de chestia asta….:)):))

Justin : Te anunt ca nu esti !

Britney : Da in fine….Deci..la ce ora ne intalnim?!

Justin : Pe la 00:00 , e ok?!

Britney : Atunci ne vedem la miezul noptii….:)):))

Justin : Ok..dar hei asteapta…

Britney : Ce mai e acum ?!

Justin : In ce club vrei sa mergem?!

Britney : Ce zici de Sensation(Senzatia)?

Justin : Wow , clubul meu preferat , ok…ne vedem la 00:00 pe balcon…;)

Britney : See ya J .

Justin : Bye bye….

5 comments:

superb:X
mi-a placut planul ei:X:))0
si imi place ca scrii din perspectiva la aman2:)

 

super tare! deci imi place la nebunie:X:X

 

mia placut partea cu sarutul, adica "planul"

 

ingenios plan, dar faza cu casatoria ramane pref mea :))

 

Tifanny credea ca o cere in casatorie?:))Thoamne..
Tare faza cu sarutul:>

 

Trimiteți un comentariu