Capitolul 31 din fikul If is my life...I will live it in my way....

Stiu ca este scurt , dar asa a fost sa fie ....Trebuia sa pun partea asta candva. Asa ca m-am gandit ca acesta este momentul potrivit pentur un capitol scurt...Imi pare rau daca v-am dezamagit cu acest capitol...Astpt comentarii|sugetii|criticii , etc....Xo xo Alma


Capitolul 31

Vraji , farmece si razbunare

Perspectiva Rebecai

Alergam ca nebuna prin cimintir , pana cand am iesit de acolo. Eram speriata ca naiba …Ce naiba s-o fi intamplat cu Andrew?De ce nu a mai venit?

Inca auzeam acele voci infricosatoare asa ca am sunat-o pe Anastasia.

Tarr.Tarr.

-Da , Rebeca. Ce mai e acum?A intrebat ea somnoroasa.

-Vino sa ma iei !Am spus eu tare.

-Ce esti nebuna!?De unde dracu’ sa te iau?

-Din cimintir…

-Si ce naiba faci acolo?

-Iti povestesc cand vi …Hai te rog?Vi sa ma iei?

-Ok…In zece minute sunt in fata cimintirului.

-Pa.

Am asteptat-o pe naghioaba aia , care a venit cu viteza melcului.Eu tremuram de nu mai puteam si ea conducea cu 20 la ora.

-Ce a durat atata?!Am urlat eu la ea cand am intrat in masina.

-Aaa…Hellooo…Rebeca , nua m aripi sa zbor pana in cimintir din partea cealalta parte a orasului.

-Da in fine…A zis eu dandu-mi ochii peste cap.

-Unde mergem?A intrebat Anastasia.

-Du-ma acasa!Mai repede , decat ai evnit , te rog.

-Da in fine..A spus ea calcand-o cu 120 la ora.

-CE DRACU’ FACI?!?!Am urlat eu la ea apucandu-ma de ceva.

-Ai spus sa o calc mai repede…Poftim!!!A zis Anastasia calcand-o pe 180 la ora.

Nu am mai comenata nimic , petru ca stiam ca daca mai comentez multy o sa ajunga la 250.

Cred ca am ajuns in vreo zece minute la mine acasa.

Anastasia a urcat cu mine in camera mea si eu m-am trantit pe pat.

-Am noutati , despre Andrew.A zis ea zambind malefic.

-Ce noutati ai acum?Am intrebat-o eu stresata.

-Pai…cum bunica mea este vrajitoare stie cateva trucuri despre cum sa faci un barbat sa te iubeasca.

-Pu bune?!Am intrebat-o eu zambind.

-Ei bine …da…Si cred ca le gasim sip e internet , a zis ea mergand la laptopul meu si deschizandu-l.

-Bine…cat cauti tu eu merg sa fac un dus…

-Bine!

Mi-am facut un dus extreme de rapid si cand am iesit Anastasia avea un zambet cat casa pe fata , probabil gasise o vraja sau ceva de genul.

-Uite!A tipat ea.

-Iuhuu….am spus eu sarcastica…

-Uite aici scrie , ca trebuie sa facem o licoare sau ceva de genul.Deci…eu ma duc acasa , ma apuc de ea …si cando termin ti-o aduc , bine?

-Bine.Am zis eu fericita , ca in sfarsit planul meu va functiona.

-Noapte buna , Rebeca!

-Noapte buna , Anastasia.

Dup ace Anastasia a plecat , am adormit imediat si am avut cel mai ciudat vis din toata viata mea.

Am visat ca acei preoti si acele calugarite ma urmareau , si am tot urmareau.Si nu am lasau naibii in pace…Tot strigau ceva de genul “Rebeca , de ce nu i-ai lasat pe Andrew sip e Elena in pace?”

Dimineata urmatoare m-am trezit transpirata si m-am gandit ca nu se putea intampal asa ceva , era prostesc.

Am mers la scoala unde m-am intalnit cu Anastasia.

-Neata’ !

-Hei , am spus eu.

-Tine asta.A zis ea puannadu-mi o sticluta in mana.

-Ce naiba e asta?

-Punei-o lui Andrew in bautura si av fi al tau o saptamana , atat dureaza vraja.Trebuie s ail facis a se culce cu tien intr-o saptama aia inteles?Altfel vraja se rupe.Oricum se rupe intr-o saptamana sari ai inteles tu nu?

-Desigur. Merci , Anastasia.

-Nu ai pentru ce.

-Ce bine suna….Am oftat eu…

”Licoare pentru sufletul lui Andrew”.

4 comments:

woow!! asta da chestie noua!! pacat ca e scurt st fff curioasa ce se inatampla in continuare:D deabia astept sa mai postezi :X

 

cate am mai pierdut...... :|
deci.... intrebare.....
rebecca e proasta sau tampita..? .... cat o urasc pe tipa asta.... chiar dak e doar un personaj :D
anyway..... mirific.. :D
vezi, am invatat un cuvant nou :D

 

hei :D ai primit un premiu:) intra pe blogul meu sa vezi despre ce e vorba :D

 

dar nu mai scrii?:(

 

Trimiteți un comentariu